ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 18 січня 2001 року № 20
Про затвердження Тимчасового положення про Головне фінансове управління облдержадміністрації
Згідно із ст. 5 Закону України "Про місцеві державні адміністрації": 1. Затвердити Тимчасове положення про Головне фінансове управління обласної державної адміністрації (додається). 2. Розпорядження голови облдержадміністрації від 22 липня 1997 р. N 673 вважати таким, що втратило чинність. 3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови облдержадміністрації Пілієва С. Г. Голова обласної держадміністрації | О. С. Єфремов |
ЗАТВЕРДЖЕНО розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації від 18 січня 2001 р. N 20 |
ТИМЧАСОВЕ ПОЛОЖЕННЯ про Головне фінансове управління обласної державної адміністрації 1. Головне фінансове управління обласної державної адміністрації (далі - Головне управління) є структурним підрозділом облдержадміністрації, що утворюється відповідно до чинного законодавства і підпорядковується голові обласної державної адміністрації та Міністерству фінансів України. Головне управління забезпечує реалізацію державної фінансової, бюджетної політики на відповідній території. 2. Головне управління у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями Міністерства фінансів України, розпорядженнями голови облдержадміністрації, рішеннями обласної ради, а також цим Положенням. 3. Основними завданнями Головного управління є: 1) здійснення разом з іншими органами виконавчої влади аналізу сучасної економічної та фінансової ситуації області; 2) розроблення проекту обласного бюджету, забезпечення в установленому порядку виконання обласного бюджету, бюджету області, контроль за дотриманням правил складання звіту про виконання обласного бюджету та зведеного бюджету області; 3) забезпечення концентрації фінансових ресурсів на пріоритетних напрямах соціально-економічного розвитку області; 4) забезпечення ефективного використання бюджетних коштів та здійснення в межах своєї компетенції фінансового контролю; 5) удосконалення методів фінансового і бюджетного планування, фінансування, а також звітності та системи контролю за витрачанням бюджетних коштів; 6) забезпечення впровадження єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку та звітності. 4. Головне управління відповідно до покладених на нього завдань: 1) бере участь у розробці балансу фінансових ресурсів області, аналізує і визначає тенденції розвитку фінансової бази області та враховує їх при складанні проекту обласного бюджету; 2) організує роботу, пов'язану із складанням проекту обласного бюджету, за дорученням голови обласної державної адміністрації, визначає порядок і термін подання районними державними адміністраціями, виконавчими комітетами рад міст обласного підпорядкування матеріалів для підготовки проекту обласного бюджету і прогнозних розрахунків для визначення частини загальнодержавних податків, зборів та інших обов'язкових платежів до бюджетів міст обласного підпорядкування і районів області; складає проект обласного бюджету, готує пропозиції про нормативи відрахувань частини загальнодержавних податків, зборів та інших обов'язкових платежів до бюджетів міст і районів і подає їх на розгляд обласної державної адміністрації; 3) організовує виконання обласного бюджету по доходах і видатках; разом з Державною податковою адміністрацією в Луганській області, управлінням Державного казначейства в Луганській області, районними державними адміністраціями та виконкомами рад забезпечує надходження доходів до обласного бюджету та вживає заходів до ефективного витрачання бюджетних коштів; 4) складає зведення бюджетів, що входять до бюджету області, та подає його в установлені строки до Міністерства фінансів України; 5) забезпечує захист фінансових інтересів держави та здійснює у межах своєї компетенції контроль за виконанням актів законодавства; 6) складає розпис доходів і видатків обласного бюджету з поквартальним та помісячним розподілом, забезпечує його виконання, приймає рішення про уточнення квартальних призначень коштів у межах річних бюджетних асигнувань, проводить у встановленому порядку взаємні розрахунки обласного бюджету з Державним бюджетом і з бюджетами районів, міст обласного підпорядкування; 7) здійснює разом з управліннями Державного казначейства контроль за виконанням обласного бюджету і за додержанням банківськими установами правил касового виконання бюджету по доходах; 8) веде облік виконання обласного бюджету і облік змін, що вносяться в установленому порядку до обласного бюджету; 9) розглядає звіти про виконання бюджетів районів, міст обласного підпорядкування, складає звіт про виконання бюджету області та подає його Міністерству фінансів України; звітує перед обласною державною адміністрацією про хід виконання обласного бюджету і подає їй річний звіт про виконання обласного бюджету; 10) здійснює облік коштів резервного фонду обласної державної адміністрації, готує висновки щодо доцільності виділення коштів з резервного фонду облдержадміністрації за зверненнями підприємств, установ, організацій; 11) забезпечує контроль за дотриманням бюджетного законодавства, порядку надання і використання дотацій та субвенцій з місцевих бюджетів, постанов Уряду, рішень обласної ради, розпоряджень голови облдержадміністрації та вказівок Міністерства фінансів України з питань складання і виконання бюджету; 12) на базі статистичних і бухгалтерських звітів, аналітичних і прогнозних розрахунків аналізує економічний і фінансовий стан галузей народного господарства, тенденції та динаміку розвитку різних форм власності, готує пропозиції щодо вишукання та мобілізації додаткових фінансових ресурсів; 13) бере участь у формуванні та реалізації інвестиційних програм в області; 14) готує пропозиції з фінансових питань, бере участь у їх вирішенні у справах, пов'язаних із зміною форм державної та комунальної власності, приймає участь через своїх представників у роботі комісій з приватизації об'єктів державної і комунальної власності; 15) бере участь в роботі щодо створення ринку цінних паперів в області, аналізує його вплив на фінансовий стан господарства і грошовий обіг; 16) забезпечує контроль за виконанням Інструкції про порядок одержання, використання, обліку та зберігання дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 06.04.98 р. N 84; 17) готує пропозиції про випуск в обіг для розміщення місцевих позик, місцевих грошових, речових і грошово-речових лотерей і контролює проведення цієї роботи; 18) разом з установами Національного банку України, комерційними банками вивчає питання грошового обігу в області; бере участь у розробці балансів грошових доходів і витрат населення; 19) подає до Міністерства фінансів України звіт про використання іноземної валюти бюджетними установами та бере участь у розробці пропозицій з питань удосконалення законодавства в галузі зовнішньоекономічної діяльності та валютного регулювання; 20) відповідно до затверджених у бюджеті призначень здійснює фінансування головних розпорядників коштів обласного бюджету в межах наявних фінансових ресурсів; 21) забезпечує разом з відповідними підрозділами обласної державної адміністрації на підприємствах, в організаціях і установах комунальної власності додержання єдиних методологічних основ бухгалтерського обліку і звітності; 22) бере участь у розробці пропозицій про вдосконалення структури місцевих органів виконавчої влади та здійснює контроль за витрачанням коштів на їх утримання; готує пропозиції про чисельність, фонд оплати праці працівників і витрати на утримання місцевих органів виконавчої влади, управлінь, самостійних відділів органів місцевого самоврядування; 23) вивчає, аналізує діяльність фінансових відділів районних державних адміністрацій та виконкомів рад міст обласного підпорядкування і вживає заходів щодо її вдосконалення; 24) фінансує в установленому порядку підпорядковані фінансові органи, здійснює контроль за правильністю використання ними виділених коштів, складає зведені звіти і баланси; 25) проводить роботу щодо професійної підготовки і перепідготовки кадрів для фінансових органів, здійснює контроль за цією роботою; 26) забезпечує роботу щодо виконання Порядку ведення особових справ державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.98 р. N 731, та веде облік чисельності держслужбовців згідно з вимогами статистичної звітності у фінансових органах області; 27) організовує своєчасний і якісний розгляд та вирішення пропозицій, заяв і скарг громадян, підприємств, установ й організацій, здійснює усунення причин їх виникнення; 28) забезпечує у межах своєї компетенції реалізацію державної політики стосовно державної таємниці, контроль за її збереженням у фінансових управліннях (відділах) області, що належать до сфери його управління. 5. Головне управління має право: 1) одержувати від районних державних адміністрацій і виконкомів міських рад, суб'єктів підприємницької діяльності незалежно від форм власності та підпорядкування матеріали для складання проекту бюджету області, обласного бюджету й здійснення контролю за їх виконанням, раціональним і цільовим витрачанням коштів, що виділяються з бюджету; 2) обмежувати, а в необхідних випадках припиняти фінансування з обласного бюджету підприємств, установ і організацій при наявності фактів незаконного витрачання ними бюджетних коштів, а також при неподанні звітів про витрачання раніше виділених коштів з бюджету та іншої встановленої звітності, з повідомленням про це керівників відповідних управлінь і відділів, і в межах своєї компетенції застосовувати інші санкції, встановлені чинним законодавством; 3) одержувати від установ банків відомості щодо стану поточних бюджетних рахунків підприємств, установ і організацій; 4) залучати спеціалістів інших підрозділів обласної державної адміністрації, підприємств, організацій та установ, об'єднань громадян (за погодженням з їхніми керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції; 5) скликати наради з питань, що належать до його компетенції; 6) одержувати безкоштовно для здійснення функцій, покладених на Головне управління, інформацію від статистичних і контролюючих органів з питань застосування законодавства в господарській діяльності, підприємств, установ, організацій, місцевих органів виконавчої влади; 7) проводити в управліннях і відділах місцевих органів виконавчої влади, на підприємствах, в установах і організаціях, в установах банків та інших фінансово-кредитних установах незалежно від форм власності перевірки з контрольно-ревізійним управлінням фінансово-бухгалтерських документів, звітів, планів, кошторисів та інших документів, пов'язаних із зарахуванням, перерахуванням і використанням бюджетних коштів, а також отримувати необхідні пояснення, довідки і відомості, що виникають у процесі перевірок; 8) надавати з обласного бюджету в разі тимчасових касових розривів у процесі виконання районних бюджетів і бюджетів міст обласного підпорядкування позики, які повинні бути погашені у встановлені строки в межах бюджетного року; 9) Головне управління має також інші права, передбачені чинним законодавством України. 6. Головне управління при виконанні покладених на нього функцій взаємодіє з іншими місцевими органами виконавчої влади, з органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами й організаціями, а також місцевими державними податковими адміністраціями, контрольно-ревізійною службою та управлінням Державного казначейства в Луганській області. 7. Головне управління очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади головою облдержадміністрації за погодженням з Міністром фінансів України. Начальник має заступників, яких призначає на посаду і звільняє з посади за погодженням із заступником голови облдержадміністрації (згідно з розподілом обов'язків) та Міністерством фінансів України. 8. Начальник Головного управління: здійснює керівництво діяльністю Головного управління, несе персональну відповідальність за виконання покладених на Головне управління завдань, за роботу фінансових органів області, визначає ступінь відповідальності заступників начальника Головного управління, керівників його структурних підрозділів; затверджує положення про структурні підрозділи і функціональні обов'язки працівників Головного управління; розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису витрат на утримання Головного управління; в межах своїх повноважень на основі та на виконання актів законодавства видає накази, організовує і контролює їх виконання. Накази начальника Головного управління, які зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер, підлягають державній реєстрації в Луганському обласному управлінні юстиції; призначає на посаду і звільняє з посади працівників Головного управління; призначає на посаду начальників відділів за згодою з Міністерством фінансів України. 9. Для погодженого вирішення питань з реалізації державної фінансової політики в регіоні, що належать до компетенції Головного управління, у ньому створюється колегія у складі начальника Головного управління (голова колегії), заступників начальника Головного управління за посадою, а також інших керівних працівників Головного управління та підрозділів обласної державної адміністрації. За поданням начальника Головного управління, погодженим з Міністерством фінансів, до складу колегії вводяться керівники обласної податкової адміністрації, Контрольно-ревізійної служби та управління Державного казначейства в Луганській області. Склад колегії затверджується головою обласної державної адміністрації за поданням начальника Головного управління. Рішення колегії проводяться в життя наказами начальника Головного управління, а у тих випадках, коли рішення колегії щодо виконання поставлених завдань стосується податкової адміністрації, Контрольно-ревізійної служби і управління Державного казначейства в Луганській області, то видається відповідними керівниками зазначених служб спільний наказ. Для розгляду наукових рекомендацій і пропозицій щодо розвитку фінансової системи та вирішення інших питань в управлінні можуть створюватися наукові ради і комісії. Склад цих рад і комісій та положення про них затверджує начальник Головного управління. 10. Головне управління утримується за рахунок коштів Державного бюджету України. 11. Головне управління є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в установах Держказначейства в Луганській області; печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням. ____________ Електронну копію тексту надано Луганською обласною державною адміністрацією.
|