ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 15 травня 2006 року № 448
Про стан виконавської дисципліни та заходи щодо посилення контролю за виконанням актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України та розпоряджень і доручень голови облдержадміністрації
Заслухавши інформацію заступника голови - керівника апарату облдержадміністрації Тихоновського С. Г. на засіданні колегії обласної державної адміністрації, необхідно зазначити, що організація контролю за виконанням законів України, актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голови облдержадміністрації є задовільною та носить системний і цілеспрямований характер. На основі постійного відслідковування ходу реалізації вимог зазначених документів проводиться аналіз причин, що породжують порушення у виконанні контрольних документів, оперативно вживаються попереджувальні заходи щодо унеможливлення невиконання, неповного чи несвоєчасного виконання завдань та адекватні заходи стосовно поліпшення стану виконавської дисципліни на місцях. У 2005 році на виконання до облдержадміністрації надійшло 5400 контрольних документів. Виконано в повному обсязі й у встановлені терміни 4224 документи, з порушенням строків - 84. Деякі структурні підрозділи облдержадміністрації не забезпечили в повному обсязі виконання контрольних документів у зв'язку з послабленням внутрішнього контролю з боку окремих керівників. Найбільшу кількість порушень строків виконання допустили: управління охорони здоров'я облдержадміністрації - по 26 документах, з яких 4 - звернення народних депутатів України, Головне управління промисловості та розвитку інфраструктури облдержадміністрації - по 11, Головне управління економіки облдержадміністрації - по 4, Головне управління МНС України в Луганській області - по 4, управління житлово-комунального господарства облдержадміністрації - по 3, організаційний відділ апарату облдержадміністрації - по 5 тощо. Допустили порушення строків виконання контрольних документів виконавчі органи місцевих рад, райдержадміністрації: виконком Луганської міськради - по 3 документах, виконком Кам'янобрідської районної в м. Луганську ради - по 1, виконком Краснолуцької міськради - по 1, Старобільська райдержадміністрація - по 1 та Перевальська райдержадміністрація - по 3 документах. Основною причиною порушення строків виконання контрольних документів в облдержадміністрації є затримка документів при розгляді в заступників голови облдержадміністрації, керівників структурних підрозділів, а також звітних інформацій про їх виконання під час візування заступниками голови облдержадміністрації. Аналіз роботи щодо посилення стану виконавської дисципліни структурними підрозділами облдержадміністрації, райдержадміністраціями та виконавчими органами місцевих рад свідчить, що проведено певну організаційну роботу з посилення контролю за виконанням директивних документів безпосередньо на місцях, дотримання принципів всеосяжності, об'єктивності, гласності й дієвості, недопущення проявів формального ставлення до виконання службових обов'язків з боку державних службовців. Питання стану виконавської дисципліни розглядаються на апаратних нарадах та засіданнях колегій райдержадміністрацій, засіданнях міськвиконкомів. Покращанню стану виконавської дисципліни на місцях сприяло підвищення кваліфікації державних службовців, комп'ютеризація їх робочих місць. У поточному році намічено завершити впровадження єдиної автоматизованої системи контролю в структурних підрозділах облдержадміністрації, виконавчих органах місцевого самоврядування, райдержадміністраціях. На виконання доручень першого заступника міністра Кабінету Міністрів України від 19.07.2005 N 36987/0/1-05, від 27.07.2005 N 35859/2/1-05, від 28.07.2005 N 40204/0/1-05, розпорядження Кабінету Міністрів України від 03.08.2005 N 308-р "Про затвердження заходів з оперативного розв'язання проблем, що стримують соціально-економічний розвиток регіонів" та з метою подальшого вдосконалення виконавської дисципліни: 1. Взяти до відома і направити до структурних підрозділів облдержадміністрації, райдержадміністрацій та міськвиконкомів звіт про стан виконавської дисципліни та заходи щодо посилення контролю за виконанням актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України та розпоряджень, доручень голови облдержадміністрації для вжиття відповідних заходів (додається). 2. Головам райдержадміністрацій привести структуру апаратів у відповідність до постанови Кабінету Міністрів України від 16.09.2004 N 1208 щодо створення самостійних підрозділів з контролю. 3. Звернути увагу заступників голови облдержадміністрації, керівників структурних підрозділів облдержадміністрації, голів райдержадміністрацій, міських голів міст обласного значення на неухильне дотримання нормативних вимог щодо строків виконання директивних документів. 4. Доручити заступнику голови облдержадміністрації Меженському О. М. проаналізувати стан виконавської дисципліни в управлінні охорони здоров'я облдержадміністрації та внести відповідні пропозиції. 5. Звернути увагу заступників голів облдержадміністрації на необхідність поліпшення якості опрацювання документів їх помічниками щодо обґрунтованості змісту резолюцій, своєчасності надання документів безпосереднім виконавцям і здійснення контролю за станом їх виконання. 6. Відділу контролю апарату облдержадміністрації (Ткаченко Н. І.) до кінця 2006 року завершити роботу із запровадження єдиної автоматизованої системи контролю в структурних підрозділах облдержадміністрації, райдержадміністраціях, міських радах. 7. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови - керівника апарату облдержадміністрації Тихоновського С. Г. Перший заступник голови, виконуючий обов'язки голови облдержадміністрації | О. Є. Кобітєв |
Додаток до розпорядження Луганської обласної державної адміністрації від 15 травня 2006 р. N 448 |
ЗВІТ про стан виконавської дисципліни та заходи щодо посилення контролю за виконанням актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України та розпоряджень, доручень голови облдержадміністрації Протягом 2005 року діяльність обласної державної адміністрації спрямовувалася на забезпечення соціально-економічного розвитку та створення стабільної суспільно-політичної ситуації. Досягнення поставленої мети з виконання намічених заходів здійснювалося шляхом реалізації на місцях актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, інших центральних органів влади, розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації, а також завдяки систематичному контролю за своєчасним і якісним виконанням визначених цими документами завдань. Слід зазначити про значне збільшення за звітний період контрольних документів у порівнянні з 2004 роком. У 2005 році на контролі в обласній державній адміністрації знаходилося 5400 документів, що на 14,2 % більше показника аналогічного періоду 2004 року (4728), з них виконані в повному обсязі 4224 документи, знаходяться на контролі - 1176. Значне зростання кількості проконтрольованих завдань відбулося в основному за рахунок збільшення документів центральних органів виконавчої влади, вхідної службової кореспонденції (листів) і розпоряджень голови обласної державної адміністрації, а також перехідних (з інших років) контрольних документів. У цілому аналіз підсумків роботи з організації та виконання вимог директивних документів усіх рівнів влади, незважаючи на збільшення документообігу, свідчить про позитивні зрушення в удосконаленні форм і методів організації контролю за їх виконанням і зміну підходів до оцінки рівня виконавської дисципліни, суттєве підвищення вимогливості до безпосередніх виконавців за своєчасну та якісну реалізацію встановлених завдань. При цьому значно посилено вимоги до персональної відповідальності посадових осіб місцевих органів виконавчої влади за стан справ на доручених ділянках роботи і результативність реалізації державної політики у відповідних галузях та регіонах. У 2005 році головою облдержадміністрації прийнято 1209 розпоряджень. На документи, які надійшли з вищих органів виконавчої влади, прийнято 89 розпоряджень, у тому числі на виконання: - законів України | - 7 | - указів Президента України | - 14 | - доручень Президента України | - 7 | - розпоряджень Президента України | - 8 | - доручень Кабінету Міністрів України | - 11 | - розпоряджень Кабінету Міністрів України | - 10 | - постанов Кабінету Міністрів України | - 32 |
249 розпоряджень голови облдержадміністрації знаходилося на контролі, з них виконано 141, знаходиться на виконанні - 108. Протягом звітного періоду працівники відділу контролю апарату облдержадміністрації зафіксували 84 завдання, які виконані з порушенням встановлених термінів, що майже у 2 рази більше, ніж у відповідному періоді 2004 року (43). Відомості про стан виконавської дисципліни в структурних підрозділах обласної державної адміністрації, обласних службах, райдержадміністраціях, органах місцевого самоврядування з реалізації контрольних документів за 2005 рік додаються. Цей показник свідчить про те, що структурним підрозділам облдержадміністрації не вдалося досягнути стовідсоткової своєчасності та якості виконання вимог контрольних документів, що є одним з основних критеріїв оцінки виконавської дисципліни в органах державної влади. При цьому слід зазначити, що ще не вжито належних заходів із покращання виконавської дисципліни в головних управліннях: промисловості та розвитку інфраструктури, економіки, праці та соціального захисту населення, управліннях: охорони здоров'я, житлово-комунального господарства, внутрішньої політики, у справах молоді та спорту обласної державної адміністрації тощо. Відділ контролю апарату облдержадміністрації проаналізував причини зростання кількості несвоєчасно виконаних контрольних документів у звітному періоді в порівнянні з 2004 роком, серед них основними є: - ліквідація самостійних підрозділів з контролю в місцевих органах виконавчої влади та переведення їх до загальних та інших відділів; - невизначеність конкретних строків виконання контрольних документів органами виконавчої влади вищого рівня; - велика кількість документів з термінами виконання "Терміново", "Невідкладно", але завдання, які надаються, мають тривалий час виконання; - обмеженість часу на виконання запитів і звернень народних депутатів України, які надходять до облдержадміністрації із Кабінету Міністрів України; - безвідповідальність та неналежне виконання окремими виконавцями своїх функціональних обов'язків, формальне виконання регламентних вимог, нормативно-правових актів та інших документів, що визначають строки виконання контрольних завдань. На жаль, мають місце випадки, коли заступники голови облдержадміністрації та начальники структурних підрозділів затримують документи, які направляються для розгляду або узгодження, на тривалий час. Потребує також покращання рівень дисципліни безпосередніх виконавців і в Луганському міськвиконкомі, якими у 2005 році несвоєчасно або не в повному обсязі виконано 3 завдання обласної державної адміністрації. Аналіз своєчасності реагування райдержадміністраціями і міськвиконкомами на розпорядження і доручення голови обласної державної адміністрації за звітний період указує в цілому на суттєве покращання стану виконавської дисципліни в порівнянні з аналогічним періодом 2004 року. Так, у 2004 році своєчасно виконувалося на місцях 95,3 % завдань, а у 2005 році - 99,6 %. У той же час не досягнуто стовідсоткового виконання вищевказаних документів у Кам'янобрідській районній у м. Луганську раді, Старобільській райдержадміністрації, Краснолуцькому міськвиконкомі. З метою зміцнення виконавської дисципліни та вдосконалення контролю в облдержадміністрації, райдержадміністраціях, виконавчих органах місцевого самоврядування вжито відповідних заходів. На виконання Указу Президента України від 26.07.2005 N 1132/2005 та відповідного доручення Прем'єр-міністра України від 29.07.2005 N 40297/1/1-05 розпорядженням голови облдержадміністрації від 12.08.2005 N 596 в апараті облдержадміністрації збережено відділ контролю. Відділ контролю апарату облдержадміністрації проводить роботу щодо впровадження єдиної автоматизованої системи контролю в структурних підрозділах облдержадміністрації, райдержадміністраціях, виконавчих органах місцевого самоврядування. Відповідно до планів роботи облдержадміністрації, а також позапланово працівники вказаного відділу здійснюють перевірки організації контролю та стану виконання контрольних документів у структурних підрозділах облдержадміністрації, виконавчих органах місцевого самоврядування, райдержадміністраціях. Їм надається практична та методична допомога щодо вдосконалення цієї роботи. За дорученням голови облдержадміністрації у 2005 році за участю спеціалістів відділу контролю здійснено 10 комплексних перевірок соціально-економічного стану в регіонах області. За їх результатами надано 148 протокольних доручень голови облдержадміністрації, стан виконання яких знаходиться на контролі у відділі. Результати перевірки виявили, що не всі голови райдержадміністрацій виконали Указ Президента України від 26.07.2005 N 1132/2005 "Питання контролю за виконанням указів, розпоряджень і доручень Президента України" та відповідне доручення Прем'єр-міністра України від 29.07.2005 N 40297/1/1-05 щодо створення самостійних структурних підрозділів (секторів) з контролю із чисельністю 2 одиниці, увільнивши цих працівників від виконання інших функцій, які не відповідають вимогам Положення про відділ, та забезпечення їх сучасною комп'ютерною технікою з підключенням до мережі "Інтернет" і наданням самостійної електронної адреси. В окремих райдержадміністраціях такі підрозділи створено формально. Відділ контролю апарату облдержадміністрації здійснює щоденний оперативний моніторинг стану виконання контрольних документів в облдержадміністрації. Щопонеділка на апаратній нараді в голови облдержадміністрації розглядається стан виконавської дисципліни й організації виконання завдань, визначених документами органів виконавчої влади вищого рівня, розпоряджень і протокольних доручень голови облдержадміністрації. Щодекади голові, заступникам голови, структурним підрозділам надається попереджувальна інформація (на поточні 10 днів) щодо виконання контрольних документів. Щомісяця голові облдержадміністрації подають аналіз стану виконання контрольних документів структурними підрозділами облдержадміністрації. Щокварталу облдержадміністрація інформує Службу контролю Секретаріату Президента України щодо стану виконання актів і доручень Президента України, які перебували на контролі протягом звітного періоду, для узагальнення та доповіді главі Секретаріату Президента України. З метою підвищення фахового рівня з працівниками підрозділів з контролю райдержадміністрацій, виконавчих органів місцевого самоврядування проводяться навчання в Центрі підвищення кваліфікації державних службовців, наради, стажування новопризначених працівників у відділі контролю апарату облдержадміністрації. 18 серпня 2005 року питання щодо стану виконавської дисципліни та вдосконалення цієї роботи розглянуто на засіданні колегії облдержадміністрації, прийнято відповідне розпорядження голови облдержадміністрації. Стан виконавської дисципліни щодо організації виконання рішень Уряду України знаходиться на постійному контролі голови обласної держадміністрації, робота в цьому напрямку триває. На сьогодні відділ контролю апарату облдержадміністрації опрацьовує нові форми аналізу стану фактичного виконання вимог розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації в районах і містах області. Заступник голови - керівник апарату облдержадміністрації | С. Г. Тихоновський |
Форма 1 Аналіз виконання контрольних документів у 2005 р. N з/п | Найменування документа | Усього на контролі | Виконані | Невиконані | У стадії виконання (строк не настав) | усього | у т. ч. прострочені | 1. | Укази Президента України | 155 | 45 | 1 | - | 110 | 2. | Розпорядження Президента України | 26 | 17 | - | - | 9 | 3. | Доручення Президента України | 61 | 27 | - | - | 34 | 4. | Документи Секретаріату Президента України | 123 | 100 | 4 | - | 23 | 5. | Закони та постанови Верховної Ради України | 26 | 21 | | | 5 | 6. | Документи комісій, комітетів Верховної Ради України | 28 | 27 | 1 | - | 1 | 7. | Постанови Кабінету Міністрів України | 203 | 83 | - | - | 120 | 8. | Розпорядження Кабінету Міністрів України | 98 | 44 | 2 | - | 54 | 9. | Витяги з протоколів засідань Кабінету Міністрів України | 32 | 25 | 1 | | 7 | 10. | Інші документи Кабінету Міністрів України | 1458 | 1222 | 21 | - | 236 | 11. | Документи центральних органів влади (міністерств, Державних комітетів та ін.) | 240 | 190 | 7 | - | 50 | 12. | Звернення народних депутатів України через вищі органи влади | 149 | 144 | 11 | - | 5 | 13. | Запити та звернення народних депутатів України | 156 | 148 | 11 | - | 8 | 14. | Листи та доручення обласної ради | 115 | 94 | 6 | | 21 | 15. | Документи міських рад та їх виконавчих органів, райдержадміністрацій | 261 | 232 | 2 | | 29 | 16. | Листи обласних управлінь, організацій та підприємств області, доручення голови облдержадміністрації | 951 | 848 | 9 | - | 103 | 17. | Листи за межі області | 222 | 202 | 2 | | 20 | 18. | Розпорядження голови облдержадміністрації | 249 | 141 | - | - | 108 | 19. | Протокольні доручення голови облдержадміністрації | 620 | 519 | 3 | | 101 | 20. | Протокольні доручення за підсумками робочих поїздок голови облдержадміністрації | 148 | 58 | 2 | | 90 | 21. | Протокольні доручення голови облдержадміністрації за підсумками нарад | 79 | 37 | 1 | | 42 | | Усього | 5400 | 4224 | 84 | - | 1176 |
Форма 2 Аналіз виконання документів по виконавцях у 2005 році N з/п | Відповідальні за виконання | Усього на контролі | Виконані | Невиконані | У стадії виконання (строк не настав) | усього | у т. ч. прострочені | 1. | Перший заступник голови облдержадміністрації з питань палива та промисловості | 892 | 698 | 11 | - | 194 | 2. | Заступник голови облдержадміністрації з економічних та фінансових питань | 949 | 742 | 5 | - | 207 | 3. | Заступник голови - керівник апарату облдержадміністрації | 651 | 509 | 12 | - | 142 | 4. | Заступник голови облдержадміністрації з соціальних питань та питань преси | 385 | 301 | 32 | - | 84 | 5. | Заступник голови облдержадміністрації з гуманітарних питань | 1004 | 785 | 5 | - | 219 | 6. | Заступник голови облдержадміністрації з питань будівництва та житлово-комунального господарства | 681 | 533 | 5 | - | 148 | 7. | Питання зв'язків з правоохоронними органами та НС | 289 | 226 | 5 | - | 63 | 8. | Питання сільського господарства | 392 | 307 | - | - | 85 | 9. | Виконкоми та райдержадміністрації | 157 | 123 | 9 | - | 34 | | Усього | 5400 | 4224 | 84 | - | 1176 |
Форма 3 ІНФОРМАЦІЯ про виконання контрольних документів керівниками структурних підрозділів облдержадміністрації у 2005 році N з/п | Назва структурного підрозділу облдержадміністрації | Усього на контролі | Виконано | У стадії виконання (строк не настав) | усього | у т. ч. прострочені | 1. | Головне управління промисловості та розвитку інфраструктури облдержадміністрації | 55 | 53 | 11 | 2 | 2. | Головне управління економіки облдержадміністрації | 496 | 439 | 4 | 57 | 3. | Головне управління МНС в Луганській області | 80 | 73 | 4 | 7 | 4. | Головне управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації | 246 | 217 | 2 | 29 | 5. | Головне фінансове управління облдержадміністрації | 96 | 94 | 1 | 2 | 6. | Управління житлово-комунального господарства облдержадміністрації | 328 | 300 | 3 | 28 | 7. | Управління з питань внутрішньої політики облдержадміністрації | 113 | 100 | 3 | 13 | 8. | Управління у справах молоді та спорту облдержадміністрації | 134 | 114 | 3 | 20 | 9. | Управління культури і туризму облдержадміністрації | 125 | 109 | 1 | 16 | 10. | Управління містобудування та архітектури облдержадміністрації | 88 | 80 | 1 | 8 | 11. | Організаційний відділ апарату облдержадміністрації | 122 | 112 | 5 | 10 | 12. | Відділ взаємодії з правоохоронними органами апарату облдержадміністрації | 98 | 86 | 1 | 12 | 13. | Відділ звернень громадян апарату облдержадміністрації | 17 | 15 | 1 | 2 | 14. | Господарський відділ апарату облдержадміністрації | 12 | 12 | 2 | - | 15. | Юридичний відділ апарату облдержадміністрації | 56 | 55 | 3 | 1 | 16. | Луганський міськвиконком | 22 | 22 | 3 | - | 17. | Кам'янобрідська райрада м. Луганська | 3 | 3 | 1 | - | 18. | Краснолуцький міськвиконком | 2 | 2 | 1 | - | 19. | Перевальська райдержадміністрація | 20 | 17 | 3 | 3 | 20. | Старобільська райдержадміністрація | 1 | 1 | 1 | - |
____________
|