Текст документа: Про затвердження обласної Комплексної програми профілактики злочинності на 2005 - 2010 роки


ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 19 жовтня 2005 року № 875


Про затвердження обласної Комплексної програми профілактики злочинності на 2005 - 2010 роки

Про затвердження
обласної Комплексної
програми профілактики
злочинності на 2005 - 2010 роки

Розпорядження Луганської обласної державної адміністрації
19 жовтня 2005 р. № 875

На виконання доручення Президента України від 19.07.2005
№ 1-1/708 щодо розроблення регіональних комплексних програм профілактики злочинності на 2005 - 2010 роки та з метою подальшого зміцнення законності та правопорядку в області:


1. Затвердити обласну Комплексну програму профілактики злочинності на 2005 - 2010 роки (далі - Програма, додається).
2. Керівникам місцевих органів державної виконавчої влади та виконавчих органів місцевого самоврядування, структурних підрозділів облдержадміністрації, які зазначені у Програмі, двічі на рік до 5 січня та
5 липня інформувати відділ взаємодії з правоохоронними органами та оборонної роботи апарату облдержадміністрації про хід та результати виконання Програми.
3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови облдержадміністрації Івкіна В.І.

 

Голова обласної
держадміністрації

 
 
О.М.Данілов 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням голови
облдержадміністрації
" 19 " жовтня 2005 р. № 875


 

Обласна Комплексна програма
профілактики злочинності на 2005-2010 роки

Метою обласної Комплексної програми профілактики злочинності на 2005 - 2010 роки (далі - Програма) є забезпечення активної наступальної про-тидії злочинності та досягнення уповільнення темпів її зростання на основі чіт-ко визначених пріоритетів поступового нарощування зусиль держави й громад-ськості, удосконалення законодавства, організації, засобів і методів запобігання й розкриття злочинів.

Досягненню цієї мети сприятимуть заходи, спрямовані на:

- недопущення втягнення у злочинну діяльність уразливих соціальних груп, особливо неповнолітніх, витіснення злочинності з певних сфер суспіль-ного життя;
- викорінення корупції, зменшення кримінального тиску на економічні відносини;
- створення надійних перешкод кримінальному насильству;
- обмеження незаконного обігу зброї, наркотичних засобів, натиску пияц-тва й алкоголізму, проституції та інших супутніх для злочинності явищ.

У результаті підвищення ефективності профілактики злочинності очікується:

- зниження рівня злочинності та ослаблення суспільної напруги, виклика-ної її впливом;
- зменшення кількості посадових зловживань з боку осіб, уповноважених до виконання функцій держави, а також створення прозорої системи прийняття управлінських рішень;
- істотне підвищення рівня захисту економічних відносин від злочинних посягань, витіснення з економічної сфери кримінального елементу, скорочення обсягів "тіньової" економіки;
- поліпшення захисту правоохоронними органами прав, свобод і власно-сті громадян, створення безпечних умов життя в державі;
- мінімізація злочинного впливу на молодь і підлітків, усунення причин і умов, що сприяють втягненню їх у протиправну діяльність;
- зниження рівня вживання наркотиків населенням і проникнення їх в Україну, припинення транзиту наркотичних засобів через територію держави;
- створення системи ресоціалізації осіб, які звільнилися з місць позбав-лення волі;
- підтримання громадського порядку та безпеки громадян на максимально високому рівні;
- поліпшення стану безпеки дорожнього руху на основі встановлення до-брозичливих відносин між громадянами та працівниками Державтоінспекції;
- зміцнення кадрового потенціалу правоохоронних і контролюючих ор-ганів;
- досягнення належного рівня фінансового й матеріального забезпечення правоохоронної діяльності.

Виконавці, зазначені у Програмі першими, є відповідальними за реаліза-цію відповідних заходів і подають у відділ взаємодії з правоохоронними орга-нами та оборонної роботи апарату облдержадміністрації узагальнені доповідні записки про хід виконання цих заходів щороку до 20 січня та 20 липня.

Виходячи із зазначеного, Програма передбачає такі основні заходи:

І. Організаційні правові заходи

1. Проаналізувати стан правопорядку в кожному місті, районі, населено-му пункті та трудовому колективі. З урахуванням факторів, що сприяють загос-тренню криміногенної обстановки, розробити заходи, у яких визначити скоор-диновані дії щодо запобігання злочинним проявам.
УМВС України в Луганській області, відділ взаємодії з правоохоронни-ми органами та оборонної роботи апарату облдержадміністрації, рай-держадміністрації та виконкоми міських рад
Щороку

2. Організувати проведення щороку в березні та жовтні в навчальних за-кладах і на підприємствах, в установах і організаціях тижні правових знань.
Луганське обласне управління юстиції
Постійно

3. З метою роз'яснення питань охорони прав і свобод громадян організу-вати на обласному державному радіо передачу "Юридична студія".
Луганське обласне управління юстиції
Березень і жовтень щороку

4. Забезпечити на базі Луганської обласної бібліотеки для юнацтва вико-нання програми для учнівської молоді "Правознавство: уроки права - уроки життя".
Луганське обласне управління юстиції
Постійно

5. Розробити та поширити методичні рекомендації й пам'ятки з питань захисту основних прав і свобод людини і громадянина.
Луганське обласне управління юстиції
2006 рік

ІІ. Протидія корупції

2. З метою виконання антикорупційного законодавства забезпечити:
- дієву взаємодію органів влади та правопорядку у вирішенні завдань, по-ставлених Президентом та Урядом України щодо подолання корупції;
- систематичний розгляд на колегіях, засіданнях і нарадах питань дотри-мання законодавства про державну службу й боротьбу з корупцією та здійс-нення скоординованих дій усіх державних органів влади області, організацій та установ щодо усунення причин та умов, які заважають запобіганню корумпова-ності серед осіб, уповноважених на виконання функцій держави;
- своєчасне застосовування до винних в скоєнні корупційних правопору-шень дисциплінарних та інших заходів, передбачених чинним законодавством, та інформування правоохоронних органів про факти корупції;
- обговорення на службових нарадах або зборах трудових колективів кожного випадку корупції;
- проведення службових перевірок для встановлення й усунення причин та умов, які сприяли вчиненню цих діянь. Про результати перевірок інформува-ти облдержадміністрацію;
- надання особами, уповноваженими на виконання функцій держави, де-кларацій про доходи та зобов'язання фінансового характеру про себе і членів сім'ї до 15 квітня кожного року у порядку і на підставах, передбачених стаття-ми 13 законів України "Про державну службу" та "Про службу в органах місце-вого самоврядування", а також статтею 6 Закону України "Про боротьбу з ко-рупцією";
- проведення відділом взаємодії з правоохоронними органами та оборон-ної роботи апарату облдержадміністрації щомісячного звіряння відомостей що-до осіб, які скоїли корупційні діяння з даними відповідних підрозділів прокура-тури, УСБ, УМВС, місцевих судів, а також прийняття до винних заходів, пе-редбачених законами України "Про державну службу" та "Про службу в орга-нах місцевого самоврядування" і проведення профілактичної роботи;
- здійснення заходів щодо посилення контролю за відкритістю й прозорі-стю в роботі державних органів, усунення причин та умов, що сприяють вчи-ненню корупційних діянь, інших правопорушень, пов'язаних із корупцією.
Керівники органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, структурних підрозділів облдержадміністрації, правоохоронних та тери-торіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади
Постійно

2.1. Вжити дієвих заходів для виявлення корупційних діянь посадових осіб органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, причетних до на-дання земельних ділянок у користування, передачі у власність, продажу, оренди та розподілу, у т.ч. природно-заповідного, оздоровчого та рекреаційного при-значення, з метою недопущення порушень вимог законодавства під час оформ-лення прав на земельні ділянки, визначення їх вартості, сплати земельного по-датку, внесення орендної плати за землю.
Луганське обласне головне управління земельних ресурсів, Головне управління агропромислового розвитку облдержадміністрації, регіональне відділення Фонду державного майна України в Луганській області, УМВС України в Луганській області, УСБ України в Луганській області
Постійно

2.2 Вивчити та узагальнити практику виконання посадовими особами державних органів, установ та організацій подань, інших документів прокурор-ського реагування з питань усунення причин та умов, що сприяють проявам корупції, постанов суду про накладення адміністративних стягнень за корупційні діяння та інші правопорушення, пов'язані з корупцією. Вивчити відповідність прийнятих рішень вимогам законодавства й вжити заходів щодо посилення відповідальності за допущені порушення.
Відділ взаємодії з правоохоронними органами та оборонної роботи апарату облдержадміністрації
Постійно

2.3. З метою усунення передумов для проявів корупції і службових зловживань, які стримують чи обмежують розвиток підприємницької діяльно-сті в області, здійснити перевірки відповідності регуляторних актів органів виконавчої влади та місцевого самоврядування чинному законодавству. При виявленні порушень вжити заходів з їх усунення.
Представництво державного комітету України з питань регулятор-ної політики та підприємництва в Луганській області, відділ взаємодії з правоохоронними органами та оборонної роботи апарату облдержадміні-страції
Постійно

2.4. З метою виявлення та припинення зловживань з боку посадових осіб органів державної виконавчої влади й місцевого самоврядування та інших державних органів, при узгодженні дозволів на функціонування су-б'єктів підприємницької діяльності, які здійснюють операції з брухтом чор-них і кольорових металів, а також з видобутку корисних копалин, зокре-ма, вугілля, здійснити перевірки таких структур на предмет
відповідності їх діяльності чинному законодавству.
Головне управління промисловості та розвитку інфраструктури облдержадміністрації, представництво державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва в Луганській обла-сті, відділ взаємодії з правоохоронними органами та оборонної роботи апарату облдержадміністрації
Постійно

2.5. З метою виявлення та припинення проявів корупції і службо-вих зловживань з боку посадових осіб органів виконавчої влади та місце-вого самоврядування у сфері єдиної державної регуляторної політики, реєстрації суб'єктів підприємницької діяльності, подальшого розвитку під-приємств усіх форм власності здійснити перевірки відповідних підрозділів органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, при необ-хідності вживати відповідних заходів реагування.
Представництво державного комітету України з питань регу-ляторної політики та підприємництва в Луганській області, відділ взаємодії з правоохоронними органами та оборонної роботи апарату обл-держадміністрації
Постійно (за окремими планами)

2.6. З метою попередження протиправних діянь з боку працівників органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, інших державних установ та організацій, а також підвищення рівня їх правової підготов-ки, в обласному центрі підвищення кваліфікації державних службовців продовжити заняття з актуальних питань боротьби з корупцією (за його планами).
Відділи: кадрової роботи, взаємодії з правоохоронними органами та оборонної роботи апарату облдержадміністрації, управління державної служби Головдержслужби України в Луганській області, обласний центр підвищення кваліфікації державних службовців, керівники органів вико-навчої влади та місцевого самоврядування
Постійно (за окремими планами)

ІІІ. Захист життя, здоров'я честі та гідності особи,
її майна від злочинних посягань

3.1. Спільно з УМВСУ в Луганській області здійснити загальну профі-лактичну роботу серед населення, спрямовану на створення у суспільстві атмо-сфери нетерпимості до застосування методів терору як способу вирішення будь-яких питань політичного або іншого характеру, посилення пильності гро-мадян. З цією метою, для повідомлень про факти можливої підготовки терактів або інших антигромадських проявів, довести до населення контактні телефони правоохоронних органів.
УСБУ в Луганській області, УМВСУ в Луганській області
Постійно
3.2. Вжити заходів, спрямованих на попередження терористичних і ди-версійних проявів, надзвичайних ситуацій, аварій і катастроф на уразливих об'єктах. З метою напрацювання практичних навичок, удосконалення профе-сійної підготовки особового складу проводити спільні заняття з методичної і практичної підготовки до штурмових дій в рамках проведення антитерористич-них операцій.
УСБУ в Луганській області, УМВСУ в Луганській області, Головне управління МНС України в Луганській області
Постійно

3.3. Здійснити заходи проведення обліку житла, де проживають особи по-хилого віку, самотні, особи, визнані недієздатними, психічно хворі, інші осо-би, які потребують опіки, та хворі на алкоголізм і наркоманію, з метою запобі-гання фактам знущання над ними, незаконного відчуження їх житла.
Управління житлово-комунального господарства, Головне управління праці та соціального захисту населення, управління охорони здоров'я обл-держадміністрації, райдержадміністрації та виконкоми міських рад
Постійно

3.4. З метою посилення боротьби з нелегальною міграцією, виявлення та перекриття стійких каналів переміщення незаконних мігрантів через державний кордон проводити спільні цільові профілактичні операції та вживати до право-порушників заходів відповідно до чинного законодавства України.
УСБУ в Луганській області, УМВСУ в Луганській області, Луганський прикордонний загін
Постійно

3.5. Для мінімізації криміногенного впливу на неповнолітніх і молодіжне середовище, посилення боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів здійснити спільні оперативно-профілактичні заходи з протидії розповсюдженню наркотичних засобів у на-вчально-виховних та розважальних закладах.
УСБУ в Луганській області, УМВСУ в Луганській області
Постійно

3.6. Розробити та запровадити систему погоджених заходів, спрямованих на забезпечення зберігання та недопущення незаконного вивезення за кордон художніх, історичних та інших культурних цінностей.
Управління культури та туризму облдержадміністрації, УМВСУ в Луганській області, Луганський прикордонний загін, Луганська митниця, СБУ в Луганській області
2005 рік

3.7. З метою належної протидії тяжким та особливо тяжким злочинам, незаконному обігу зброї та вибухівки, розшуку злочинців та осіб, причетних до цього, провести спеціальні оперативно-профілактичні операції під умовними назвами "Розшук" (щокварталу), "Зброя" (щопівроку), "Квартира" (щороку).
УМВСУ в Луганській області
2005-2010 роки

3.8. Провести оперативно-профілактичні операції з метою запобігання не-гативним проявам серед неповнолітніх, у т.ч. пияцтва, наркоманії, дитячої без-доглядності й безпритульності, а також виявлення та притягнення до відпові-дальності дорослих осіб, які негативно впливають на виховання дітей, втягують неповнолітніх у злочинну діяльність, наркоманію, проституцію, жебрацтво то-що.
УМВСУ в Луганській області, служба у справах неповнолітніх обл-держадміністрації, райдержадміністрації та виконкоми міських рад
Постійно

3.9. Забезпечити комплекс заходів оперативно-розшукового характеру з метою виявлення та попередження фактів незаконного відчуження майна, яке знаходиться в податковій заставі.
Державна податкова адміністрація в Луганській області
Постійно

ІV. Боротьба з економічною злочинністю та контрабандою

4.1. За участю регіональних підрозділів Фонду державного майна України здійснити перевірки додержання законності процесів роздержавлення власності з метою своєчасного попередження незаконного вилучення активів підприємств з державними частками майна шляхом використання схем банкрутства, переда-чі їх майна до дочірніх та спільних підприємств, холдингових компаній, вжити скоординованих заходів для викриття зловживань з боку посадових осіб, на-самперед фактів хабарництва й корупції.
УМВСУ в Луганській області
Постійно

4.2. Організувати та провести комплекс оперативно-розшукових заходів, спрямованих на викриття задокументованих фактів нецільового використання бюджетних коштів, виділених потерпілим від аварії на ЧАЕС для будівництва чи придбання житла, а також на отримання пільговою категорією населення пу-тівок для санаторно-курортного лікування, зловживань з боку посадових осіб при перерахуванні бюджетних коштів на підтримку колективних сільгосппід-приємств та до центрів зайнятості.
УМВСУ в Луганській області, Державна податкова адміністрація в Луганській області, прокуратура Луганської області
Постійно

4.3. Вживати скоординованих заходів для забезпечення зменшення за-боргованості перед державним бюджетом великих стратегічно важливих для економіки підприємств, своєчасно викриваючи зловживання з боку посадових осіб цих підприємств.
Державна податкова адміністрація в Луганській області, УСБ Украї-ни в Луганській області, УМВС України в Луганській області, прокуратура в Луганській області
Постійно

4.4. За погодженням з МВС Російської Федерації спільно з працівника-ми Луганської митниці та військовослужбовцями Луганського прикордонного загону провести міждержавну комплексну операцію "Канал" з перекриття шляхів контрабандного переміщення наркотиків на українсько-російській ділянці державного кордону.
УМВСУ в Луганській області, УСБУ в Луганській області, Луганська та Старобільська митниці, Луганський прикордонний загін
За окремим графіком

4.5. Щомісяця інформувати населення через засоби масової інформації про роботу органів внутрішніх справ області із розслідування кримінальних справ про найбільш резонансні злочини, а також виявлені в ході розслідування справ причини і умови, що сприяють вчиненню злочинів. Щокварталу прово-дити брифінги, прес-конференції і "круглі столи" з редакціями та ЗМІ з най-більш актуальних питань.
УМВСУ в Луганській області, облдержадміністрація, райдержадміні-страції та виконкоми міських рад
Постійно

4.6. З метою недопущення криміналізації вугільної промисловості та профілактики створення схем ухилення від оподаткування державними струк-турами, які займаються видобутком і реалізацією вугілля на адресу комерцій-них підприємств, постійно здійснювати дослідження господарських взаємовід-носин зазначених суб'єктів господарювання, аналізувати ліквідність укладених угод щодо подальшого розвитку та підвищення рентабельності підприємств.
Державна податкова адміністрація в Луганській області, УМВС України в Луганській області
Постійно

4.7. Спільно з іншими контролюючими органами здійснити перевірки суб'єктів підприємницької діяльності, які працюють на ринку нафтопродуктів, з метою викриття та профілактики порушень податкового законодавства, прово-дити моніторинг оптових та роздрібних цін на світлі нафтопродукти, здійсню-вати комплексні обстеження мереж автозаправних станцій щодо встановлення реального обсягу та повноти сплати податків зазначеними суб'єктами підпри-ємницької діяльності.
Державна податкова адміністрація в Луганській області
Постійно

4.8. З метою забезпечення контролю за дотриманням правил прикордон-ного режиму в межах контрольованих прикордонних районів спільно з УМВС, УСБУ в Луганській області, разом з представниками громадських формувань організувати службу спільних нарядів "Контрольний пост" у межах контрольо-ваних прикордонних районів.
Луганський прикордонний загін, УМВС України в Луганській області, Луганська та Старобільська митниці
Постійно

4.9. Спільно з Державною податковою адміністрацією в Луганській області, з УМВС України в Луганській області іншими правоохоронними органами та органами місцевої влади аналізувати стан злочинності у сфері оподаткування та умови, що сприяють ухиленню службовими особами підприємств від сплати податків.
За результатами аналізу вжити узгоджених заходів профілактики та ви-явлення злочинів у сфері оподаткування.
Державна податкова адміністрація в Луганській області, прокурату-ра Луганської області, УМВС України в Луганській області, райдержадміні-страції та виконкоми міських рад
Щороку

4.10. Спільно з правоохоронними органами області проаналізувати при-чини поглиблення розвитку "тіньової" економіки та умови, які цьому сприяють.
За результатами аналізу забезпечити проведення правоохоронними, конт-ролюючими та фінансовими органами узгоджених заходів з профілактики еко-номічних злочинів, зокрема, у банківській, фінансовій, зовнішньоекономічній сферах та сфері приватизації, у тому числі скоєних організованими групами.
Державна податкова адміністрація в Луганській області, УМВС України в Луганській області, УСБУ в Луганській області, прокуратура Лу-ганської області
Щороку

4.11. З метою забезпечення законності при здійснені суб'єктами господа-рювання діяльності з видобування корисних копалин та при проведені робіт з пошуку (розвідки) родовищ корисних копалин проаналізувати стан додержан-ня ними діючого законодавства. З цією метою залучити до цього органи місце-вого самоврядування, державної виконавчої влади та контролюючі органи.
Державна податкова адміністрація в Луганській області, УМВСУ в Луганській області, УСБУ в Луганській області, прокуратура Луганської об-ласті, райдержадміністрації та виконкоми міських рад
1 півріччя 2006 року

V. Заходи щодо запобігання скоєння злочинів
і правопорушень неповнолітніми та молоддю

5. З метою координації дій забезпечити обмін інформацією щодо скоєн-ня правопорушень з боку неповнолітніх або по відношенню до них служби у справах неповнолітніх облдержадміністрації та управління освіти і науки обл-держадміністрації.
УМВСУ в Луганській області, служба у справах неповнолітніх обл-держадміністрації, управління освіти і науки облдержадміністрації, рай-держадміністрації та виконкоми міських рад
Постійно

5.1. Сприяти створенню необхідних умов для проживання та виховання дітей у сім'ї, які б виключали негативне побутове оточення, вплив антигромад-ських елементів. Притягувати до відповідальності батьків за неналежне вихо-вання, навчання та розвиток дитини.
Управління: з питань молоді та спорту, освіти і науки облдержад-міністрації, УМВСУ України в Луганській області, райдержадміністрації та виконкоми міських рад
Постійно

5.2. З метою запобігання негативним проявам серед неповнолітніх, у то-му числі пияцтву, наркоманії, дитячій бездоглядності та безпритульності, ви-являти дітей, які жебракують, вчиняють правопорушення або стали жертвами злочинної діяльності дорослих, провести спільні оперативно-профілактичні операції.
УМВС України в Луганській області, служба у справах неповнолітніх облдержадміністрації, управління: з питань молоді та спорту, освіти і науки облдержадміністрації
Постійно

5.3. Здійснити заходи щодо забезпечення зайнятості підлітків, які не ма-ють постійних доходів і джерел для існування, організації їх дозвілля й відпо-чинку, з цією метою організувати центри соціальної служби для молоді, а та-кож надання учням та студентам послуг у працевлаштуванні для роботи у ві-льний від навчання час і під час канікул.
Управління: з питань молоді та спорту, , освіти і науки, Головне управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації, служба у справах неповнолітніх облдержадміністрації, райдержадмі-ністрації та виконкоми міських рад
Постійно

5.4. Забезпечити контроль за додержанням вимог законодавства щодо захисту майнових (житлових) прав неповнолітніх. Вживати заходів з виявлен-ня фактів незаконного відчуження житла, що належить неповнолітнім, та до відновлення права дітей на житло. Забезпечити ведення обліку таких дітей для соціального та правового захисту.
Управління освіти та науки облдержадміністрації, служба у справах неповнолітніх облдержадміністрації, управління з питань молоді та спор-ту облдержадміністрації, райдержадміністрації та виконкоми міських рад
Постійно

VІ. Боротьба з наркоманією та алкоголізмом

6. Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 10.08.2005 № 733 забезпечити посилення боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, профілактику наркоманії, поліпшення ор-ганізації лікування хворих на наркоманію.

З цією метою:
- організувати проведення регіональних перевірок дотримання антинар-котичного законодавства в розважальних закладах, місцях відпочинку молоді (дискотеках, кафе, барах, нічних клубах);
- здійснити спільні оперативно-профілактичні заходи з протидії розпо-всюдженню наркотичних засобів та психотропних речовин у навчально-виховних закладах (школи, ліцеї, училища, ВУЗи) під умовною назвою "Гено-фонд";
УМВСУ в Луганській області, управління: охорони здоров'я, з пи-тань молоді та спорту облдержадміністрації, УСБУ в Луганській області, райдержадміністрації та виконкоми міських рад
Постійно

6.1. З метою підвищення якості медико-соціальної, антиалкогольної та антинаркотичної роботи забезпечити впровадження галузевих стандартів меди-чних технологій діагностично-лікувального процесу у сфері наркологічної дія-льності в роботу лікувальних і реабілітаційних закладів незалежно від їх ві-домчого підпорядкування та форм власності, звернувши особливу увагу на впровадження ефективних вітчизняних і визнаних світових комплексних ліку-вально-реабілітаційних програм.
Управління охорони здоров'я облдержадміністрації, райдержадмініс-трації та виконкоми міських рад
За окремим графіком

6.2. З метою запобігання суспільно небезпечним діям з боку психічно хворих, активізувати роботу з виявлення хворих з тяжкими психічними розла-дами, що обумовлюють можливість скоєння ними суспільно небезпечних дій. Забезпечити необхідну диспансеризацію таких хворих у групах амбулаторної примусової психіатричної допомоги в установленому діючим законодавством порядку.
Управління охорони здоров'я облдержадміністрації
Постійно

VІІ. Протидія рецидивній злочинності

7. На підставі вимог Закону України "Про соціальну адаптацію осіб, які відбували покарання у виді обмеження або позбавлення волі на певний строк" та спільного наказу Державного департаменту України з питань виконання по-карань, МВС України та Міністерства праці та соціальної політики України від 12.12.2003 № 250/1562/342 забезпечити взаємодію установ виконання пока-рань, територіальних органів виконання покарань, що не пов'язані з позбав-ленням волі, органів внутрішніх справ, міських (районних центрів) зайнятос-ті та служб у справах неповнолітніх, спостережних комісій, створених при міс-цевих державних адміністраціях, щодо вирішення питань трудового й побуто-вого влаштування осіб, звільнених з місць позбавлення волі та подальшого со-ціального патронату і соціальної реабілітації.
Управління державного департаменту України з питань виконання покарань в Луганській області, УМВСУ в Луганській області, обласний центр зайнятості населення, служба у справах неповнолітніх облде-ржадміністрації, центри соціальних служб для дітей, сім'ї та молоді, спостережні комісії при райдержадміністраціях і міськвиконкомах облас-ті
Постійно

7.1. З метою реалізації права кожного на освіту, виконання ст. 53 Консти-туції України, Програми діяльності Кабінету Міністрів України "На зустріч людям" щодо забезпечення рівного доступу до якісної освіти, постанови Кабі-нету Міністрів України від 31 серпня 2000 року № 1370 та спільного наказу від 01.03.2003 № 154/55 управління освіти і науки облдержадміністрації забезпе-чити функціонування мережі загальноосвітніх навчальних закладів в установах кримінально виконавчої системи області, зміцнення їх матеріально-технічної та навчально-методичної бази.
Управління освіти і науки облдержадміністрації, управління держав-ного департаменту України з питань виконання покарань в Луганській об-ласті
Постійно

ХІІІ. Заходи щодо приведення ізоляторів тимчасового
утримання до європейських норм і стандартів

8. З метою виконання рекомендації, зазначених у листі Уповноваженою Верховною Радою з прав людини та Міністерства внутрішніх справ України від 08.08.2005 № 11067/Лц проаналізувати стан роботи органів внутрішніх справ щодо забезпечення належних умов утримання затриманих і узятих під варту осіб в ізоляторах тимчасового утримання органів внутрішніх справ, приведення їх відповідно до європейських норм і стандартів шляхом реконструкції існу-ючих та завершення будівництва нових ізоляторів тимчасового утримання.
УМВСУ в Луганській області, райдержадміністрації та виконкоми міських рад
Щомісяця

ІХ. Запобігання поширенню бродяжництва

9. Запровадити проведення щорічних семінарів, нарад з метою координа-ції зусиль органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, гро-мадських організацій, благодійних фондів і визначення заходів щодо запобіган-ня бродяжництву.
Райдержадміністрації та виконкоми міських рад, Головне управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації, управління з питань молоді та спорту облдержадміністрації, за участю громадських ор-ганізацій і благодійних фондів
2006-2007 роки

Х. Охорона громадського порядку та безпека дорожнього руху

10. З метою посилення контролю за експлуатаційним станом доріг та ву-лиць, забезпечення учасників дорожнього руху безпечними умовами руху про-вести комплексне обстеження вулиць і шляхів області.
Служба автомобільних доріг в Луганській області, райдержадміні-страції та виконкоми міських рад
Щороку

10.1. Здійснити раптові перевірки виконання територіальними підрозді-лами правоохоронних органів області, виконавчої влади, місцевих державних адміністрацій поставлених завдань з виявлення протиправної діяльності на ко-рдоні.
УСБУ в Луганській області, УМВСУ в Луганській області, Луганська митниця, Державна податкова адміністрація в Луганській області, проку-ратура Луганської області, Луганській прикордонний загін, Головне управ-ління МНС України в Луганській області
2005-2010 роки

10.2. Вжити заходів з розширення мережі громадських формувань, які беруть участь в охороні громадського порядку й профілактичній роботі. Ви-значити принципи та установити порядок заохочення громадян у разі їх участі в запобіганні злочинам та їх розкриті.
Райдержадміністрації та виконкоми міських рад, УМВСУ в Лугансь-кій області, УСБУ в Луганській області
2006 рік

ХІ. Матеріально-технічне забезпечення профілактичної роботи

11. Згідно з Указом Президента України "Про заходи щодо забезпечення особистої безпеки громадян та протидії злочинності" від 19.07.2005 №1119/2005 при складанні проектів місцевих бюджетів на 2006 та наступні ро-ки періодично розглядати питання щодо виділення коштів для забезпечення ді-яльності громадських формувань з охорони громадського порядку та заохочен-ня громадських помічників дільничних інспекторів міліції відповідно до Закону України " Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону".
УМВСУ в Луганській області, райдержадміністрації та виконкоми міських рад
Постійно

11.1. Проаналізувати дійсне положення й потреби матеріально-технічного та фінансового забезпечення правоохоронних органів з точки зору їх можливо-стей виконання Програми.


За результатами аналізу розробити пропозиції з ресурсного забезпечення Програми на рівні області із зазначенням їх обсягів і конкретних джерел фінан-сування з розбивкою по роках. Пропозиції надати для розгляду в облдержадмі-ністрацію.
УМВСУ в Луганській області, УСБУ в Луганській області, Державна податкова адміністрація в Луганській області, прокуратура Луганської об-ласті, Луганська митниця і Луганський прикордонний загін, Луганське обла-сне управління юстиції
2005 рік