Текст документа:

Про підсумки роботи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування області зі зверненнями громадян у 2011 році і завдання щодо її удосконалення у 2012 році


ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 17 квітня 2012 року № 416


Про підсумки роботи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування області зі зверненнями громадян у 2011 році і завдання щодо її удосконалення у 2012 році


 

У 2011 році до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування області надійшло 85545 звернень, що на 1449, або на 1,7 %, більше,  ніж у 2010 році (84096). Найбільша кількість звернень надійшла до міських рад міст обласного значення і склала 33 % від загальної кількості.

До облдержадміністрації надійшло 6161 звернення, що  на 0,5 % менше, ніж у 2010 році. Найбільше зростання кількості звернень зафіксовано від жителів Краснодонського, Марківського  та Троїцького районів, міста Луганська.   У той же час суттєво зменшилася кількість звернень від жителів Попаснянського, Лутугинського, Антрацитівського районів та м. Антрацита.

 У 2011 році громадянами порушено 6331 питання, в тому числі: 1766 соціального захисту, 1464  комунального господарства, 745 житлової політики. Причинами збільшення кількості  звернень з питань соціального захисту є неналежна реалізація чинного законодавства України, що регулює питання надання соціальних виплат особам, які брали участь в бойових діях на території Афганістану, постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, та дітям війни. Значну частку звернень громадян з питань житлово-комунального господарства складають звернення з питань незадовільного опалення житла в містах: Луганську, Красному Лучі та Брянці, водопостачання в містах Луганську та Краснодоні, незадовільного електропостачання в місті Луганську, незадовільного стану доріг у сільській місцевості та майже у всіх містах. Основними причинами, що породжують звернення з питань житлово-комунального господарства, є заборгованість підприємств водопостачання перед підприємствами енергетики, яка складає понад 669 млн. грн. та недостатність фінансування ремонту автодоріг загального користування.

Забезпечено щомісячне проведення дня контролю, в рамках якого здійснювались виїзні перевірки стану виконання доручень, наданих головою облдержадміністрації. Як результат, на 16,7 % зменшилась кількість повторних звернень громадян.

У  2011 році від центральних органів влади до облдержадміністрації надійшло 3065 звернень громадян, що на 609 менше, ніж у 2010 році, і складає 49,7 % від загальної їх кількості.

Протягом 2011 року головою та заступниками голови облдержадміністрації проведено 174 особистих прийоми, у тому числі 71 виїзний,  під час яких надійшло 805 звернень, що на 127 більше, ніж у 2010 році (678).

У 2011 році проведено 25 перевірок райдержадміністрацій, структурних підрозділів облдержадміністрації з організації роботи зі зверненнями громадян та 10 засідань комісії з питань розгляду звернень громадян  обласної держадміністрації, на яких розглянуто 36 питань та прийнято відповідні рішення.

Поряд з позитивними результатами у 2011 році були певні недоліки в організації роботи зі зверненнями громадян.

За порушення вимог Закону України «Про звернення громадян» вжито заходів дисциплінарного впливу до Антонова С.А., заступника начальника Головного управління охорони здоров’я облдержадміністрації, Замая А.А., помічника заступника голови облдержадміністрації.

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», за підсумками аналізу розгляду звернень громадян органами виконавчої влади та місцевого самоврядування області протягом 2011 року:

 

1. Структурним підрозділам обласної державної адміністрації, райдержадміністраціям, рекомендувати виконкомам міських рад міст обласного значення:

 забезпечити створення необхідних умов для реалізації прав громадян на звернення, а також неухильне виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» щодо своєчасного та якісного розгляду звернень громадян;

проаналізувати ефективність розгляду звернень громадян, їх особистого прийому у 2011 році, звернувши особливу увагу на звернення учасників Великої Вітчизняної війни, на основі аналізу вжити заходів з усунення причин, які породжують звернення громадян, та надати інформацію відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації до 01.05.2012.

 

 

2. Відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації (Кадишев О.А.) забезпечити систематичний аналіз та узагальнення питань, що порушуються у зверненнях громадян, особливо повторних, виявляти причини, що їх породжують, та за результатами такого аналізу вносити в установленому порядку пропозиції щодо розв’язання найбільш актуальних проблем.

 

3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови – керівника апарату обласної держадміністрації Остапенка О.С.

 

 

Голова                                                                                         В.М.ПРИСТЮК