Текст документа: Про затвердження Положення про службу у справах неповнолітніх Луганської обласної державної адміністрації


ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 13 листопада 2000 року № 678


Про затвердження Положення про службу у справах неповнолітніх Луганської обласної державної адміністрації

На виконання постанов Кабінету Міністрів України від 25.11.99 р. N 2136 "Про затвердження типових положень про службу у справах неповнолітніх" та від 18.05.2000 р. N 821 "Про упорядкування структури місцевих державних адміністрацій":

1. Затвердити Положення про службу у справах неповнолітніх облдержадміністрації (додається).

2. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови обласної держадміністрації Іванова В. М.

 

Голова
обласної держадміністрації 

 
О. С. Єфремов 


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації
від 13 листопада 2000 р. N 678 


ПОЛОЖЕННЯ
про службу у справах неповнолітніх Луганської обласної державної адміністрації

1. Служба у справах неповнолітніх облдержадміністрації (далі - Служба) є структурним підрозділом обласної держадміністрації, який утворюється головою обласної держадміністрації, підпорядкований голові обласної держадміністрації, підзвітний і підконтрольний Держкоммолодьспорттуризму.

2. Служба у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, наказами Держкоммолодьспорттуризму, розпорядженнями голови облдержадміністрації, рішеннями сесії обласної ради.

3. Основними завданнями служби є:

- реалізація на території області державної політики з питань соціального захисту неповнолітніх і запобігання дитячій бездоглядності та вчиненню правопорушень неповнолітніми;

- підготовка інформаційно-аналітичних і статистичних матеріалів, організація дослідження стану соціального захисту неповнолітніх, запобігання бездоглядності та профілактика правопорушень серед них;

- визначення пріоритетних напрямів поліпшення становища дітей, їх соціального захисту, сприяння фізичному, духовному та інтелектуальному розвиткові дітей, запобігання дитячій бездоглядності та профілактики правопорушень серед неповнолітніх на території області;

- розроблення і здійснення самостійно й разом з іншими структурними підрозділами облдержадміністрації та органів місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності, об'єднаннями громадян заходів, спрямованих на поліпшення становища неповнолітніх, їх соціального захисту, забезпечення прав, свобод і законних інтересів неповнолітніх, запобігання бездоглядності та вчинення ними правопорушень, усунення причин, що породжують ці явища; контроль за виконанням цих заходів;

- координація зусиль райдержадміністрацій і органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій всіх форм власності у вирішенні питань соціального захисту неповнолітніх та організації роботи, спрямованої на запобігання бездоглядності та правопорушень серед них;

- формування громадської думки щодо поліпшення становища неповнолітніх, профілактики їх правопорушень, сприяння реалізації державної політики з питань соціального захисту неповнолітніх.

4. Служба відповідно до покладених на неї завдань:

- організовує розроблення й здійснення заходів, спрямованих на поліпшення становища дітей, їх фізичного, інтелектуального і духовного розвитку, запобігання бездоглядності та правопорушень серед неповнолітніх на території області;

- забезпечує здійснення на території області профілактичних заходів щодо виявлення та усунення причин і умов, які сприяють вчиненню неповнолітніми правопорушень, а також вивчення позитивного впливу на поведінку окремих неповнолітніх сім'ї, трудових колективів, підприємств, установ та організацій всіх форм власності;

- надає райдержадміністраціям і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям всіх форм власності, громадським організаціям, громадянам у межах своєї компетенції практичну, методичну й консультаційну допомогу та координує їх зусилля у вирішенні питань соціального захисту неповнолітніх і профілактики правопорушень серед них;

- контролює і координує діяльність служб у справах неповнолітніх районних держадміністрацій, надає практичну і методичну допомогу, узагальнює і поширює позитивний досвід роботи, сприяє підвищенню кваліфікації працівників цих служб;

- подає пропозиції до проектів державних та регіональних програм, планів і прогнозів у частині соціального захисту, забезпечення прав, свобод і законних інтересів неповнолітніх і запобігання вчиненню ними правопорушень;

- забезпечує в межах своєї компетенції контроль за виконанням законодавства щодо соціального захисту неповнолітніх і запобігання вчиненню ними правопорушень, дотримання законодавства про працю неповнолітніх на підприємствах, в установах, організаціях всіх форм власності;

- здійснює контроль за умовами утримання й виховання неповнолітніх у спеціальних установах для неповнолітніх, організацією виховної роботи в навчальних закладах усіх форм власності та за місцем проживання;

- бере участь у правовому вихованні неповнолітніх, забезпечує їх інформування з питань навчання, оздоровлення та відпочинку, разом з іншими зацікавленими органами сприяє їх працевлаштуванню;

- разом з відповідними структурними підрозділами центральних та місцевих органів виконавчої влади, науковими установами організовує і проводить соціологічні дослідження, готує статистичні та інформаційні матеріали про причини і умови вчинення неповнолітніми правопорушень, вивчає і поширює передовий міжнародний досвід з питань соціального захисту неповнолітніх, їх прав та інтересів;

- утворює, реорганізовує й ліквідує притулки для неповнолітніх, погоджує їх утворення з іншими організаціями та громадянами;

- аналізує стан справ у сфері соціального захисту неповнолітніх, запобігання вчиненню ними правопорушень та подає відповідним органам, підприємствам, установам, організаціям всіх форм власності пропозиції щодо вдосконалення роботи з неповнолітніми;

- організовує й здійснює разом з іншими структурними підрозділами обласної держадміністрації, кримінальною міліцією у справах неповнолітніх заходи щодо соціального захисту неповнолітніх, виявлення причин та умов, що спричиняють дитячу бездоглядність і профілактики правопорушень серед неповнолітніх;

- бере участь разом з управлінням охорони здоров'я облдержадміністрації в утворенні центрів медико-соціальної реабілітації неповнолітніх;

- розробляє й подає на розгляд обласної держадміністрації пропозиції щодо бюджетних асигнувань на реалізацію програм і здійснення заходів соціального захисту неповнолітніх та утримання підпорядкованих їй закладів;

- готує та подає в установленому порядку статистичну звітність відповідно до законодавства та міжнародних стандартів;

- забезпечує розгляд в установленому порядку звернень громадян;

- проводить інформаційно-роз'яснювальну роботу в межах своєї компетенції через засоби масової інформації;

- здійснює інші функції, які випливають з покладених на неї завдань, відповідно до законодавства.

5. Служба має право:

- приймати з питань, що належать до її компетенції, рішення, які є обов'язковими для виконання райдержадміністраціями, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності, посадовими особами, громадянами;

- отримувати у визначений нею термін повідомлення від райдержадміністрацій і органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності, посадових осіб про заходи, вжиті на виконання прийнятих нею рішень;

- отримувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів обласної та районних держадміністрацій, відповідних органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій всіх форм власності інформацію, документи та інші матеріали з питань, що належать до її компетенції, і від місцевих органів державної статистики - статистичні дані, необхідні для виконання покладених на неї завдань;

- звертатися до райдержадміністрацій, органів місцевого самоврядування, підприємств установ і організацій усіх форм власності у разі порушення прав та інтересів неповнолітніх, а також з питань працевлаштування, надання їм іншої допомоги;

- перевіряти стан виховної роботи з неповнолітніми в навчальних закладах, за місцем проживання, на підприємствах, в установах та організаціях усіх форм власності, де працюють неповнолітні;

- перевіряти умови утримання та виховання неповнолітніх у спеціальних установах для неповнолітніх;

- порушувати перед відповідними органами клопотання про застосування передбачених законодавством санкцій до суб'єктів підприємницької діяльності, засобів масової інформації, які здійснюють продаж порнографічної продукції, пропагують насильство, жорстокість;

- брати участь у розгляді судами справ щодо неповнолітніх і захисті їх прав та інтересів;

- порушувати перед відповідними місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування питання про накладення дисциплінарних стягнень на посадових осіб у разі невиконання ними рішень, прийнятих відповідною службою у справах неповнолітніх;

- визначати потребу у створенні та функціонуванні спеціальних установ для неповнолітніх на території області та подавати в установленому порядку пропозиції щодо їх утворення;

- укладати в установленому порядку угоди про співробітництво з науковими установами, жіночими, молодіжними, дитячими та іншими об'єднаннями громадян і благодійними організаціями;

- скликати в установленому порядку наради, конференції, семінари з питань, що належать до її компетенції;

- залучати до розгляду питань, що належать до її компетенції, спеціалістів інших підрозділів обласної держадміністрації, підприємств, установ, організацій всіх форм власності, об'єднань громадян і благодійних організацій (за погодженням з їх керівниками).

6. Служба під час виконання покладених на неї завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами облдержадміністрації та органів місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності, об'єднаннями громадян і громадянами.

7. Службу очолює начальник, який призначається на посаду й звільняється з посади головою обласної держадміністрації за погодженням з Держкоммолодьспорттуризмом.

8. Начальник Служби:

- здійснює керівництво діяльністю Служби, несе персональну відповідальність за виконання покладених на неї завдань, а також за роботу підпорядкованих Службі закладів;

- призначає на посаду й звільняє з посади працівників Служби;

- видає у межах своєї компетенції накази, організовує та контролює їх виконання;

- подає на затвердження голові обласної держадміністрації кошторис доходів і видатків, штатний розпис Служби в межах граничної чисельності та фонду оплати праці працівників;

- затверджує положення про структурні підрозділи та функціональні обов'язки працівників Служби;

- розпоряджається коштами у межах затвердженого кошторису витрат на утримання Служби та реалізацію цільових програм.

9. Для погодженого вирішення питань, що належать до компетенції Служби, в ній може утворюватися колегія у складі начальника Служби (голова колегії), його заступників за посадою, керівників інших структурних підрозділів обласної держадміністрації, органів внутрішніх справ, районних відділів у справах сім'ї та молоді й служб у справах неповнолітніх, директорів центрів соціальних служб для молоді, представників підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян і благодійних організацій.

Склад колегії затверджується головою обласної держадміністрації за поданням начальника Служби.

Рішення колегії проводяться в життя наказами начальника Служби.

10. Для розгляду наукових рекомендацій і пропозицій щодо поліпшення діяльності та вирішення інших питань у Службі можуть утворюватися наукові та координаційні ради й комісії.

Склад цих рад і комісій, положення про них затверджує начальник Служби.

11. Служба утримується за рахунок коштів Державного бюджету України, передбачених на утримання обласної держадміністрації.

Гранична чисельність, фонд оплати праці працівників і видатки на утримання Служби затверджуються головою обласної держадміністрації.

Матеріально-технічне забезпечення Служби здійснює обласна держадміністрація.

Кошторис доходів і видатків, штатний розпис Служби затверджуються головою обласної держадміністрації в межах встановленої граничної чисельності та фонду оплати праці її працівників.

12. Служба є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в установах банку, печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням.

____________

 

Електронну копію тексту надано Луганською обласною державною адміністрацією.