Текст документа: Про хід виконання в області Указу Президента України від 14.04.2004 N 434 "Про невідкладні заходи з удосконалення організації прийому громадян органами державної влади, органами місцевого самоврядування та посадовими і службовими особами цих органів"


ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 30 вересня 2004 року № 728


Про хід виконання в області Указу Президента України від 14.04.2004 N 434 "Про невідкладні заходи з удосконалення організації прийому громадян органами державної влади, органами місцевого самоврядування та посадовими і службовими особами цих органів"

На виконання вимог Указу Президента України від 14.04.2004 N 434 "Про невідкладні заходи з удосконалення організації прийому громадян органами державної влади, органами місцевого самоврядування та посадовими і службовими особами цих органів" облдержадміністрацією, райдержадміністраціями та органами місцевого самоврядування області проводиться певна робота з організації розгляду звернень громадян відповідно до Закону України "Про звернення громадян".

Проте, існуючий стан справ не відповідає вимогам законодавства України з питань звернень громадян, свідчить про чисельні випадки нехтування їх конституційними правами. Поширеним явищем є тяганина у розв'язанні порушених у зверненнях питань, надання неповних або недостовірних відомостей, недотримання затверджених графіків прийому громадян, що викликає нарікання відвідувачів.

З метою усунення недоліків у роботі з виконання вимог законодавства України про звернення громадян:

1. Керівникам структурних підрозділів облдержадміністрації, головам райдержадміністрацій, виконкомам міських рад:

1.1. Проаналізувати питання, що порушуються у зверненнях громадян, особливо повторних і до центральних органів державної виконавчої влади та вжити заходів щодо усунення причин, які їх викликають.

1.2. Забезпечити неухильне виконання вимог законодавства щодо термінів розгляду звернень громадян та надання обґрунтованих відповідей їх авторам.

1.3. Розглянути питання притягнення до відповідальності посадових осіб, винних у зволіканні, формальному розгляді звернень громадян.

2. Головам райдержадміністрацій, міським головам:

2.1. Розглянути можливість зміцнення матеріально-технічної бази структурних підрозділів по роботі із зверненнями громадян та збільшення їх штатної чисельності.

2.2. Звернути увагу на необхідність вжиття заходів щодо усунення причин, які призводять до збільшення надходження звернень громадян до облдержадміністрації та центральних органів державної виконавчої влади.

3. Заступнику голови - керівнику апарату облдержадміністрації Запорожцеву М. В. розглянути питання:

3.1. Збільшення на одну одиницю штатної чисельності відділу по роботі із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації.

3.2. Забезпечення відділу по роботі із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації комп'ютерною та копіювальною технікою, сучасними засобами зв'язку.

3.3. Забезпечення впровадження в облдержадміністрації автоматизованої системи "Звернення громадян".

4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови - керівника апарату облдержадміністрації Запорожцева М. В.

 

Голова
обласної держадміністрації 

 
О. С. Єфремов 


 

Електронну копію тексту надано Луганською обласною державною адміністрацією.