ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 27 червня 2012 року № 812
Про створення
ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ
«ЛУГАНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ
КОНТАКТНИЙ ЦЕНТР»
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2012 № 21 «Про затвердження Положення про Національну систему опрацювання звернень до органів виконавчої влади та Типового положення про контактний центр Автономної Республіки Крим, області, мм. Києва і Севастополя», на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 09.06.2011 № 589-р «Про схвалення Концепції створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади», з метою забезпечення ефективної взаємодії з громадськістю, реалізації державної політики у сфері опрацювання звернень до органів виконавчої влади та оперативного реагування на проблемні питання, що порушуються громадянами, підприємствами, установами та організаціями:
1. Створити ДЕРЖАВНУ УСТАНОВУ «ЛУГАНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КОНТАКТНИЙ ЦЕНТР».
2. Затвердити Положення про ДЕРЖАВНУ УСТАНОВУ «ЛУГАНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КОНТАКТНИЙ ЦЕНТР», що додається.
3. Начальнику відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації Кадишеву О.А. здійснити організаційно-правові заходи, пов’язані зі створенням ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ «ЛУГАНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КОНТАКТНИЙ ЦЕНТР», відповідно до вимог чинного законодавства України.
4. Головам райдержадміністрацій визначити посадових осіб, які здійснюватимуть взаємодію з ДЕРЖАВНОЮ УСТАНОВОЮ «ЛУГАНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КОНТАКТНИЙ ЦЕНТР», та до 01 серпня 2012 року надати відповідну інформацію відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації.
5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови - керівника апарату облдержадміністрації Остапенка О.С.
Голова В.М.ПРИСТЮК
Затверджено
Розпорядження голови
облдержадміністрації
«27» червня 2012 р. № 812
ПОЛОЖЕННЯ ПРО ДЕРЖАВНУ УСТАНОВУ
«ЛУГАНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КОНТАКТНИЙ ЦЕНТР»
1. ДЕРЖАВНА УСТАНОВА «ЛУГАНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КОНТАКТНИЙ ЦЕНТР» (далі – контактний центр) є бюджетною установою, яка належить до сфери управління обласної держадміністрації та є суб'єктом Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади (далі - Національна система).
2. Контактний центр у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови обласної держадміністрації, цим Положенням та іншими нормативно-правовими актами, що стосуються його діяльності.
3. Положення про контактний центр затверджується розпорядженням голови обласної держадміністрації.
4. Методичне забезпечення діяльності контактного центру здійснює державна установа «Урядовий контактний центр» (далі - Урядовий контактний центр).
5. Основним завданням контактного центру є забезпечення оперативного розгляду органами виконавчої влади звернень, що подаються громадянами, підприємствами, установами та організаціями, фізичними особами - підприємцями, органами місцевого самоврядування (далі - заявники) за єдиним телефонним номером та через Інтернет.
6. Контактний центр відповідно до покладених на нього завдань:
1) забезпечує за допомогою програмно-апаратного комплексу Національної системи:
приймання за єдиним телефонним номером та через Інтернет звернень заявників;
опрацювання отриманих звернень та їх надсилання на розгляд органам виконавчої влади відповідно до компетенції;
інформування та консультування заявників щодо норм законодавства та з актуальних питань державної політики;
2) проводить:
аналіз змісту звернень заявників та подає відповідну інформацію обласній держадміністрації, Урядовому контактному центру;
моніторинг забезпечення своєчасного розгляду звернень заявників органами виконавчої влади та подає відповідну інформацію обласній держадміністрації, Урядовому контактному центру;
моніторинг найважливіших соціально-економічних питань, що потребують невідкладного прийняття рішень, та подає відповідну інформацію обласній держадміністрації, Урядовому контактному центру;
3) здійснює обмін інформацією з Урядовим контактним центром щодо надходження звернень заявників та стану їх розгляду;
4) надає на запит обласної держадміністрації інформацію щодо звернень заявників та результатів їх розгляду;
5) забезпечує взаємодію з посадовими особами районних держадміністрацій, що відповідальні за опрацювання звернень заявників;
6) готує інформацію для формування інформаційно-пошукового довідника автоматизованої інформаційної бази звернень, пропозиції щодо його удосконалення та подає їх Урядовому контактному центру;
7) організовує інформування громадськості про роботу контактного центру через засоби масової інформації, веб-сайт обласної держадміністрації;
8) організовує відповідно до законодавства поширення соціальної реклами з питань, що належать до компетенції контактного центру.
7. Контактний центр має право:
1) надсилати одержані звернення заявників органам виконавчої влади відповідно до їх компетенції;
2) одержувати в установленому порядку від органів виконавчої влади відповідно до їх компетенції інформацію про результати розгляду питань, порушених заявниками у зверненнях, роз'яснення щодо норм законодавства та іншу інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань;
3) скликати наради з питань, що належать до його компетенції.
8. Контактний центр під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з Урядовим контактним центром, органами виконавчої влади, а також підприємствами, установами, організаціями, органами місцевого самоврядування та громадянами.
9. Контактний центр очолює директор, який призначається на посаду і звільняється з посади головою обласної держадміністрації.
10. Директор контактного центру:
1) здійснює керівництво діяльністю контактного центру, несе персональну відповідальність за виконання покладених на контактний центр завдань, визначає розподіл обов'язків між своїми заступниками;
2) затверджує положення про структурні підрозділи і функціональні обов'язки працівників контактного центру;
3) видає у межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання;
4) розпоряджається коштами контактного центру в межах затвердженого кошторису;
5) призначає на посаду і звільняє з посади працівників контактного центру.
11. Утримання контактного центру здійснюється за рахунок коштів обласного бюджету.
12. Контактний центр є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в органах Державного казначейства, печатку та бланк із своїм найменуванням.
Заступник керівника апарату С.Г.ТИХОНОВСЬКИЙ
|