ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 27 квітня 2004 року № 266
Про затвердження обласної програми "Шкільний автобус" на 2004 - 2010 роки
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 16.01.2003 N 31 "Про затвердження Програми "Шкільний автобус": 1. Затвердити обласну програму "Шкільний автобус" на 2004 - 2010 роки (далі - Програма, додається). 2. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови облдержадміністрації Просіна В. В. Перший заступник голови облдержадміністрації | В. М. Дзонь |
ЗАТВЕРДЖЕНО розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації від 27 квітня 2004 р. N 266 |
Обласна програма "Шкільний автобус" на 2004 - 2010 роки I. Загальна частина Організація регулярного безоплатного перевезення учнів до місць навчання й додому є складовою частиною забезпечення реалізації прав громадян на здобуття загальної середньої освіти. Статтею 14 Закону України "Про освіту", статтею 21 Закону України "Про загальну середню освіту" та статтею 32 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" передбачено забезпечення у сільській місцевості регулярного безоплатного підвезення до місць навчання й додому учнів та педагогічних працівників. В області за межею пішохідної доступності перебувають і потребують підвезення близько 10 тис. учнів сільської місцевості (згідно з додатком). З року в рік унаслідок фізичного зносу матеріальної бази автотранспортних підприємств, що обслуговують сільські населені пункти, а також реформування сільськогосподарських підприємств розв'язання цієї проблеми ускладнюється. Виконання Програми дасть змогу створити умови для забезпечення у сільській місцевості регулярного безоплатного перевезення до місць навчання й додому учнів та педагогічних працівників. Організація перевезення учнів і педагогічних працівників планується здійснити шляхом: придбання шкільних автобусів для загальноосвітніх сільських шкіл; укладання договорів з автотранспортними підприємствами, установами, організаціями усіх форм власності та перевізниками - фізичними особами на здійснення організованого підвезення або підвезення рейсовими автобусами. З метою раціонального використання автобусів керівництво навчальних закладів повинно забезпечити коригування розкладу уроків та режиму навчально-виховного процесу. Забезпечення спеціалізованих автотранспортних підприємств автобусами проводиться за рахунок коштів державного й місцевого бюджетів. II. Мета і основні завдання Програми Метою Програми є: виконання вимог законодавства щодо забезпечення у сільській місцевості регулярного безоплатного перевезення до місць навчання й додому учнів та педагогічних працівників; підвищення освітянського рівня сільського населення; раціональне використання кадрового потенціалу педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів у сільській місцевості; забезпечення реалізації прав громадян на доступність і безоплатність здобуття загальної середньої освіти; оптимізація мережі загальноосвітніх навчальних закладів у сільській місцевості; створення парку автобусів для забезпечення у сільській місцевості належних умов безоплатного перевезення учнів і педагогічних працівників до місць навчання й додому. III. Очікувані результати виконання Програми Виконання Програми дасть можливість: забезпечити соціальний захист учасників навчально-виховного процесу, припинити негативні процеси у соціальній сфері села, досягти позитивних зрушень у забезпеченні життєдіяльності сільського населення; створити оптимальну мережу загальноосвітніх навчальних закладів у сільській місцевості; створити у сільській місцевості належні умови для здобуття учнями повної загальної середньої освіти. IV. Фінансування Фінансування Програми здійснюється в межах асигнувань, передбачених державним і місцевими бюджетами та з інших джерел, не заборонених чинним законодавством. Координація роботи з виконання Програми буде здійснюватися Головним управлінням освіти і науки облдержадміністрації. Райдержадміністраціям щороку до 20 грудня інформувати Головне управління освіти і науки облдержадміністрації про хід виконання Програми. ОСНОВНІ ЗАХОДИ ЩОДО ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ Зміст заходу | Виконавці | Строк виконання | |
1 | 2 | 3 | 1. Закріплення за загальноосвітніми навчальними закладами територій обслуговування з урахуванням потреби в організації перевезення учнів та педагогічних працівників у сільській місцевості | райдержадміністрації | 2004 | 2. Розроблення й затвердження спеціалізованих транспортних маршрутів для перевезення учнів та педагогічних працівників | райдержадміністрації | 2004 | 3. Створення, у разі необхідності, спеціалізованих транспортних підприємств або укладання договорів транспортного обслуговування з існуючими транспортними підприємствами | райдержадміністрації | 2004 - 2008 | 4. Здійснення розподілу транспортних засобів між навчальними закладами відповідно до потреб | Головне управління освіти і науки облдержадміністрації, райдержадміністрації | 2004 - 2010 | 5. Урахування в проектах місцевих бюджетів коштів, необхідних для утримання спеціалізованих транспортних підприємств, забезпечення пально-мастильними матеріалами та безпечної експлуатації транспортних засобів | райдержадміністрації | щороку | 6. Забезпечення проїзними квитками учнів та педагогічних працівників, які користуються правом безоплатного проїзду на час навчання | райдержадміністрації | до 1 вересня 2004 року |
Кількість учнів загальноосвітніх навчальних закладів у сільській місцевості, які потребують перевезення (за станом на 01.01.2004) Міста та райони | Кількість шкіл, до яких підвозяться учні | Кількість населених пунктів, з яких підвозяться учні | Загальна кількість учнів у сільській місцевості | Кількість учнів, які потребують перевезення | Кількість учителів, які потребують підвозу | всього | % від загальної кількості учнів | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | м. Антрацит | | | 102 | | | | м. Ровеньки | | | 277 | | | | м. Свердловськ | 13 | 31 | 1054 | 846 | 80,3 | 20 | Антрацитівський | 7 | 15 | 1848 | 334 | 18,1 | 14 | Біловодський | 10 | 18 | 2384 | 645 | 27,1 | 16 | Білокуракинський | 10 | 18 | 1903 | 395 | 20,8 | 8 | Краснодонський | 10 | 30 | 2054 | 460 | 22,4 | - | Кремінський | 12 | 19 | 2029 | 561 | 27,6 | 27 | Лутугинський | 5 | 17 | 1840 | 269 | 14,6 | 1 | Марківський | 14 | 24 | 1644 | 683 | 41,5 | 12 | Міловський | 9 | 17 | 1438 | 371 | 25,8 | 4 | Новоайдарський | 9 | 17 | 1991 | 446 | 22,4 | - | Новопсковський | 10 | 22 | 3172 | 984 | 31,0 | - | Перевальський | 10 | 14 | 598 | 292 | 48,8 | - | Попаснянський | 12 | 25 | 853 | 366 | 39,4 | 27 | Сватівський | 15 | 25 | 2410 | 537 | 22,3 | - | Слов'яносербський | 10 | 33 | 2251 | 575 | 25,5 | 13 | Станично-Луганський | 9 | 15 | 4042 | 454 | 11,2 | - | Старобільський | 14 | 31 | 3988 | 658 | 16,5 | - | Троїцький | 11 | 27 | 2084 | 432 | 20,7 | 13 | Всього по області | 190 | 398 | 37962 | 9308 | 24,5 | 155 |
____________ Електронну копію тексту надано Луганською обласною державною адміністрацією.
|