Текст документа: Про підсумки виконання Програми економічного і соціального розвитку Луганської області на 2006 рік за І півріччя та завдання з її виконання до кінця року


ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 07 вересня 2006 року № 860


Про підсумки виконання Програми економічного і соціального розвитку Луганської області на 2006 рік за І півріччя та завдання з її виконання до кінця року

7 вересня 2006 р. № 860


Про підсумки виконання Програми економічного і соціального розвитку Луганської області на 2006 рік за І півріччя та завдання з її виконання до кінця року

За підсумками І півріччя 2006 року послідовна реалізація заходів Програми економічного і соціального розвитку Луганської області на 2006 рік (далі – Програма) дозволила вирішити низку соціальних проблем, поліпшити показники рівня життя населення, досягти позитивних зрушень у реальному секторі економіки і, у першу чергу, у промисловому комплексі.


За І півріччя 2006 року темп зростання обсягів промислової продукції у порівнянні з відповідним періодом минулого року, становив 107,5 % (Програмою передбачено 102,8 %), у виробництві та розподіленні електроенергії – 119,4 % (101,7 %), обробній промисловості–107,4% (103,0 %), добувній промисловості – 105,0 % (102,0 %).


Серед підприємств обробної промисловості зростання виробництва забезпечили: металургії та оброблення металу – 117,3 % (за Програмою - 111,0 %), виробництва інших неметалевих мінеральних виробів – 112,6 % (109,0 %), целюлозно-паперової промисловості та видавничої справи – 109,6 % (111,9 %), з виробництва коксу та продуктів нафтоперероблення – 108,1 % (95,7 %), харчової промисловості та перероблення сільсько-господарських продуктів – 105,8 % (101,0 %).
Знизили виробництво підприємства машинобудування – 89,5 % (за Програмою – 108,5 %), легкої промисловості – 94,4 % (104,7 %), хімічної і нафтохімічної промисловості – 95,6 % (106,4 %).


Скорочення  обсягів виробництва в легкій промисловості обумовлено дефіцитом кваліфікованих робочих основних професій, відсутністю рівних умов конкуренції з дешевими імпортними товарами (Китай, Туреччина, Польща), залежністю підприємств галузі, які більше ніж на 90 % працюють на давальницькій сировині, від замовлень іноземних фірм.


Серед вагомих чинників скорочення обсягів виробництва на підприємствах хімічної і нафтохімічної промисловості є зростання тарифів на послуги залізничного транспорту та газ.


У машинобудуванні основними причинами зниження виробництва є неплатоспроможність традиційних споживачів (підприємств вугільної галузі), дефіцит оборотних засобів.


Серед районів області найбільший приріст обсягів промислового виробництва забезпечили підприємства міст: Стаханова (18,3 %), Краснодона (15,4 %), Антрацита (14,5 %), Лисичанська (13,0 %), Брянки (11,0 %), Алчевська (10,3 %) та Антрацитівського (155,4 %), Сватівського (72,6 %), Краснодонського (39,5 %), Попаснянського (34,2 %), Слов’яносербського (23,6 %), Перевальського (16,3 %), Новопсковського (12,3 %) районів.


Знизили виробництво промислової продукції підприємства міст: Кіровська (на 25,6 %), Первомайська (на 13,9 %), Рубіжного (на 12,6 %), Свердловська (на 11,1 %), Ровеньків (на1,0%) та Станично-Луганського (на 53,5 %), Новоайдарського (на 23,5 %), Марківського (на 19,8 %), Троїцького (на 18,8 %), Старобільського (на 15,2 %), Біловодського (на 4,0 %), Лутугинського (на 3,9 %) районів.
За січень-червень підприємствами області реалізовано промислової продукції на загальну суму 18864,3 млн грн.


Спостерігаються позитивні зрушення у функціонуванні аграрного сектору області. За січень-червень 2006 року обсяг валової продукції сільського господарства проти минулого року в усіх категоріях господарств зріс до  106,1 % (Програмою передбачено темп зростання 100,6 %).


За станом на 01.06.2006 усіма категоріями господарств посіяно ярих культур на площі 652,4 тис. га (100,3 % до прогнозу), у тому числі зернових та зернобобових (без кукурудзи) – 219,0 тис. га (105,4 %), з них: ячменю –  158,8 тис. га (104,3 %), кукурудзи на зерно – 63,4 тис. га (105,6 %), соняшнику на зерно – 280,6 тис. га (101,3 %), картоплі – 39,0 тис. га (99,9 %), овочів – 14,7 тис. га (106,8 %).
За звітний період зібрано 12,3 тис. ц плодово-ягідних культур при врожайності 32,4 ц/га.


Завершено підготовку до збирання врожаю. У 2006 році господарствами всіх форм власності необхідно зібрати урожай ранніх зернових та зернобобових культур з площі 424,7 тис. га, у тому числі
235 тис. га озимих, та забезпечити виконання планового завдання щодо одержання валового збору зерна в обсязі 1140 тис. тонн.


Здійснюється робота із забезпечення повної потреби тваринництва у кормових ресурсах. За станом на 01.07.2006 в сільськогосподарських підприємствах області багаторічні трави скошені на площі 20,9 тис. га (71,0 % до прогнозу), заготовлено 29,4 тис. тонн сіна (68,0 %) та 26,9 тис. тонн сінажу (157,3 %).


Протягом січня-червня поточного року усіма категоріями господарств збільшено реалізацію на забій худоби та птиці до 100,6 % (Програмою передбачено темп зростання 100,9 %), виробництво яєць – до 109,6 % (102,5 %), водночас зменшено виробництво молока до 90,1 % (101,4 %).
За станом на 01.07.2006, у порівнянні з відповідним періодом минулого року, збільшено чисельність поголів’я свиней до 118,3 % (за Програмою - 108,9 %), скорочено - птиці до 99,9 % (102,7 %), корів – до 77,8 % (100,0 %).


Зменшення обсягів виробництва продукції тваринництва зумовлено її збитковістю, насамперед, через несприятливу цінову політику на ринку та відсутністю ефективного фінансово-економічного механізму підтримки галузі.

Темпи розвитку області залежать від залучених у її економіку обсягів інвестицій. За січень-березень 2006 року інвестиції в основний капітал зросли проти січня-березня минулого року на 22,7 % (за Програмою – 28,1 %) і становили 744,5 млн грн. Основним джерелом фінансування інвестицій в основний капітал залишаються власні кошти підприємств та організацій.


Протягом І півріччя 2006 року в економіку області залучено 24,2 млн дол. США іноземних (прямих та портфельних) інвестицій, що в 1,4 раза менше, ніж за відповідний період минулого року.


Завдяки притоку інвестицій у господарський комплекс області здійснено модернізацію і капітальний ремонт устаткування, запроваджено новітні технології, освоєно виробництво нових видів продукції, будівництво житла та соціально-культурних об‘єктів.

За попередніми даними, за січень-червень ц. р. введено в експлуатацію 96,0 тис. кв. м житла, у тому числі індивідуальними забудовниками –        86,7 тис. кв. м. та у населених пунктах області газопроводів – 239,4 км, газифіковано 6,9 тис. будинків і квартир. Показники з виконання програми газифікації в області дорівнюють відповідно 113,0 % і 102,2 % до аналогічного періоду минулого року.


За січень-червень поточного року транспортними підприємствами області перевезено 16,4 млн т вантажів, що на 8,6 % більше, ніж за січень-червень 2005 року (за Програмою101,2 %), громадським транспортом – 132,9 млн пасажирів, що на 2,9 % менше, ніж рік тому.


Отримав подальший розвиток внутрішній ринок. Оборот роздрібної торгівлі (до якого включено роздрібний товарооборот підприємств роздрібної торгівлі, розрахункові дані щодо обсягів продажу товарів на ринках та фізичними особами-підприємцями) становив 4097,8 млн грн, що на 23,4 % більше обсягу січня-червня 2005 року (за Програмою – приріст на 15,0 %). Також середньомісячний обсяг продажу споживчих товарів на душу населення становив 110,4 грн.


Стабільно розвивається зовнішньоекономічна діяльність. За січень-травень 2006 року оборот зовнішньої торгівлі товарами склав 2295,5 млн дол. США і проти минулого року збільшився на 61,9 % (за Програмою – приріст на 8,5 %). При цьому обсяги експорту становили 135,2 % (110,0 %), імпорту – 199,3 % (106,5 %) та склали відповідно 1118,4 та 1177,1 млн дол. США. Зовнішньоторговельні операції товарами здійснювали  490 підприємств і фізичних осіб області з партнерами із 96 країн світу.


У цілому позитивні зрушення спостерігаються у фінансовому секторі економіки. За оперативними даними, за січень-червень ц. р. мобілізовано до зведеного бюджету України по Луганській області
1988,5 млн грн податків, зборів (обов’язкових платежів). У порівнянні з відповідним періодом попереднього року збори збільшено на 364,1 млн грн, або на 22,4 %.


За І півріччя 2006 року до державного бюджету зібрано 1379,2 млн грн податків, зборів (обов’язкових платежів), що на 237,2 млн грн, або на 20,8 % більше, ніж у відповідному періоді минулого року. Контрольні показники Мінфіну з надходжень до державного бюджету за січень-червень
2006 року не виконано – недоотримано 174,7 млн грн, або 15,5 % від планового завдання. Невиконання контрольних показників переважно зумовлене недоотриманням по спеціальному фонду акцизного збору з вироблених в Україні  нафтопродуктів в обсязі 180,1 млн грн (надходження становлять 69,2 % від запланованого), по загальному фонду - зростанням суми відшкодування ПДВ проти планового показника на 88,3 млн грн, зменшенням мобілізації частини прибутку (доходу) державних підприємств, що вилучається до бюджету, на 21,7 млн грн (40,9 %).


У цілому план з надходжень до держбюджету по загальному фонду виконано на 98,6 %, по спеціальному – на 72,8 %.


За станом на 01.07.2006 сума податкового боргу підприємств області (з урахуванням банкрутів) склала 1180,9 млн грн, у тому числі до державного бюджету – 1059,2 млн грн. У порівнянні з 01.01.2006 заборгованість скоротилася: до зведеного бюджету – на 462 млн грн, або на 28,1 %, до державного бюджету – на 439,6 млн грн, або на 29,4 %.


До загального фонду місцевих бюджетів надійшло 584,7 млн грн, що на 123 млн грн, або 26,6 % більше січня-червня 2005 року. Розрахункову норму доходів виконано на 104,8 %.


Поліпшився фінансовий стан суб’єктів господарювання. За підсумками січня-травня 2006 року отримано позитивне сальдо від звичайної діяльності до оподаткування, яке склало 119,8 млн грн прибутку. Прибуткові підприємства отримали позитивний фінансовий результат – 609,3 млн грн, що на 40,2 % менше проти минулого року. 46,1 % підприємств допустили збитків на суму 489,5 млн грн.
Пожвавлення в економіці області позитивно вплинуло на зростання доходів громадян.


За І півріччя поточного року середньомісячна заробітна плата становила 956,84 грн, що більше показника аналогічного періоду 2005 року на 31,2 %, показник Програми (122,0 %) суттєво перевищено. Середній розмір заробітної плати у червні 2006 року становив 1032,88 грн і перевищував рівні мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму для працездатних осіб, відповідно, у 3,0 та 2,1 раза.


За січень-червень 2006 року загальний фонд оплати праці склав 3501,8 млн грн, або 129,5 % у порівнянні з відповідним періодому 2005 року (Прогнозними показниками Програми економічного і соціального розвитку Луганської області на 2006 рік передбачено зростання фонду оплати праці до 122 %).


Разом із тим, складною залишається ситуація щодо заборгованості із заробітної плати. На 01.07.2006 загальна сума боргу становила 113,2 млн грн, що на 33,5 % більше, ніж на 01.01.2006. Зростання суми боргу пов’язане, головним чином, із зростанням заборгованості по основним державним вугледобувним підприємствам унаслідок недофінансування із держбюджету. Крім того, у зв’язку з невідповідністю діючих тарифів собівартості наданих послуг та несвоєчасними платежами за них населення протягом червня 2006 р. збільшило борги перед теплопостачальними підприємствами житлово-комунального господарства.


Покращилася ситуація на ринку праці. За станом на 01.07.2006 рівень зареєстрованого безробіття становив 2,1 % і знизився в порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 0,2 % пункти.


З метою подальшого розвитку позитивних зрушень:


  1. Взяти до відома звіт Головного управління економіки облдержадміністрації про підсумки виконання за І півріччя Програми економічного і соціального розвитку Луганської області на 2006 рік.

  2. Відзначити позитивну роботу виконкомів міських рад міст обласного значення: Алчевська, Антрацита, Брянки, Краснодона, Лисичанська, Стаханова та голів Антрацитівської, Краснодонської, Міловської, Новопсковської, Перевальської, Попаснянської, Сватівської, Слов’яносербської райдержадміністрацій,  із закріплення і нарощування промислового потенціалу територій за І півріччя 2006 року.

  3. Відзначити недостатню роботу щодо стабілізації та нарощування промислового потенціалу виконкомів міських рад міст обласного значення: Кіровська, Первомайська, Ровеньків, Рубіжного, Свердловська та голів Біловодської, Лутугинської, Марківської, Новоайдарської, Станично-Луганської, Старобільської, Троїцької райдержадміністрацій.

  4. Головному управлінню промисловості і розвитку інфраструктури облдержадміністрації (Смірнов М.М.) підготувати звернення до Кабінету Міністрів України щодо порушення питання про вирішення проблем подальшого розвитку підприємств обробної промисловості області, які мають негативну динаміку обсягів виробництва в поточному році, а саме:
    • скасування окремих положень Закону України "Про внесення змін до митного тарифу України" в частині збільшення мита на імпорт хімічної продукції, яка надходить  в Україну до 35-40 %;

    • здешевлення залізничних тарифів для експорту продукції вітчизняних товаровиробників тощо.

  5. Головному управлінню економіки облдержадміністрації (Зінченко А.М.) разом з Державною податковою адміністрацією в Луганській області (Глухов О.О. – за згодою) для забезпечення виконання контрольних показників Міністерства фінансів України та збалансування в регіоні позитивного сальдо доходів державного бюджету до 7 жовтня 2006 року підготувати звернення до Кабінету Міністрів України та обґрунтовані пропозиції щодо надання доручення Державній митній службі на оформлення відстрочки сплати ПДВ ЗАТ «ЛиНІК» при розмитненні сирої нафти шляхом надання митному органу простих векселів.

  6. Головному управлінню агропромислового розвитку облдержадміністрації (Махортов Ю.О.):
    • звернути увагу на динаміку зниження поголів’я великої рогатої худоби;

    • розробити Програму розвитку тваринництва на період 2006-2010 роки з урахуванням нарощування поголів’я тварин та птахів, обсягів виробництва продукції, повного забезпечення кормами, технічного переобладнання та реконструкції ферм із зазначенням джерел фінансування, у тому числі за рахунок місцевих бюджетів, та в установленому порядку надати на затвердження обласній раді.

  7. Зобов’язати голів райдержадміністрацій, рекомендувати міським головам міст обласного значення:
    • розглянути на засіданнях виконкомів міських рад і колегіях райдержадміністрацій підсумки соціально-економічного розвитку міст і районів за І півріччя поточного року, виконання заходів програм економічного та соціального розвитку територій, виявити й ретельно проаналізувати причини, що стримують розвиток позитивних тенденцій;

    • вжити заходів щодо забезпечення економічного зростання в містах і районах, підвищення виконавської дисципліни управлінських кадрів. Про прийняті рішення доповісти голові облдержадміністрації до 20 вересня
      2006 року;

    • проаналізувати стан виконання місцевих бюджетів усіх рівнів та вжити заходів щодо скорочення витрат відповідних бюджетів, оптимізації мережі, штатів і контингентів бюджетних установ або залучення додаткових надходжень з метою збалансованості бюджетів та недопущення зростання кредиторської заборгованості;

    • розробити та затвердити заходи, спрямовані на забезпечення своєчасної та в повному обсязі сплати всіма категоріями споживачів використаних енергоносіїв і отриманих житлово-комунальних послуг, а також заходи щодо погашення заборгованості, яка утворилася внаслідок неповних розрахунків за них, встановити контроль за їх виконанням;

    • провести паспортизацію бюджетних установ, що розташовані на підвідомчих територіях, та на основі отриманих даних сформувати програми з підвищення ефективності енергоспоживання організаціями та установами бюджетної сфери на 2006-2007 роки. Взяти під особистий контроль стан розрахунків за енергоносії, спожиті бюджетними установами.
      З метою поступового скорочення заборгованості із заробітної плати та в подальшому ліквідації цього негативного явища на підприємствах області:

    • постійно проводити моніторинг виконання заходів щодо погашення заборгованості із заробітної плати, аналізувати графіки погашення боргу по кожному підприємству, особливу увагу приділити підприємствам державної і комунальної форми власності;

    • ініціювати розірвання контрактів з керівниками, які допускають порушення законодавства щодо оплати праці та погашення заборгованості на підприємствах;

    • здійснювати щодекадний моніторинг підприємств, які порушують вимогу ст. 97 КЗпП України в частині виплати заробітної плати та за його результатами застосовувати комплекс заходів до їх керівників щодо притягнення їх до дисциплінарної, матеріальної, адміністративної, кримінальної відповідальності, в установленому  Законом порядку;

    • активізувати роботу з комітетами кредиторів для вирішення питань погашення заборгованості підприємствами-банкрутами на місцях.
  8. Головним управлінням: праці та соціального захисту населення (Суглобов Є.В.), економіки, структурним підрозділам облдержадміністрації, Державній податковій адміністрації в Луганській області (за згодою) звернути увагу на зростання заборгованості із виплати заробітної плати, у тому числі й на економічно активних підприємствах, податкового боргу за обов’язковими податковими зобов’язаннями. Вжити заходів, спрямованих на виконання вимог Президента України щодо ліквідації до кінця року заборгованості на економічно активних підприємствах та зменшення податкової заборгованості.

  9. Головним управлінням: праці та соціального захисту населення, економіки облдержадміністрації, головам райдержадміністрацій та рекомендувати міським головам міст обласного значення разом з Територіальною державною інспекцією праці Луганської області (Нестеренко К.Б.) забезпечити контроль за дотриманням законодавства про оплату праці, зокрема в частині її виплати не нижче розміру мінімальної заробітної плати.

  10. Головному управлінню промисловості і розвитку інфраструктури, управлінню житлово-комунального господарства (Альошкін В.С.) облдержадміністрації підготувити пропозиції щодо впровадження на підприємствах і установах області енергозберігаючих технологій та використання альтернативних видів палива, спрямованих на скорочення споживання традиційних видів енергоносіїв.

  11. Головним управлінням: економіки, промисловості і розвитку інфраструктури, агропромислового розвитку, управлінню містобудування і архітектури (Поздняков М.В.) облдержадміністрації запровадити системний аналіз показників соціально-економічного розвитку районів і міст обласного значення, постійно проводити роботу з керівниками найбільших бюджетоутворюючих підприємств, з метою відстеження ситуації та оперативної розробки спільних заходів для попередження негативних явищ, що можуть виникнути.

  12. Зобов'язати начальників управлінь облдержадміністрації, які є головними розпорядниками коштів обласного бюджету, вжити заходів щодо забезпечення функціонування бюджетних установ і виконання пріоритетних завдань у межах асигнувань, затверджених рішенням обласної ради від 26.01.2006 № 23/6 „Про обласний бюджет на 2006 рік”, з урахуванням змін, внесених рішеннями сесій від 22.03.2006 № 25/3 та від 02.06.2006 № 3/8, а також щодо економії бюджетних коштів і встановлення  контролю за дотриманням розпорядниками коштів нижчого рівня фінансово-бюджетної дисципліни.

  13. З метою отримання податку з доходів фізичних осіб в обсягах, затверджених рішеннями місцевих рад, Головному управлінню праці та соціального захисту населення облдержадміністрації, Державній податковій адміністрації в Луганській області (за згодою) продовжити роботу з виявлення необлікованих доходів та легалізації праці найманих працівників (виплата заробітної плати в «конвертах» за рахунок «тіньових» коштів, ведення «подвійної» бухгалтерії).

  14. Для збільшення надходжень у місцеві бюджети плати за землю Луганському обласному головному управлінню земельних ресурсів (Мілєхін П.О.), головам райдержадміністрацій та рекомендувати міським головам міст обласного значення до 15 вересня  2006 року:
    • передбачити, при уточнені місцевих бюджетів, виділення коштів від надходжень плати за землю на проведення у 2006 році інвентаризації та грошової оцінки земель населених пунктів;

    • провести інвентаризацію укладених договорів оренди землі та ініціювати розірвання договорів з підприємствами, які не виконують умови договорів.
  15. Головному управлінню економіки облдержадміністрації  підготувати перелік земельних ділянок та забезпечити активну рекламу інвестиційних проектів, запровадити практику щодо отримання всієї необхідної інформації потенційними інвесторами в найкоротший строк.

  16.  Для збільшення надходжень у місцеві бюджети місцевих податків і зборів:
    • Головному фінансовому управлінню облдержадміністрації (Балковий Ю.І.), головам райдержадміністрацій, рекомендувати міським головам міст обласного значення до 20 вересня 2006 року провести ґрунтовний аналіз стану надходжень місцевих податків і зборів до місцевих бюджетів, фактично встановлених ставок та зборів у співставленні з їх максимальними розмірами та кількістю, внести пропозиції на розгляд місцевих рад, переглянути ставки місцевих податків і зборів для їх диференційованого збільшення;
    • Головному управлінню економіки облдержадміністрації, Державній податковій адміністрації в Луганській області (за згодою), головам райдержадміністрацій, рекомендувати міським головам міст обласного значення до 25 вересня 2006 року перевірити ринки на предмет фактичного заповнення, правильності застосування ставок ринкового збору, повноти і своєчасності його сплати і перерахування в бюджет, організації додаткових ринків з метою ліквідації стихійної торгівлі та надання статусу ринків обладнаним торговим рядам, які здійснюють роздрібну торгівлю продовольчими та непродовольчими товарами.

  17. Луганському обласному відділу з питань банкрутства Мінекономіки України (Яцкін В.І.) провести аналіз співвідношення обсягів наявного майна і заборгованості із заробітної плати по підприємствах-банкрутах з метою визначення суми заборгованості, погашення якої є безнадійним. На підприємствах, де відсутнє майно, активізувати роботу щодо прискорення процедур ліквідації, підготувати звіт про результати роботи.

  18. Керівникам структурних підрозділів облдержадміністрації, в оперативному управлінні яких знаходяться бюджетні установи спільної власності територіальних громад, здійснити економічно обґрунтовані розрахунки для формування пропозицій щодо переходу на автономні системи опалення та підготувати відповідні пропозиції до проекту обласного бюджету на 2007 рік.

  19. Управлінню житлово-комунального господарства обласної держадміністрації:
    • з метою безперебійного функціонування та здійснення підприємствами житлово-комунального господарства своєчасної і в повному обсязі оплати спожитих енергоносіїв, особливо під час проходження опалювального сезону 2006-2007 року, ініціювати перед органами місцевого самоврядування перегляд тарифів на житлово-комунальні послуги відповідно до нового Порядку формування тарифів на виробництво, транспортування, постачання теплової енергії та послуги із централізованого опалення і постачання гарячої води (постанова Кабінету Міністрів України від 10.07.2006 № 955) та Порядку формування тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення (постанова Кабінету Міністрів України від 12.07.2006 № 959).

    • розробити календарний план дій з реформування житлово-комунального господарства, щотижня звітувати на апаратних нарадах щодо роботи з підготовки об’єктів житлово-комунального господарства та соціальної сфери до осінньо-зимового періоду 2006-2007 років.

  20. Управлінню містобудування та архітектури облдержадміністрації головам райдержадміністрацій та рекомендувати міським головам міст обласного значення:
    • вжити невідкладних заходів щодо забезпечення у 2006 році виконання Програми газифікації населених пунктів області у повному обсязі;

    • організувати роботи та вжити відповідних заходів із забезпечення виконання програми житлового будівництва до кінця року згідно із затвердженими обсягами житлового будівництва.

  21. Управлінню охорони здоров’я облдержадміністрації (Комаревцева І.О.) згідно з  фінансуванням:
    • до кінця року забезпечити родопомічні і дитячі лікувальні заклади області сучасною медичною апаратурою (кювезами, дихальною апаратурою) відповідно до потреби у повному обсязі;

    • вжити заходів щодо прискорення будівництва обласної туберкульозної лікарні на 295 ліжок у Слов’яносербському районі.

  22. Управлінню культури і туризму облдержадміністрації
    (Овчаренко Г.Е.) розробити регіональні програми щодо поповнення бібліотечних фондів Луганської області, забезпечення діяльності об’єктів  культурного призначення у сільській місцевості із зазначенням джерел фінансування, у тому числі за рахунок місцевих бюджетів, та в установленому порядку надати на затвердження обласній раді.

  23. Управлінню у справах преси та інформації облдержадміністрації (Желєзний В.О.), відділу зв’язків з громадськими організаціями та засобами масової інформації апарату облдержадміністрації (Шаповалов А.А.) разом з управлінням з питань внутрішньої політики облдержадміністрації (Пшенянік Н.В.) забезпечити висвітлення підсумків соціально-економічного розвитку області за І півріччя 2006 року.

  24. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови обласної державної адміністрації згідно з розподілом функціональних обов’язків.

Перший заступник голови,
виконуючий обов’язки голови
обласної держадміністрації О.Є.КОБІТЄВ