ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 18 травня 2012 року № 551
Про внесення змін до Положення про УПРАВЛІННЯ МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ
Відповідно до статей 6, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», постанови Кабінету Міністрів України від 20.07.2000 № 1146 «Про затвердження типових положень про управління містобудування та архітектури обласної, Київської та Севастопольської міської, відділ містобудування та архітектури районної у місті Києві, відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства районної, районної у місті Севастополі державної адміністрації», з метою приведення до вимог чинного законодавства Положення про УПРАВЛІННЯ МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ:
1. Внести зміни до Положення про УПРАВЛІННЯ МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ, затвердженого розпорядженням голови облдержадміністрації від 07.08.2008 № 1035, затвердивши його у новій редакції (додається).
2. Управлінню містобудування та архітектури обласної державної адміністрації (Єрьоменко О.І.) здійснити заходи щодо державної реєстрації змін до Положення про УПРАВЛІННЯ МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ.
3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови облдержадміністрації Івченка А.Г.
Голова В.М.ПРИСТЮК
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
облдержадміністрації
« 18 » травня 2012 р. № 551
ПОЛОЖЕННЯ
ПРО УПРАВЛІННЯ МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
(нова редакція)
1. УПРАВЛІННЯ МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі - управління) є структурним підрозділом обласної держадміністрації, підзвітним і підконтрольним голові облдержадміністрації та Міністерству регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (далі – Мінрегіон).
2. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Мінрегіону, розпорядженнями голови обласної держадміністрації, а також цим Положенням.
3. Основними завданнями управління є:
забезпечення реалізації державної політики у сфері містобудування та архітектури на території області;
аналіз стану містобудування на території області, організація розроблення, проведення експертизи і забезпечення затвердження в установленому порядку генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації;
координація діяльності суб'єктів містобудування щодо комплексного розвитку територій, забудови населених пунктів на території області, поліпшення їх архітектурного вигляду;
забезпечення додержання законодавства у сфері містобудування та архітектури, державних стандартів, норм і правил, затвердженої містобудівної документації, здійснення контролю за їх реалізацією.
4. Управління відповідно до покладених на нього завдань:
1) бере участь у реалізації державної політики у сфері містобудування та архітектури, подає до обласної держадміністрації пропозиції з цих питань;
2) готує пропозиції до програм соціально-економічного розвитку області та проектів місцевого бюджету і подає їх на розгляд до обласної держадміністрації;
3) сприяє органам місцевого самоврядування у вирішенні питань соціально-економічного розвитку відповідної території;
4) розглядає у випадках, встановлених законодавством, пропозиції суб'єктів містобудування щодо визначення територій, вибору, вилучення (викупу) та надання земель для містобудівних потреб згідно з містобудівною
2
документацією, розробляє та подає до обласної держадміністрації висновки із цих питань, забезпечує контроль за використанням і забудовою зазначених територій, а також можливість провадження на них запланованої містобудівної діяльності;
5) розглядає пропозиції органів місцевого самоврядування стосовно встановлення та зміни меж населених пунктів і готує висновки щодо їх затвердження в установленому законодавством порядку;
6) організовує розроблення містобудівної документації для районів та населених пунктів на території області (крім міст обласного підпорядкування) і проведення її експертизи;
7) здійснює попередній розгляд містобудівної документації для районів та населених пунктів на території області і готує висновки щодо її затвердження;
8) розглядає проекти найважливіших об'єктів архітектури, а також тих, що фінансуються за рахунок державного бюджету;
9) бере участь у підготовці пропозицій щодо віднесення територій та об'єктів до природно-заповідного фонду загальнодержавного і місцевого значення, визначення інших територій, що підлягають особливій охороні;
10) координує виконання на території області науково-дослідних і проектно-вишукувальних робіт у сфері містобудування (крім міст обласного підпорядкування);
11) організовує створення та оновлення топографічних планів, призначених для складання генеральних планів ділянок будівництва об'єктів архітектури, підземних мереж і споруд, прив'язки будівель і споруд до ділянок будівництва, а також вирішення інших інженерних питань; проведення розмічувальних робіт (крім встановлення меж земельних ділянок в натурі), винесення в натуру осей будівель, споруд і ліній інженерних комунікацій, червоних ліній вулиць, доріг; здійснює систематизацію зазначених матеріалів, надає дозвіл на проведення інженерних вишукувань для будівництва (крім міст обласного підпорядкування);
12) організовує ведення містобудівного кадастру населених пунктів на території області, забезпечує з цією метою проведення виконавчих зйомок для збудованих будинків, споруд та інженерних комунікацій, поповнення топографо-геодезичних і картографічних матеріалів у населених пунктах (крім міст обласного підпорядкування);
13) бере участь у здійсненні державного контролю за використанням земель, визначених для містобудівних потреб, проведенні грошової оцінки земель населених пунктів на території області (крім міст обласного підпорядкування);
14) вносить відповідним органам пропозиції щодо прийняття згідно із законодавством рішень стосовно самовільно збудованих будинків та споруд (крім міст обласного підпорядкування);
15) створює і веде архів містобудівної документації, а також матеріалів містобудівного кадастру (крім міст обласного підпорядкування);
16) організовує проведення в установленому порядку архітектурних та містобудівних конкурсів (крім міст обласного підпорядкування);
3
17) розглядає інвестиційні містобудівні програми, бізнес-плани розвитку окремих підприємств і територій (крім міст обласного підпорядкування), готує висновки із цих питань для обласної та районних держадміністрацій;
18) сприяє впровадженню у проектах об'єктів архітектури прогресивних архітектурно-планувальних, конструктивних та інженерно-технічних рішень, що забезпечують ресурсозбереження, здійсненню структурної перебудови і переорієнтації виробничої будівельної бази на спорудження житла з використанням ресурсоощадних технологій та конструкцій, місцевих будівельних матеріалів;
19) координує діяльність відділів містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства районних держадміністрацій, здійснює методичне і нормативне забезпечення їх роботи;
20) контролює у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, діяльність виконавчих органів сільських, селищних, міських рад з питань містобудування та архітектури в межах повноважень, передбачених підпунктом "б" частини першої статті 31 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні";
21) сприяє діяльності місцевих організацій творчих спілок у сфері містобудування та архітектури;
22) інформує населення через засоби масової інформації про містобудівні програми розвитку області, розміщення найважливіших об'єктів архітектури, організовує громадське обговорення із зазначених питань;
23) координує в межах своєї компетенції діяльність підприємств, установ та організацій, які виконують роботи з підготовки і комплектування вихідних даних на проектування, надають інші послуги у сфері містобудування та архітектури;
24) забезпечує в установленому порядку своєчасний розгляд заяв, звернень і скарг громадян, інших суб'єктів містобудування з питань, що належать до його компетенції, та вживає відповідних заходів;
25) виконує інші функції відповідно до законодавства.
5. Управління має право:
скликати в установленому порядку наради, проводити семінари з питань, що належать до його компетенції;
залучати спеціалістів інших структурних підрозділів обласної держадміністрації, підприємств, установ та організацій, об'єднань громадян (за погодженням з їхніми керівниками) до розгляду питань, що належать до його компетенції;
одержувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів обласної держадміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, документи, інші матеріали, а від місцевих органів державної статистики - безоплатно статистичні дані, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
подавати відповідним органам виконавчої влади пропозиції щодо зупинення топографо-геодезичних та інженерно-геологічних робіт, які виконуються з порушенням державних стандартів, норм і правил.
4
6. Управління у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами обласної держадміністрації, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності, об'єднаннями громадян та громадянами.
7. Управління очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади головою обласної держадміністрації за погодженням з Мінрегіоном.
Начальник управління за посадою є головним архітектором області.
Начальник управління має заступників, які призначаються на посаду і звільняються з посади головою обласної держадміністрації за поданням начальника управління та погодженням з Мінрегіоном.
8. Начальник управління:
здійснює керівництво діяльністю управління, несе персональну відповідальність перед головою обласної держадміністрації за виконання покладених на управління завдань;
затверджує положення про структурні підрозділи управління, розподіляє обов'язки між заступниками начальника управління, керівниками структурних підрозділів управління та визначає ступінь їх відповідальності;
подає на затвердження голові обласної держадміністрації кошторис доходів і видатків та штатний розпис управління в межах граничної чисельності і фонду оплати праці його працівників;
розпоряджається коштами в межах асигнувань, передбачених в обласному бюджеті на розвиток містобудування та архітектури й утримання управління, несе персональну відповідальність за їх цільове використання;
видає в межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання;
призначає на посади і звільняє з посад працівників управління;
погоджує призначення на посади і звільнення з посад начальників відділів містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства районних держадміністрацій;
має право скасовувати накази начальників відділів містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства районних держадміністрацій, що суперечать законодавству України та актам органів виконавчої влади вищого рівня, бути присутнім на засіданнях органів місцевого самоврядування та бути вислуханим з питань, що стосуються компетенції управління.
9. Накази начальника управління, що суперечать Конституції України, іншим актам законодавства, рішенням Конституційного Суду України, актам Мінрегіону, можуть бути скасовані головою обласної держадміністрації, Мінрегіоном.
10. Для погодженого вирішення питань, що належать до компетенції управління, в управлінні утворюється колегія у складі начальника управління (голова колегії), його заступників (за посадою), інших відповідальних працівників управління.
5
До складу колегії можуть входити керівники інших структурних підрозділів обласної держадміністрації, виконавчих органів місцевих рад, інших установ та організацій.
Склад колегії затверджується головою обласної держадміністрації за поданням начальника управління.
Рішення колегії проводяться в життя наказами начальника управління.
11. Для розгляду містобудівних, архітектурних та інженерних проектних рішень об'єктів архітектури при управлінні утворюється архітектурно-містобудівна рада, можуть утворюватися науково-технічна і художня ради.
Архітектурно-містобудівна рада провадить свою діяльність відповідно до Типового положення про архітектурно-містобудівну раду, затвердженого Мінрегіоном.
Склад рад і положення про них затверджуються головою обласної держадміністрації за поданням начальника управління.
12. Управління утримується за рахунок коштів державного бюджету. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників управління визначає голова обласної держадміністрації в межах виділених асигнувань.
13. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.
Заступник голови - керівник апарату О.С.ОСТАПЕНКО
|