Текст документа: Про затвердження Положення про управління торгівлі та побутового обслуговування населення облдержадміністрації


ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 28 листопада 2000 року № 718


Про затвердження Положення про управління торгівлі та побутового обслуговування населення облдержадміністрації

Відповідно до статей 5 та 20 Закону України "Про місцеві державні адміністрації":

1. Затвердити Положення про управління торгівлі та побутового обслуговування населення облдержадміністрації (додається).

2. Вважати таким, що втратило чинність, розпорядження голови обласної державної адміністрації від 29.09.98 р. N 966 "Про затвердження Положення про управління зовнішніх економічних зв'язків, торгівлі та побутового обслуговування населення облдержадміністрації".

3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови облдержадміністрації Пілієва С. Г.

 

 Голова обласної
держадміністрації 

 
О. С. Єфремов 


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації
від 28 листопада 2000 р. N 718 


ПОЛОЖЕННЯ
про управління торгівлі та побутового обслуговування населення облдержадміністрації

1. Управління торгівлі та побутового обслуговування населення облдержадміністрації (далі - управління) є структурним підрозділом облдержадміністрації, що утворюється головою облдержадміністрації, підзвітним та підконтрольним голові облдержадміністрації та Департаменту політики у сфері обігу споживчих товарів і побутових послуг Міністерства економіки України.

2. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, законами України, розпорядженнями й рішеннями обласної ради, розпорядженнями голови облдержадміністрації, наказами Мінекономіки України, іншими актами законодавства та цим Положенням.

3. Основними завданнями управління є:

3.1. Забезпечення організації обслуговування населення підприємствами, установами та суб'єктами підприємницької діяльності, торгівлі, громадського харчування й побутового обслуговування.

3.2. Участь у реалізації державної політики у сфері розвитку внутрішньої торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування населення, туристичних послуг, міжрегіональних зв'язків і прикордонного співробітництва.

3.3. Сприяння формуванню та товарному насиченню споживчого ринку товарів і послуг, виробництву товарів, розширенню асортименту з урахуванням попиту населення, а також задоволенню потреб у побутових і туристичних послугах.

3.4. Сприяння розвитку міжрегіональної та прикордонної торгівлі.

3.5. Запровадження затверджених в установленому порядку правил торгівлі та побутового обслуговування населення, забезпечення контролю за дотриманням правил торгівлі та побутового обслуговування населення, провадження туристичної діяльності.

3.6. Здійснення в межах своїх повноважень, відповідно до законодавства, контролю за організацією та якістю обслуговування населення суб'єктами підприємницької діяльності в сферах роздрібної й оптової торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування, туризму.

3.7. Координація роботи відповідних відділів районних держадміністрацій і міськвиконкомів, суб'єктів підприємницької діяльності, що займаються торгівлею, наданням побутових, туристичних послуг населенню незалежно від форм власності, сприяє розвитку всіх форм торговельного, побутового, туристичного обслуговування, міжрегіонального та прикордонного співробітництва.

3.8. Сприяє розвитку міжнародного співробітництва в галузі туризму.

3.9. Забезпечує реалізацію державної політики сприяння розвитку малого бізнесу, надає допомогу підприємцям, які займаються наданням побутових послуг.

4. Управління відповідно до покладених на нього завдань:

- розробляє програми стабілізації споживчого ринку товарів і послуг; розвитку інфраструктури торгівлі, побутового обслуговування населення, туризму, підвищення якості цих послуг;

- бере участь у розробці програм соціально-економічного розвитку області на окремий період у сферах торгівлі, побутового обслуговування населення, туризму, розвитку міжрегіональних зв'язків;

- аналізує стан споживчого ринку товарів і послуг, готує пропозиції облдержадміністрації, Кабінету Міністрів України, Мінекономіки України щодо розвитку та покращання роботи споживчого ринку, ринку послуг;

- разом з райдержадміністраціями та виконавчими органами міських рад визначає потреби регіону в харчових продуктах, товарах широкого споживання й побутових послугах для задоволення попиту населення;

- розробляє пропозиції та здійснює заходи щодо організації міжрегіонального та прикордонного товарообміну, розвитку міжрегіональних зв'язків;

- залучає в порядку, визначеному законодавством, суб'єктів підприємництва до участі в розвитку інфраструктури торговельного, побутового обслуговування, туризму;

- організовує проведення виставок, ярмарків, конкурсів професійної майстерності, аукціонів;

- організовує та проводить разом з іншими зацікавленими структурами облдержадміністрації зустрічі ділових кіл Луганщини з регіонами Російської Федерації, ближнього та дальнього зарубіжжя з метою розширення контактів, торговельної мережі суб'єктів підприємницької діяльності;

- здійснює аналіз показників фінансово-господарської діяльності та розробляє заходи щодо забезпечення прибуткової діяльності підприємств торгівлі та побутового обслуговування загальної власності територіальних громад;

- сприяє об'єднанню робітників у сферах побутового обслуговування, торгівлі та туризму в союзи, ліги, асоціації згідно з професійною належністю, а також функціонуванням цих об'єднань;

- проводить інформаційну та консультативну роботу з питань, що належать до компетенції управління;

- сприяє приватизації об'єктів торгівлі та побутового обслуговування, здійсненню заходів щодо розширення й упорядкування їх мережі;

- вивчає порядок формування цін на товари і послуги, готує пропозиції щодо його вдосконалення;

- аналізує разом з райдержадміністраціями та міськвиконкомами стан правового регулювання торгівлі та побутового обслуговування населення, готує пропозиції, спрямовані на його удосконалення;

- здійснює з відповідними органами виконавчої влади контроль за дотриманням норм і правил торгівлі, побутового обслуговування, туристичної діяльності;

- організовує разом з райдержадміністраціями та міськвиконкомами роботу з атестації об'єктів побутового обслуговування населення;

- взаємодіє з райдержадміністраціями та міськвиконкомами з питань мобілізаційної підготовки, забезпечення потреб цивільної оборони і підвищення стабільної роботи підприємств торгівлі та побутового обслуговування в умовах надзвичайних ситуацій;

- координує діяльність суб'єктів підприємницької діяльності незалежно від їх форм власності у сферах торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування населення, туризму, міжрегіональних зв'язків і прикордонного співробітництва, ринків з продажу продовольчих і непродовольчих товарів;

- вивчає, узагальнює та поширює передовий досвід у зазначених сферах, проводить методичні та науково-практичні семінари, конференції, конкурси, шоу, інші заходи щодо обміну досвідом;

- разом з місцевими органами статистики забезпечує збирання і оброблення даних статистичної звітності в галузі туризму та здійснює контроль за їх достовірністю;

- сприяє забезпеченню підприємств кваліфікованими кадрами, бере участь в організації підготовки кадрів і підвищення їх кваліфікації;

- розглядає пропозиції райдержадміністрацій, міськвиконкомів і звернення суб'єктів підприємницької діяльності, громадських організацій, засобів масової інформації та громадян з питань, що належать до компетенції управління, приймає щодо них рішення, проводить прийом громадян;

- бере участь у формуванні та забезпечує здійснення регіонами заходів щодо закупівлі товарів, послуг для потреб підприємств загальної власності територіальних громад області;

- забезпечує в межах своєї компетенції реалізацію державної політики стосовно державної таємниці, контроль за її збереженням;

- виконує інші функції, пов'язані з реалізацією покладених на управління завдань.

5. Управління має право:

- залучати спеціалістів інших підрозділів облдержадміністрації, установ, організацій і підприємств (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції;

- одержувати в установленому порядку від інших підрозділів облдержадміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій документи, інші матеріали, статистичні дані для виконання покладених на нього завдань;

- здійснювати в межах своїх повноважень перевірки суб'єктів підприємницької діяльності у сферах торгівлі та послуг щодо додержання ними норм і правил торгівлі, побутових і туристичних послуг;

- скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції;

- готувати проекти розпоряджень голови облдержадміністрації в межах своєї компетенції.

6. Управління очолює начальник, який призначається на посаду та звільняться з посади головою облдержадміністрації за погодженням з Департаментом політики у сфері обігу споживчих товарів і побутових послуг Міністерства економіки України.

Начальник управління має заступників, які за його поданням, призначаються на посаду та звільнюються з посади головою облдержадміністрації.

7. Начальник управління здійснює керівництво діяльністю управління, несе персональну відповідальність перед головою обласної держадміністрації за виконання покладених на управління завдань.

8. Начальник управління видає в межах своєї компетенції накази, організовує та контролює їх виконання. 

9. Накази начальника управління, що суперечать Конституції України, іншим актам законодавства можуть бути скасовані головою обласної держадміністрації.

10. Начальник управління призначає на посади та звільняє з посад працівників управління.

11. Для погодженого вирішення питань, що належать до компетенції управління, в управлінні може утворюватися колегія у складі начальника управління (голова колегії) та заступників начальника управління за посадою, а також працівників інших структурних підрозділів облдержадміністрації, органів місцевого самоврядування.

Склад колегії затверджується головою облдержадміністрації за поданням начальника управління.

Рішення колегії доводяться до всіх працівників органів місцевого самоврядування та міськвиконкомів, координуючих на місцях сфери торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування, туризму.

12. Управління фінансується за рахунок коштів Державного бюджету України, що передбачаються на утримання облдержадміністрації.

Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників, штатний розпис, витрати на утримання управління затверджує голова облдержадміністрації.

13. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення управління здійснюється відповідними підрозділами апарату облдержадміністрації.

14. Управління має печатку із зображенням Державного Герба України та своєю повною назвою. За рішенням голови облдержадміністрації управління може бути наділене правами юридичної особи.

____________

 

Електронну копію тексту надано Луганською обласною державною адміністрацією.