Текст документа: Про проект Програми зайнятості населення Луганської області на 2005 рік


ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 27 грудня 2004 року № 999


Про проект Програми зайнятості населення Луганської області на 2005 рік

Відповідно до ст. 14 Закону України "Про зайнятість населення" та ст. 24 Закону України "Про місцеві державні адміністрації":

1. Внести на розгляд обласної ради проект Програми зайнятості населення Луганської області на 2005 рік (додається).

2. Доручити доповісти проект Програми зайнятості населення Луганської області на 2005 рік на черговій сесії обласної ради директору Луганського обласного центру зайнятості Котляру О. І.

3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови обласної державної адміністрації Пристюка В. М.

 

Заступник голови - керівник апарату
облдержадміністрації 

 
М. В. Запорожцев 


 

Додаток 


Проект

ПРОГРАМА
зайнятості населення Луганської області на 2005 рік

Програма зайнятості населення Луганської області на 2005 рік (далі - Програма) спрямована на виконання завдань, визначених Законом України "Про зайнятість населення".

Мета Програми - забезпечення регулювання ринку праці за допомогою правового, організаційного та економічного механізмів, що створюють умови для забезпечення зайнятості населення та соціального захисту від безробіття.

Основними завданнями Програми є:

оцінка стану регіонального ринку праці та прогнозних параметрів економічної активності населення;

визначення основних напрямів політики зайнятості та механізмів їх реалізації;

координація зусиль центральних і місцевих органів виконавчої влади, пов'язаних з розробленням та виконанням заходів регулювання ринку праці;

проведення моніторингу показників ринку праці, здійснення інформаційного забезпечення з питань реалізації завдань і заходів Програми.

Необхідною умовою реалізації Програми є взаємозв'язок політики зайнятості та економічної політики держави, консолідація зусиль усіх гілок влади, об'єднань роботодавців і профспілок щодо сприяння вирішенню проблеми зайнятості населення. Програма передбачає посилення відповідальності органів влади й соціальних партнерів за реалізацію політики зайнятості.

При складанні Програми управління облдержадміністрації та обласна служба зайнятості керуються:

Законами України "Про зайнятість населення", "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття", "Про Державну програму зайнятості населення на 2005 - 2008 роки";

Комплексною програмою Стратегії подолання бідності;

Програмою соціально-економічного розвитку Луганської області;

нормативними документами, що регулюють питання працевлаштування громадян;

даними статистичних органів.

Програма базується на прогнозних розрахунках стану соціально-економічного розвитку регіону та ринку праці.

I. Основні підсумки виконання завдань і заходів, передбачених Програмою зайнятості населення Луганської області на 2004 рік

За 9 місяців 2004 року промислові підприємства одержали приріст промислового виробництва на 11,3 % проти відповідного періоду минулого року. Обсяг виробництва сільськогосподарської продукції збільшився на 22,7 %. У сільськогосподарських підприємствах збільшення становить 37,2 %, у господарствах населення - 13,2 %.

Збільшення обсягів будівництва (на 4,0 %) відбулося, в основному, за рахунок будівництва комплексу відділення безперервного розливу сталі, реконструкції та капітального ремонту ВАТ "Алчевський металургійний комбінат", буріння свердловин та виконання прохідних робіт на шахті ім. Космонавтів ДП "Ровенькиантрацит", золовідвалу N 3 Луганської ТЕЦ.

За 9 місяців 2004 року оборот роздрібної торгівлі становив 3279,6 млн. грн., що на 18,9 % більше обсягів січня - вересня минулого року.

За січень - серпень 2004 року оборот зовнішньої торгівлі товарами склав 1415,7 млн. дол. США і проти січня - серпня 2003 року збільшився на 26,7 %. При цьому обсяги експорту товарів збільшилися на 32,8 %, імпорту - на 3,2 % і становили 1179,1 та 236,6 млн. дол. США. Позитивне сальдо зовнішньої торгівлі товарами склало 942,5 млн. дол. США проти 658,6 млн. дол. США у січні - серпні 2003 року. Зовнішньоторговельні операції товарами здійснювали 527 підприємств та фізичних осіб області з партнерами із 102 країн світу.

Зросла (на 12,5 %) кількість суб'єктів малого підприємництва. У 2003 році функціонувало 11,1 тис. малих підприємств.

На 1 серпня 2004 року на Луганщині мешкало 2454,9 тис. осіб. Упродовж січня - липня 2004 року кількість населення зменшилася на 17,7 тис. осіб.

У розрахунку на 1000 мешканців загальне скорочення населення складало 12,3 особи. Природне скорочення населення у січні - липні поточного року зафіксовано у всіх регіонах області. Таке зменшення відбулося за рахунок скорочення кількості померлих та зростання народжених. Зменшення міграційного скорочення населення порівняно із січнем - липнем минулого року відбулося за рахунок зниження чисельності вибулих за межі області. Разом із цим відбулося зменшення й кількості прибулих в область.

Зменшується чисельність працюючих за наймом, зростає сегмент роботодавців, самостійно зайнятих, та безкоштовно працюючих членів їх сімей.

У 2003 році відносно 2002 року на 12,5 % зросла чисельність малих підприємств, на 10,3 % - їх працівників, на 12,5 % - громадян, які зайняті індивідуальною трудовою діяльністю.

Кількість найманих працівників на підприємствах, в установах та організаціях у липні 2004 року становила 606,6 тис. осіб (на 35,5 тис. осіб менше показника минулого року).

Розмір їх середньої заробітної плати втричі перевищував рівень мінімальної заробітної плати (205 грн.) і становив 611,11 грн. Порівняно з попереднім місяцем заробітна плата збільшилася на 4,0 %, а проти липня 2003 року - на 22,8 %.

Актуалізовано роль оплати праці у стимулюванні зайнятості населення. У січні - серпні поточного року номінальна середньомісячна заробітна плата, нарахована на одного штатного працівника, склала 563,53 грн., що на 23,6 % більше, ніж за відповідний період 2003 року й на 45,7 % перевищує розмір встановленого прожиткового мінімуму для працездатних осіб та у 2,7 раза - розмір мінімальної заробітної плати.

Скоротилися обсяги часткового безробіття. Чисельність працівників, які перебували у відпустках з ініціативи адміністрації, зменшилася у 1 півріччі 2004 року порівняно з відповідним періодом 2003 року в 3,6 раза, а працівників, які працювали на умовах неповного робочого часу, - у 1,4 раза. Означені категорії працівників у поточному році становили 8,6 % від середньооблікової чисельності штатних працівників.

Сума невиплаченої заробітної плати за 7 місяців з початку року зменшилася на 26,0 %, а за липень - на 16,0 % і на 1 серпня 2004 року становила 236,8 млн. грн. Порівняно з відповідною датою минулого року скорочення обсягу боргу склало 31,8 %.

На 1 серпня 2004 року 89,6 тис. працівників (14,8 % від загальної кількості), вчасно не виплачено заробітну плату, що на 38,0 % менше, ніж у 2003 році. При цьому кожному з них у середньому не виплачено 1625,11 грн.

Завдяки позитивним зрушенням в економіці області та вжитим заходам щодо сприяння зайнятості населення намітилася позитивна тенденція до поліпшення ситуації на ринку праці:

зменшено обсяги та знижено рівні безробіття населення у віці 15 - 70 років та у працездатному віці;

уповільнено темпи та зменшено обсяги вивільнення працівників з підприємств, установ і організацій;

істотно зменшено чисельність працівників, які знаходились в адміністративних відпустках або працювали на умовах неповного робочого часу (дня або тижня);

збільшено обсяги надання соціальних послуг незайнятому населенню, зареєстрованому в державній службі зайнятості, зокрема обсяги та рівень працевлаштування безробітних.

Чисельність населення у віці 15 - 70 років, зайнятого економічною діяльністю, склала в середньому за 2003 рік 978,7 тис. осіб.

У поточному році очікується зростання цього контингенту населення до 980,0 тис. осіб.

Рівень зайнятості населення у віці 15 - 70 років склав у середньому за 2003 рік 50,8 %, у тому числі працездатного віку - 60,4 %.

Передбачається, що у 2004 році рівень зайнятості зросте до 51,0 %, серед осіб працездатного віку - до 60,6 %.

Чисельність безробітного населення, визначеного за методологією МОП, зменшилася у 2002 - 2003 роках на 37,3 тис. осіб і склала в середньому за 2003 рік 99,7 тис. осіб. У поточному році очікується подальше скорочення чисельності безробітних у віці 15 - 70 років до 96,0 тис. осіб.

Рівень безробіття населення у віці 15 - 70 років має позитивну тенденцію до зниження і складає в середньому за 2003 рік 9,2 відсотка. Порівняно з 2002 роком рівень безробіття населення у віці 15 - 70 років скоротився на 2,2 %. Подальше його зниження очікується до рівня до 8,9 % в середньому за 2004 рік.

Потреба підприємств у працівниках для заміщення вільних робочих місць, заявлена в державну службу зайнятості, збільшилася у вересні 2003 - 2004 років на 1,0 тис. одиниць і склала 11,0 тис. Навантаження на одне робоче місце зменшилося з 5 до 4 осіб.

Послугами державної служби зайнятості за 9 місяців 2004 року скористалися 104,2 тис. незайнятих громадян.

Чисельність працевлаштованих зросла з 31,7 тис. осіб у січні - вересні 2003 року до 33,3 тис. осіб за відповідний період у поточному році. Чисельність незайнятих, які за сприянням державної служби зайнятості пройшли професійне навчання, збільшилася з 6,8 тис. до 7,2 тис. осіб.

Чисельність безробітних, що брали участь у громадських роботах, становила 22,4 тис. осіб, що на 0,6 тис. осіб більше, ніж торік.

Очікується, що у 2004 році чисельність працевлаштованих за сприянням державної служби зайнятості збільшиться до 42,1 тис. осіб.

Середня тривалість зареєстрованого безробіття скоротилася з 9,7 місяця за січень - вересень 2003 року до 9,1 місяця в аналогічному періоді поточного року. Середньомісячна допомога з безробіття зросла за означений період на 24,0 % і склала 132,9 гривень.

II. Основні тенденції соціально-економічного розвитку регіону на ринку праці у 2005 році

Необхідною передумовою подальших позитивних зрушень на ринку праці у 2005 році є врегулювання таких питань:

посилення відповідальності та підвищення ролі органів виконавчої влади всіх рівнів у реалізації державної політики зайнятості;

професійної підготовки спеціалістів та кваліфікованих робітників відповідно до потреб ринку праці;

збереження ефективно функціонуючих і створення нових робочих місць;

підвищення якості робочої сили й професійно-кваліфікаційної збалансованості попиту та пропонування робочої сили;

створення умов для самостійної зайнятості населення й розвитку підприємницької ініціативи;

сприяння зайнятості та соціального захисту населення у монофункціональних містах і шахтарських регіонах;

сприяння зайнятості та соціального захисту військовослужбовців, вивільнених унаслідок реформування Збройних Сил України;

реалізації гарантій щодо працевлаштування громадян працездатного віку, які потребують соціального захисту й не здатні на рівних конкурувати на ринку праці;

сприяння зайнятості та забезпечення соціального захисту зареєстрованих безробітних.

Реалізація означених напрямів розглядається в контексті природного руху населення (очікується зниження середньорічної чисельності наявного населення з 2524,9 тис. осіб у 2002 році до 2440,0 тис. осіб у 2005 році), внутрішніх соціально-економічних чинників активізації зайнятості (очікується, що темпи зростання ВВП у 2002 - 2005 роках складатимуть 2,4 - 4,8 %, середньорічні темпи приросту продукції промисловості - 4 - 11 %, продукції сільського господарства - 2 - 9 %).

Передбачається, що грошові доходи на душу населення у прогнозованому році зростуть відносно 2003 року в 1,3 раза, середньомісячна заробітна плата - у 1,5 раза.

Відбуватиметься подальший перерозподіл серед найманих працівників та самостійно зайнятих.

Збільшуватиметься кількість одиниць та працівників малих підприємств (на 8,1 % та 6,9 %), громадян, зайнятих ІТД (на 1,0 %).

Згідно з опитуванням підприємств, установ та організацій області у 2005 році планується вивільнити 9,2 тис. робітників, з них кожен третій - працівник підприємств добувної промисловості, кожен четвертий - обробної промисловості.

Пріоритети державної політики націлені на розв'язання регіональних і галузевих проблем зайнятості населення на депресивних територіях, у малих монофункціональних містах, вугільних регіонах та у сільській місцевості, соціальну й професійну адаптацію військовослужбовців, звільнених унаслідок реформування Збройних Сил України.

Динаміка безробіття протягом 2005 року буде формуватися під впливом економічних чинників та зростання вимог роботодавців до якості робочої сили.

За прогнозом чисельність незайнятого населення, яке буде отримувати соціальні послуги та матеріальне забезпечення в службі зайнятості, має скласти 126,0 тис. осіб, що на рівні очікуваного показника 2004 року.

З метою забезпечення соціального захисту безробітних протягом 2005 року передбачається реалізація заходів щодо:

працевлаштування на вільні та новостворені робочі місця 42,0 тис. незайнятих громадян;

працевлаштування 2,0 тис. соціально незахищених осіб на заброньовані робочі місця на діючих підприємствах відповідно до законодавства;

надання дотацій роботодавцям для працевлаштування 1,6 тис. безробітних за рахунок коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття;

удосконалення профорієнтаційної роботи та організація професійного навчання для 8,65 тис. безробітних громадян за професіями та спеціальностями з урахуванням потреб ринку праці й вимог роботодавців;

надання професійної інформації про стан ринку праці й перспективи його розвитку, особливості та вимоги до професій і спеціальностей, можливості працевлаштування, навчання новим професіям, підвищення кваліфікації тощо;

проведення профконсультацій із питань вибору сфери діяльності, організація семінарів, тренінгів з пошуку роботи, зокрема з орієнтації до зайняття підприємницькою діяльністю безробітних, визначення напрямів професійної підготовки;

розширення практики підготовки кадрів із числа незайнятого населення за індивідуальними планами й програмами на замовлення роботодавців під конкретні робочі місця та стажування безпосередньо на робочих місцях;

посилення координації й взаємодії державної служби зайнятості та інших заінтересованих органів виконавчої влади за всіма програмами й видами діяльності, спрямованими на сприяння безробітним у започаткуванні власної справи;

проведення професійної діагностики та консультування безробітних щодо визначення можливостей їх діяльності у сфері підприємництва, самостійної зайнятості, навчання безробітних основам підприємницької діяльності, надання правової, фінансової та організаційної підтримки під час започаткування ними власної справи;

надання 2,6 тис. безробітних одноразової допомоги з безробіття для організації підприємницької діяльності;

залучення до громадських робіт 24,0 тис. безробітних з урахуванням соціально-економічних потреб регіонів та професійного складу безробітних.

Фінансове забезпечення реалізації Програми

Для здійснення заходів Програми залучатимуться кошти обласного бюджету, іноземних та вітчизняних інвесторів, Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття.

Координація та контроль за реалізацією Програми

Контроль за виконанням Програми здійснюється Головним управлінням праці та соціального захисту населення облдержадміністрації за участю головних управлінь: економіки, сільського господарства і продовольства, управління у справах сім'ї та молоді облдержадміністрації, Регіонального фонду підтримки підприємництва в Луганській області; Луганський обласний Союз роботодавців, Федерацією профспілок Луганської області, органами місцевого самоврядування. Цьому сприятиме обласний координаційний комітет сприяння зайнятості населення.

Контроль за ходом реалізації Програми здійснюватиметься через щоквартальне інформування облдержадміністрації всіма відповідальними за виконання програми структурними підрозділами облдержадміністрації, які здійснюють формування соціально-економічної політики в області.

III. Основні показники соціально-економічного розвитку Луганської області

Показники 

2002 рік звітні дані 

2003 рік
звітні дані 

2004 рік очікувані 

2005 рік прогнозні 

1. Валова додана вартість (у діючих цінах), млн. грн. 

8101,0 

8143,1 

9182,6 

10035,3 

2. Темп зростання, зниження (-) валового внутрішнього продукту регіону до попереднього року, % 

103,4 

102,4 

104,8 

103,1 

3. Темп зростання, зниження (-) обсягів промислової продукції до попереднього року, % 

104,2 

111,8 

116,0 

108,0 

4. Темп зростання, зниження (-) валової продукції сільського господарства до попереднього року, % 

107,6 

95,1 

109,9 

101,8 

5. Обсяг інвестицій в основний капітал (капітальні вкладення) по підприємствах та організаціях усіх форм власності у фактичних цінах, млн. грн. 

1391,7 

1900,7 

2351,5 

2774,8 

6. Темп зростання, зниження (-) інвестицій в основний капітал до попереднього року, % 

105,8 

131,1 

123,7 

118,0 

7. Обсяг іноземних інвестицій, млн. дол. США 

12,1 

10 

79,4 

101,5 

8. Кількість малих підприємств, одиниць 

9837 

11070 

11966 

12935 

9. Чисельність зайнятих на малих підприємствах, тис. осіб 

69,2 

76,3 

81,6 

87,3 

10. Чисельність громадян, які зайняті індивідуальною (самостійною) трудовою діяльністю, тис. осіб 

11,2 

12,6 

12,7 

12,8 

11. Грошові доходи у розрахунку на душу населення, грн. 

3505,2 

3925 

4509 

5186 

12. Середньомісячна заробітна плата працівників, зайнятих у галузях економіки, грн. 

392,5 

473,9 

577,25 

710 

13. Середньомісячна заробітна плата працівників сільського господарства, грн. 

207,25 

247,57 

301,8 

371 

14. Середньомісячна заробітна плата працівників малих підприємств, грн. 

205,22 

247,31 

292,57 

343,80 

15. Кількість створених робочих місць у всіх сферах економічної діяльності, тис. одиниць 

37,8 

37,3 

37,4 

27,6 

у тому числі в галузях економіки 

2,6 

3,1 

5,2 

8,2 


IV. Основні показники ринку праці Луганської області

Показники 

2002 рік
звітні дані 

2003 рік
звітні дані 

2004 рік
очікувані дані 

2005 рік
прогнозні дані 

1. Середньорічна чисельність наявного населення, тис. осіб 

2524,9 

2524,9 

2485,8 

2440,0 

2. Економічно активне населення у віці 15 - 70 років 

1149,3 

1078,4 

1076,0 

1085,0 

Зайняте населення у віці 15 - 70 років (у середньому за рік) - всього, тис. осіб 

1012,3 

978,7 

980,0 

990,0 

у тому числі працездатного віку 

947,3 

924,1 

950,0 

960,0 

3. Рівень зайнятості до населення відповідної вікової групи, %: 

  

  

  

  

у віці 15 - 70 років 

51,2 

50,8 

51,0 

51,2 

працездатного віку 

60,5 

60,4 

60,6 

60,8 

4. Безробітне населення у віці 15 - 70 років, визначене за методологією МОП (у середньому за рік), - усього, тис. осіб 

137,0 

99,7 

96,0 

95,0 

у тому числі працездатного віку 

135,4 

99,3 

95,7 

94,6 

5. Рівень безробіття, визначений за методологією МОП (економічно активного населення у віці від 15 до 70 років), % 

11,9 

9,2 

8,9 

8,8 

працездатного віку 

12,5 

9,7 

9,6 

9,5 

6. Співвідношення між середньорічною чисельністю безробітних, які користуються послугами державної служби зайнятості, та середньорічною чисельністю безробітних, визначених за методологією МОП, % 

38,0 

54,0 

55,0 

56,0 

7. Чисельність зареєстрованих безробітних (на кінець року), тис. осіб 

47,3 

42,9 

37,3 

35,7 


V. Баланс руху робочої сили через державну службу зайнятості на 2005 рік по Луганській області

Показники 

2002 рік звітні дані, осіб 

2003 рік
звітні дані, осіб 

2004 рік очікувані дані, осіб 

2005 рік прогнозні дані, осіб 

1. Пропозиція робочої сили, всього 

132483 

129048 

122000 

118000 

2. Чисельність незайнятих громадян, які перебували на обліку в державній службі зайнятості на початок року 

49533 

47983 

43498 

37700 

3. Звернулося за сприянням у працевлаштуванні незайнятих громадян протягом року - всього 

82950 

81065 

78502 

80300 

у тому числі: 

  

  

  

  

особи, звільнені у зв'язку із змінами в організації виробництва і праці 

6038 

6171 

4300 

4500 

особи, звільнені з причин плинності кадрів 

22288 

19889 

20000 

20000 

випускники вищих навчальних закладів 

2406 

1776 

1800 

1800 

випускники професійно-технічних навчальних закладів 

2862 

2742 

2500 

2800 

випускники середніх загальноосвітніх шкіл 

958 

759 

750 

800 

особи, які звільнились із строкової військової або альтернативної (невійськової) служби 

545 

439 

350 

450 

особи, звільнені на підставі припинення трудового договору або за згодою сторін 

3800 

9245 

9740 

10200 

інші категорії незайнятого населення 

44053 

40044 

39062 

39750 

4. Працевлаштовано незайнятих громадян протягом року 

40971 

41717 

42100 

42000 

5. Чисельність осіб, які зняті з обліку для самостійного працевлаштування та з інших причин протягом року 

43529 

43833 

42200 

40000 

6. Чисельність незайнятих громадян, які перебували на обліку в державній службі зайнятості на кінець року 

47983 

43498 

37700 

36000 


VI. Завдання районам і містам з розширення сфери прикладання праці за рахунок створення нових робочих місць у регіоні

Місто, район 

Обсяг створення нових робочих місць у всіх сферах економічної діяльності, тис. одиниць 

всього 

у тому числі: 

у галузях економіки (чисельність осіб, які працюють за наймом на підприємствах, в установах, організаціях) 

в інших сферах економічної діяльності (чисельність інших осіб, зайнятих економічною діяльністю) 

Всього 

27,6 

8,2 

19,4 

Луганськ 

5,1 

0,6 

4,5 

Алчевськ 

1,7 

0,6 

1,1 

Антрацит 

1,1 

0,3 

0,8 

Брянка 

0,5 

0,2 

0,3 

Кіровськ 

0,5 

0,4 

0,1 

Краснодон 

1,6 

0,7 

0,9 

Красний Луч 

1,1 

0,1 

Лисичанськ 

0,2 

0,8 

Первомайськ 

0,9 

0,1 

0,8 

Ровеньки 

1,1 

0,6 

0,5 

Рубіжне 

1,8 

0,1 

1,7 

Свердловськ 

1,3 

1,2 

0,06 

Сєверодонецьк 

2,7 

0,3 

2,4 

Стаханов 

0,8 

0,2 

0,6 

Біловодський 

0,3 

0,2 

0,1 

Білокуракинський 

0,3 

0,1 

0,2 

Кремінський 

0,22 

0,02 

0,2 

Лутугинський 

0,33 

0,03 

0,3 

Марківський 

0,25 

0,2 

0,05 

Міловський 

0,4 

0,2 

0,2 

Новоайдарський 

0,13 

0,03 

0,1 

Новопсковський 

0,4 

0,1 

0,3 

Перевальський 

0,9 

0,5 

0,4 

Попаснянський 

0,4 

0,2 

0,2 

Сватівський 

0,8 

0,1 

0,7 

Слов'яносербський 

0,6 

0,3 

0,3 

Станично-Луганський 

0,43 

0,03 

0,4 

Старобільський 

0,8 

0,5 

0,3 

Троїцький 

0,2 

0,1 

0,1 


VII. Обсяги надання соціальних послуг державною службою зайнятості на 2005 рік по Луганській області*

Показники 

2002 рік
звітні дані, осіб 

2003 рік
звітні дані, осіб 

2004 рік
очікувані дані, осіб 

2005 рік
прогнозні дані, осіб 

1. Працевлаштовано; всього 

40971 

41717 

42100 

42000 

на вільні та новостворені робочі місця за сприяння державної служби зайнятості, всього 

37970 

37683 

37900 

37800 

з них: 

  

  

  

  

на заброньовані робочі місця 

2840 

2286 

2150 

2000 

на сезонні роботи 

835 

900 

700 

500 

шляхом надання дотацій роботодавцям 

1079 

1523 

1650 

1600 

шляхом одноразової виплати допомоги з безробіття для організації безробітними підприємницької діяльності 

1922 

2511 

2550 

2600 

2. Направлено на професійну підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації 

8059 

8540 

8550 

8650 

3. Надано профорієнтаційних послуг 

99788 

102611 

103000 

104000 

4. Залучено до участі в оплачуваних громадських роботах 

22572 

24041 

24550 

24000 


Примітка.
____________
* - обсяги надання соціальних послуг Державною службою зайнятості можуть бути скориговані, виходячи з фінансових можливостей Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття.

VIII. Прогноз розподілу підприємств, установ і організацій та чисельності працівників за галузями економіки та обсягами вивільнення працівників у зв'язку із змінами в організації виробництва та праці на 2005 рік

Найменування видів економічної діяльності 

Кількість підприємств, установ і організацій регіону на початок прогнозного року, одиниць 

З них кількість підприємств, установ і організацій, з яких можливе вивільнення працівників протягом прогнозного року, одиниць 

Чисельність працівників підприємств, установ і організацій регіону на початок прогнозного року, осіб 

З них чисельність працівників, які можуть бути вивільнені з підприємств, установ і організацій регіону протягом прогнозного року, осіб 

ВСЬОГО по регіону 

28028 

546 

696266 

9150 

сільське господарство, мисливство та лісове господарство 

2533 

72 

50428 

1041 

рибне господарство 

  

224 

  

добувна промисловість 

231 

26 

106502 

3181 

обробна промисловість 

2936 

106 

180164 

2244 

виробництво електроенергії, газу та води 

149 

17 

24945 

276 

будівництво 

1541 

41 

30393 

415 

оптова й роздрібна торгівля, торгівля транспортними засобами, послуги з ремонту 

12941 

63 

67894 

269 

готелі та ресторани 

283 

  

2544 

  

транспорт і зв'язок 

803 

34 

41717 

403 

фінансова діяльність 

451 

9520 

операції з нерухомістю, здавання під кайм та послуги юридичним особам 

1139 

62 

22896 

660 

державне управління 

1133 

43 

34305 

146 

освіта 

799 

36 

55754 

152 

охорона здоров'я та соціальна допомога 

622 

21 

44816 

252 

колективні, громадські та особисті послуги 

2463 

20 

24164 

102 

послуги домашньої прислуги 

екстериторіальна діяльність 


IX. Прогноз територіально-галузевої структури працівників, вивільнений у зв'язку із змінами в організації виробництва та праці на 2005 рік

Регіони (міста, райони) 

Прог-
ноз ви-
віль-
нення пра-
ців-
ників з галу-
зей еко-
но-
міки, всьо-
го, осіб 

за видами економічної діяльності, осіб 

сіль-
ське гос-
по-
дар-
ство, мис-
лив-
ство та лі-
сове гос-
по-
дар-
ство 

риб-
не гос-
по-
дар-
ство 

до-
бувна про-
ми-
сло-
вість 

обро-
бна про-
ми-
сло-
вість 

ви-
роб-
ниц-
тво елек-
тро-
енер-
гії, газу та води 

будів-
ниц-
тво 

оп-
това й розд-
рібна тор-
гівля, тор-
гівля транс-
порт-
ними засо-
бами, пос-
луги з ре-
монту 

го-
телі та рес-
то-
рани 

тран-
спорт і зв'я-
зок 

фінан-
сова діяль-
ність 

опе-
рації з неру-
хомі-
стю, зда-
вання під найм та пос-
луги юри-
дич-
ним осо-
бам 

дер-
жавне уп-
рав-
ління 

ос-
віта 

охо-
рона здо-
ров'я та соціа-
льна допо-
мога 

колек-
тивні, гро-
мад-
ські та осо-
бисті пос-
луги 

пос-
луги до-
маш-
ньої прис-
луги 

ексте-
ри-
торі-
альна діяль-
ність 

10 

11 

12 

13 

14 

15 

16 

17 

18 

19 

Всього по області 

9150 

1041 

  

3181 

2244 

276 

415 

269 

  

403 

660 

146 

152 

252 

102 

  

  

у тому числі 

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

Луганський 

1010 

  

500 

30 

100 

100 

  

50 

  

100 

80 

20 

  

25 

  

  

Алчевський 

306 

  

  

  

180 

30 

30 

  

  

50 

  

  

  

  

  

16 

  

  

Антрацитівський 

287 

  

45 

135 

  

50 

  

10 

  

  

15 

  

15 

  

  

Брянківський 

120 

  

  

60 

55 

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

Кіровський 

710 

  

  

623 

25 

  

  

  

  

43 

  

  

  

  

Краснодонський 

155 

11 

  

28 

  

19 

  

  

  

74 

  

13 

  

  

  

  

Краснолуцький 

315 

  

  

70 

140 

10 

  

70 

  

  

20 

  

  

  

  

  

  

Лисичанський 

350 

  

  

  

205 

30 

  

  

  

110 

  

  

  

  

  

  

  

Первомайський 

140 

  

  

49 

60 

25 

  

  

  

  

  

  

  

  

Ровеньківський 

1572 

  

  

1010 

62 

50 

25 

  

18 

  

360 

  

12 

30 

  

  

  

Рубіжанський 

100 

  

  

  

70 

  

  

  

  

  

  

30 

  

  

  

  

  

  

Свердловський 

490 

30 

  

146 

100 

80 

60 

10 

  

20 

  

  

10 

22 

12 

  

  

  

Сєверодонецький 

560 

  

  

  

475 

  

45 

16 

  

23 

  

  

  

  

  

  

  

Стахановський 

270 

  

  

10 

105 

40 

45 

15 

  

10 

  

15 

  

20 <