Текст документа: Про Регламент роботи Луганської обласної державної адміністрації


ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 14 січня 2000 року № 29


Про Регламент роботи Луганської обласної державної адміністрації

На виконання ст. 45 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", постанови КМУ від 11 грудня 1999 року N 2263 "Про затвердження Типового регламенту місцевої державної адміністрації":

1. Затвердити Регламент роботи Луганської обласної державної адміністрації (додається). 

2. Заступникам голови, керівникам та працівникам структурних підрозділів облдержадміністрації, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, обласних управлінь, місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування у частині, що їх стосується, суворо дотримуватись вимог даного Регламенту.

3. Головам райдержадміністрацій привести регламенти роботи у відповідність до чинного законодавства.

 

Голова обласної
держадміністрації 

 
О. С. Єфремов 


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації
від 14 січня 2000 р. N 29 


РЕГЛАМЕНТ
роботи обласної державної адміністрації
Загальні положення

1. Регламент обласної державної адміністрації відповідно до Закону України "Про місцеві державні адміністрації" регулює організаційно-процедурні питання діяльності обласної державної адміністрації.

Апарат, структурні підрозділи облдержадміністрації діють на основі положень, затверджених головою обласної державної адміністрації.

2. Розгляд в обласній державній адміністрації питань, що належать до її повноважень, проводиться головою, першим заступником, заступниками голови (відповідно до розподілу обов'язків), управліннями, комітетами, відділами та іншими структурними підрозділами облдержадміністрації, а також консультативними, дорадчими та іншими допоміжними органами, утвореними головою обласної державної адміністрації.

Розподіл обов'язків між заступниками голови, іншими посадовими особами обласної держадміністрації, планування її роботи

3. Розподіл обов'язків між першим заступником та заступниками голови, іншими посадовими особами обласної державної адміністрації здійснюється головою обласної держадміністрації не пізніше одного місяця з дня призначення його на посаду.

При цьому визначаються:

функції та повноваження, закріплені за посадовою особою;

управління, комітети, відділи та інші структурні підрозділи обласної державної адміністрації, діяльність яких спрямовується, координується та контролюється посадовою особою.

Головою обласної держадміністрації визначаються також обов'язки посадових осіб щодо спрямування та контролю діяльності відповідних районних державних адміністрацій.

4. Робота обласної державної адміністрації проводиться за річними та квартальними, а у разі потреби - місячними, тижневими планами, що затверджуються головою обласної держадміністрації.

5. Робота управлінь, комітетів, відділів та інших структурних підрозділів апарату облдержадміністрації проводиться за квартальними і місячними планами, що затверджуються заступниками голови (відповідно до розподілу обов'язків) обласної державної адміністрації.

Місячні плани управлінь, комітетів, відділів та інших структурних підрозділів, апарату обласної держадміністрації розробляються з урахуванням особистих планів роботи їх працівників.

6. Формування планів роботи обласної державної адміністрації здійснюється заступником голови - керівником апарату облдержадміністрації за пропозиціями управлінь, комітетів, відділів та інших структурних підрозділів, погоджених із заступниками голови обласної держадміністрації (відповідно до розподілу обов'язків).

7. Плани роботи обласної державної адміністрації передбачають заходи, спрямовані на реалізацію державної регіональної політики, виконання Конституції України, законів України, указів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня, державних і регіональних програм соціально-економічного та культурного розвитку, здійснення інших, наданих державою, а також делегованих обласною радою, повноважень.

8. Квартальний план роботи обласної державної адміністрації включає:

- перелік актуальних питань, пов'язаних з реалізацією заходів соціально-економічного розвитку території або окремих її адміністративно-територіальних одиниць, функціонуванням галузей господарського комплексу та розв'язанням проблем соціальної сфери, поліпшенням діяльності органів виконавчої влади, їх взаємодією з органами місцевого самоврядування, що потребують розгляду на засіданнях колегій, нарадах у голови облдержадміністрації та його заступників і вжиття додаткових заходів для їх вирішення;

- перелік законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня, розпоряджень голови обласної державної адміністрації, хід реалізації яких оперативно розглядатиметься в порядку перевірки їх виконання;

- перелік основних організаційно-масових заходів, проведення яких здійснюється обласною державною адміністрацією або за її участю.

До квартального плану роботи обласної держадміністрації в обов'язковому порядку включаються також питання:

- про підсумки діяльності обласної державної адміністрації відповідно за квартал, півріччя, дев'ять місяців, рік з визначенням основних напрямів подальшої роботи;

- про роботу структурних підрозділів облдержадміністрації, районних державних адміністрацій щодо виконання законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня, розпоряджень голови обласної держадміністрації або із здійснення їх повноважень.

Заплановані питання щодо роботи управлінь, комітетів, відділів та інших структурних підрозділів обласної держадміністрації, а у відповідних випадках - районних державних адміністрацій, як правило, передбачають проведення комплексної або цільової перевірки стану справ на місцях.

9. Додаткові (позапланові) питання включаються до затвердженого плану роботи обласної держадміністрації за рішенням голови обласної держадміністрації.

Виключення з плану роботи питання здійснюється за дозволом голови обласної держадміністрації на підставі доповідної записки заступника голови (відповідно до розподілу обов'язків), керівника апарату обласної держадміністрації.

10. Порядок підготовки квартального плану роботи:

- погоджений та завізований заступниками голови облдержадміністрації перелік питань та основних заходів до 15 числа місяця, що передує кварталу, подається в організаційний відділ апарату;

- організаційний відділ до 20 числа місяця, що передує кварталу, складає проект плану роботи, візує у заступників голови облдержадміністрації і подає заступнику голови - керівнику апарату;

- доопрацьований і завізований заступником голови - керівником апарату облдержадміністрації проект плану до 25 числа місяця, що передує кварталу, подається на розгляд і затвердження голові облдержадміністрації;

- відділ з питань діловодства і контролю не пізніш як у триденний строк після затвердження плану роботи доводить його до виконавців.

11. Контроль за виконанням планів роботи обласної держадміністрації здійснюється заступниками голови (відповідно до розподілу обов'язків) обласної держадміністрації.

12. Для координації дій, організації роботи на місцях організаційний відділ щомісяця складає перелік основних заходів, які проводяться в райдержадміністраціях, виконкомах міських рад.

Кадрова робота і проходження державної служби

13. Організація кадрової роботи і питань з проходження державної служби в обласній державній адміністрації здійснюється відділом кадрової роботи та з питань державної служби, керівниками структурних підрозділів облдержадміністрації за річним планом, затвердженим головою облдержадміністрації, у якому визначено заходи з добору кадрів, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників.

14. Прийняття на державну службу здійснюється шляхом конкурсного відбору або за іншою процедурою, визначеною законодавством. Прийняття працівників на роботу на посади, не віднесені до категорії державних службовців, та звільнення їх з роботи здійснюється відповідно до законодавства про працю. Керівники апарату, управлінь, відділів та інших структурних підрозділів обласної державної адміністрації можуть організовувати вивчення ділових, професійних, моральних якостей, особистих здібностей осіб, які претендують на посади державних службовців.

15. Особи, які вперше зараховуються на державну службу, складають Присягу державних службовців і підписують її текст, про що робиться запис у трудовій книжці, а також підписують текст Попередження про спеціальні обмеження, встановлені законами України "Про державну службу", "Про боротьбу з корупцією" щодо прийняття на державну службу та проходження державної служби.

Особи, які призначаються на посади, віднесені до номенклатури посад працівників, що повинні мати допуск до роботи з таємними документами, можуть бути призначені на ці посади тільки після отримання ними такого допуску.

16. В обласній державній адміністрації, її структурних підрозділах створюється резерв кадрів з держслужбовців та інших осіб, який підлягає щорічному перегляду та затвердженню. З особами, зарахованими до кадрового резерву, проводиться робота, спрямована на підвищення їх ділової кваліфікації, необхідної для роботи на відповідних посадах.

З метою набуття практичного досвіду, перевірки професійних знань, умінь і ділових якостей осіб з кадрового резерву або державних службовців, які претендують на зайняття більш високих посад, в установленому порядку може проводитися їх стажування на відповідних посадах у структурних підрозділах обласної державної адміністрації.

17. Перевагу для зайняття посади державного службовця мають особи, які зараховані до кадрового резерву, досягли найкращих результатів у роботі, виявляють ділову ініціативу, здібності, постійно підвищують свій кваліфікаційний рівень, а також магістри державного управління і магістри державної служби. Без конкурсного відбору за рішенням голови, керівника управління, відділу та іншого структурного підрозділу обласної державної адміністрації можуть бути переведені на більш високі посади державні службовці, які зараховані до кадрового резерву або пройшли стажування, а також в інших випадках, передбачених законодавством.

18. Обласна державна адміністрація розглядає і вносить пропозиції щодо нагородження державними нагородами, відзнаками Президента України, присвоєння почесних звань та заохочення працівників обласної державної адміністрації, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери її управління.

19. На кожного працівника, прийнятого на роботу до обласної державної адміністрації, оформляється особова справа, готуються і вводяться встановлені відомості в базу даних єдиної державної комп'ютерної системи "Кадри".

20. Відповідальність за проведення кадрової роботи, її відповідність вимогам чинного законодавства України покладається на голову, заступника голови - керівника апарату та керівників структурних підрозділів обласної державної адміністрації.

21. Матеріали про призначення на посади та звільнення з посад працівників обласної державної адміністрації готує відділ кадрової роботи та з питань державної служби апарату облдержадміністрації.

Порядок внесення та розгляду проектів розпоряджень голови обласної державної адміністрації

22. Голова обласної державної адміністрації на виконання Конституції України, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня видає одноособово в межах власних і делегованих повноважень розпорядження і несе за них відповідальність згідно із законодавством.

23. Проекти розпоряджень голови обласної державної адміністрації (далі - проекти розпоряджень) вносяться управліннями, відділами та іншими структурними підрозділами облдержадміністрації, районними державними адміністраціями.

24. Проекти розпоряджень до їх внесення на розгляд голові облдержадміністрації підлягають обов'язковому погодженню із заінтересованими структурними підрозділами облдержадміністрації, у разі потреби - з іншими органами та організаціями.

Погоджений проект розпорядження візується керівниками зазначених органів та організацій або особами, які їх заміщують.

25. Проект розпорядження голови облдержадміністрації не потребує узгодження із заінтересованими органами, якщо цим органам установлюються завдання у зв'язку з невиконанням ними раніше прийнятих розпоряджень.

26. Проекти розпоряджень голови облдержадміністрації, які вносяться на розгляд колегії і пов'язані з контролем діяльності райдержадміністрацій, інших органів державної виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, органів місцевого самоврядування, контролем виконання актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших центральних органів державної виконавчої влади, а також такі, що можуть мати наслідки в соціально-економічній сфері, подаються разом з доповідною запискою (звітом) за підписом керівника органу, що вносить проект, а у разі його відсутності - за підписом особи, яка його заміщає.

Доповідна записка (звіт) має містити всебічний аналіз з об'єктивною оцінкою стану справ і результатів реалізації нормативних актів, проведений на підставі перевірених та документально підтверджених фактів; за наявності негативних фактів - причини та заходи, що вживаються для виправлення становища, обгрунтування запропонованих у проекті розпорядження заходів, дані про джерела їх фінансування, відповідні розрахунки тощо.

Загальний обсяг доповідної записки (звіту) не повинен перевищувати 5 сторінок.

Якщо розпорядження, що готується, тягне за собою зміни або доповнення до інших розпоряджень, то ці зміни або доповнення включаються до проекту розпорядження, що готується, або подаються окремим актом одночасно з проектом.

За наявності розбіжностей щодо проекту розпорядження керівник підрозділу або органу, який вносить проект, повинен забезпечити їх обговорення із заінтересованими підрозділами, органами та організаціями з метою пошуку взаємоприйнятного рішення. У разі, коли такого рішення не знайдено, проект вноситься з обов'язковим додаванням переліку розбіжностей з їх обгрунтуванням та оригіналами зауважень, підписаних керівниками відповідних структурних підрозділів облдержадміністрації, органів та організацій.

27. Неврегульовані розбіжності щодо проекту розпорядження розглядає заступник голови обласної державної адміністрації (відповідно до розподілу обов'язків), який приймає рішення про врахування або відхилення зауважень. При цьому заступник голови може внести на розгляд голові обласної держадміністрації проект розпорядження з розбіжностями, додаючи зауваження про такі розбіжності та пропозиції щодо їх усунення.

28. Проекти розпоряджень із соціально-економічних питань повинні, як правило, мати преамбулу, у якій викладається аналіз стану справ і причин недоліків у розв'язанні відповідних проблем, визначається мета видання розпорядження. Ця частина проекту розпорядження не повинна перевищувати двох сторінок тексту.

Встановлювані завдання повинні бути конкретними і реальними, спрямованими на досягнення у найкоротший термін мети, визначеної розпорядженням, з переліком виконавців і визначенням термінів виконання завдань.

У разі необхідності в проекті розпорядження можуть передбачатися проміжні контрольні терміни інформування обласної державної адміністрації про хід виконання встановлених завдань.

29. Проект розпорядження, підготовлений з порушенням встановленого цим Регламентом порядку, повертається розробнику проекту за дорученням заступника голови облдержадміністрації (відповідно до розподілу обов'язків) для внесення в установленому порядку.

30. Якщо під час опрацювання проекту розпорядження виявлена необхідність внесення до нього істотних змін, проект повертається для доопрацювання та повторного візування керівниками заінтересованих підрозділів облдержадміністрації, органів та організацій.

31. Проект розпорядження візується керівниками заінтересованих підрозділів облдержадміністрації, органів та організацій, заступником голови облдержадміністрації, який відповідає за його підготовку, працівниками апарату, які здійснювали його опрацювання (в обов'язковому порядку керівниками відділів: юридичного, з питань діловодства та контролю), та у разі необхідності - іншими заступниками голови, заступником голови - керівником апарату та першим заступником голови облдержадміністрації. Після цього проект розпорядження передається на розгляд голові облдержадміністрації через його помічника.

Проекти розпоряджень, які містять питання фінансового характеру, в обов'язковому порядку візуються начальником фінансового управління, а проекти розпоряджень з питань, пов'язаних з планами та програмами соціально-економічного розвитку - начальником Головного управління економіки і власності облдержадміністрації.

32. Проекти розпоряджень з питань соціально-економічного розвитку області у разі необхідності попередньо обговорюються на засіданнях колегії обласної державної адміністрації.

33. Підписані головою обласної держадміністрації розпорядження реєструються в установленому порядку і надсилаються заінтересованим органам та організаціям згідно з розрахунком розсилання.

Додатки до розпоряджень підписуються заступником голови - керівником апарату обласної державної адміністрації.

Кошториси, які додаються до розпорядження, підписуються керівниками відповідних управлінь, інших підрозділів облдержадміністрації та їх головними бухгалтерами.

34. Розпорядження, підписані головою облдержадміністрації, що зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер, підлягають державній реєстрації в управлінні юстиції в Луганській області. Вони у п'ятиденний термін у трьох примірниках (оригінал і дві завірені копії) подаються відділом з питань діловодства та контролю до управління юстиції в Луганській області й набувають чинності через 10 днів після їх реєстрації, якщо в них не встановлено пізнішого строку надання їм чинності.

Організація роботи з документами та контролю за їх виконанням

35. Організація роботи з документами в обласній державній адміністрації здійснюється відповідно до інструкції з діловодства, що затверджена розпорядженням голови облдержадміністрації, відповідно до Примірної інструкції з діловодства у міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.97 р. N 1153.

36. Контролю підлягають документи, в яких установлено завдання або які містять питання, що потребують вирішення.

Обов'язковому контролю підлягає виконання законів України, указів і розпоряджень Президента України, постанов і розпоряджень Кабінету Міністрів України, актів інших органів виконавчої влади вищого рівня (далі - акти законодавства), доручень Президента України і Кабінету Міністрів України, розпоряджень голови обласної державної адміністрації, запитів і звернень народних депутатів України.

37. Відповідальність за виконання документа несуть особи, які вказані в розпорядчому документі або у резолюції. У разі, якщо документ доручений декільком виконавцям, відповідальним за організацію виконання є виконавець, зазначений у резолюції першим, співвиконавці в однаковій мірі несуть відповідальність за своєчасне і якісне виконання доручення.

38. Контроль за виконанням доручених заступникам голови документів здійснюють їх помічники, які зобов'язані своєчасно вручати документи безпосереднім виконавцям, регулярно доповідати своїм керівникам про хід реалізації завдань, а після закінчення контрольного терміну надавати інформацію про виконання документів до сектора контролю.

39. Відповідальність за організацію й контроль виконання документів в управліннях, відділах та інших підрозділах облдержадміністрації несуть їх керівники. Контрольні документи в цих підрозділах реєструються і при необхідності для їх виконання розробляються заходи. Керівники підрозділів облдержадміністрації зобов'язані своєчасно доповідати заступникам голови про реалізацію дорученого, а після закінчення контрольного терміну подавати до сектору контролю інформацію про виконання документів.

40. Організація контролю за виконанням документів здійснюється шляхом:

- ведення канцелярією облдержадміністрації картотеки вхідних документів;

- постійного поповнення комп'ютерної бази контрольними документами, що надходять до облдержадміністрації;

- прийняття розпоряджень голови облдержадміністрації з виконання важливих для області документів;

- комплексних планових або цільових перевірок виконання документів на місцях;

- заслуховування звітів і повідомлень виконавців про хід реалізації контрольних документів на апаратних нарадах у голови, заступників голови, у структурних підрозділах облдержадміністрації;

- систематичного аналізу, узагальнення, підготовки сектором контролю щоквартальної письмової інформації керівництву облдержадміністрації про хід реалізації документів центральних органів виконавчої влади України, Верховної Ради України.

41. Аналітичні та інформаційні матеріали про стан виконання встановлених завдань, підготовлені згідно з проміжними контрольними термінами, доповідаються голові обласної держадміністрації або його заступнику (відповідно до розподілу обов'язків) не пізніше ніж у десятиденний термін, визначений актом законодавства, дорученням Президента України, Кабінету Міністрів України, розпорядженням голови облдержадміністрації або планом контролю.

З матеріалів, що містять відомості про можливий зрив своєчасного чи повного виконання завдань, голова обласної держадміністрації або його заступник (відповідно до розподілу обов'язків) дає доручення відповідним виконавцям щодо вжиття додаткових заходів для усунення причин, що перешкоджають виконанню завдань.

42. Інформація (звіт) про стан виконання законів України, указів, розпоряджень і доручень Президента України, постанов, розпоряджень і доручень Кабінету Міністрів України, актів інших органів виконавчої влади вищого рівня, що подається відповідно Президенту України, Кабінету Міністрів України, іншим органам виконавчої влади вищого рівня, підписується головою обласної державної адміністрації.

43. Зняття з контролю виконаних документів проводиться на підставі письмового звіту керівника відповідного органу про виконання за письмовим дозволом голови обласної державної адміністрації або його заступника (відповідно до розподілу обов'язків).

Консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи обласної державної адміністрації

44. Для сприяння здійсненню повноважень обласної держадміністрації голова облдержадміністрації утворює консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи і служби.

Завдання, функції та персональний склад зазначених органів і служб визначає голова обласної держадміністрації.

45. Для погодженого розгляду питань, що належать до повноважень обласної держадміністрації, обговорення найважливіших напрямів її діяльності в обласній державній адміністрації утворюється колегія у складі голови обласної держадміністрації (голова колегії), його заступників і заступника голови - керівника апарату, а також керівників управлінь, комітетів, відділів та інших структурних підрозділів обласної держадміністрації. Облдержадміністрація може проводити розширені засідання колегії, наради, у роботі яких можуть брати участь інші керівники.

Склад колегії обласної держадміністрації не повинен перевищувати 19 чоловік.

Члени колегії затверджуються та звільняються від обов'язків головою обласної держадміністрації.

46. Засідання колегії вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини загальної кількості її членів.

47. Засідання колегії проводяться відповідно до плану роботи обласної держадміністрації, як правило, один раз на місяць, позачергові - у міру необхідності.

48. Організацію підготовки засідань колегії здійснює заступник голови - керівник апарату облдержадміністрації.

49. Проект порядку денного засідання колегії облдержадміністрації складається не пізніше ніж за 5 днів до її проведення відділом з питань діловодства та контролю і підписується заступником голови - керівником апарату облдержадміністрації.

50. Рішення колегії приймаються відкритим голосуванням більшістю голосів присутніх на засіданні членів колегії. У разі рівного розподілу голосів голос головуючого є вирішальним.

В окремих випадках за рішенням головуючого може бути застосована процедура таємного голосування.

Відділ з питань діловодства та контролю апарату обласної держадміністрації забезпечує стенографування (технічний запис) засідань колегій.

51. Рішення колегії оформлюються протоколами, які підписуються її головою та провадяться в життя, як правило, розпорядженнями або дорученнями голови обласної держадміністрації.

52. У разі необхідності з окремих питань, що вносяться на розгляд колегії, головою облдержадміністрації може утворюватися комісія для перевірки діяльності органу виконавчої влади, підприємства, установи, організації, органу місцевого самоврядування. За наслідками перевірки така комісія подає голові облдержадміністрації інформацію обсягом не більше 5 сторінок.

Порядок підготовки та проведення нарад

53. Голова, заступники голови, заступник голови - керівник апарату, керівники управлінь, комітетів, відділів та інших структурних підрозділів обласної державної адміністрації проводять відповідно до плану роботи обласної держадміністрації наради з метою оперативного розгляду та вирішення питань, що належать до повноважень обласної держадміністрації.

План проведення наради затверджується заступником голови облдержадміністрації.

Організаційне і матеріально-технічне забезпечення нарад за участю голови облдержадміністрації покладається на структурні підрозділи, відділи апарату та відповідного заступника голови облдержадміністрації.

Матеріали до наради готують відповідні структурні підрозділи і погоджують їх з організаційним відділом апарату.

Дата проведення і порядок денний нарад, які проводять заступники голови облдержадміністрації, визначаються ними самостійно, але узгоджуються з заступником голови - керівником апарату і надаються в організаційний відділ апарату для включення до плану роботи.

54. Порядок денний, аналітичні довідки про стан справ та обгрунтування причин внесення питань на розгляд надсилаються учасникам наради, як правило, за три дні, а з додаткових (позапланових) питань - вручаються учасникам у день проведення наради.

55. Рішення, прийняті на нарадах, оформлюються протоколами не пізніше ніж у триденний термін.

Протокол наради підписується головуючим.

За результатами розгляду питань на нарадах можуть видаватися розпорядження голови обласної державної адміністрації.

56. Контроль за виконанням рішень, прийнятих на нарадах у голови обласної держадміністрації та його заступників, здійснюється апаратом, а в окремих випадках - структурним підрозділом обласної держадміністрації. Для виконання прийнятих рішень помічник голови готує протокольні доручення. Керівники управлінь, інших структурних підрозділів облдержадміністрації регулярно подають голові обласної держадміністрації, який проводив нараду, економічні та інформаційні довідки про стан виконання рішень, прийнятих на нараді.

57. Офіційне повідомлення засобам масової інформації про порядок денний і підсумки розгляду питань на нарадах має право надавати прес-служба обласної держадміністрації або уповноважена головою обласної державної адміністрації посадова особа.

58. Дозвіл на присутність представників засобів масової інформації та на проведення кіно-, відео-, фотозйомок і звукозапису в приміщенні, де відбувається нарада, надається заступником голови - керівником апарату обласної держадміністрації або відповідним заступником голови облдержадміністрації.

Контроль за діяльністю місцевих органів виконавчої влади, здійсненням органами місцевого самоврядування делегованих повноважень, відносини з підприємствами, установами та організаціями, об'єднаннями громадян

59. Обласна держадміністрація в межах своїх повноважень спрямовує та контролює діяльність районних державних адміністрацій. Голови райдержадміністрацій регулярно інформують про свою діяльність голову облдержадміністрації, щорічно та на вимогу звітують перед ним.

60. Облдержадміністрація контролює здійснення виконавчими органами міських (міст обласного підпорядкування) рад делегованих повноважень органам виконавчої влади.

61. Облдержадміністрація має право безпосередньо контролювати здійснення виконавчими органами сільських, селищних і міських рад (міст міського і районного підпорядкування), розташованих на території області, делегованих повноважень органам виконавчої влади.

62. Облдержадміністрація взаємодіє з політичними партіями, громадськими та іншими організаціями, забезпечує дотримання їх діяльності в рамках діючого законодавства.

Апарат обласної державної адміністрації

Правове, організаційне, інформаційно-аналітичне, методичне, кадрове, матеріально-технічне та інше забезпечення діяльності обласної державної адміністрації, систематичну перевірку виконання актів законодавства та розпоряджень голови обласної держадміністрації здійснює її апарат.

63. Апарат відповідно до покладених на нього завдань:

1) Опрацьовує документи, що надходять до обласної держадміністрації, готує до них аналітичні, довідкові та інші матеріали, а також проекти доручень голови та заступників голови обласної держадміністрації.

2) Здійснює опрацювання проектів розпоряджень; за дорученням голови обласної державної адміністрації розробляє проекти розпоряджень з організаційних та кадрових питань.

3) Перевіряє за дорученням голови обласної державної адміністрації виконання актів законодавства, розпоряджень і доручень голови обласної держадміністрації управліннями, комітетами, відділами та іншими структурними підрозділами обласної держадміністрації, а також районними державними адміністраціями (за дорученням голови обласної держадміністрації). Вивчає і узагальнює досвід роботи цих органів та надає практичну допомогу у її поліпшенні. Розробляє пропозиції щодо удосконалення діяльності цих органів, здійснює контроль за своєчасним поданням ними доповідей, інформацій та інших матеріалів з виконання актів законодавства, розпоряджень і доручень голови обласної держадміністрації.

4) Аналізує за дорученням голови обласної держадміністрації роботу виконавчих органів місцевого самоврядування у межах і порядку, визначених законодавством, надає методичну та іншу практичну допомогу у поліпшенні організації їх роботи, готує пропозиції щодо поглиблення взаємодії обласної державної адміністрації з органами місцевого самоврядування у спільному вирішенні питань економічного, соціального та культурного розвитку відповідної території.

5) Готує аналітичні, інформаційні та інші матеріали з організаційних та кадрових питань, що розглядаються головою обласної держадміністрації.

6) Опрацьовує і подає голові обласної держадміністрації проекти планів роботи обласної держадміністрації, забезпечує контроль за їх виконанням.

7) Здійснює організаційне забезпечення засідань колегій, а також нарад, що проводяться головою обласної держадміністрації та його заступниками.

8) Організовує особистий прийом громадян і розгляд звернень, що надійшли до обласної держадміністрації, контролює вирішення порушених у них питань, узагальнює та аналізує пропозиції, що містяться в них, розробляє пропозиції, спрямовані на усунення причин, які породжують обгрунтовані скарги і зауваження громадян.

Прийом громадян здійснюється головою, першим заступником голови, заступниками голови, заступником голови - керівником апарату облдержадміністрації, начальниками обласних управлінь відповідно до затвердженого графіка.

Відділ по роботі із зверненнями громадян проводить попередні бесіди з громадянами та запис на прийом, контролює строки виконання вказівок, даних під час прийому громадян, щоквартально інформує керівника апарату облдержадміністрації про результати здійснених прийомів громадян.

Організація розгляду листів громадян здійснюється згідно з порядком, передбаченим Законом України "Про звернення громадян".

Листи громадян, пропозиції, заяви і скарги розглядаються в строк не більше 30 днів від дня їх надходжень, а ті, що не вимагають додаткової перевірки - у строк до 15 днів. Якщо в місячний термін вирішити питання неможливо, голова облдержадміністрації, його заступники, заступник голови - керівник апарату продовжують термін, який необхідний для розгляду заяв. При цьому загальний термін вирішення питань не може перевищувати 45 днів.

Прийом і реєстрація листів із зверненнями громадян, контроль за строками проходження їх в облдержадміністрації, надання письмових роз'яснень здійснюється відділом по роботі із зверненнями громадян.

9) Аналізує разом із структурними підрозділами обласної держадміністрації соціально-економічне і суспільно-політичне становище в області, розробляє та вносить голові обласної держадміністрації пропозиції щодо його поліпшення. Бере участь у підготовці звітів обласної держадміністрації про виконання програм соціально-економічного і культурного розвитку території, а також про реалізацію повноважень, делегованих обласною радою.

10) Проводить відповідно до затвердженого головою обласної держадміністрації плану роботу, пов'язану з організацією добору, розстановки, підвищення кваліфікації та заохоченням працівників обласної державної адміністрації, створенням кваліфікованого резерву і веденням обліку кадрів, вживає заходів щодо поліпшення організації та підвищення ефективності роботи працівників обласної держадміністрації.

11) Забезпечує ведення діловодства, дотримання секретності і службової таємниці.

12) Здійснює матеріально-технічне і господарсько-побутове забезпечення діяльності обласної держадміністрації.

Виконує інші функції відповідно до законодавства та за дорученням голови обласної держадміністрації.

64. Апарат обласної держадміністрації у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з управліннями, комітетами, відділами та іншими структурними підрозділами обласної держадміністрації, а також з апаратами районних державних адміністрацій, з виконавчими органами (апаратами) рад.

65. Організація роботи апарату обласної держадміністрації здійснюється відповідно до Регламенту роботи обласної державної адміністрації, інструкції з діловодства в обласній держадміністрації, а також Положення про апарат, що затверджується головою обласної державної адміністрації.

Організація використання робочого часу

66. Початок роботи апарату і структурних підрозділів облдержадміністрації о 8 годині, закінчення - о 17 годині (в п'ятницю - о 15.45), обідня перерва - з 12.00 до 12.48.

67. За роботу у святкові та вихідні дні працівникам надається згідно з їх заявою інший день відпочинку.

68. У кожному підрозділі облдержадміністрації ведеться щоденний табельний облік робочого часу працівників.

69. Відрядження працівників здійснюється відповідно до планів роботи облдержадміністрації, її структурних підрозділів, а також згідно з документами центральних органів державної виконавчої влади.

Посвідчення про відрядження оформлюються на підставі розпоряджень, наказів заступника голови - керівника апарату облдержадміністрації, керівників структурних підрозділів.

Після повернення з відрядження працівники в 3-денний термін звітують перед своїми безпосередніми керівниками про виконання завдання.

70. Щорічно, до 15 грудня, керівники структурних підрозділів складають графіки відпусток на наступний рік і надають їх у відділ кадрової роботи та з питань державної служби для узагальнення. Зведений графік відпусток керівників підрозділів затверджує голова облдержадміністрації.

71. Чергування в адміністративному будинку облдержадміністрації здійснюється цілодобово.

В окремих випадках за розпорядженням голови облдержадміністрації до чергування можуть залучатися державні службовці структурних підрозділів облдержадміністрації.

Заступники голови облдержадміністрації чергують у вихідні та святкові дні згідно з графіком, затвердженим головою або першим заступником голови облдержадміністрації (з правом перебування за межами адміністрації).

Робочий тиждень обласної державної адміністрації

Понеділок

- Апаратна нарада із заступниками голови, іншими керівниками обласної державної адміністрації у голови (контроль за виконанням доручень).

Щотижнево 


- Апаратні наради у заступників голови облдержадміністрації, в управліннях, комітетах, відділах.

Щотижнево 


- Брифінги голови облдержадміністрації, його заступників, керівників структурних підрозділів.

Щотижнево 


Вівторок

- Прийом керівників підприємств, установ, організацій.

Перший, третій 


- Нарада з керівниками силових структур.

Другий 


- Засідання виконкомів міських рад і колегій райдержадміністрацій.

Третій 


- Засідання колегії облдержадміністрації.

Четвертий 


Середа

- Єдиний день прийому працівниками апарату облдержадміністрації представників з міськвиконкомів та райдержадміністрацій.

Проведення співбесід з кадрових питань заступниками голови облдержадміністрації, керівниками структурних підрозділів облдержадміністрації та її апарату.

Щотижнево 


- Робота з головами постійних комісій, депутатами обласної ради.

Друга 


- Засідання обласного координаційного комітету по боротьбі зі злочинністю.

Четверта 


Четвер

- Робота за особистим планом (виїзд керівників облдержадміністрації, її працівників для вивчення стану справ на місцях та надання практичної допомоги).

Щотижнево 


- Засідання ради міських голів, голів райдержадміністрацій та районних рад.

Другий 


- Єдиний день інформування.

Третій 


- Засідання колегій управлінь облдержадміністрації.

Четвертий 


П'ятниця

- Робота з резервом кадрів, їх навчання, стажування.

Третя 


- Наради з головами райдержадміністрацій та міськими головами.

Четверта 


Субота

- Суспільно-масові заходи.

(за окремим планом) 


- Зустрічі з народними депутатами України.

Четверта 


Примітка. Наради та прес-конференції з термінових питань проводяться поза Регламентом, у будь-який час, з письмового дозволу голови облдержадміністрації.  

____________

 

Електронну копію тексту надано Луганською обласною державною адміністрацією.