1. Заходи із збільшення надходжень до місцевих бюджетів та залучення незадіяних резервів їх наповнення
|
1.1.
|
Аналіз тенденцій щодо наповнення доходної частини місцевих бюджетів, вишукання додаткових джерел та резервів збільшення доходів місцевих бюджетів
|
постійно
|
Головне фінансове управління облдержадміністрації, голови райдержадміністрацій, Державна податкова служба у Луганській області (за згодою), міські голови (за згодою)
|
1.2.
|
Вжиття заходів щодо мобілізації доходів до місцевих бюджетів відповідно до показників, затверджених місцевими радами на 2012 рік, забезпечення своєчасного коригування прогнозних надходжень у разі їх невідповідності реальним показникам економічного і соціального розвитку територій
|
постійно
|
Головне фінансове управління облдержадміністрації, голови райдержадміністрацій, Державна податкова служба у Луганській області (за згодою), міські голови (за згодою)
|
1.2.
|
Здійснення аналізу рішень органів місцевого самоврядування в частині доцільності надання пільг зі сплати податків та зборів, у встановленому порядку підготувати пропозиції щодо їх скасування
|
І квартал 2012 року
|
голови райдержадміністрацій, міські голови (за згодою)
|
1.3.
|
Активізація роботи з детінізації економіки. Особлива увага приділяється збільшенню надходжень податку з доходів фізичних осіб та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності. Робота з платниками податків щодо викриття схем ухилення від сплати платежів до бюджету:
|
|
Головне управління економіки облдержадміністрації, Державна податкова служба у Луганській області (за згодою), голови райдержадміністрацій, міські голови (за згодою)
|
1.3.1.
|
Вжиття невідкладних заходів щодо легалізації робочих місць в реальному секторі економіки області, виведення підприємств області з «тіньового» сектору економіки, виявлення суб’єктів господарювання, які мінімізують податкові зобов’язання та ухиляються від сплати податків
|
І квартал 2012 року
|
Головне управління економіки облдержадміністрації, Державна податкова служба у Луганській області (за згодою), голови райдержадміністрацій, міські голови (за згодою)
|
1.3.2.
|
Вжиття заходів щодо попередження порушень законодавства при виплаті заробітної плати громадянам, в т. ч. «у конвертах», ведення «подвійної бухгалтерії», використання праці найманих працівників без належного оформлення відповідно до вимог чинного законодавства по суб’єктах господарювання - юридичних і фізичних особах
|
постійно
|
Головне управління економіки облдержадміністрації, Державна податкова служба у Луганській області (за згодою), голови райдержадміністрацій, міські голови (за згодою)
|
1.3.3.
|
Встановлення постійного контролю за погашенням заборгованості із заробітної плати по економічно активних підприємствах області
|
постійно
|
головні управління облдержадміністрації: праці та соціального захисту населення, промисловості та розвитку інфраструктури, житлово-комунального господарства, агропромислового розвитку, управління містобудування та архітектури облдержадміністрації, голови райдержадміністрацій, міські голови (за згодою)
|
1.3.4.
|
Опрацювання питання щодо припинення права користування земельними ділянками боржників, які систематично не сплачують плату за землю
|
І півріччя 2012 року
|
голови райдержадміністрацій, міські голови (за згодою)
|
1.4.
|
Вжиття заходів щодо проведення грошової оцінки та інвентаризації земель
|
протягом 2012 року
|
голови райдержадміністрацій, міські голови (за згодою), Головне управління Держкомзему у Луганській області (за згодою)
|
1.5.
|
Активізація претензійно-позовної роботи з ліквідації заборгованості зі сплати податків і зборів
|
постійно
|
голови райдержадміністрацій, Державна податкова служба у Луганській області (за згодою), міські голови (за згодою)
|
2. Заходи із здійснення видатків у межах наявного фінансового ресурсу, економного й раціонального використання бюджетних коштів
|
2.1.
|
Встановлення жорсткого контролю за забезпеченням своєчасної виплати заробітної плати працівникам бюджетної сфери у строки, встановлені колективними договорами, та оплати спожитих бюджетними установами енергоносіїв і комунальних послуг
|
постійно
|
Головне фінансове управління облдержадміністрації, головні розпорядники коштів обласного бюджету, голови райдержадміністрацій, міські голови (за згодою)
|
2.2.
|
Вжиття заходів щодо обмеження обсягів бюджетних зобов’язань з урахуванням реальних надходжень до місцевих бюджетів, скорочення непершочергових видатків
|
постійно
|
Головне фінансове управління облдержадміністрації, головні розпорядники коштів обласного бюджету, голови райдержадміністрацій, міські голови (за згодою)
|
2.3.
|
Здійснення інвентаризації затверджених місцевими радами регіональних програм та за результатами аналізу ефективності їх виконання і
повноти забезпечення бюджетними коштами, з метою концентрації ресурсів на пріоритетних напрямах інноваційного розвитку, підготовка у встановленому порядку пропозицій щодо:
- скасування програм, бюджетне фінансування яких є недоцільним та не відноситься до власних повноважень відповідної місцевої ради;
- призупинення реалізації тих програм, фінансування яких не є першочерговим в умовах фінансової кризи;
- внесення змін до діючих програм в частині скорочення або виключення з них заходів, які не є обов’язковими або першочерговими, заміни бюджетних асигнувань фінансуванням з небюджетних джерел
|
І квартал 2012 року
|
Головне управління економіки облдержадміністрації,
головні розпорядники коштів обласного
бюджету, голови райдержадміністрацій, міські голови (за згодою)
|
2.4.
|
Розроблення регіональних дорожних карт щодо впорядкування мережі бюджетних установ, які фінансуються за рахунок коштів місцевих бюджетів
|
І півріччя 2012 року
|
головні розпорядники коштів обласного бюджету, голови райдержадміністрацій, міські голови (за згодою)
|
2.5.
|
Проведення аналізу мережі та штатів, змін контингенту підвідомчих бюджетних установ, відповідності наявної мережі бюджетних установ вимогам чинного законодавства щодо забезпечення необхідного рівня надання соціально-культурних послуг за рахунок бюджету відповідного рівня, визначення щодо доцільності подальшого функціонування малопотужних установ і закладів та у встановленому порядку підготовка пропозицій стосовно оптимізації мережі підвідомчих бюджетних установ і чисельності їх працівників
|
І півріччя 2012 року
|
головні розпорядники коштів обласного бюджету, голови райдержадміністрацій, міські голови (за згодою)
|
2.6.
|
Приведення у відповідність до чинного законодавства штатних розписів бюджетних установ, скоротивши посади, введені понад типові штати
|
лютий 2012 року
|
головні розпорядники коштів обласного бюджету, голови райдержадміністрацій, міські голови (за згодою)
|
2.7.
|
Утримання чисельності працівників бюджетних установ та здійснення фактичних видатків на заробітну плату, включаючи видатки на премії та інші види заохочень чи винагород, матеріальну допомогу, лише в межах фонду заробітної плати, затвердженого для бюджетних установ у кошторисах
|
постійно
|
головні розпорядники коштів обласного бюджету, голови райдержадміністрацій, міські голови (за згодою)
|
2.8.
|
Уточнення переліку установ, підприємств та організацій щодо відповідності їх статусу бюджетної установи та форми здійснення видатків на їх утримання (в тому числі виходячи з питомої ваги спеціального фонду, норм законодавства), розгляд питання стосовно доцільності утримання за рахунок бюджетних коштів установ, які у структурі мають господарські підрозділи й отримують кошти від господарської діяльності
|
І квартал 2012 року
|
головні розпорядники коштів обласного бюджету, голови райдержадміністрацій, міські голови (за згодою)
|
2.9.
|
Утримання від створення нових бюджетних установ, перепрофілювання та реорганізація існуючих бюджетних установ, що призводить до збільшення бюджетних видатків на їх утримання
|
постійно
|
головні розпорядники коштів обласного бюджету, голови райдержадміністрацій, міські голови (за згодою)
|
2.10.
|
Розробка та затвердження у встановленому порядку:
- вичерпного переліку заходів та програм у сфері культури і мистецтва, для здійснення та виконання яких надається підтримка за рахунок бюджетних коштів;
- граничного відсотка фінансової підтримки установ культури і мистецтва за рахунок бюджетних коштів (за типами установ)
|
І квартал 2012 року
|
управління культури і туризму облдержадміністрації
|
2.11.
|
Перегляд переліку платних послуг, що надаються підвідомчими бюджетними установами, та вжиття заходів стосовно максимально можливого їх розширення, розгляд питання щодо фінансування окремих видатків установ за рахунок надходжень до спеціального фонду
|
постійно
|
головні розпорядники коштів обласного бюджету, голови райдержадміністрацій,
міські голови (за згодою)
|
2.12.
|
Вжиття заходів щодо забезпечення власних надходжень бюджетних установ до спеціального фонду на рівні, який не менше фактичних надходжень 2011 року, та забезпечення спрямування залишку доходів від надання платних послуг після відшкодування видатків, пов’язаних з їх наданням, на фінансування заходів, які необхідні для виконання основних функцій, але не забезпечені коштами загального фонду бюджету
|
постійно
|
головні розпорядники коштів обласного бюджету, голови райдержадміністрацій,
міські голови (за згодою)
|
2.13.
|
Під час укладення договорів про закупівлю товарів, робіт і послуг за результатами проведення торгів (тендерів) передбачення положення щодо заборони
збільшення вартості товарів, робіт і послуг (крім непередбачуваних випадків, зокрема тих, що пов’язані із зміною курсу валюти при закупівлі товарів закордонного виробництва)
|
постійно
|
головні розпорядники коштів обласного бюджету, голови райдержадміністрацій, міські голови (за згодою)
|
2.14.
|
Встановлення контролю за жорстким дотриманням бюджетними установами та закладами режиму економії споживання енергоносіїв і подальшим впровадженням енергозберігаючих заходів
|
постійно
|
головні розпорядники коштів обласного бюджету, голови райдержадміністрацій, міські голови (за згодою)
|
2.15.
|
Встановлення контролю за ефективним використанням приміщень, що перебувають на балансі бюджетних установ та організацій, передбачивши
надання в оренду вільних приміщень
|
постійно
|
головні розпорядники коштів обласного бюджету, голови райдержадміністрацій, міські голови (за згодою)
|
2.16.
|
Забезпечення розгляду на засіданнях колегій не рідше одного разу на півріччя результатів контрольних заходів органів Державної фінансової інспекції України, питань щодо стану фінансово-бюджетної дисципліни із визначенням дієвих заходів щодо її зміцнення та оцінкою діяльності (бездіяльності) відповідних посадових осіб
|
щопівроку
|
Головне фінансове управління облдержадміністрації, Державна фінансова інспекція України в Луганській області (за згодою),
головні розпорядники коштів обласного бюджету, голови райдержадміністрацій, міські голови (за згодою)
|