Текст документа: Про виділення коштів з резервного фонду для проведення аварійно-відбудовних робіт на мережах водопостачання, водовідведення та теплозабезпечення м. Кіровська


ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 02 серпня 2004 року № 554


Про виділення коштів з резервного фонду для проведення аварійно-відбудовних робіт на мережах водопостачання, водовідведення та теплозабезпечення м. Кіровська

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 05.07.2004 N 431-р "Про виділення коштів з резервного фонду для проведення аварійно-відбудовних робіт на мережах водопостачання, водовідведення та теплозабезпечення м. Кіровська":

1. Визначити виконавчий комітет Кіровської міської ради (Патюта В. В.) розпорядником виділених з резервного фонду Державного бюджету України коштів у сумі 1812 тис. грн.

2. Управлінню Державного казначейства у Луганській області (Попов М. І.) згідно з діючим порядком перерахувати кошти, виділені з резервного фонду Державного бюджету України в сумі 1812 тис. грн., територіальному відділенню Держказначейства в м. Кіровську на фінансування проведення аварійно-відбудовних робіт на мережах водопостачання, водовідведення та теплозабезпечення м. Кіровська.

3. Виконкому Кіровської міської ради до кінця поточного року звітувати головним управлінням: економіки та фінансовому облдержадміністрації, управлінню Державного казначейства у Луганській області про цільове використання коштів, виділених з резервного фонду Державного бюджету України.

4. Управлінню житлово-комунального господарства облдержадміністрації (Андрійчук М. Д.) забезпечити контроль за виконанням робіт із проведення аварійно-відбудовних робіт на мережах водопостачання, водовідведення та теплозабезпечення м. Кіровська.

5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови облдержадміністрації Рисухіна Л. І.

 

Голова
обласної держадміністрації 

 
О. С. Єфремов 


 

Електронну копію тексту надано Луганською обласною державною адміністрацією.