Текст документа: Про виділення коштів з резервного фонду обласного бюджету


ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 07 травня 2004 року № 298


Про виділення коштів з резервного фонду обласного бюджету

Аналіз тенденцій розвитку техногенних аварій, катастроф і стихійних лих та прогноз можливих небезпек показує, що в області зберігається високий ступінь ризику виникнення надзвичайних ситуацій техногенно-природного характеру. Це пояснюється збільшенням антропогенного впливу на навколишнє природне середовище, прогресуючим зношенням основних фондів, зниженням загального рівня техніки безпеки й виробничої дисципліни. На її території функціонують 662 потенційно небезпечних об'єкти, у тому числі 122 хімічно-, 81 вибухо- та 47 пожежонебезпечних. Понад 340,0 тис. га займають ліси, половина з яких складають соснові та молодняк. Широко розвинута мережа магістральних газо-, нафто-, мазуто-, аміакопроводів. Висока концентрація потенційно небезпечних об'єктів у густонаселених містах області сприяє збільшенню виникнення надзвичайних ситуацій.

Щороку в області в середньому відбувається до 200 надзвичайних ситуацій усіх рівнів, виникає 2600 пожеж у житлових будинках і на виробничих підприємствах, до 630 загорань у лісах. Так, у 2003 році сталося 87 надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, 4804 пожежі в житлових будинках і на об'єктах економіки, 402 лісові пожежі. Постраждало 959 осіб, загинуло - 359, згоріло 119,7 га лісу, загальний збиток склав понад 30,4 млн. грн.

До ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного й природного характеру та проведення відновлювальних робіт залучаються сили й засоби Головного управління з питань надзвичайних ситуацій облдержадміністрації (далі - Головне управління з питань НС облдержадміністрації), військової частини Д 0150 і Головного управління МНС України в Луганській області, особовий склад яких застосовує техніку для ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного й природного характеру. Інтенсивне використання техніки в складних умовах удвічі збільшує кількість витрат пально-мастильних матеріалів, особовий склад яких застосовує техніку для ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного й природного характеру. Інтенсивне використання техніки в складних умовах удвічі збільшує кількість витрат пально-мастильних матеріалів (далі  - ПММ), від наявності яких залежить оперативність реагування аварійно-рятувальних підрозділів на надзвичайні ситуації. Тільки на один виїзд на надзвичайну ситуацію витрачається від 50 до 80 літрів пального (залежно від відстані та рівня надзвичайної ситуації). На даний час існуючий запас ПММ дозволяє аварійно-рятувальним підрозділам здійснити декілька виїздів для ліквідації надзвичайних ситуацій. Недостатність фінансування не дозволяє в повному обсязі забезпечити техніку аварійно-рятувальних підрозділів ПММ для виконання заходів щодо запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2002 N 415 "Про затвердження Порядку використання коштів резервного фонду бюджету", на підставі звернення Головного управління з питань НС облдержадміністрації й висновків обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій про виділення коштів на придбання пально-мастильних матеріалів для проведення заходів з ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного й природного характеру:

1. Головному фінансовому управлінню обласної державної адміністрації (Балковий Ю. І.) виділити Головному управлінню з питань НС облдержадміністрації асигнування в сумі 100000 (сто тисяч) гривень з резервного фонду обласного бюджету на придбання пально-мастильних матеріалів для проведення заходів з ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру за кодом КФК 210105 "Видатки на запобігання та ліквідацію надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха" КЕВК 1135 "Оплата транспортних послуг та утримання транспортних засобів".

2. Головному управлінню з питань НС облдержадміністрації (Сагайдачний В. Б.) звітувати Головному фінансовому управлінню, Головному управлінню економіки (Косарев С. В.) обласної держадміністрації про цільове використання коштів, виділених згідно із цим розпорядженням.

3. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

 

Перший заступник голови
облдержадміністрації 

 
В. М. Дзонь 


 

Електронну копію тексту надано Луганською обласною державною адміністрацією.