Текст документа: Про створення Регіональної координаційної ради з аналізу практики й справ про банкрутство та з питань корпоративного управління в акціонерних товариствах


ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 28 квітня 2004 року № 280


Про створення Регіональної координаційної ради з аналізу практики й справ про банкрутство та з питань корпоративного управління в акціонерних товариствах

Відповідно до ст. 6 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", Указу Президента України від 21.03.2002 N 280 "Про заходи щодо розвитку корпоративного управління в акціонерних товариствах", постанов Кабінету Міністрів України від 16.11.2002 N 1771 "Про утворення Координаційної ради з питань корпоративного управління в акціонерних товариствах", від 12.09.2001 N 1181 "Про утворення Комісії з питань неплатоспроможності", від 11.02.2004 N 155 "Про затвердження Основних концептуальних підходів до підвищення ефективності управління корпоративними правами держави":

1. Створити Регіональну координаційну раду з аналізу практики й справ про банкрутство та з питань корпоративного управління в акціонерних товариствах.

2. Затвердити Положення про Регіональну координаційну раду з аналізу практики й справ про банкрутство та з питань корпоративного управління в акціонерних товариствах та її склад (додаються).

3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови обласної держадміністрації Стоянова М. П.

 

Перший заступник голови
облдержадміністрації 

 
В. М. Дзонь 


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації
від 28 квітня 2004 р. N 280 


Склад
Регіональної координаційної ради з аналізу практики й справ про банкрутство та з питань корпоративного управління в акціонерних товариствах

Дзонь
Валентин Михайлович 

перший заступник голови облдержадміністрації, голова Ради 

Стоянов
Михайло Павлович 

заступник голови обласної облдержадміністрації, заступник голови Ради 

Пшеничний
Микола Миколайович 

начальник регіонального відділення Фонду державного майна України по Луганській області, заступник голови Ради 

Демидович
Володимир Вікторович 

заступник голови Державної податкової адміністрації в Луганській області, заступник голови Ради 

Бухтіярова
Світлана Володимирівна 

заступник начальника управління грошово-фінансових відносин і реформування економіки Головного управління економіки облдержадміністрації, секретар Ради 

Члени координаційної Ради: 

Акулова
Олександра Іванівна 

заступник начальника Луганського обласного управління статистики (за згодою) 

Бохан
Олександр Сергійович 

заступник начальника Луганського обласного управління з питань банкрутства (за згодою) 

Дуднік
Леонтій Іванович 

заступник начальника Головного фінансового управління облдержадміністрації 

Казакова
Ольга Іванівна 

начальник Луганського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку (за згодою) 

Косарев
Сергій Васильович 

начальник Головного управління економіки облдержадміністрації 

Кривошия
Сергій Олександрович 

заступник начальника управління, начальник відділу Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області (за згодою) 

Лазніков
Вадим Миколайович 

начальник юридичного відділу апарату облдержадміністрації 

Матюшев
Валентин Іванович 

начальник управління промисловості Головного управління промислової політики облдержадміністрації 

Мякотіна
Віра Іванівна 

провідний спеціаліст відділу реформування власності та продажу акцій регіонального відділення Фонду державного майна України по Луганській області 

Пліс
Геннадій Володимирович 

директор Луганської філії Державної госпрозрахункової установи Агентство з питань банкрутства 

Селівьорстов
Ігор Володимирович 

заступник голови обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України (за згодою) 

Татарчук
Валентина Прокопівна 

начальник управління грошово-фінансових відносин і реформування економіки Головного управління економіки облдержадміністрації 

Шиповська
Еліна Леонідівна 

перший заступник начальника Луганського обласного управління юстиції (за згодою) 

Шутяк
Сергій Володимирович 

перший заступник начальника управління по боротьбі з організованою злочинністю України в Луганській області (за згодою) 

Юргелевич
Володимир Володимирович 

заступник начальника управління Національного банку України в Луганській області (за згодою). 


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації
від 28 квітня 2004 р. N 280 


Положення
про Регіональну координаційну раду з аналізу практики й справ про банкрутство та з питань корпоративного управління в акціонерних товариствах

Регіональна координаційна рада з аналізу практики й справ про банкрутство та з питань корпоративного управління в акціонерних товариствах (далі - Рада) є консультативно-дорадчим органом, створеним головою облдержадміністрації.

Рада у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, нормативними актами міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, рішеннями обласної ради, розпорядженнями голови обласної держадміністрації, а також цим Положенням.

1. Основними завданнями Ради є:

1.1. Здійснення контролю процедур відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом, розроблення пропозицій щодо попередження банкрутства суб'єктів підприємницької діяльності та запобігання фактам прихованого, фіктивного банкрутства;

1.2. Підготовка пропозицій щодо формування єдиної регіональної політики у сфері корпоративного управління в акціонерних товариствах.

2. Рада відповідно до покладених на неї завдань:

2.1. Координує діяльність місцевих органів виконавчої влади, спрямовану, у межах повноважень, на оздоровлення фінансового стану суб'єктів господарювання;

2.2. Розглядає пропозиції місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств про ініціювання досудової санації, реструктуризації державних підприємств і підприємств з державною часткою власності;

2.3. Координує роботу з виявлення ознак і фактів прихованого банкрутства або доведення до банкрутства суб'єктів підприємницької діяльності;

2.4. Визначає доцільність першочергової підтримки державних підприємств і підприємств з державною часткою власності на підставі аналізу їх фінансово-господарської діяльності за умови виявлення ознак неплатоспроможності та вносить відповідні пропозиції голові облдержадміністрації;

2.5. На підставі аналізу, проведеного відповідними управліннями облдержадміністрації, надає пропозиції голові облдержадміністрації щодо заходів, направлених на фінансове оздоровлення державних підприємств і підприємств з державною часткою власності, стосовно яких виявлено погіршення показників роботи;

2.6. Здійснює моніторинг стану корпоративного управління в акціонерних товариствах, готує пропозиції до центральних органів виконавчої влади про його вдосконалення з урахуванням досвіду та тенденцій розвитку корпоративних відносин в області;

2.7. Бере участь у підготовці проектів розпоряджень голови облдержадміністрації, які забезпечують розвиток і функціонування корпоративних відносин.

3. Рада має право:

3.1. Готувати пропозиції центральним органам виконавчої влади щодо розроблення нормативно-правових актів з окремих питань банкрутства та розвитку корпоративних відносин;

3.2. Одержувати в установленому порядку від місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, документи, матеріали, необхідні для виконання покладених на Раду завдань;

3.3. Залучати у разі потреби в установленому порядку спеціалістів місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств та організацій, провідних учених, науковців, фахівців для розгляду питань, що належать до її компетенції (за погодженням з їх керівниками);

3.4. У разі необхідності направляти матеріали розгляду з питань банкрутства акціонерних товариств до правоохоронних органів, податкових органів, інших державних органів для прийняття відповідних засобів реагування та притягнення до відповідальності керівників цих підприємств у встановленому законом порядку.

4. Організація роботи Ради:

4.1. Раду очолює її голова. Голова Ради має заступників;

4.2. Порядок діяльності Ради визначається регламентом, який затверджує голова Ради;

4.3. Основною формою роботи Ради є засідання, які проводяться в міру потреби, але не рідше одного разу на квартал;

4.4. Головує на засіданнях Ради її голова, а у разі його відсутності - один із заступників;

4.5. Засідання Ради є правомочним, якщо на ньому присутні не менше половини її членів. Рішення приймаються більшістю голосів її членів, присутніх на засіданні, та оформляються протоколом, який підписується головуючим;

4.7. Особи, запрошені на засідання Ради, можуть брати участь в обговоренні питань, включених до порядку денного засідання, вносити пропозиції, давати пояснення;

4.8. Рішення Ради, прийняті в межах її компетенції, є обов'язковими для розгляду місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями;

4.9. Організаційно-технічне та інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності Ради покладається на Головне управління економіки облдержадміністрації.

____________

 

Електронну копію тексту надано Луганською обласною державною адміністрацією.