ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 30 квітня 2004 року № 290
Про заходи щодо підвищення темпів соціально-економічного розвитку області у 2004 році та виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України "Послідовність. Ефективність. Відповідальність"
Підсумки соціально-економічного розвитку Луганської області за перший квартал поточного року дають підстави для оптимістичного прогнозу на майбутній період. Забезпечено зростання обсягів промислового виробництва на 14 відсотків, у січні - лютому збільшилась частка підприємств, які нарощують випуск товарної продукції. У сільському господарстві організовано проводяться весняно-польові роботи. На 19 відсотків порівняно з I кварталом минулого року зросли обсяги будівельно-монтажних робіт. У січні поточного року зросли обсяги поставок продукції на експорт. У січні - лютому забезпечено виконання програмних завдань щодо зростання фонду оплати праці та середньомісячної заробітної плати. Своєчасно здійснюються розрахунки з виплати пенсій та інших соціальних виплат. До зведеного бюджету України надійшло 495,5 млн. грн., що на рівні 106 відсотків до планової нормативної бази та на 29,3 відсотка більше порівняно з відповідним періодом минулого року. Значно зросла ефективність роботи суб'єктів господарювання. Кількість прибуткових підприємств зросла на 6 відсоткових пунктів, а сума прибутку від звичайної діяльності до оподаткування - у 1,9 раза. Намітилися позитивні структурні зрушення в напрямі збільшення випуску продукції кінцевого споживання. Випереджальними темпами зростали обсяги виробництва галузей, що випускають продукцію для потреб внутрішнього ринку. Водночас темпи соціально-економічного розвитку за окремими показниками нижчі загальнодержавних, унаслідок чого існує загроза втрати областю позицій на внутрішньому ринку, погіршення умов для залучення інвестицій. У промисловості тривалий час залишаються нерозв'язаними проблеми ефективності роботи, зміцнення фінансового стану підприємств, інноваційного оновлення виробництва, підвищення конкурентоспроможності на внутрішньому та зовнішньому ринках. Погіршилось становище на ринку праці. Допущено зростання рівня зареєстрованого безробіття в I кварталі. Не забезпечують достатню стабільність роботи галузі якісні зміни, що відбуваються у сільському господарстві. Відбулись певні позитивні зрушення на споживчому ринку, але недостатніми темпами скорочується неорганізований сектор торгівлі, не всі села забезпечені підприємствами і організаціями торгівлі та з надання побутових послуг населенню. Не використовує всі можливі резерви підвищення рівня якості обслуговування сільського населення, розвитку інфраструктури аграрного ринку обласна споживча спілка. Нижче середніх по державі темпи вкладання ресурсів у будівництво житла, випуск продукції на 100 га сільськогосподарських угідь, реалізованих послуг населенню, розрахунків за спожиті енергоносії, обсягів робіт, виконаних за контрактами будівельного підряду, розвитку малого бізнесу, зростання реальної заробітної плати, показників якості здоров'я населення тощо. У першому кварталі скоротили порівняно з відповідним періодом минулого року обсяги виробництва підприємства міст Краснодона, Красного Луча, Стаханова, Антрацитівського, Біловодського, Білокуракинського, Лутугинського, Попаснянського, Старобільського районів. Не задіяні значні резерви щодо зміцнення фінансової основи органів місцевого самоврядування за рахунок розширення бази власних надходжень податків і зборів. Керівники бюджетних установ при виконанні кошторисів допускають порушення бюджетної дисципліни. У 2003 році ревізіями й перевірками встановлені нестачі й крадіжки майна на 614 тис. грн., у тому числі в установах охорони здоров'я - 405 тис. грн., органах управління - 80 тис. грн., установах культури - 53,9 тис. грн. Установлені випадки недотримання підприємствами та організаціями законодавства з оплати праці у Біловодському, Сватівському, Новопсковському районах. Виконавчими органами всіх міських рад, за винятком Кіровської, Сєверодонецької, та Перевальською, Слов'яносербською та Старобільською райдержадміністраціями допущено зростання в січні - лютому заборгованості із заробітної плати працівниками підприємств комунальної власності. Управліннями обласної держадміністрації, виконавчими органами міських рад, райдержадміністраціями разом з підприємствами-боржниками не розроблені заходи щодо повної ліквідації заборгованості із виплати заробітної плати до кінця поточного року. З метою прискорення соціально-економічного розвитку області, подолання відставання в темпах позитивних змін від середньогалузевих у державі показників, організації виконання Послання Президента України до Верховної Ради України "Про внутрішнє і зовнішнє становище України у 2003 році", Програми діяльності Кабінету України "Послідовність. Ефективність. Відповідальність": 1. Першому заступнику голови обласної держадміністрації Кобітєву О. Є., заступникам голови облдержадміністрації Махортову Ю. О., Пристюку В. М., Рисухіну Л. І., Стоянову М. П., Просіну В. В., Запорожцеву М. В., керівникам управлінь обласної держадміністрації, головам райдержадміністрацій, виконавчим органам місцевих рад забезпечити виконання таких завдань: - ліквідація заборгованості та забезпечення в повному обсязі виплати нарахованої заробітної плати, перерахування коштів до Пенсійного фонду та інших фондів соціального страхування, підвищення заробітної плати працівникам бюджетної сфери, дієвий контроль за дотриманням законодавства у сфері праці та заробітної плати; - нарощування інвестиційної складової економічного зростання на основі прискореного розвитку ринку фінансових послуг, забезпечення відкритості та прозорості діяльності суб'єктів підприємницької діяльності, залучення заощаджень населення до інвестиційно-інноваційного розвитку суб'єктів господарювання, спорудження об'єктів соціальної інфраструктури; - розвиток доступної для різних верств населення системи житлового будівництва; - забезпечення продовольчої та енергетичної безпеки; - удосконалення тарифної політики; - збалансований і комплексний розвиток міст і районів області на основі раціонального використання наявного потенціалу; - ефективне та цільове використання коштів місцевих бюджетів; - підвищення ефективності роботи суб'єктів господарювання, протидія штучній збитковості підприємств, тіньовій діяльності та ухиленню від оподаткування, зокрема, у сфері торгівлі, надання послуг населенню та посередницькій діяльності. 2. Керівникам головних управлінь, управлінь обласної держадміністрації, райдержадміністраціям, виконавчим органам міських рад затвердити до 1 травня ц. р. у розрізі суб'єктів господарювання заходи з реалізації завдань, визначених пунктом 1 цього розпорядження. 3. Затвердити план організаційних заходів з виконання Послання Президента України до Верховної Ради України "Про внутрішнє і зовнішнє становище України у 2003 році", Програми діяльності Кабінету Міністрів України "Послідовність. Ефективність. Відповідальність" (додається). 4. Хід виконання цих планів розглядати щоквартально на засіданнях колегії обласної та райдержадміністрацій, засіданнях виконкомів міських рад при підведенні підсумків роботи. 5. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою. Перший заступник голови обласної держадміністрації | В. М. Дзонь |
ЗАТВЕРДЖЕНО розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації від 30 квітня 2004 р. N 290 |
План організаційних заходів з виконання Послання Президента України до Верховної Ради України "Про внутрішнє і зовнішнє становище України у 2003 році", Програми діяльності Кабінету Міністрів України "Послідовність. Ефективність. Відповідальність" N з/п | Завдання Послання Президента України, Програми діяльності Кабінету Міністрів України | Завдання та критерії результативності реалізації завдань | Зміст заходів щодо виконання завдань Послання Президента України, Програми діяльності Кабінету Міністрів України | Термін виконання | Відповідальні за виконання | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | Соціально-гуманітарний розвиток, захист прав і свобод громадян | | 2.1. Підвищення якості життя населення | | Підвищення якості життя населення, динамічного та гармонійного розвитку людини, її духовних, життєвих і інтелектуальних якостей, соціальної справедливості й зниження рівня бідності | досягнення: - доведення середньомісячної заробітної плати у 2004 році до рівня 610 грн., що на 28,8 відсотка більше порівняно з 2003 роком; - середньомісячної пенсії до 82,2 відсотка прожиткового мінімуму для непрацездатних осіб; - своєчасна і в повному обсязі виплата державних соціальних виплат і допомог; - ліквідація заборгованості із заробітної плати на діючих підприємствах до кінця 2004 року | запровадження суб'єктами господарювання мінімальної заробітної плати на рівні 205 грн., а з 1 вересня - на рівні 237 грн.; доведення середньомісячної заробітної плати до рівня, не нижче прожиткового мінімуму для працездатного населення; подолання відставання розмірів заробітної плати порівняно із середньогалузевими по Україні; поглиблення на засадах соціального партнерства співпраці з Луганським обласним союзом роботодавців, профспілковими об'єднаннями та організаціями; вжиття заходів щодо детінізації заробітної плати; виконання затверджених головою облдержадміністрації Плану заходів Луганської обласної держадміністрації щодо ліквідації заборгованості із заробітної плати на 2004 рік | протягом року | головні управління: праці та соціального захисту населення, промислової політики, сільського господарства і продовольства, освіти і науки облдержадміністрації, управління: будівництва, житлово-комунального господарства, торгівлі і побутового обслуговування населення, охорони здоров'я, культури і мистецтв, фізичної культури та спорту, у справах преси та інформації облдержадміністрації, виконавчі органи міських рад, райдержадміністрації, Державна податкова адміністрація в Луганській області (за згодою), обласне управління юстиції (за згодою), Територіальна державна інспекція праці в Луганській області (за згодою) | | Сприяння повній продуктивній та вільно обраній зайнятості населення | виконання заходів, затверджених обласною програмою зайнятості на 2004 рік: - рівень охоплення заходами активної політики зайнятості незайнятого населення - 55,5 відс. (72,2 тис. осіб); - підвищення якості робочої сили з урахуванням потреб ринку праці; - створення 37,4 тис. робочих місць за рахунок розширення сфери застосування праці, стимулювання розвитку підприємницької діяльності; - працевлаштування на вільні та новостворені робочі місця не менше як 41,2 тис. осіб; - залучення до оплачуваних громадських робіт не менше як 22,6 тис. осіб | впровадження нових технологій зайнятості населення | 2004 р. | заступник голови облдержадміністрації Пристюк В. М. Обласний центр зайнятості, Головне управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації, виконавчі органи міських рад, райдержадміністрації | | Стабілізація рівня життя шляхом забезпечення сталої роботи системи соціального страхування | скорочення заборгованості до фондів соціального страхування на рівні, не меншому 10 відсотків; зростання темпів надходжень страхових внесків за рахунок підвищення рівня заробітної плати | реалізація заходів щодо скорочення обсягів заборгованості суб'єктів господарювання до фондів соціального страхування, укладання угод з Державною податковою адміністрацією в Луганській області, Контрольно-ревізійним управлінням в Луганській області, з філією державної госпрозрахункової установи Агентства по банкрутству в Луганській області щодо координації дій з поповнення фондів соціального страхування | до 15 травня 2004 р. | перший заступник голови облдержадміністрації Дзонь В. М., заступники голови облдержадміністрації Пристюк В. М., Стоянов М. П. управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань у Луганській області, Виконавча дирекція Луганського обласного відділення Фонду соціального страхування по тимчасовій втраті працездатності, головні управління облдержадміністрації: праці та соціального захисту населення, економіки | | Реформування системи пенсійного забезпечення | збільшення фінансового ресурсу Пенсійного фонду за рахунок: - скорочення недоїмки на 10 відсотків; - зростання страхових внесків від підвищення на 28,8 відсотка середньомісячної заробітної плати, погашення заборгованості з виплати заробітної плати | розроблення спільно з державною виконавчою службою в Луганській області заходів щодо збільшення надходжень від суб'єктів підприємницької діяльності - платників державних страхових внесків на пенсійне страхування та скорочення недоїмки до Пенсійного фонду не менше ніж на 10 відсотків; | до 15 травня 2004 р. | заступники голови облдержадміністрації Пристюк В. М., Стоянов М. П., Головне управління Пенсійного фонду України в Луганській області, головні управління: праці та соціального захисту населення, економіки облдержадміністрації | інвентаризація суб'єктів господарювання - боржників до Пенсійного фонду, виявлення безнадійної заборгованості, вжиття заходів щодо ліквідації суб'єктів підприємницької діяльності, не здатних погасити недоїмку в повному обсязі | протягом року | | Забезпечення соціального захисту вразливих верств населення | формування Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги за соціальною ознакою; повне погашення заборгованості минулих років з виплати компенсацій, пільг громадянам, постраждалим унаслідок Чорнобильської катастрофи підвищення якості надання платних соціальних послуг; забезпечення безбар'єрного доступу громадян з обмеженими фізичними можливостями до об'єктів житлово-цивільного призначення та транспортних засобів; підвищення рівня зайнятості осіб з обмеженими фізичними можливостями; розширення мережі центрів реабілітації осіб з обмеженими фізичними можливостями за рахунок бюджетного фінансування | завершення роботи з поповнення реєстру інформацією про ветеранів військової служби, органів внутрішніх справ, осіб, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, реабілітованих осіб | протягом року | головні управління: праці та соціального захисту населення, фінансове, економіки облдержадміністрації, виконавчі органи міських рад, райдержадміністрації | підготовка заходів щодо реалізації в області Закону України "Про соціальні послуги" | до 15 травня 2004 р. | розширення квоти бронювання робочих місць для соціально незахищених верств населення; внесення, за наслідками аналізу, пропозицій щодо перерозподілу між підприємствами затвердженої броні робочих місць; | протягом року | Головне управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації, виконавчі органи міських рад, райдержадміністрації | продовження будівництва Міжрегіонального центру професійної реабілітації інвалідів; | протягом року | створення головного центру відділення ранньої соціальної реабілітації дітей-інвалідів | до 1 липня 2004р | | 2.2. Створення умов для всебічного гармонійного розвитку людини | | У сфері охорони здоров'я | профілактика ВІЛ/СНІД: | розробка Програми профілактики ВІЛ/СНІД на 2004 - 2008 роки; активізація робіт координаційних рад з боротьби із СНІД в містах і районах області; продовження роботи із створення в лікувально-профілактичних установах спеціалізованих кабінетів з надання медичної допомоги ВІЛ-інфікованим і хворим на СНІД; удосконалення системи обліку та звітності в питаннях ВІЛ-інфекції; створення комп'ютерної інформаційної системи моніторингу ВІЛ-інфекції в області; забезпечення доступності лікування та надання психосоціальної допомоги ВІЛ-інфікованим; впровадження в роботу служби крові методу карантинізації плазми крові; розширення партнерських відносин з громадськими та добродійними організаціями з питань боротьби щодо ВІЛ/СНІД | протягом року | заступник голови облдержадміністрації Пристюк В. М. управління охорони здоров'я облдержадміністрації, виконавчі органи міських рад, райдержадміністрації | профілактика туберкульозу | удосконалення організації роботи бригад щеплення та проведення тубдіагностики; створення системи нагляду за розповсюдженням ВІЛ-асциїрованого туберкульозу; реорганізація лабораторної служби протитуберкульозних установ Луганської області з метою забезпечення проведення моніторингу за виявленням хворих з мультирезистентними формами туберкульозу; створення референс-лабораторії з мікробіологічної діагностики туберкульозу; будівництво обласної туберкульозної лікарні в селі Трьохізбенці Слов'яносербського району; відкриття Стахановського міжрайонного наркологічного диспансеру для обслуговування мешканців міст Стаханова, Брянки, Кіровська; | | | профілактика дитячої смертності | розроблення в містах і районах області заходів з профілактики дитячої смертності; | до 15 травня | виконавчі органи міських рад, райдержадміністрації | укомплектування посад лікарів-педіатрів і неонатологів у містах і районах області; | до 1 вересня | управління охорони здоров'я облдержадміністрації, виконавчі органи міських рад, райдержадміністрації | забезпечення дитячим харчуванням дітей раннього віку, безперебійної роботи молочних кухонь, безумовне виконання постанови Кабінету Міністрів України від 17.08.98 N 1303; оснащення обласного медико-генетичного центру апаратом УЗІ з доплерівською приставкою для проведення пренатальної діагностики; оснащення необхідною медичною апаратурою відділення патології новонароджених і реанімації новонароджених; забезпечення контролю за проведенням систематичного активного патронажу дітей у віці до 1-го року, особливо в соціально-дезаптованих сім'ях | протягом року | зміцнення матеріально-технічної бази лікувальних закладів області | спрямування за рахунок бюджетних і позабюджетних коштів: 4644,7 тис. грн. на капітальний ремонт; 3329,8 тис. грн. - на придбання обладнання; | протягом року | управління охорони здоров'я облдержадміністрації, виконавчі органи міських рад, райдержадміністрації | подальший розвиток сімейної медицини | створення в поточному році: міських поліклінік з дільницями сімейних лікарів; амбулаторій сімейних лікарів у складі дільничних лікарень; сільських амбулаторій сімейних лікарів; поліклінік центральних районних лікарень з дільницями сімейних лікарів; районних лікарень з дільницями сімейних лікарів | протягом року | управління охорони здоров'я облдержадміністрації, виконавчі органи міських рад, райдержадміністрації | | Покращання демографічної тенденції, утвердження гендерної рівності, зміцнення інституту сім'ї, посилення відповідальності батьків за життя і виховання дітей, викорінення безпритульності та бездоглядності серед дітей, поліпшення становища молоді | покращання житлово-побутових умов та демографічної ситуації, стабілізація соціального становища молоді; надання різноманітних соціальних послуг, соціально-медичної, психолого-педагогічної, правової, інформаційної, матеріальної та інших видів соціальної допомоги, консультування дітей, сімей і молоді; забезпечення соціального супроводу та соціального патронату дітей, сімей та молоді, які опинились в складній життєвій ситуації, у сільській місцевості; профілактика негативних проявів у молодіжному середовищі та зменшення кількості наркозалежної молоді, пропаганда здорового способу життя; сприяння подоланню безробіття серед молоді; вирішення проблеми зайнятості учнівської та студентської молоді у період літніх канікул та покращання соціально-побутових умов підлітків і молоді, забезпечення літнього відпочинку та оздоровлення молоді; збільшення кількості дітей, оздоровлених на території Луганської області, створення умов для організації зимового та цілорічного оздоровлення дітей; збільшення кількості дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, переданих на виховання до сімей, розширення мережі дитячих будинків сімейного типу і прийомних сімей, створення умов для реалізації дітьми права на виховання в сім'ї; підвищення рівня обізнаності населення області з гендерних проблем; створення сприятливих умов для забезпечення гендерної рівності в суспільстві; | збільшення кількості кредитів на придбання (будівництво) житла для молодих сімей, у тому числі в сільській місцевості, сприяння поступовому забезпеченню кредитами на придбання (будівництво) житла для молодих багатодітних сімей, які цього потребують; | протягом року | управління у справах сім'ї та молоді облдержадміністрації, Східноукраїнське регіональне відділення Всеукраїнського фонду сприяння молодіжного житлового кредитування (за згодою), виконавчі органи міських рад, райдержадміністрації, ЛОЦССМ, СДУ "Луганський обласний молодіжний центр праці" | завершення формування мережі ЦССМ в регіоні: - створення Краснодонського районного ЦССМ; - створення міських ЦССМ міст Лисичанська та Алчевська; створення мережі сільських і селищних ЦССМ; | протягом II півріччя | | розробка, виготовлення та розповсюдження соціально-рекламної інформації щодо формування здорового способу життя; організація змістовного дозвілля молоді та зниження криміногенної ситуації в молодіжному середовищі; узагальнення та розповсюдження досвіду діяльності Сєверодонецького міського центру праці; формування не менше 1 тис. трудових об'єднань молоді із залученням до них не менше 30 тис. осіб учнівської та студентської молоді; | протягом року | | розробка перспективного плану розвитку дитячих оздоровчих закладів Луганської області до 2008 року; розробка Обласної програми розвитку сімейних форм виховання дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування; | II квартал 2004 року | | відкриття нового дитячого будинку сімейного типу та сприяння створенню 5 нових прийомних сімей; забезпечення реалізації Проекту рівних можливостей Програми розвитку ООН в Україні на території області | протягом року | | | Повне задоволення освітніх потреб особистості та збалансованого задоволення потреб ринку праці у фахівцях, підготовка молоді до самостійного життя, реалізація інших завдань, передбачених Національною доктриною освіти | удосконалення якості дошкільної, загальноосвітньої середньої освіти; збільшення кількості оздоровлених дітей на 15 відсотків порівняно з 2002/2003 навчальним роком | розроблення стратегії оптимізації мережі освітніх закладів; формування громадської думки щодо необхідності, з урахуванням демографічної ситуації, оптимізації мережі закладів освіти; створення умов для отримання учнями освіти у вечірніх (змінних) школах (класах) у м. Ровеньках, Біловодському, Кремінському, Новопсковському, Новоайдарському районах; реалізація Програми матеріально-технічного переоснащення навчального процесу в загальноосвітніх закладах області на 2004 - 2010 роки, затвердженої розпорядженням голови облдержадміністрації від 23.03.2004 N 169; реалізація Програми "Вчитель", затвердженої розпорядженням голови облдержадміністрації від 30.04.2003 N 220; виконання Регіональної програми підготовки кваліфікованих робітників на 2003 - 2005 роки, затвердженої розпорядженням голови облдержадміністрації від 20.02.2003 N 79; затвердження регіональних програм "Шкільний автобус" і "Комп'ютеризації загальноосвітніх шкіл"; вивчення співвідношення потреб ринку праці зі спеціалізацією вищих навчальних закладів та профілізацією шкіл; відкриття пришкільних таборів у 80 % шкіл; ремонт і створення нових ігрових майданчиків із залученням до роботи виробничих бригад і загонів старшокласників; організація профільних об'єднань за різними напрямками, екологічної, медико-біологічної, краєзнавчої та археологічної експедиції | протягом року | Головне управління освіти і науки облдержадміністрації | у напрямку розвитку вищої школи | підготовка пропозицій Міністерству освіти і науки України до структури державного замовлення на 2004/2005 навчальний рік на підготовку фахівців вищими навчальними закладами області з урахуванням потреб регіону; розробка регіональної програми моніторингу попиту на висококваліфікованих спеціалістів у регіоні та прогнозування їх підготовки; підвищення рівня співпраці навчальних закладів з роботодавцями та із створеними у закладах підрозділами, що займаються питаннями працевлаштування; координація укладання угод між вищими навчальними закладами та обласним союзом роботодавців про надання першого робочого місця майбутнім випускникам, їх адресній підготовці та супроводження їхньої подальшої професійної адаптації | протягом року | | | У сфері державної мовної політики | утвердження державної мови в усіх сферах суспільного життя | реалізація Програми розвитку та функціонування державної мови, затвердженої розпорядженням голови облдержадміністрації від 18.03.2004 N 155 | протягом року | Головне управління освіти і науки облдержадміністрації, виконавчі органи міських рад, райдержадміністрації | | У сфері професійно-технічного навчання | | підготовка майстрів виробничого навчання на базі Рубіжанського індустріально-педагогічного технікуму із числа кращих випускників професійно-технічних навчальних закладів; сприяння поліпшенню взаємодій професійно-технічних навчальних закладів з органами виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємствами - замовниками робочих кадрів з питань оновлення матеріально-технічної бази професійно-технічних навчальних закладів; здійснення заходів з подальшої комп'ютеризації професійно-технічних навчальних закладів | протягом року | | | Забезпечення всебічного доступу до культурних надбань, формування високих духовних запитів громадян, покращання умов творчої діяльності, зміцнення позитивного культурно-мистецького іміджу України в світі | сприяння доступу населення області до культурних надбань, створення умов щодо задоволення духовних запитів громадян, покращання умов для творчої діяльності | виконання заходів, передбачених: Національною програмою "Діти України"; державною Програмою поповнення бібліотечних фондів на період до 2005 року; Регіональною програмою паспортизації об'єктів культурної спадщини на 2003 - 2010 роки | протягом року | управління культури і мистецтв облдержадміністрації | підтримка національних творчих спілок, виділення національній творчій спілці письменників 70 тис. грн.; розроблення графіків і концертних програм театрально-концертних організацій; зарахування в рахунок регіонального замовлення на навчання до Луганського державного інституту культури і мистецтв переможців всеукраїнських і міжнародних оглядів, конкурсів; укладання з Міністерством культури і мистецтв України угод про часткове фінансування основних культурологічних акцій: - Всеукраїнського конкурсу виконавців на народних інструментах ім. Династії Воєводіних; - оперного мистецтва ім. Алчевських; - фестивалю патріотичної пісні "Молода гвардія"; - ліквідація неповної зайнятості працівників культури шляхом створення центрів дозвілля, фольклорних центрів; реалізація культурного проекту "Україна: діалог людей і культур"; реконструкція й технічне переоснащення кінотеатру "Україна" в м. Луганську; сприяння відновленню кінообслуговування населення в сільських районах області | протягом року | | | Удосконалення системи фізичного виховання та відновлення втрачених у світі позицій з багатьох видів спорту | | створення центру фізичного виховання "Спорт для всіх"; створення мережі міських і районних центрів по роботі з молоддю; проведення II обласної спартакіади серед школярів; проведення відбіркових обласних змагань з 29-ти видів спорту для формування збірних команд для участі у Всеукраїнських іграх школярів; виконання регіональної програми будівництва та реконструкції спортивних споруд області; підготовка для участі в XXVIII літніх Олімпійських іграх 22-х кандидатів з 10-ти видів спорту до Олімпійської збірної України | протягом року | управління з питань фізичної культури та спорту облдержадміністрації, виконавчі органи міських рад, райдержадміністрації | | Забезпечення комплексного розвитку туристичної та рекреаційно-курортної сфери | | реалізація Програми розвитку туризму в Луганській області на 2002 - 2010 роки, затвердженої розпорядженням голови облдержадміністрації від 29.11.2002 N 743; участь у створенні туристично-екскурсійного потенціалу Краснодонського, Біловодського, Міловського, Станично-Луганського та Слов'яносербського районів; розвиток туристично-рекреаційної діяльності в Старобільському, Кремінському, Новопсковському районах; продовження інвентаризації недеревинних рослинних ресурсів з метою визначення науково обгрунтованих обсягів їх можливої експлуатації та раціонального невиснажливого використання; реалізація затвердженого обласною радою проекту організації регіонального ландшафтного парку "Біловодський" у Біловодському районі; створення банку даних про інвестиційні проекти в туристичній діяльності; продовження роботи по створенню нової експозиції музею-школи ім. Б. Д. Грінченка; вирішення в установленому порядку питання про створення Луганського філіалу Київського університету туризму, економіки і права з підготовки фахівців туристичної галузі; підготовка пропозицій до проекту інвестиційної програми розбудови інфраструктури туризму за напрямками національної мережі міжнародних транспортних коридорів | протягом року | управління зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності облдержадміністрації, виконавчі органи міських рад, райдержадміністрації | | 2.3. Захист прав і свобод людини, зміцнення законності та правопорядку | | Виконання в повному обсязі Комплексної програми профілактики злочинності на 2001 - 2005 роки, Програми дій, спрямованих на підтримку режиму державного кордону України та митних органів України на період до 2005 року | забезпечення активної протидії злочинності, уповільнення темпів її зростання на основі чітко визначених пріоритетів. Обмеження незаконного обігу зброї, наркотичних засобів, кримінальних проявів пияцтва і алкоголізму, проституції та інших супутніх для злочинності явищ | систематичний аналіз стану правопорядку в кожному населеному пункті, на підприємствах, в установах та організаціях. Виконання обласного Плану організаційно-практичних заходів, затвердженого розпорядженням голови обласної держадміністрації від 23.02.2001 N 90 | протягом року | відділ взаємодії з правоохоронними органами апарату облдержадміністрації, райдержадміністрації та виконкоми міських рад | здійснення заходів щодо проведення обліку житла, де проживають особи похилого віку, самотні особи, визнані недієздатними, психічно хворі, інші особи, які потребують опіки, та хворі на алкоголізм і наркоманію, з метою запобігання фактам знущання над ними, незаконного відчуження їх житла; | протягом року | Управління житлово-комунального господарства, управління охорони здоров'я, Головне управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації, райдержадміністрації та виконкоми міських рад | забезпечення виявлення неблагополучних сімей, їх облік і систематичну перевірку умов утримання та виховання в них неповнолітніх, надання таким сім'ям адресної допомоги; | Служба у справах неповнолітніх, управління з питань фізичної культури та спорту облдержадміністрації, райдержадміністрації, виконкоми міських рад | сприяння розвитку таких альтернативних форм сімейного виховання неповнолітніх, позбавлених батьківського піклування, як дитячі будинки сімейного типу, прийомні сім'ї; | Головне управління освіти і науки облдержадміністрації, управління з питань фізичної культури та спорту облдержадміністрації, райдержадміністрації та виконкоми міських рад | вжиття заходів до підвищення ефективності діяльності служб у справах неповнолітніх та кримінальної міліції у справах неповнолітніх; | Служба у справах неповнолітніх облдержадміністрації, райдержадміністрації та виконкоми міськрад, УМВСУ в Луганській області | започаткування на обласному телебаченні циклу науково-інформаційних програм для дітей з питань пропаганди здорового способу життя, правової освіти неповнолітніх та молоді, запобігання негативним проявам в їх середовищі; | управління у справах преси та інформації, з питань фізичної культури та спорту, охорони здоров'я облдержадміністрації, райдержадміністрації та виконкоми міських рад | запровадження проведення щорічних семінарів, нарад з метою координації зусиль органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, громадських організацій, благодійних фондів і визначення заходів щодо запобігання бродяжництву; | райдержадміністрації, виконкоми міських рад, Головне управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації, управління з питань фізичної культури та спорту облдержадміністрації за участю громадських організацій і благодійних фондів | доведення до населення через ЗМІ інформації про стан правопорядку в регіоні та результати боротьби правоохоронних органів із злочинністю, іншими правопорушеннями | відділ взаємодії з правоохоронними органами, відділ організаційної роботи та взаємодії з регіонами апарату облдержадміністрації, управління у справах преси та інформації облдержадміністрації | | Проведення конструктивної роботи Національною координаційною радою боротьби з наркоманією, Міжвідомчою координаційною радою з питань протидії торгівлі людьми | запобігання захворюваності на наркоманію та алкоголізм, протидія торгівлі людьми | реалізація Обласної комплексної програми протидії торгівлі людьми на 2002 - 2005 роки, затвердженої розпорядженням голови облдержадміністрації від 03.09.2002 N 532, регіональної програми боротьби з наркоманією та алкоголізмом | протягом року | Координаційний комітет по боротьбі з корупцією і організованою злочинністю при облдержадміністрації, обласна комісія з питань протидії торгівлі людьми, обласна Координаційна рада щодо запобігання захворюваності на наркоманію та алкоголізм | | Створення належних організаційних, фінансових і матеріально-технічних умов для функціонування судів і діяльності суддів, органів суддівського самоврядування, цілісної системи кадрового забезпечення судової системи; формування висококваліфікованого суддівського корпусу і кадрового резерву суддів, створення системи професійної підготовки та перепідготовки суддів і працівників апарату судів; інформаційне, нормативно-правове та наукове забезпечення діяльності судової системи | створення належних організаційних, фінансових і матеріально-технічних умов для функціонування судів і суддів, органів суддівського самоврядування | вирішення питання щодо виділення приміщень для розташування місцевих судів у зв'язку з аварійним станом та відсутністю необхідних приміщень для відправлення судочинства | протягом року | відділ взаємодії з правоохоронними органами апарату облдержадміністрації, начальник ТУ ДСА в області, начальник УМВС України в області, управління будівництва облдержадміністрації, управління охорони здоров'я облдержадміністрації, Апеляційний суд Луганської області, виконкоми міських рад, голови райдержадміністрацій | | 2.4. Прозорість дій Уряду місцевих органів виконавчої влади та інформаційна політика | | Проведення діяльності на засадах відкритості, прозорості, гласності, сприяння забезпеченню права громадян на участь в управлінні державними справами | доведення до населення через засоби масової інформації про роботу центральних органів державної влади | висвітлення діяльності центральних органів державної виконавчої влади обласними та місцевими ЗМІ у спеціальних тематичних рубриках ("Ініціативи: Президент України і проблеми регіону", "Від Указу Президента - до конкретних результатів", "Програма Уряду - в дії"); випуск двічі на тиждень "Інформаційного бюлетеня" з висвітленням діяльності Президента України, Уряду України, досягнень у різних сферах, позитивного досвіду та заходи обласної ради й облдержадміністрації з вирішення актуальних соціально-економічних проблем регіону за основними напрямками Програми діяльності Кабінету Міністрів України "Послідовність. Ефективність. Відповідальність"; проведення семінарів нарад, "круглих столів" з керівниками комунальних друкованих видань області з розгляду актуальних питань стратегії реалізації державної інформаційної політики в аспекті основних положень Послання Президента України до Верховної Ради України та Програми діяльності Кабінету Міністрів України; продовження медіа-проекту "Газета в газеті", метою якого є забезпечення балансу інформації щодо діяльності обласної ради й облдержадміністрації у місцевій пресі та проведення державної інформаційної політики в регіоні; проведення у прямому ефірі передач на обласному державному телебаченні "Запитай у влади" і на обласному державному радіо "Півгодини на тему" з окремих напрямів соціально-економічного розвитку області за участю голови обласної держадміністрації О. С. Єфремова та його заступників | постійно | управління у справах преси та інформації облдержадміністрації | | Поглиблення ринкових перетворень та удосконалення державного управління трансформаційними процесами | | 3.2. Утвердження інституту приватної власності, розвиток підприємництва та конкуренції | | Приватизація | забезпечення дотримання прав і гарантій громадян, інтересів органів місцевого самоврядування при реалізації Державної програми приватизації на 2004 - 2006 роки | участь в установленому порядку в процесі формування переліку об'єктів державної форми власності, які включатимуться до приватизації в 2004 році; ініціювання перед Фондом державного майна України питань щодо передприватизаційної підготовки державних підприємств для підвищення їх інвестиційної привабливості; підготовка пропозицій Фонду державного майна України щодо скорочення в 2004 році кількості закріплених у державній власності пакетів акцій акціонерних товариств та уточнення переліку об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації; підготовка пропозицій щодо повернення у державну власність суб'єктів господарювання, які допустили порушення взятих на себе зобов'язань, які безпосередньо зачіпають інтереси територіальних громад | протягом року | головні управління: економіки, промислової політики облдержадміністрації | | Забезпечення прибутковості роботи державних підприємств та акціонерних товариств, у статутних фондах яких державна частка перевищує 50 відсотків | скорочення збитків від звичайної діяльності до оподаткування на 170 млн. грн. порівняно з показниками Програми соціально-економічного розвитку Луганської області на 2004 рік | здійснення згідно з дорученням Прем'єр-міністра України від 04.02.2004 N 5243/0 аналізу причин безприбуткової діяльності підприємств, підготовка пропозицій щодо підвищення ефективності їх роботи, зміцнення фінансового стану. Зокрема, через вивільнення обігових коштів у вугільній промисловості шляхом списання фінансових санкцій, штрафів, пені, реструктуризації податкового боргу терміном на 7 - 10 років; підготовка пропозицій центральним органам державної виконавчої влади щодо підвищення платоспроможності інших суб'єктів господарювання державної форми власності | протягом року | головні управління: економіки, промислової політики облдержадміністрації | підвищення ефективності роботи підприємств спільної власності територіальних громад сіл, селищ і міст області | здійснення аналізу причин збиткової діяльності підприємств спільної власності територіальних громад сіл, селищ і міст області, підготовка пропозицій щодо забезпечення їх ефективної роботи в 2004 році | щоквартально | Головне управління економіки облдержадміністрації, управління облдержадміністрації: житлово-комунального господарства, торгівлі та побутового обслуговування населення, у справах преси та інформації | запровадження фінансового планування на підприємствах спільної власності територіальних громад сіл, міст і селищ області та в акціонерних товариствах із часткою спільної власності територіальних громад області у статутних фондах | вироблення єдиних методологічних підходів до складання фінансових планів підприємств спільної власності територіальних громад; запровадження процедури їх затвердження та організації контролю за посиленням відповідальності керівників підприємств за виконання показників фінансового плану шляхом внесення змін до умов контрактів | до 1 червня | Головне управління економіки обласної держадміністрації | | Розвиток приватної ініціативи, створення нових робочих місць, розв'язання проблем зайнятості, подальше насичення ринку вітчизняними товарами і послугами | удосконалення відносин між обласною держадміністрацією та підприємцями; залучення об'єднань підприємств до участі у підготовці регуляторних актів місцевих органів державної виконавчої влади; створення сприятливих умов для розвитку малого та середнього бізнесу | виконання Регіональної програми розвитку малого підприємництва на 2003 - 2004 роки та розробка проекту Програми на 2005 рік; подальший розвиток інфраструктури підтримки підприємництва; внесення пропозицій щодо вдосконалення процедури реєстрації суб'єктів господарювання; скорочення термінів отримання документів дозвільного характеру; удосконалення механізмів фінансово-кредитної підтримки малого підприємництва; подальша робота з підготовки та перепідготовки управлінських кадрів для сфери підприємництва з метою підвищення їх професійних знань та навиків; активізація роботи щодо участі підприємств регіону в галузевих, всеукраїнських та міжнародних виставкових заходах з метою підвищення ділового іміджу області та досягнення високих економічних результатів | протягом року | Головне управління економіки обласної держадміністрації | | Формування повноцінного конкурентного середовища на товарних ринках, створення рівних умов для провадження підприємницької діяльності, захист прав споживачів | реалізація в області державної політики щодо формування повноцінного конкурентного середовища, створення рівних умов для провадження підприємницької діяльності, захист прав споживачів | виконання заходів, передбачених Основними напрямками конкурентної політики в Луганській області на 2002 - 2004 роки, що затверджені розпорядженням голови обласної держадміністрації від 16.05.2002 N 284 | протягом року | Головне управління економіки облдержадміністрації, виконавчі органи міських рад, райдержадміністрації | | Запровадження постійного аналізу цін на ринках продовольства; удосконалення системи прав споживачів та контролю за недопущенням на споживчий ринок товарів, які становлять небезпеку для життя та здоров'я населення, передусім продовольчих товарів, питної води, алкогольних напоїв, тютюнових виробів тощо | недопущення необґрунтованого зростання цін на продукти харчування | здійснення моніторингу цін на продукти харчування на регіональних ринках; своєчасне запровадження в межах чинного законодавства регулювання цін; вжиття заходів щодо насичення ринків області товарами продовольчої групи; робота з товаровиробниками щодо збільшення обсягів виробництва продуктів харчування більш дешевої асортиментної групи | протягом року | головні управління: економіки, сільського господарства і продовольства облдержадміністрації, Державна інспекція з контролю за цінами в Луганській області (за згодою), Луганське обласне управління у справах захисту прав споживачів | | 3.3. Розвиток фінансового сектору | | Нарощування інвестиційної складової економічного зростання на основі прискореного розвитку фінансової інфраструктури, банківського сектору, фондового ринку, істотного вдосконалення корпоративного управління, забезпечення відкритості та прозорості функціонування суб'єктів підприємницької діяльності, залучення грошових ресурсів населення до інвестиційно-інноваційного розвитку підприємств через інститути небанківського фінансового сектору; забезпечення прозорості, доступності та ліквідності фондового ринку, сприяння розвитку вторинного ринку цінних паперів; запровадження системи іпотечного кредитування, створення відповідної інфраструктури | розвиток ринку фінансових послуг | збільшення обсягів кредитних вкладень, у тому числі випереджаючими темпами в реальний сектор економіки; пріоритетне спрямування кредитних ресурсів у розвиток малого і середнього бізнесу, більш широке застосування мікрокредитування; реалізація в області філіями банків кредитних проектів, які реалізують їх головні контори; подальший розвиток кредитних спілок; координація діяльності з банківськими установами щодо сприяння спрямуванню кредитних вкладень на реалізацію регіональної програми залучення інвестицій; підвищення довіри населення до кредитно-фінансових установ і збільшення тривалості депозитних вкладів; проведення через засоби масової інформації роз'яснювальної роботи щодо діяльності небанківських фінансових установ (страхових компаній, недержавних пенсійних фондів тощо); формування сприятливих умов для утворення і функціонування небанківських фінансових установ; враховано в Регіональній програмі розвитку корпоративного управління в акціонерних товариствах Луганської області на 2003 - 2005 роки | протягом року | Головне управління економіки облдержадміністрації, виконавчі органи міських рад, райдержадміністрації | | 3.5. Підвищення ефективності державних фінансів | | Посилення впливу бюджетної політики на соціально-економічний розвиток області; підвищення ефективності витрачання бюджетних коштів; вдосконалення міжбюджетних відносин, забезпечення якісного виконання бюджетів усіх рівнів; здійснення дієвого фінансового контролю | забезпечення виконання місцевих бюджетів по доходах; своєчасне і повне фінансування заходів, передбачених програмами соціально-економічного розвитку територій і місцевими бюджетами. Забезпечення прозорості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за кошти місцевих бюджетів та розміщення регіональних замовлень. Формування номенклатури та обсягів регіонального замовлення на підставі чітко визначених, обґрунтованих критеріїв, виходячи з реальних потреб держави та фінансових можливостей, забезпечення ефективної координації його розміщення і виконання | запровадження практики розгляду щорічної звітності головних розпорядників бюджетних коштів на засіданнях колегій галузевих управлінь обласної держадміністрації, райдержадміністрацій, засіданнях виконкомів міських, сільських і селищних рад; упорядкування та оптимізація мережі бюджетних установ; застосування паспортів бюджетних програм; зміцнення ресурсної бази; підвищення ефективності використання коштів, передбачених в обласному бюджеті на придбання товарів, робіт і послуг | протягом року | головні управління: фінансове, освіти і науки, праці та соціального захисту населення облдержадміністрації, управління: культури і мистецтв, з питань фізичної культури та спорту, у справах сім'ї та молоді облдержадміністрації (головні розпорядники коштів обласного бюджету), виконавчі органи міських сільських селищних рад, райдержадміністрації, органи державної податкової служби | | 3.6. Міжнародне співробітництво | | Забезпечення сталого розвитку, реалізації конкурентоспроможного експортного потенціалу області, розширення присутності товарів виробників області на зовнішніх ринках | зростання обсягів експорту товарів, робіт, послуг на 33 відсотки. Зміцнення міждержавного співробітництва | реалізація: угоди між органами представницької і виконавчої влади міста Москви і Луганської області про співробітництво в торгово-економічній, науково-технічній і культурній областях; угоди про торговельно-економічну, науково-технічну і культурну співпрацю з Мінською областю Республіки Білорусь; угоди між Луганською та Хасковською областю Республіки Болгарія; угоди між Луганською областю й Люблінським воєводством Республіки Польща про торгово-економічне, науково-технічне та культурне співробітництво; співробітництва з прикордонними областями Російської Федерації: Ростовською, Воронезькою та Бєлгородською областями та ін. | протягом року | управління зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності, головні управління та управління облдержадміністрації | | 3.8. Підвищення координуючої ролі держави у реалізації регіональної політики | | Створення умов для динамічного і збалансованого розвитку області, пом'якшення міжрегіональних диспропорцій, посилення спроможності органів місцевого самоврядування з надання державних та громадських послуг на рівні державних соціальних стандартів | реалізація пріоритетних завдань Стратегії соціально-економічного розвитку Луганської області на 2003 - 2011 роки. Виконання державної Програми соціально-економічного розвитку Луганської області на 1999 - 2010 роки. Реалізація Закону України "Про спеціальний режим інвестиційної діяльності на територіях пріоритетного розвитку в Луганській області". Залучення на території пріоритетного розвитку інвестицій в обсязі 20 млн. дол. США. | виконання організаційного плану заходів реалізації Стратегії соціально-економічного розвитку Луганської області на 2003 - 2011 роки; продовження роботи із співпраці центральних і місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з метою узгодження інтересів загальнодержавного і регіонального розвитку, спільного розв'язання проблем, що стримують розвиток регіону; продовження роботи щодо зростання обсягів інвестицій в основний капітал на територіях пріоритетного розвитку; розширення інформаційних потоків про економічний потенціал міст і районів області | постійно | виконавчі органи міських рад, райдержадміністрації | | 4. Структурні зрушення та підвищення конкурентоспроможності економіки | | 4.1. Удосконалення структури економіки на основі інноваційної моделі розвитку | | Активізація регіональної інноваційної політики через розроблення на базі регіональних пріоритетів інноваційної діяльності програм науково-технічного та інноваційного розвитку регіону, розвиток регіональної мережі науково-технічної та інноваційної інформації; концентрації фінансово-економічних та інтелектуальних ресурсів регіону на провідних напрямах науково-технологічного оновлення виробництва шляхом розроблення та реалізації середньострокових галузевих і регіональних пріоритетів інноваційної діяльності | започаткування інноваційної моделі розвитку економіки області | розробка проекту регіональної програми науково-технічного й інноваційного розвитку області | до липня 2004 року | відділ науки, головні управління, управління облдержадміністрації із залученням науково-дослідних установ | | 4.2. Утвердження конкурентоспроможного аграрного сектору економіки | | Перетворення агропромислового комплексу у високоефективний, експортоспроможний стабільний сектор економіки та забезпечення продовольчої безпеки регіону | збільшення обсягу валової сільськогосподарської продукції на 17,5 відсотка. Збереження врожаю 2004 року, підвищення зацікавленості сільгосптоваровиробників у його продажу для переробки на регіональному ринку, детінізація ринку сільськогосподарської продукції. Формування регіонального ресурсу зерна в обсязі 250 тис. тонн, закупівля 32 тис. тонн круп'яних культур, переробка на провідних переробних підприємствах області 180 - 190 тис. тонн насіння соняшнику | формування сприятливого економічного середовища для забезпечення рентабельності сільськогосподарського виробництва на рівні 10 - 12 відсотків; завершення сівби ярових зернових культур на площі 274,7 тис. га, підкорм озимої пшениці; реалізація обласної програми розвитку тваринництва на 2004 - 2010 роки; збереження тенденції нарощування обсягів виробництва і чисельності худоби в особистих господарствах населення відповідно до Закону України "Про особисте селянське господарство"; подальший розвиток земельної реформи, інфраструктури аграрного ринку; стимулювання розвитку приватного підприємництва в сільський місцевості | протягом року | Головне управління сільського господарства і продовольства облдержадміністрації, районна держадміністрації | | 4.3. Розвиток паливно-енергетичного комплексу | | Удосконалення державного управління та регулювання в паливно-енергетичному комплексі | видобуток вугілля в обсязі 25,9 млн. тонн, з них 0,4 млн. тонн - у приватному секторі. Ліквідація заборгованості з виплати заробітної плати, регресних позовів та одноразових виплат потерпілим на виробництві, реалізація програми "Вугілля України", програми реорганізації державних холдингових компаній у державні підп
|
|
|