ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 01 серпня 2000 року № 439
Про заходи щодо організації виконання бюджету Луганської області на 2000 рік і вдосконалення управління бюджетними коштами
Аналіз виконання обласного бюджету та бюджету області за 5 місяців 2000 року свідчить про недостатню роботу начальників галузевих управлінь та відділів облдержадміністрації, міських голів та голів райдержадміністрацій щодо забезпечення виконання доходної частини бюджетів усіх рівнів та контролю за цільовим і ефективним витрачанням бюджетних коштів. У звітному періоді місцевими бюджетами області недоотримано до запланованих показників 20,0 млн. грн. власних доходів або 13,4 відсотка (за рівнем виконання доходної частини місцевих бюджетів область посідає останнє місце серед регіонів України). У порівнянні з початком року недоїмка по платежах до бюджетів усіх рівнів зросла на 140,4 млн. грн., у тому числі до місцевих бюджетів - на 21,8 млн. грн. або майже у 2 рази. Як наслідок не забезпечено у повному обсязі фінансування першочергових захищених статей видатків, уповільнились темпи погашення заборгованості із соціальних виплат, вкрай незадовільним залишається стан розрахунків за енергоносії, спожиті бюджетними установами, і в частині компенсації наданих енергопостачальними організаціями пільг ветеранам та інвалідам війни, субсидій населенню. При цьому органами місцевої виконавчої влади, розпорядниками коштів обласного бюджету допускаються чисельні факти порушень фінансово-бюджетної дисципліни, відволікання бюджетних коштів на фінансування непершочергових видатків. З метою забезпечення виконання бюджету Луганської області на 2000 рік, вдосконалення управління бюджетними коштами та виконання постанови Кабінету Міністрів України від 6 травня 2000 року N 774 "Про заходи щодо організації виконання Закону України "Про Державний бюджет України на 2000 рік": 1. Звернути увагу міських голів та голів райдержадміністрацій на незадовільний стан виконання місцевих бюджетів за 5 місяців поточного року і завдань Уряду України щодо скорочення заборгованості з платежів до бюджетів усіх рівнів, послаблення впливу на результати фінансово-економічної діяльності підприємств і організацій та рекомендувати Державній податковій адміністрації в Луганській області (Антіпов О. М.): 1.1. Забезпечити у 2000 році мобілізацію податків і зборів у грошовій формі до місцевих бюджетів згідно з додатком 1 та до Державного бюджету України згідно з додатком 2. Забезпечити виконання вимог Кабінету Міністрів України щодо заборони застосування у розрахунках з бюджетами будь-яких залікових схем. 1.2. Вжити невідкладних заходів, спрямованих на посилення платіжної дисципліни, довести до податкових інспекцій у містах та районах Луганської області завдання з погашення в червні - грудні поточного року заборгованості (недоїмки) щодо податків, зборів (обов'язкових платежів) до місцевих бюджетів, що виникла у поточному році, не допускаючи її утворення в майбутньому, та завдання зі скорочення до кінця року заборгованості (недоїмки) з податків, зборів (обов'язкових платежів) до бюджетів усіх рівнів, яка виникла станом на 01.01.2000 року. 1.3. Протягом місяця визначити обсяги високоліквідної продукції і майна по кожному підприємству-боржнику та забезпечити їх реалізацію в рахунок погашення податкової заборгованості місцевим бюджетам в установленому законодавством порядку. 1.4. Про результати виконання пунктів 1.1 - 1.3 цього розпорядження доповідати облдержадміністрації щомісячно до 12 числа. 2. Державній податковій адміністрації в Луганській області (Антіпов О. М.) та управлінню Державного казначейства України в Луганській області (Попов М. І.) забезпечити постійний контроль за надходженням і розмежуванням адміністративних штрафів до Державного та місцевих бюджетів відповідно до статті 10 Закону України "Про Державний бюджет України на 2000 рік". 3. Державній податковій адміністрації в Луганській області (Антіпов О. М.) спільно з фінансовими підрозділами райдержадміністрацій та виконавчих органів місцевого самоврядування: 3.1. Організувати проведення сезонних обстежень ринків щодо кількості торгуючих і розміру середньоденної ставки збору з одного місця та подати місцевим радам пропозиції щодо доведення завдань кожному ринку з перерахування до бюджету сум ринкового збору. 3.2. Здійснити у II півріччі 2000 року перевірки ринків і місць паркування автотранспорту з метою визначення планових сум надходжень до місцевих бюджетів та доведення завдань до органів, що справляють збір за паркування автотранспорту. 4. Обласному управлінню з будівництва, ремонту і експлуатації автомобільних доріг у Луганській області (Арапов О. А.) провести звіряння сум заборгованості (недоїмки) за відрахуваннями та зборами на будівництво, реконструкцію, ремонт і утримання автомобільних доріг загального користування, що виникла до 1 січня 2000 року, та вжити відповідних заходів для її погашення. 5. Зобов'язати начальників управлінь облдержадміністрації, розпорядників коштів обласного бюджету, голів райдержадміністрацій, рекомендувати виконавчим органам місцевого самоврядування під час виконання та уточнення місцевих бюджетів: 5.1. Посилити ефективність роботи тимчасових комісій щодо наповнення бюджету та погашення заборгованості підприємств щодо податків до бюджету, заробітної плати та соціальних виплат у містах та районах області. Встановити державним податковим інспекціям завдання щодо мобілізації податків і зборів у доходи місцевих бюджетів, виходячи з показників, затверджених на 2000 рік відповідними місцевими радами. 5.2. Провести аналіз наданих пільг щодо оподаткування і прийнятих рішень, які ведуть до зменшення доходної частини місцевих бюджетів та вжити заходів щодо їх скасування. 5.3. Вжити заходів щодо економії бюджетних коштів, встановити суворий контроль за правильністю та ефективністю витрачання коштів, що виділяються з місцевих бюджетів. Подати до 27 серпня 2000 року облдержадміністрації план заходів щодо забезпечення функціонування бюджетних установ і виконання пріоритетних заходів у межах асигнувань, затверджених їм в обласному та місцевих бюджетах на 2000 рік. 5.4. Під час укладання договорів на поставку продукції, виконання робіт, надання послуг і взяття інших зобов'язань, що потребують фінансування за рахунок коштів обласного і місцевих бюджетів, виходити лише із встановлених їм обсягів бюджетних асигнувань на 2000 рік. 5.5. Забезпечити своєчасне фінансування видатків на проведення розрахунків за спожиту електричну і теплову енергію та природний газ у межах установлених обсягів бюджетних асигнувань на ці цілі, першочергове направлення на поточні виплати за спожиті енергоносії та погашення заборгованості коштів спеціальних фондів бюджетних установ і організацій. У двотижневий термін внести пропозиції відповідним радам щодо приведення показників бюджетів у відповідність до вимог статті 49 Закону України "Про Державний бюджет України на 2000 рік" щодо забезпечення стовідсоткової потреби в асигнуваннях на розрахунки за енергоносії, що споживаються бюджетними установами, та віднесення цих видатків до захищених статей економічної класифікації видатків бюджету. 5.6. Провести детальний аналіз причин зростання фактичного фонду оплати праці проти відповідних показників минулого року та вжити невідкладних заходів щодо його економії. Здійснювати виплату премій та інших заохочень чи винагород, крім надбавок і доплат за особливі умови служби, професійний ризик, кваліфікацію, роботу в умовах режимних обмежень, працівникам бюджетної сфери лише при наявності економії фонду заробітної плати та грошового забезпечення. 5.7. Забезпечити утримання чисельності працівників бюджетних установ і організацій та здійснення фактичних видатків на заробітну плату лише в межах затвердженого фонду зарплати в кошторисах доходів і видатків. 5.8. Проаналізувати прийняті раніше регіональні програми і в разі відсутності джерел фінансування внести у встановленому порядку пропозиції щодо призупинення дії або коригування цих програм. 5.9. Забезпечити проведення суцільної інвентаризації державного і комунального майна, що використовується бюджетними установами та організаціями, і з урахуванням її результатів вжити заходів, спрямованих на вдосконалення порядку його використання за призначенням, виключити випадки безоплатного надання приміщень іншим установам і організаціям, переглянути угоди на здачу в оренду приміщень та встановити такий рівень орендної плати, який забезпечував би повне відшкодування витрат на утримання цих приміщень. З урахуванням проведеної роботи переглянути кошториси доходів і видатків бюджетних установ. 5.10. Провести роботу для удосконалення мережі та структури бюджетних установ і закладів, виходячи з покладених на них функцій та специфіки діяльності. 5.11. Заборонити надання бюджетних позичок суб'єктам підприємницької діяльності та забезпечити повернення раніше наданих позик до кінця поточного року. 5.12. У місячний термін розробити план заходів щодо ліквідації дебіторської заборгованості бюджетних установ та не допускати її виникнення в майбутньому. Направити до правоохоронних та судових органів матеріали щодо простроченої заборгованості бюджетам комерційних структур. 5.13. З метою більш якісної підготовки проекту бюджету на 2001 рік здійснити організаційні заходи щодо проведення інвентаризації всіх бюджетних установ, які фінансуються за рахунок місцевих бюджетів, за формою згідно з додатком 3, з метою визначення доцільності їх функціонування, можливостей і напрямків їх реорганізації та розмежування повноважень між рівнями виконавчої влади щодо їх утримання. 5.14. Про вжиті заходи щодо виконання пунктів 5.1 - 5.13 цього розпорядження щомісяця надавати інформацію для узагальнення Головному управлінню економіки і власності облдержадміністрації до 27 числа. 6. Установити ліміти споживання теплової та електричної енергії, природного газу і води для кожної бюджетної установи та організації, забезпечити контроль за дотриманням доведених лімітів та вжити заходів щодо притягнення до відповідальності керівників бюджетних установ, організацій за їх порушення встановлених лімітів споживання теплової та електричної енергії, природного газу і води. Затвердити ліміти споживання енергоносіїв у розрізі головних розпорядників коштів обласного бюджету на 2000 рік (додається). У місячний термін розробити та подати облдержадміністрації план заходів з енергозбереження, які б забезпечили скорочення бюджетними організаціями обсягів енергоспоживання в 2000 році на 10 відсотків проти їх фактичного споживання в 1999 році. 7. Управлінню соціального захисту населення облдержадміністрації (Тураєв В. О.): 7.1. Разом з райдержадміністраціями і виконавчими органами місцевого самоврядування вивчити питання щодо збільшення обов'язкового відсотка розмірів середньомісячного та річного сукупних доходів, що сплачується громадянами у разі призначення субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, до 30 - 40 відсотків для окремих категорій споживачів і підвищення достовірності даних щодо сукупного доходу, особливо отриманого від здійснення підприємницької діяльності, які подаються для призначення субсидії, та подати відповідні пропозиції Міністерству праці та соціальної політики України. 7.2. Вивчити практику прийняття місцевими державними адміністраціями та виконавчими органами міських рад або утвореними ними комісіями рішень про надання додаткових пільг щодо призначення субсидій та подати в установленому порядку Міністерству праці та соціальної політики України пропозиції стосовно внесення відповідних змін до законодавства з цього питання. 8. Доручити управлінню соціального захисту населення облдержадміністрації (Тураєв В. О.), управлінню житлово-комунального господарства облдержадміністрації (Кірюшин В. М.), фінансовому управлінню облдержадміністрації (Балковий Ю. І.), Державній податковій адміністрації в Луганській області (Антіпов О. М.), контрольно-ревізійному управлінню в Луганській області (Покиньборода Й. О.), головам райдержадміністрацій, рекомендувати міським головам забезпечити у III кварталі поточного року проведення суцільних перевірок цільового використання бюджетних асигнувань, спрямованих на надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого палива, компенсацію пільг ветеранам і інвалідам війни, правильності їх призначення та нарахування. Координацію цієї роботи покласти на контрольно-ревізійне управління в Луганській області (Покиньборода Й. О.). 9. З метою стабілізації розрахунків місцевих бюджетів за спожиті енергоносії зобов'язати голів райдержадміністрацій, начальників галузевих управлінь облдержадміністрації, розпорядників коштів обласного бюджету, рекомендувати міським головам: 9.1. Забезпечити безумовне виконання вимог розпорядження голови облдержадміністрації від 28 квітня 2000 року N 286 "Про заходи щодо стабілізації становища в паливно-енергетичному комплексі області". 9.2. Провести суцільну інвентаризацію заборгованості установ бюджетної сфери за спожиті енергоресурси, яка склалася станом на 1 липня 2000 року, і надати інформацію фінансовому управлінню облдержадміністрації за формою згідно з додатком 4. 9.3. Забезпечити пріоритетне фінансування видатків на обладнання бюджетних установ приладами обліку споживання та регулювання споживання енергоносіїв до початку опалювального сезону 2000 - 2001 років. 10. Державній інспекції з контролю за цінами в Луганській області (Валуйський В. І.), Головному управлінню економіки і власності облдержадміністрації (Ахромкин Є. М.) провести перевірки постачальників енергоносіїв ВАТ "Луганськгаз", ОКП "Луганськтеплокомуненерго", ОКП "Луганськводоканал", ОКП "Луганськводпром", ВАТ "Луганськобленерго", ЛФ "Торговий Дім "Газ України" з питань правильності застосування тарифів на енергоносії для бюджетних установ та населення. Про наслідки перевірки поінформувати облдержадміністрацію до 27 серпня 2000 року. 11. Заступнику голови облдержадміністрації Махортову Ю. О., начальнику Головного управління агропромислового комплексу облдержадміністрації Іванову В. О., головам райдержадміністрацій у межах своєї компетенції: 11.1. Забезпечити контроль за поверненням до місцевих бюджетів у поточному році бюджетних позик, наданих сільгосптоваровиробникам у минулі роки. 11.2. Проаналізувати стан погашення заборгованості щодо повернення позичок, одержаних з місцевих бюджетів, за наслідками реформування сільгосппідприємств. 12. Фінансовому управлінню облдержадміністрації (Балковий Ю. І.), контрольно-ревізійному управлінню в Луганській області (Покиньборода Й. О.) протягом III кварталу 2000 року забезпечити проведення перевірок правильності складання та затвердження кошторисів доходів і видатків установ і організацій, що утримуються за рахунок коштів обласного і місцевих бюджетів на 2000 рік. 13. З метою посилення персональної відповідальності розпорядників коштів обласного бюджету за цільове та ефективне використання бюджетних коштів, впорядкування закупівель товарів (робіт, послуг) за рахунок коштів обласного бюджету та у зв'язку зі змінами у діючому законодавстві з питань проведення конкурсів (тендерів) у сфері державних закупівель зобов'язати розпорядників коштів обласного бюджету: 13.1. Надавати пропозиції фінансовому управлінню облдержадміністрації щодо фінансування видатків виключно за фактично надані послуги, виконані роботи, отримані матеріальні цінності тільки за підписом керівника установи, яка визначена головним розпорядником коштів. 13.2. Забезпечити обов'язкове проведення конкурсів (тендерів), якщо сума контракту дорівнює або перевищує 10,0 тис. грн. 13.3. Фінансування з обласного бюджету видатків на придбання обладнання, поточний та капітальний ремонти бюджетних установ здійснювати з дотриманням таких вимог: - наявності висновку технічних служб про необхідність проведення ремонту і визначення його обсягу; - проведення тендера на виконання робіт; - наявності гарантійних зобов'язань підрядних організацій щодо своєчасного виконання обсягу робіт, передбачених договором (угодою). 14. Рекомендувати міським головам та зобов'язати голів райдержадміністрацій застосовувати порядок проведення закупівель товарів (робіт, послуг) за рахунок коштів відповідних бюджетів, аналогічний зазначеному в п. 13. 15. Управлінню охорони здоров'я облдержадміністрації (Хунов Ю. А.) проаналізувати стан використання протягом останніх двох років ліжкового фонду в установах і закладах охорони здоров'я області, встановити причини його неефективного використання та провести роботу щодо упорядкування мережі та штатів, вдосконалення структури закладів охорони здоров'я відповідно до Нормативів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 28 червня 1997 року N 640. 16. Головному управлінню освіти (Омельченко О. П.) і управлінню охорони здоров'я (Хунов Ю. А.) облдержадміністрації проаналізувати мережу, контингенти та штати бюджетних установ і організацій, які, згідно зі статтею 61 Закону України "Про Державний бюджет України на 2000 рік", з 27 серпня належить передати на фінансування з місцевих бюджетів, визначити реальну потребу в асигнуваннях на утримання цих установ, підготувати пропозиції щодо їх оптимізації та доповісти облдержадміністрації до 27 серпня 2000 року. 17. Головному управлінню освіти облдержадміністрації (Омельченко О. П.) з метою наближення навчальних планів загальноосвітніх шкіл області до вимог Базового навчального плану та для забезпечення виплат педагогічним працівникам доплат за класне керівництво та перевірку зошитів, встановлених наказом Міністерства освіти України від 07.02.1999 N 41, спільно з відділами освіти райдержадміністрацій та виконкомів міських рад: 17.1. Привести у відповідність до типових штатних нормативів штатні розписи установ освіти області. 17.2. Переглянути мережу класів на новий навчальний рік з метою більш ефективного їх комплектування, не допускати комплектування класів, у тому числі паралельних, з низькою наповненістю. 17.3. Проаналізувати контингент дітей у дитячих дошкільних та інтернатних закладах з цілодобовим перебуванням та визначитись з оптимальною кількістю їх груп та класів. Інформацію про проведену роботу з вказаних питань подати облдержадміністрації до 27 серпня 2000 року. 18. Управлінню культури і мистецтв облдержадміністрації (Голубович М. В.) з метою виконання указів Президента України від 21.03.2000 р. N 485/2000 "Про державну підтримку клубних закладів", від 22.03.2000 р. N 489/2000 "Про невідкладні заходи щодо розвитку музеїв України", від 22.03.2000 р. N 490 "Про невідкладні заходи щодо розвитку бібліотек України" спільно з відділами культури райдержадміністрацій та виконкомів міських рад: 18.1. Проаналізувати ефективність роботи закладів культури у 1999 році та вжити заходів щодо збільшення доходів від надання платних послуг, встановити завдання щодо їх мобілізації по кожній установі. 18.2. Скоротити видатки, що не покриваються доходними джерелами. 18.3. Переглянути розмір батьківської плати за навчання та привести її у відповідність до постанови Кабінету Міністрів України від 25.03.97 р. N 260 "Про встановлення розміру плати за навчання у державних школах естетичного виховання дітей". 18.4. Забезпечити об'єднання сільської кіномережі з мережею клубних закладів на засадах надання платних послуг і повного завантаження працівників галузі та надання бюджетної дотації лише на оплату прокатної плати за демонстрацію кінофільмів. Інформацію про проведену роботу з вказаних питань подати облдержадміністрації до 27 серпня 2000 року. 19. Установити, що пропозиції та звернення райдержадміністрацій, органів місцевого самоврядування, розпорядників коштів обласного бюджету, установ і організацій про збільшення видатків понад затверджені призначення або інші пропозиції, які призводять до скорочення доходів обласного бюджету чи утворення дефіциту, без визначення в них реальних джерел додаткових надходжень, облдержадміністрацією не розглядаються. 20. Управлінням облдержадміністрації, райдержадміністраціям у тижневий термін привести свої нормативно-правові акти згідно із Законом України "Про Державний бюджет України на 2000 рік". 21. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови облдержадміністрації згідно з розподілом функціональних обов'язків. Голова обласної держадміністрації | О. С. Єфремов |
Додаток N 1 до розпорядження Луганської обласної державної адміністрації від 1 серпня 2000 р. N 439 |
ПЛАН мобілізації податків та зборів до загального фонду місцевих бюджетів Луганської області у грошовій формі на 2000 рік Код | Найменування податків та зборів | Січень | Лютий | Березень | Квітень | Травень | Червень | Липень | Серпень | Вересень | Жовтень | Листопад | Грудень | Разом | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 100000 | Податкові надходження | 28706,8 | 28706,8 | 28706,8 | 28706,8 | 28706,8 | 28706,8 | 28706,8 | 28706,8 | 28706,8 | 28706,8 | 28706,8 | 28707,2 | 344482,0 | 110000 | Податки на доходи, податки на прибуток, податки на збільшення ринкової вартості | 19740,6 | 19740,6 | 19740,6 | 19740,6 | 19740,6 | 19740,6 | 19740,6 | 19740,6 | 19740,6 | 19740,6 | 19740,6 | 19740,4 | 236887,0 | 110100 | Прибутковий податок з громадян | 18920,1 | 18920,1 | 18920,1 | 18920,1 | 18920,1 | 18920,1 | 18920,1 | 18920,1 | 18920,1 | 18920,1 | 18920,1 | 18919,9 | 227041,0 | | у т. ч. фіксований податок на доходи фізичних осіб | 1003,4 | 1003,4 | 1003,4 | 1003,4 | 1003,4 | 1003,4 | 1003,4 | 1003,4 | 1003,4 | 1003,4 | 1003,4 | 1003,6 | 12041,0 | 110200 | Податок на прибуток підприємств комунальної власності | 820,5 | 820,5 | 820,5 | 820,5 | 820,5 | 820,5 | 820,5 | 820,5 | 820,5 | 820,5 | 820,5 | 820,5 | 9846,0 | 130000 | Платежі за використання природних ресурсів | 5514,2 | 5514,2 | 5514,2 | 5514,2 | 5514,2 | 5514,2 | 5514,2 | 5514,2 | 5514,2 | 5514,2 | 5514,2 | 5513,8 | 66170,0 | 130100 | Плата за спеціальне користування лісовими ресурсами | 1,3 | 1,3 | 1,3 | 1,3 | 1,3 | 1,3 | 1,3 | 1,3 | 1,3 | 1,3 | 1,3 | 1,7 | 16,0 | 130200 | Плата за спеціальне користування водними ресурсами | 207,1 | 207,1 | 207,1 | 207,1 | 207,1 | 207,1 | 207,1 | 207,1 | 207,1 | 207,1 | 207,1 | 206,9 | 2485,0 | 130300 | Плата за користування надрами | 164,1 | 164,1 | 164,1 | 164,1 | 164,1 | 164,1 | 164,1 | 164,1 | 164,1 | 164,1 | 164,1 | 163,9 | 1969,0 | 130500 | Плата за землю | 5141,7 | 5141,7 | 5141,7 | 5141,7 | 5141,7 | 5141,7 | 5141,7 | 5141,7 | 5141,7 | 5141,7 | 5141,7 | 5141,3 | 61700,0 | 140000 | Внутрішні податки на товари та послуги | 1450,8 | 1450,8 | 1450,8 | 1450,8 | 1450,8 | 1450,8 | 1450,8 | 1450,8 | 1450,8 | 1450,8 | 1450,8 | 1451,2 | 17410,0 | 140601 | Податок на промисел | 56,7 | 56,7 | 56,7 | 56,7 | 56,7 | 56,7 | 56,7 | 56,7 | 56,7 | 56,7 | 56,7 | 56,3 | 680,0 | 140602 | Плата за ліцензії на алкогольні та тютюнові вироби | 362,5 | 362,5 | 362,5 | 362,5 | 362,5 | 362,5 | 362,5 | 362,5 | 362,5 | 362,5 | 362,5 | 362,5 | 4350,0 | 140603 | Плата за державну реєстрацію суб'єктів підприємницької діяльності | 41,7 | 41,7 | 41,7 | 41,7 | 41,7 | 41,7 | 41,7 | 41,7 | 41,7 | 41,7 | 41,7 | 41,3 | 500,0 | 140700 | Плата за торговий патент на деякі види підприємницької діяльності | 990,0 | 990,0 | 990,0 | 990,0 | 990,0 | 990,0 | 990,0 | 990,0 | 990,0 | 990,0 | 990,0 | 990,0 | 11880,0 | 160000 | Інші податки | 2001,3 | 2001,3 | 2001,3 | 2001,3 | 2001,3 | 2001,3 | 2001,3 | 2001,3 | 2001,3 | 2001,3 | 2001,3 | 2000,7 | 24015,0 | 160100 | Місцеві податки і збори | 1750,0 | 1750,0 | 1750,0 | 1750,0 | 1750,0 | 1750,0 | 1750,0 | 1750,0 | 1750,0 | 1750,0 | 1750,0 | 1750,0 | 21000,0 | 160300 | Штрафи та санкції за порушення податкового законодавства | 127,5 | 127,5 | 127,5 | 127,5 | 127,5 | 127,5 | 127,5 | 127,5 | 127,5 | 127,5 | 127,5 | 127,5 | 1530,0 | 160500 | Єдиний податок на підприємницьку діяльність | 123,8 | 123,8 | 123,8 | 123,8 | 123,8 | 123,8 | 123,8 | 123,8 | 123,8 | 123,8 | 123,8 | 123,2 | 1485,0 | 200000 | Неподаткові надходження | 1080,6 | 1080,6 | 1080,6 | 1080,6 | 1080,6 | 1080,6 | 1080,6 | 1080,6 | 1080,6 | 1080,6 | 1080,6 | 1080,4 | 12967,0 | 210000 | Доходи від власності та підприємницької діяльності | 205,1 | 205,1 | 205,1 | 205,1 | 205,1 | 205,1 | 205,1 | 205,1 | 205,1 | 205,1 | 205,1 | 204,9 | 2461,0 | 210501 | Надходження дивідендів (частини прибутку) від суб'єктів підприємницької діяльності | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 210700 | Надходження коштів від приватизації державного майна | 46,6 | 46,6 | 46,6 | 46,6 | 46,6 | 46,6 | 46,6 | 46,6 | 46,6 | 46,6 | 46,6 | 46,4 | 559,0 | 220000 | Адміністративні збори та платежі, доходи від некомерційного та побічного продажу | 269,4 | 269,4 | 269,4 | 269,4 | 269,4 | 269,4 | 269,4 | 269,4 | 269,4 | 269,4 | 269,4 | 269,6 | 3233,0 | 220800 | Плата за оренду цілісних майнових комплексів державних підприємств | 141,1 | 141,1 | 141,1 | 141,1 | 141,1 | 141,1 | 141,1 | 141,1 | 141,1 | 141,1 | 141,1 | 140,9 | 1693,0 | 220900 | Державне мито | 118,3 | 118,3 | 118,3 | 118,3 | 118,3 | 118,3 | 118,3 | 118,3 | 118,3 | 118,3 | 118,3 | 118,7 | 1420,0 | 230000 | Надходження від штрафів та фінансових санкцій | 503,1 | 503,1 | 503,1 | 503,1 | 503,1 | 503,1 | 503,1 | 503,1 | 503,1 | 503,1 | 503,1 | 502,9 | 6037,0 | 230300 | Адміністративні штрафи та інші санкції | 503,1 | 503,1 | 503,1 | 503,1 | 503,1 | 503,1 | 503,1 | 503,1 | 503,1 | 503,1 | 503,1 | 502,9 | 6037,0 | 240000 | Інші неподаткові надходження | 103,0 | 103,0 | 103,0 | 103,0 | 103,0 | 103,0 | 103,0 | 103,0 | 103,0 | 103,0 | 103,0 | 103,0 | 1236,0 | 240603 | Інші надходження | 67,6 | 67,6 | 67,6 | 67,6 | 67,6 | 67,6 | 67,6 | 67,6 | 67,6 | 67,6 | 67,6 | 67,4 | 811,0 | 240800 | Надходження сум перевищення фактичного фонду споживання над розрахунковим | 2,9 | 2,9 | 2,9 | 2,9 | 2,9 | 2,9 | 2,9 | 2,9 | 2,9 | 2,9 | 2,9 | 3,1 | 35,0 | | Всього загальний фонд | 29586,4 | 29586,4 | 29586,4 | 29586,4 | 29586,4 | 29586,4 | 29586,4 | 29586,4 | 29586,4 | 29586,4 | 29586,4 | 29586,6 | 355037,0 |
Заступник голови облдержадміністрації | В. М. Іванов |
Додаток N 2 до розпорядження Луганської обласної державної адміністрації від 1 серпня 2000 р. N 439 |
ПЛАН мобілізації доходів на транзитний рахунок обліку доходів державного бюджету на території Луганської області, які визначені джерелами щоденного фінансування дотації бюджету Луганської області в 2000 році Код | Найменування доходів | Січень | Лютий | Березень | Квітень | Травень | Червень | Липень | Серпень | Вересень | Жовтень | Листопад | Грудень | Разом | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 11020000 | Податок на прибуток підприємств | 16250,0 | 10238,0 | 13841,0 | 20587,0 | 16261,0 | 16135,0 | 25322,0 | 19770,0 | 23763,0 | 27099,0 | 18794,0 | 34550,0 | 242610,0 | 13010000 | Збір за спеціальне використання лісових ресурсів та користування земельними ділянками лісового фонду | 1,0 | 2,0 | 2,0 | 7,0 | 1,0 | 2,0 | 9,0 | 2,0 | 2,0 | 14,0 | 3,0 | 4,0 | 49,0 | 13020000 | Збір за спеціальне використання водних ресурсів та збір за користування водами для потреб гідроенергетики і водного транспорту | 820,0 | 561,0 | 444,0 | 1136,0 | 636,0 | 880,0 | 1144,0 | 587,0 | 636,0 | 1076,0 | 782,0 | 1078,0 | 9780,0 | 13030000 | Платежі за користування надрами | 90,0 | 86,0 | 189,0 | 100,0 | 79,0 | 76,0 | 164,0 | 124,0 | 86,0 | 175,0 | 118,0 | 122,0 | 1409,0 | 14010000 | Податок на додану вартість | 14100,0 | 20400,0 | 19000,0 | 24737,0 | 20139,0 | 21184,0 | 28462,0 | 25570,0 | 26821,0 | 40246,0 | 30817,0 | 32989,0 | 304465,0 | 14020000 | Акцизний збір з товарів, вироблених в Україні | 1460,0 | 1704,0 | 1785,0 | 1883,0 | 1883,0 | 2058,0 | 2394,0 | 2507,0 | 2394,0 | 2487,0 | 2487,0 | 2375,0 | 25417,0 | 14060000 | Ліцензії на підприємницьку та професійну діяльність | 112,6 | 118,1 | 221,8 | 162,8 | 150,7 | 149,3 | 148,0 | 148,3 | 148,0 | 147,9 | 147,0 | 148,0 | 1802,5 | 16020000 | Надходження плати за надання послуг з оформлення документів на право виїзду за кордон | 13,2 | 13,9 | 17,8 | 16,2 | 16,2 | 16,2 | 20,5 | 20,4 | 20,4 | 20,4 | 20,4 | 20,4 | 216,0 | 16030000 | Податки, не віднесені до інших категорій | 12,3 | 12,9 | 10,9 | 12,1 | 12,1 | 12,1 | 21,3 | 21,3 | 21,3 | 21,2 | 21,2 | 21,3 | 200,0 | 16050000 | Єдиний податок на підприємницьку діяльність | 27,0 | 27,0 | 29,0 | 25,0 | 25,0 | 26,0 | 28,0 | 27,0 | 28,0 | 31,0 | 27,0 | 300 | 330,0 | 22010000 | Збори, що стягуються Державною автомобільною інспекцією України | 8,6 | 9,1 | 5,3 | 15,6 | 15,6 | 15,5 | 14,6 | 14,6 | 14,6 | 9,2 | 9,2 | 9,1 | 141,0 | 22060000 | Плата за надання послуг службою дозвільної системи органів внутрішніх справ | 5,9 | 6,2 | 10,9 | 7,7 | 7,7 | 7,7 | 7,7 | 7,7 | 7,7 | 7,7 | 7,7 | 7,4 | 92,0 | 22080000 | Плата за оренду майна підприємств, що перебувають у державній та комунальній власності | 21,0 | 21,0 | 22,0 | 26,0 | 28,0 | 26,0 | 21,0 | 21,0 | 22,0 | 16,0 | 16,0 | 16,0 | 256,0 | 22090000 | Державне мито | 172,0 | 181,0 | 396,0 | 207,0 | 210,0 | 392,0 | 389,0 | 341,0 | 413,0 | 425,0 | 430,0 | 548,0 | 4104,0 | | Всього | 33093,6 | 33380,2 | 35974,7 | 48922,4 | 39464,3 | 40979,8 | 58145,1 | 49161,3 | 54377,0 | 71775,4 | 53679,5 | 71918,2 | 590871,5 |
Заступник голови облдержадміністрації | В. М. Іванов |
Додаток N 3 до розпорядження Луганської обласної державної адміністрації від 1 серпня 2000 р. N 439 |
I. Довідка про інвентаризацію бюджетної установи 1. Повне найменування установи. 2. Місце знаходження установи. 3. Дата утворення, яким документом утворено. 4. Наявність статуту, положення, його копії, ким та коли затверджувалися. 5. П. І. Б. керівника, ким та коли затверджений на посаду, його освіта, дата народження. 6. П. І. Б. заступника керівника та головного бухгалтера, ким та коли затверджені на посаду, їх освіта, дата народження. 7. П. І. Б. відповідального за споживання енергоносіїв, ким та коли затверджений на посаду, його освіта, дата народження. 8. Наявність посадових інструкцій, копії наказу про їх затвердження. 9. Перелік основних заходів, затверджених головним розпорядником кредитів, що проводяться установою на обласному рівні. II. Додаткова інформація до довідки про інвентаризацію бюджетної установи 1. Затверджено видатків на її утримання за кошторисом та виконано за 1999 рік у розрізі видів видатків. 2. Дані про чисельність працюючих, штати, оклади, доплати. Планові та касові видатки із заробітної плати та всіх інших доплат (виділення допоміжних служб). 3. Динаміка контингенту за останні 3 роки. Кількість учнів, підопічних, студентів тощо, що перебувають в установі, з них контингент проживаючих в іншій місцевості. 4. За енергоносіями: - наявність лічильників; - наявність документів обліку; - стан будівель, приміщень у рамках обов'язкових вимог для виконання власними силами; - інші. 5. Копії актів усіх перевірок з фінансових питань за 1997 - 2000 роки та вжиті заходи усунення недоліків: - перевірна робота контрольно-ревізійного відділу (відомчого); - перевірна робота відділів (груп) технічного нагляду за капітальним будівництвом та ремонтом бюджетних установ та організацій. 6. Придбання господарських товарів за останні 3 роки (детальний аналіз за даними бухгалтерського обліку). Окремо навести дані щодо придбання основних засобів, окремо з малоцінних предметів. 7. Капітальний ремонт. Усі види ремонтних робіт розписати за попередні 3 роки, висновок експертів щодо стану будівель. 8. Динаміка одержувачів усіх видів позабюджетних коштів за 1997 - 2000 роки. Надати відповідний аналіз їх використання. 9. Організація проведення щорічних інвентаризацій. Матеріали перевірок списання товарно-матеріальних цінностей. 10. Розвиток підсобного господарства. III. Пропозиції головних розпорядників кредитів з таких питань: - доцільність існування установи; - реформування; - скорочення чисельності; - скорочення витрат на її утримання. IV. Копія висновку заступника голови облдержадміністрації Іванова В. М. з таких питань: - доцільність існування установи; - реформування; - скорочення чисельності; - скорочення витрат на її утримання. Заступник голови облдержадміністрації | В. М. Іванов |
Додаток N 4 до розпорядження Луганської обласної державної адміністрації від 1 серпня 2000 р. N 439 |
ІНФОРМАЦІЯ про проведення суцільної інвентаризації заборгованості бюджетних установ за спожиті енергоресурси станом на 1 липня 2000 р. тис. грн. Назва бюджетних установ | Затверджені ліміти на 2000 р. | Заборгованість станом на 1 січня 2000 р. | Фактично спожито за 6 місяців 2000 р. | Профінансовано за 6 місяців 2000 р. | Заборгованість | за січень - червень 2000 р. (поточна) (4 - 5) | станом на 1 липня 2000 р. (3 + 6) | 1 | 2 | 3 | 4
|
|
|