Текст документа:

Про план роботи Комунального закладу “Луганський обласний центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій” на 2012 рік


ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 14 грудня 2011 року № 1658


Про план роботи Комунального закладу “Луганський обласний центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій” на 2012 рік


 Відповідно до ст. 29 Закону України “Про державну службу”, статей 6, 19 Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування”, постанов Кабінету Міністрів України від 07.07.2010 № 564 “Про затвердження Положення про систему підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування”, від 16.12.2004 № 1681 “Про центри перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій”, від 14.07.1999 № 1262 “Про фінансове забезпечення підготовки і підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування та органів військового управління Збройних Сил”, договору між  Луганською облдержадміністрацією та Луганською обласною радою від 23.08.2005 № 53/9:

 
1. Затвердити план роботи Комунального закладу “Луганський обласний центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій” (далі - Луганський центр післядипломної освіти) на 2012 рік (додається).
 
 
2. Головам райдержадміністрацій, керівникам управлінь, відділів та інших структурних підрозділів облдержадміністрації забезпечити направлення державних службовців на навчання до Луганського центру післядипломної освіти згідно з планом-графіком (додається).
 
3. Рекомендувати сільським, селищним, міським головам, головам районних, районних у місті Луганську рад організувати у 2012 році направлення посадових осіб відповідних органів місцевого самоврядування на навчання до Луганського центру післядипломної освіти згідно з планом-графіком (додається). 
 
4. Керівникам відділів апарату, управлінь та інших структурних підрозділів облдержадміністрації спільно з Луганським центром післядипломної освіти визначити працівників, які будуть залучені до викладання за відповідними навчальними програмами підвищення кваліфікації державних службовців органів виконавчої влади та посадових осіб місцевого самоврядування.
 
5. З метою удосконалення організації робочого часу та створення сприятливих умов для викладання працівниками облдержадміністрації в Луганському центрі післядипломної освіти встановити працівникам, які залучені до викладання, індивідуальні графіки роботи на дні викладання, продовживши їм на відповідний час робочий день.
 
6. Головам райдержадміністрацій, керівникам відділів апарату, управлінь та інших структурних підрозділів облдержадміністрації:
 
здійснити необхідні заходи щодо своєчасного формування навчальних груп з урахуванням категорій посад слухачів та їх спеціалізації;
 
надавати Луганському центру післядипломної освіти за 15 днів до початку занять список слухачів відповідних груп і пропозиції щодо тематики навчання за функціональною та галузевою складовими, сприяти залученню до навчального процесу відповідних керівників і спеціалістів.
 
7. Покласти на відділ кадрової роботи апарату облдержадміністрації              (Полященко С.В.) координацію дій управлінь, відділів та інших структурних підрозділів облдержадміністрації, райдержадміністрацій й Луганського центру післядипломної освіти щодо формування груп слухачів.
 
8. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови – керівника апарату облдержадміністрації Остапенка О.С.
 
 
Голова обласної
держадміністрації                                                                 В.М.ПРИСТЮК