Текст документа: Про створення міжвідомчої робочої групи з аналізу практики й справ про банкрутство


ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 20 жовтня 2000 року № 632


Про створення міжвідомчої робочої групи з аналізу практики й справ про банкрутство

З метою поєднання державних і місцевих інтересів, забезпечення державного контролю за збереженням та раціональним використанням державного майна, виконанням зобов'язань перед бюджетом, належним і своєчасним відшкодуванням збитків, заподіяних державі, відповідно до статей 16, 17 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", розпорядження Кабінету Міністрів України від 13 червня 2000 р. N 258-р:

1. Затвердити Положення про міжвідомчу робочу групу з аналізу практики й справ про банкрутство (додається).

2. Затвердити склад міжвідомчої робочої групи з аналізу практики й справ про банкрутство (додається).

3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника голови облдержадміністрації Гапочку М. М.

 

Голова обласної
держадміністрації 

 
О. С. Єфремов 


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації
від 20 жовтня 2000 р. N 623 


ПОЛОЖЕННЯ
про міжвідомчу робочу групу з аналізу практики й справ про банкрутство

Міжвідомча робоча група з аналізу практики й справ про банкрутство (далі - міжвідомча робоча група) є допоміжним консультативно-дорадчим органом при облдержадміністрації, призваним сприяти створенню організаційних, економічних, інших умов, необхідних для реалізації процедур відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом, розробленню пропозицій щодо недоведення до банкрутства суб'єктів підприємницької діяльності та запобіганню фактів прихованого, фіктивного банкрутства.

Міжвідомча робоча група у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, рішеннями обласної ради, розпорядженнями голови облдержадміністрації, а також цим Положенням.

1. Відповідно до мети своєї діяльності міжвідомча робоча група:

1.1. Координує діяльність органів виконавчої влади, яка спрямована на оздоровлення фінансового стану державних підприємств та підприємств, у статутному фонді яких частка державної власності перевищує двадцять п'ять відсотків, з метою запобігання їх банкрутству;

1.2. Розглядає пропозиції органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств про досудову санацію, реструктуризацію державних підприємств та підприємств, у статутному фонді яких частка державної власності перевищує двадцять п'ять відсотків;

1.3. Організовує роботу з виявлення ознак та фактів приховуваного фіктивного банкрутства або доведення до банкрутства суб'єктів підприємницької діяльності;

1.4. Визначає напрямки першочергової підтримки підприємств на підставі аналізу їх фінансово-господарської діяльності, якщо виявлені ознаки неплатоспроможності;

1.5. Розглядає проекти програм реструктуризації державних підприємств та підприємств, у статутному фонді яких частка державної власності перевищує двадцять п'ять відсотків, пропозиції про джерела та обсяг фінансування зазначених програм;

1.6. Забезпечує контроль за використанням фінансових ресурсів з Державного бюджету, які спрямовуються на санацію підприємств, виконання рішень щодо їх реструктуризації;

1.7. Інформує облдержадміністрацію з питань, які на неї покладені.

2. Міжвідомча робоча група має право:

2.1. Залучати для розгляду питань, які належать до її компетенції, спеціалістів органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств та організацій (за погодженням з їх керівниками);

2.2. Одержувати в установленому порядку від органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій інформацію, документи й матеріали, необхідні для виконання своїх повноважень.

3. Формою роботи міжвідомчої робочої групи є її засідання, які проводяться в міру необхідності, але не рідше одного разу на місяць.

Місце та час проведення засідання визначається головою міжвідомчої робочої групи.

Повідомлення членів міжвідомчої робочої групи про її засідання проводиться за 2 дні.

Разом з повідомленням членам міжвідомчої робочої групи надсилаються проекти порядку денного та протокольні рішення, а також матеріали, які планується розглянути на засіданні.

4. Порядок денний засідання міжвідомчої робочої групи формується її головою на підставі поданих пропозицій органів виконавчої влади, членів міжвідомчої робочої групи, доручень голови облдержадміністрації.

У разі потреби з питань, включених до порядку денного, на засідання міжвідомчої робочої групи можуть запрошуватися посадові особи, яких стосується дане питання.

Перелік осіб, які запрошуються на засідання міжвідомчої робочої групи, визначається головою міжвідомчої робочої групи за поданням органів виконавчої влади або членів міжвідомчої робочої групи, що внесли пропозиції  до порядку денного засідання міжвідомчої робочої групи.

5. Організацію та підготовку документів для проведення засідання міжвідомчої робочої групи, їх оформлення забезпечує управління з питань банкрутства і державних корпоративних прав Головного управління промислової політики облдержадміністрації.

6. Засідання міжвідомчої робочої групи вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менше двох третин її членів.

Якщо член міжвідомчої робочої групи не може бути присутнім на засіданні з поважних причин, за його письмовим погодженням замість нього в засіданні може брати участь інша уповноважена особа.

7. Засідання міжвідомчої робочої групи проводить голова робочої групи, а в разі його відсутності - заступник голови міжвідомчої робочої групи.

Регламент розгляду питань на засіданні визначається головуючим за погодженням з членами міжвідомчої робочої групи.

Особи, запрошені на засідання міжвідомчої робочої групи, можуть брати участь в обговоренні питань, вносити пропозиції, робити застереження, давати пояснення.

8. Рішення міжвідомчої робочої групи приймається більшістю голосів членів міжвідомчої робочої групи присутніх на засіданні.

За умови рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого.

9. Пропозиції та рішення, прийняті на засіданні міжвідомчої робочої групи, мають рекомендаційний характер, оформлюються протоколом, який підписується головуючим і на третій день після засідання надсилається членам міжвідомчої робочої групи, а також, у разі необхідності, визначеним головуючим органам виконавчої влади, підприємствам та організаціям.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації
від 20 жовтня 2000 р. N 623 


СКЛАД
міжвідомчої робочої групи з аналізу практики й справ про банкрутство

Гапочка
Микола Михайлович  

- перший заступник голови обласної державної адміністрації, голова робочої групи  

Басакін
Георгій Михейович  

- начальник Головного управління промислової політики, заступник голови робочої групи  

Агеєв
Євгеній Іванович  

- начальник управління з питань банкрутств і державних корпоративних прав Головного управління промислової політики, заступник голови робочої групи  

Моісеєнко
Володимир Олексійович  

- голова регіонального агентства з питань банкрутства в Луганській області, заступник голови робочої групи  

Теремова
Ірина Євгенівна  

- головний спеціаліст управління з питань банкрутств і державних корпоративних прав Головного управління промислової політики, секретар робочої групи  

Данилкіна
Неля Адамівна  

- спеціаліст першої категорії управління з питань банкрутств і державних корпоративних прав Головного управління промислової політики, секретар робочої групи  

Брага
Тетяна Павлівна  

- перший заступник начальника Луганського обласного управління статистики  

Дубель
Володимир Степанович  

- перший заступник голови Державної податкової адміністрації в Луганській області (за згодою)  

Дуднік 
Леонтій Іванович  

- заступник начальника Головного фінансового управління облдержадміністрації  

Загрядський
Володимир Вадимович  

- заступник начальника контрольно-ревізійного управління в Луганській області (за згодою)  

Запорожець
Ірина Григорівна  

- заступник начальника Луганського обласного управління юстиції (за згодою)  

Зубова
Любов Володимирівна  

- заступник голови арбітражного суду Луганської області (за згодою)  

Козубенко
Володимир Миколайович  

- перший заступник начальника Управління МВС України в Луганській області - начальник управління по боротьбі з організованою злочинністю (за згодою)  

Лазніков
Вадим Миколайович  

- начальник юридичного відділу апарату облдержадміністрації  

Меркулова
Тетяна Радіонівна  

- заступник начальника управління - начальник відділу Луганського обласного управління Пенсійного фонду України (за згодою)  

Пшеничний
Микола Миколайович  

- заступник начальника регіонального відділення Фонду державного майна України в Луганській області (за згодою)  

Струтинська
Надія Іванівна  

- перший заступник начальника Головного управління сільського господарства і продовольства облдержадміністрації  

Татарчук
Валентина Прокопівна  

- начальник управління фінансово-економічного аналізу та прогнозу Головного управління економіки облдержадміністрації.  


____________

 

Електронну копію тексту надано Луганською обласною державною адміністрацією.