ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 13 листопада 2000 року № 678
Про затвердження Положення про службу у справах неповнолітніх Луганської обласної державної адміністрації
На виконання постанов Кабінету Міністрів України від 25.11.99 р. N 2136 "Про затвердження типових положень про службу у справах неповнолітніх" та від 18.05.2000 р. N 821 "Про упорядкування структури місцевих державних адміністрацій": 1. Затвердити Положення про службу у справах неповнолітніх облдержадміністрації (додається). 2. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови обласної держадміністрації Іванова В. М. Голова обласної держадміністрації | О. С. Єфремов |
ЗАТВЕРДЖЕНО розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації від 13 листопада 2000 р. N 678 |
ПОЛОЖЕННЯ про службу у справах неповнолітніх Луганської обласної державної адміністрації 1. Служба у справах неповнолітніх облдержадміністрації (далі - Служба) є структурним підрозділом обласної держадміністрації, який утворюється головою обласної держадміністрації, підпорядкований голові обласної держадміністрації, підзвітний і підконтрольний Держкоммолодьспорттуризму. 2. Служба у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, наказами Держкоммолодьспорттуризму, розпорядженнями голови облдержадміністрації, рішеннями сесії обласної ради. 3. Основними завданнями служби є: - реалізація на території області державної політики з питань соціального захисту неповнолітніх і запобігання дитячій бездоглядності та вчиненню правопорушень неповнолітніми; - підготовка інформаційно-аналітичних і статистичних матеріалів, організація дослідження стану соціального захисту неповнолітніх, запобігання бездоглядності та профілактика правопорушень серед них; - визначення пріоритетних напрямів поліпшення становища дітей, їх соціального захисту, сприяння фізичному, духовному та інтелектуальному розвиткові дітей, запобігання дитячій бездоглядності та профілактики правопорушень серед неповнолітніх на території області; - розроблення і здійснення самостійно й разом з іншими структурними підрозділами облдержадміністрації та органів місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності, об'єднаннями громадян заходів, спрямованих на поліпшення становища неповнолітніх, їх соціального захисту, забезпечення прав, свобод і законних інтересів неповнолітніх, запобігання бездоглядності та вчинення ними правопорушень, усунення причин, що породжують ці явища; контроль за виконанням цих заходів; - координація зусиль райдержадміністрацій і органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій всіх форм власності у вирішенні питань соціального захисту неповнолітніх та організації роботи, спрямованої на запобігання бездоглядності та правопорушень серед них; - формування громадської думки щодо поліпшення становища неповнолітніх, профілактики їх правопорушень, сприяння реалізації державної політики з питань соціального захисту неповнолітніх. 4. Служба відповідно до покладених на неї завдань: - організовує розроблення й здійснення заходів, спрямованих на поліпшення становища дітей, їх фізичного, інтелектуального і духовного розвитку, запобігання бездоглядності та правопорушень серед неповнолітніх на території області; - забезпечує здійснення на території області профілактичних заходів щодо виявлення та усунення причин і умов, які сприяють вчиненню неповнолітніми правопорушень, а також вивчення позитивного впливу на поведінку окремих неповнолітніх сім'ї, трудових колективів, підприємств, установ та організацій всіх форм власності; - надає райдержадміністраціям і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям всіх форм власності, громадським організаціям, громадянам у межах своєї компетенції практичну, методичну й консультаційну допомогу та координує їх зусилля у вирішенні питань соціального захисту неповнолітніх і профілактики правопорушень серед них; - контролює і координує діяльність служб у справах неповнолітніх районних держадміністрацій, надає практичну і методичну допомогу, узагальнює і поширює позитивний досвід роботи, сприяє підвищенню кваліфікації працівників цих служб; - подає пропозиції до проектів державних та регіональних програм, планів і прогнозів у частині соціального захисту, забезпечення прав, свобод і законних інтересів неповнолітніх і запобігання вчиненню ними правопорушень; - забезпечує в межах своєї компетенції контроль за виконанням законодавства щодо соціального захисту неповнолітніх і запобігання вчиненню ними правопорушень, дотримання законодавства про працю неповнолітніх на підприємствах, в установах, організаціях всіх форм власності; - здійснює контроль за умовами утримання й виховання неповнолітніх у спеціальних установах для неповнолітніх, організацією виховної роботи в навчальних закладах усіх форм власності та за місцем проживання; - бере участь у правовому вихованні неповнолітніх, забезпечує їх інформування з питань навчання, оздоровлення та відпочинку, разом з іншими зацікавленими органами сприяє їх працевлаштуванню; - разом з відповідними структурними підрозділами центральних та місцевих органів виконавчої влади, науковими установами організовує і проводить соціологічні дослідження, готує статистичні та інформаційні матеріали про причини і умови вчинення неповнолітніми правопорушень, вивчає і поширює передовий міжнародний досвід з питань соціального захисту неповнолітніх, їх прав та інтересів; - утворює, реорганізовує й ліквідує притулки для неповнолітніх, погоджує їх утворення з іншими організаціями та громадянами; - аналізує стан справ у сфері соціального захисту неповнолітніх, запобігання вчиненню ними правопорушень та подає відповідним органам, підприємствам, установам, організаціям всіх форм власності пропозиції щодо вдосконалення роботи з неповнолітніми; - організовує й здійснює разом з іншими структурними підрозділами обласної держадміністрації, кримінальною міліцією у справах неповнолітніх заходи щодо соціального захисту неповнолітніх, виявлення причин та умов, що спричиняють дитячу бездоглядність і профілактики правопорушень серед неповнолітніх; - бере участь разом з управлінням охорони здоров'я облдержадміністрації в утворенні центрів медико-соціальної реабілітації неповнолітніх; - розробляє й подає на розгляд обласної держадміністрації пропозиції щодо бюджетних асигнувань на реалізацію програм і здійснення заходів соціального захисту неповнолітніх та утримання підпорядкованих їй закладів; - готує та подає в установленому порядку статистичну звітність відповідно до законодавства та міжнародних стандартів; - забезпечує розгляд в установленому порядку звернень громадян; - проводить інформаційно-роз'яснювальну роботу в межах своєї компетенції через засоби масової інформації; - здійснює інші функції, які випливають з покладених на неї завдань, відповідно до законодавства. 5. Служба має право: - приймати з питань, що належать до її компетенції, рішення, які є обов'язковими для виконання райдержадміністраціями, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності, посадовими особами, громадянами; - отримувати у визначений нею термін повідомлення від райдержадміністрацій і органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності, посадових осіб про заходи, вжиті на виконання прийнятих нею рішень; - отримувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів обласної та районних держадміністрацій, відповідних органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій всіх форм власності інформацію, документи та інші матеріали з питань, що належать до її компетенції, і від місцевих органів державної статистики - статистичні дані, необхідні для виконання покладених на неї завдань; - звертатися до райдержадміністрацій, органів місцевого самоврядування, підприємств установ і організацій усіх форм власності у разі порушення прав та інтересів неповнолітніх, а також з питань працевлаштування, надання їм іншої допомоги; - перевіряти стан виховної роботи з неповнолітніми в навчальних закладах, за місцем проживання, на підприємствах, в установах та організаціях усіх форм власності, де працюють неповнолітні; - перевіряти умови утримання та виховання неповнолітніх у спеціальних установах для неповнолітніх; - порушувати перед відповідними органами клопотання про застосування передбачених законодавством санкцій до суб'єктів підприємницької діяльності, засобів масової інформації, які здійснюють продаж порнографічної продукції, пропагують насильство, жорстокість; - брати участь у розгляді судами справ щодо неповнолітніх і захисті їх прав та інтересів; - порушувати перед відповідними місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування питання про накладення дисциплінарних стягнень на посадових осіб у разі невиконання ними рішень, прийнятих відповідною службою у справах неповнолітніх; - визначати потребу у створенні та функціонуванні спеціальних установ для неповнолітніх на території області та подавати в установленому порядку пропозиції щодо їх утворення; - укладати в установленому порядку угоди про співробітництво з науковими установами, жіночими, молодіжними, дитячими та іншими об'єднаннями громадян і благодійними організаціями; - скликати в установленому порядку наради, конференції, семінари з питань, що належать до її компетенції; - залучати до розгляду питань, що належать до її компетенції, спеціалістів інших підрозділів обласної держадміністрації, підприємств, установ, організацій всіх форм власності, об'єднань громадян і благодійних організацій (за погодженням з їх керівниками). 6. Служба під час виконання покладених на неї завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами облдержадміністрації та органів місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності, об'єднаннями громадян і громадянами. 7. Службу очолює начальник, який призначається на посаду й звільняється з посади головою обласної держадміністрації за погодженням з Держкоммолодьспорттуризмом. 8. Начальник Служби: - здійснює керівництво діяльністю Служби, несе персональну відповідальність за виконання покладених на неї завдань, а також за роботу підпорядкованих Службі закладів; - призначає на посаду й звільняє з посади працівників Служби; - видає у межах своєї компетенції накази, організовує та контролює їх виконання; - подає на затвердження голові обласної держадміністрації кошторис доходів і видатків, штатний розпис Служби в межах граничної чисельності та фонду оплати праці працівників; - затверджує положення про структурні підрозділи та функціональні обов'язки працівників Служби; - розпоряджається коштами у межах затвердженого кошторису витрат на утримання Служби та реалізацію цільових програм. 9. Для погодженого вирішення питань, що належать до компетенції Служби, в ній може утворюватися колегія у складі начальника Служби (голова колегії), його заступників за посадою, керівників інших структурних підрозділів обласної держадміністрації, органів внутрішніх справ, районних відділів у справах сім'ї та молоді й служб у справах неповнолітніх, директорів центрів соціальних служб для молоді, представників підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян і благодійних організацій. Склад колегії затверджується головою обласної держадміністрації за поданням начальника Служби. Рішення колегії проводяться в життя наказами начальника Служби. 10. Для розгляду наукових рекомендацій і пропозицій щодо поліпшення діяльності та вирішення інших питань у Службі можуть утворюватися наукові та координаційні ради й комісії. Склад цих рад і комісій, положення про них затверджує начальник Служби. 11. Служба утримується за рахунок коштів Державного бюджету України, передбачених на утримання обласної держадміністрації. Гранична чисельність, фонд оплати праці працівників і видатки на утримання Служби затверджуються головою обласної держадміністрації. Матеріально-технічне забезпечення Служби здійснює обласна держадміністрація. Кошторис доходів і видатків, штатний розпис Служби затверджуються головою обласної держадміністрації в межах встановленої граничної чисельності та фонду оплати праці її працівників. 12. Служба є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в установах банку, печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням. ____________ Електронну копію тексту надано Луганською обласною державною адміністрацією.
|