Текст документа: Про регулювання тарифів на житлово-комунальні послуги та плати за проживання в гуртожитках


ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 18 травня 2004 року № 320


Про регулювання тарифів на житлово-комунальні послуги та плати за проживання в гуртожитках

Про регулювання тарифів на житлово-комунальні послуги та плати за проживання в гуртожитках

Розпорядження Луганської обласної державної адміністрації
від 18 травня 2004 року N 320

Зареєстровано в Луганському обласному управлінні юстиції
21 травня 2004 р. за N 11/697

Концепцією адміністративної реформи України, затвердженої Указом Президента України від 22.07.98 N 810/98, визначено необхідність децентралізації державного управління, деконцентрації, делегування та передачі функцій і повноважень щодо надання державних і громадських послуг.

На цей час державне регулювання цін на житлово-комунальні послуги залишається надто централізованим, що негативно впливає на роботу підприємств та організацій, які їх надають. Регулювання не диференційовано в залежності від місцевих умов, можливостей місцевих бюджетів, стану підприємств та організацій житлово-комунального господарства, якості послуг, що надаються. У той же час органи місцевого самоврядування не впливають на встановлення розміру квартирної плати та плати за проживання громадян в гуртожитках.

Реалізуючи завдання адміністративної реформи та відповідно до Законів України "Про ціни і ціноутворення", "Про місцеві державні адміністрації" та "Про місцеве самоврядування в Україні" й з метою вдосконалення регулювання тарифів на житлово-комунальні послуги:

1. Встановити граничні рівні рентабельності при формуванні тарифів на послуги з теплозабезпечення, водопостачання, водовідведення та комплекс робіт, пов'язаних з відпуском води та її очищенням, послуги з прибирання, вивезення й знешкодження твердих побутових відходів і рідких нечистот, які надаються суб'єктами підприємницької діяльності незалежно від форм власності (крім підприємств, організацій комунальної власності окремих територіальних громад), згідно з додатком.

Тарифи, визначені у такий спосіб підприємствами - надавачами цих послуг, погоджуються з виконавчими органами місцевого самоврядування, на території яких надаються послуги.

Зміна тарифів на зазначені послуги підлягає обов'язковому декларуванню в Головному управлінні економіки облдержадміністрації.

2. Встановити граничний рівень рентабельності в розмірі 10 відсотків при формуванні економічно обґрунтованої плати за послуги з утримання житла (квартирна плата) та плати за проживання в гуртожитках громадян, іноземців та осіб без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах, що надаються підприємствами та організаціями незалежно від форм власності (крім підприємств, організацій комунальної власності територіальних громад).

Квартирна плата та плата за проживання в гуртожитках, визначена у такий спосіб підприємствами та організаціями, погоджується з виконавчими органами місцевого самоврядування, на території яких надаються послуги.

Цей порядок не поширюється на студентські гуртожитки навчально-виховних закладів Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров'я України та гуртожитки системи Міністерства внутрішніх справ України.

3. Запропонувати виконавчим органам місцевого самоврядування у місячний термін після набрання чинності цим розпорядженням встановити плату за послуги з утримання житла (квартирна плата) та плату за проживання в гуртожитках, що надаються підприємствами та організаціями комунальної власності відповідної територіальної громади.

4. Це розпорядження набуває чинності з 1 липня 2004 року.

5. Вважати такими, що втратили чинність, розпорядження голови облдержадміністрації:

- від 23.06.97 N 548 "Про оплату за проживання в гуртожитках робітників і службовців";

- від 31.12.98 N 1304 "Про регулювання тарифів на комунальні послуги";

- від 30.11.99 N 893 "Про тарифи на житлово-комунальні послуги, що надаються населенню";

- від 25.10.2000 N 637 "Про внесення змін до розпорядження голови обласної держадміністрації від 30.11.99 N 893 "Про тарифи на житлово-комунальні послуги, що надаються населенню";

- від 01.03.2001 N 98 "Про внесення змін до розпорядження голови обласної держадміністрації від 30.11.99 N 893 "Про тарифи на житлово-комунальні послуги, що надаються населенню";

- від 02.08.2002 N 468 "Про внесення змін та доповнень до розпорядження голови обласної держадміністрації від 30.11.99 N 893 "Про тарифи на житлово-комунальні послуги, що надаються населенню";

- від 05.11.2002 N 694 "Про внесення змін до розпорядження голови обласної держадміністрації від 30.11.99 N 893 "Про тарифи на житлово-комунальні послуги, що надаються населенню".

6. Управлінню у справах преси та інформації облдержадміністрації (Желєзний В. О.) забезпечити оприлюднення цього розпорядження в газеті "Наша газета" та інших засобах масової інформації.

7. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови обласної державної адміністрації Стоянова М. П., Рисухіна Л. І.

 

Голова
обласної держадміністрації 

 
О. С. Єфремов 


 

Додаток
до розпорядження Луганської обласної державної адміністрації
від 18 травня 2004 р. N 320 


Граничні рівні рентабельності
при формуванні тарифів на послуги з теплозабезпечення, водопостачання, водовідведення та комплекс робіт, пов'язаних з відпуском води та її очищенням, послуги з прибирання, вивезення й знешкодження твердих побутових відходів і рідких нечистот, які надаються суб'єктами підприємницької діяльності незалежно від форм власності (крім підприємств, організацій комунальної власності окремих територіальних громад)

Групи споживачів 

Категорії споживачів 

Граничний рівень рентабельності 

Перша 

- населення, що проживає в житлових будинках, квартирах і гуртожитках незалежно від форми власності;
- підприємства, установи та організації незалежно від форм власності, які утримують житлові будинки й гуртожитки, у частині обсягів комунальних послуг, що споживаються населенням;
- садівничі та городницькі товариства;
- гаражні кооперативи особистого автотранспорту;
- житлові зони установ управління з питань виконання покарань в Луганській області;
- творчі майстерні членів Спілки художників України. 

0 відсотків 

Друга 

- суб'єкти підприємницької діяльності, які споживають послуги централізованого водопостачання й водовідведення для виробництва теплової енергії та надання послуг з теплопостачання;
- спеціалізовані водопостачальні підприємства, які споживають воду з магістральних водогонів обласного комунального підприємства "Компанія "Луганськвода". 

10 відсотків 

Третя 

- інші споживачі. 

розрахунковий, виходячи з граничного рівня рентабельності 10 відсотків у цілому по підприємству або послугах 


 

Заступник голови - керівник апарату
облдержадміністрації 

 
М. В. Запорожцев 


 

Електронну копію тексту надано Луганською обласною державною адміністрацією.