Sub_Class with id 258 does not exist
Луганська обласна військово-цивільна адміністрація (стара версія) Діяльність ОДА Офіс реформ Новини
Луганська обласна державна адміністрація
| |


ГоловнаЛист адміністратору Веб-сервераКарта сайту

Гаряча лінія
Гаряча лінія
Довідник посадовців
Телефонний довідник
ОпитуванняОпитування

Сьогодні: четвер, 28 березня 2024

Луганська обласна військово-цивільна адміністрація (стара версія)Діяльність ОДАОфіс реформ
Новини

18 березня 2016, 19:39
Призначені перші вибори старости сіл Осинове, Ікове, Тев’яшеве, Хворостяне та старости села Макартетине Новопсковської селищної об'єднаної територіальної громади Новопсковського району
На 24 квітня 2016 року призначено перші вибори старости сіл Осинове, Ікове, Тев’яшеве, Хворостяне та старости села Макартетине Новопсковської селищної об'єднаної територіальної громади Новопсковського району Луганської області. З метою забезпечення реалізації виборчих прав громадян, які зареєстровані на території об'єднаної громади, розроблено основні організаційні заходи з календарного плану перших виборів старост сіл, селищ 24 квітня 2016 року.   1. 5 березня - початок виборчого процесу. 2. З 21 березня по 31 березня включно - висування кандидатів на посаду старости села, селища. 3. До 3 квітня включно - внесення до відповідної територіальної виборчої комісії подань щодо кандидатур до складу дільничних виборчих комісій. 4. До 8 квітня включно - утворення дільничних виборчих комісій. 5. До 10 квітня - передача попереднього списку виборців на паперовому носії та виготовлених іменних запрошень дільничній виборчій комісії звичайної виборчої дільниці. 6. До 13 квітня - надсилання або доставка кожному виборцю іменного запрошення. 7. До 21 квітня - передача уточненого списку виборців на паперовому носії дільничній виборчій комісії звичайної виборчої дільниці. 8. 24 квітня - 3 8.00 до 20.00 - проведення голосування.  



17 березня 2016, 13:57
Новопсковська об’єднана територіальна громада провела перші дослідження
18 березня 2016 року в Новопсковській об’єднаній територіальній громаді відбудеться друге засідання Комітету зі стратегічного планування за участі посадовців місцевого самоврядування, представників Новопсковської районної державної адміністрації, районного центру зайнятості, податкової служби, бізнесу та громадськості. На засіданні будуть розглянуті перші результати досліджень в рамках стратегічного планування, а саме: 1) Профіль Новопсковської об’єднаної територіальної громади, 2) Звіт за результатами опитування думки підприємців. Безперечно дані дослідження включили в себе території двох колишніх органів місцевого самоврядування - Новопсковської селищної та Осинівської сільської рад, які об’єдналися та створили Новопсковську селищну об’єднану територіальну громаду. Тому, дані дослідження є досить важливими при розробці Стратегії розвитку Новопсковської селищної об’єднаної територіальної громади і дозволяють проінвентаризувати нові можливості та ресурси громади, які стануть основою розробки Стратегії. Поглиблений Профіль Новопсковської об’єднаної територіальної громади надасть можливості виявити негативні та позитивні тенденції розвитку громади на довгострокову перспективу. Результати опитування є також елементом процесу стратегічного планування економічного розвитку з залученням громади, який визначає економічне майбутнє об’єднаної територіальної громади. Метою опитування стало отримання корисної та достовірної інформації для членів Комітету стратегічного планування економічного розвитку стосовно думки тих, хто здійснює інвестиції та створює робочі місця у Новопсковській об’єднаній територіальній громаді. Серед питань анкети результати опитування стосовно історії та статусу підприємства, характеру бізнесу, робочої сили та персоналу, інформації про розміщення підприємства, послуг, що надаються органами влади, та стосунки з ними, а також загальна думка про об’єднану громаду як середовище для ведення бізнесу. http://investlugansk.com/index.php/uk/info-tsentr/novini/266-provedeni-pershi-doslidzhennya-dumki-pidpriemtsiv-v-novopskovskij-obednanij-teritorialnij-gromadi



17 березня 2016, 11:44
Білокуракинська селищна об'єднана громада залучає додаткові кошти для розвитку
17 березня 2016 року Білокуракинська селищна об'єднана громада організувала робочу зустріч із регіональним консультантом із комунікацій та просування успіхів децентралізаційної реформи Бойко Н.І. та консультантом із організаційно-правових питань Тихоновським С.Г., які працюють в рамках проекту ПУЛЬС (Агенство США з Міжнародного розвитку) через ВАОМС "Асоціація міст України".  В зустрічі прийняли участь селищний голова Сірик Сергій Іванович, представники виконкому, а також представники  Української Асоціації обласних та районних рад. В ході зустрічі було обговорено питання функціонування Білокуракинської селищної об'єднаної громади, яка знаходиться в перехідному періоді взяття на баланс об'єктів мережі освіти та охорони здоров'я від районної ради, а також формування відповідних профільних структур виконкому - фінансового управління, відділів освіти та охорони здоров'я та потребує відповідного кадрового забезпечення. В результаті перед громадою постає проблемне питання відбору професійних кадрів та їх підготовки і перепідготовки. Учасники запропонували селищному голові сформувати відповідні потреби з трьох напрямів роботи, а саме 1) відбір персоналу та його навчання; 2) обмін досвідом з іншими регіонами України; 3) організація роботи Центру з надання послуг: ремонтні роботи, оснащення та програмне забезпечення. також було обговорено можливість створення сучасного Центру прийому громадян, залучення професійного юриста та паспортиста у виконком.



15 березня 2016, 09:56
Педагоги і молодь Сватівщини вивчали переваги децентралізації
Інформаційно-аналітичний центр «Логос» організував інформаційно-просвітницьку кампанію серед освітян, молоді, голів сільських рад Сватівщини для роз’яснення суті реформи місцевого самоврядування. На підставі Перспективного плану формування територій громад Луганської області до Сватівської громади має увійти 10 громад (Сватівська міська рада, Гончарівська сільська рада, Ковалівська сільська рада, Коломийчиська сільська рада, Куземівська сільська рада, Мілуватська сільська рада, Райгородська сільська рада, Первомайська сільська рада, Свистунівська сільська рада, Стельмахівська сільська рада)  та 30 населених пунктів. Проте через панування негативних міфів про реформу жодне село не надало згоди на створення Сватівської об’єднаної територіальної громади.   Тому Сватівщина і привернула до себе увагу громадської кампанії. Найчисельнішою аудиторією громадської просвіти є молодь, тому спікерами на виступах стали активісти і волонтери Всеукраїнської молодіжної громадської організації «Студентське братство», які ще школярами розпочали свою громадську діяльність. Таким чином, «уроки децентралізації» на Сватівщині були проведені молодіжними лідерами  – студентом Віталієм Івановим, старшокласницями Анастасією Пугач та Каріною Тимифєєвою.  Виступи триватимуть до кінця навчального року. Презентаціями вже охоплено школи Сватового та навчальні заклади, розташовані у восьми головних селах, які мають об’єднатися у Сватівську громаду. У більшості цих сіл на «уроках децентралізації» побували також сільські голови та представники сільських рад. Усі учасники уроків отримали просвітницьку літературу – брошуру одного з авторів реформи Анатолія Ткачука «Децентралізація для всіх: від загальної інформації до конкретних порад». Також серед зацікавлених поширено брошуру «Функціональна децентралізація: збірник відповідей на типові запитання», інші видання Інституту Громадянського суспільства про європейський досвід реформи у Естонії, Латвії, Скандинавії. Загалом учасниками презентацій стали понад 400 педагогів, старшокласників, студентів та інших зацікавлених громадян. Кожен побачив відеоролики, які розвіюють міфи про децентралізацію і пояснюють, що не можна зволікати із реформою місцевого самоврядування, чому замість дотаційних сільрад варто створювати об’єднані спроможні громади, як завдяки реформі можна збільшити бюджет громади, покращити якість життя, розпочати проекти регіонального розвитку.  У 2015-16 роках Інформаційно-аналітичний центр «Логос» реалізовує проект «Здійснення інформаційно-просвітницької та адвокаційної кампанії для формування спроможних громад Луганщини, Донеччини, Львівщини і Одещини». Цей проект здійснюється у рамках програми ЄС «Підтримка реформи місцевого самоврядування в Україні», що реалізується Інститутом громадянського суспільства в партнерстві з Фондом Східна Європа і фінансується Європейським Союзом. 



14 березня 2016, 13:36
Увага! Пройшли перші дослідження в Новопсковській селищній об'єднаній територіальній громаді
У  лютому 2016 року у Новопсковській селищній об’єднаній територіальній громаді консультантами з питань децентралізації Луганського регіонального відділення Асоціації міст України було проведено опитування малого та середнього бізнесу. В опитуванні прийняли участь 23 представника підприємств та підпримця  (від 1 до 250 найманих працівників, а також фізичні особи - підприємці). Це опитування стало елементом процесу стратегічного планування економічного розвитку об’єднаної громади до 2020 року із залученням підприємництва та громадськості. Метою опитування є отримання корисної та достовірної інформації для членів Комітету стратегічного планування економічного розвитку (КСПЕР) стосовно думки тих, хто вже сьогодні здійснює інвестиції та створює робочі місця у об’єднаній громаді. Серед питань анкети респонденти відповідали на питання стосовно історії та статусу підприємства, характеру бізнесу, робочої сили та персоналу, інформації про розміщення підприємства, послуг, що надаються органами влади, та стосунки з ними, а також загальна думка про об’єднану громаду  як середовище для ведення бізнесу. Загальна чисельність працівників з повним робочим днем на всіх підприємствах, що брали участь в інтерв’юванні, становить 175 осіб. Незважаючи на кризові явища та те, що всі ці суб’єкти здійснюють діяльність на території Луганської області, де проводиться антитерористична операція, підприємства та підприємці планують розвиватися  та впроваджувати активну інвестиційну діяльність, залучивши протягом 2016 – 2020 років інвестицій на суму 20 410  тис. грн. та створити близько 50 робочих місць у об’єднаній громаді. Серед основних інструментів місцевого економічного розвитку об’єднаної громади, найбільшою популярністю серед респондентів були зазначені: 1) забезпеченість якісною робочою силою, 2) створення інституції місцевого економічного розвитку та центру сприяння бізнесу, 3) надання податкових стимулів, 4) надання земельних ділянок. Найбільш суттєвими проблемами на думку респондентів у наданні послуг в громаді є утримання доріг (3,86), ліцензування та надання дозволів на будівельні роботи  (3,67),  розвиток малого та середнього бізнесу (3,53), громадський транспорт (3,50), житлове будівництво (3,40). Нажаль, респонденти не назвали жодної із  сильних сторін місцевого бізнес-клімату Новопсковсковської селищної об’єднаної територіальної громади, а от серед   негативних чинників  визначили наступні:  зубожіння населення, блокпости, близькість воєнних дій, низький рівень виробництва,  корупція, недосконалість національного законодавства, відсутність реальної підтримки розвитку малого та середнього бізнесу на місцевому рівні. Респондентам було запропоновано зазначити  свої  ідеї для покращення умов ведення бізнесу та розвитку об’єднаної територіальної громади. Серед названих наступні: покращення доріг, надання земельних ділянок для ведення бізнесу, створення машинно-транспортної станції для допомоги в обробці землі, відкриття сервісного центру по ремонту електронних систем автомобілів та сільгоспмашин тощо.  Стосовно майбутніх напрямів розвитку Новопсковської об’єднаної селищної громади стали наступні пріоритети: ·         сільське господарство – 57 %; ·         розвиток малих і середніх підприємств - 52%; ·         інфраструктура для бізнесу – 43 %; ·         залучення прямих інвестицій – 35 %; ·         безпека території – 26%; ·         енергоефективність – 22%; ·         комунальна інфраструктура – 17 %; ·         транспорт – 13%; ·         довкілля – 13%; ·         соціальні послуги – 13%;



05 березня 2016, 09:43
Експертне середовище про перепони на шляху реформи місцевого самоврядування
Анатолій Ткачук на зустрічі РЕГІОНЕТ зазначив основну проблему гальмування процесів створення об'єднаних територіальних громад: "Більш цікавою причиною є «саботаж» місцевої влади. В принципі, як на мене часто тут мова йде зовсім не про «саботаж»,а про неспроможність місцевої влади, взагалі місцевого політикуму та управлінців встигати за змінами, які відбуваються на національному рівні в окремих сферах. В першу чергу, я говорю про регіональний розвиток та децентралізацію. Станом на 2015 рік в Україні було повністю сформовано законодавство в сфері регіонального розвитку, яке відповідає кращій європейській практиці. У нас є базовий закон «Про засади державної регіональної політики», який визначає систему стратегічних планувальних документів для регіонального розвитку, у нас є стаття 24-1 Бюджетного кодексу, якою визначено прозорий спосіб фінансування з Державного бюджету розвиток регіонів, у нас є Державна стратегія регіонального розвитку до 2020 року, яка визначає державні пріоритети у цій сфері. Ухвалені всі необхідні урядові акти. В 2015 році в Державному фонді регіонального розвитку було 3 млрд гривень, які розподілялись між областями відповідно до формули. Всі області отримали визначені кошти, але … 520 млн гривень області не змогли освоїти, і ці кошти повернулись до Державного бюджету. Станом на 01 березня 2016 року лише одна область подала на Мінрегіон перелік проектів регіонального розвитку на свою квоту фінансування! І це попри те, що такі проекти мали бути подані ще на 1 вересня 2015 року.  Про що це говорить? Про те, що регіони, а точніше управлінці регіонального та місцевого рівнів виявились не готовими до прозорого отримання та витрачання державних коштів під конкретні проекти, а не загалом. Фактично законодавство, проекти якого ми розробляли ще навесні 2008 року і яке вдалось провести лише в 2014-15 роках, все одно випередило психологічну готовність регіональних і місцевих керівників до його сприйняття."



03 березня 2016, 10:53
На семінарі у Кремінній учасники прийшли висновку про необхідність створення ще однієї успішної моделі Луганщини - Кремінської об'єднаної територіальної громади
2 березня 2016 року у Кремінній відбувся семінар на тему «Об’єднання територіальних громад : основні етапи, переваги, бюджетна децентралізація». Захід проведено спільно із експертами Офісу реформ в рамках проекту «Експертний супровід проведення реформи місцевого самоврядування та об'єднання територіальних громад в Україні» Луганського регіонального відділення Асоціації міст України, який здійснюється в рамках програми ЄС «Підтримка реформи місцевого самоврядування в Україні», що реалізується Інститутом громадянського суспільства в партнерстві з Фондом Східна Європа і фінансується Європейським Союзом. В заході прийняли участь близько 30 осіб, серед яких - голова Кремінської райдержадміністрації, голова Кремінської районної ради, Кремінський міський голова, голови сільських рад, громадських організацій тощо. Протягом семінару було вивчено наступні питання: суть та складові реформи, реформування адміністративно-територіального устрою, методика створення об’єднаних територіальних громад, суть бюджетної децентралізації. Експерт Офісу реформ Сергій Тихоновський ознайомив присутніх із ходом реформи в Луганській обасті, першими результатами створення об'єднаних територіальних громад та процесів децентралізації, висловив думку стосовно проблем, які гальмують процеси реформи. Наталія Бойко також розповіла учасникам про мету, завдання та результати вровадження проектної діяльності. Голова Кремінської РДА Наталія Чехута звернула увагу присутніх на проблеми, а саме: діючі громади Кремінського району по Перспективному плану формування територій громад Луганської області входять до складу чотирьох новоутворених об'єднаних громад. Особливо проблемними є потенційні Красноріченська та Новоастраханська об'єднані територіальні громади, які мають об'єднатися на базі адміністративного центру - колишнього районного центру і мають найменш розвинену інфраструктуру у порівнянні, наприклад, із Кремінною. Для ефективної роботи спроможної громади на базі таких АЦ необхідно розбудова якісної інфраструктури, а на це необхідно залучення додаткових фінансових ресурсів. Прокопенко Володимир Миколайович, голова Кремінської районної ради також озвучив проблему, а саме підготовка відповідних кадрів для об'єднаної територіальної громади. В ході дискусії також було зазначено необхідність розробки Стратегій розвитку об'єднаних територіальних громад,  активна участь в розробці проектів місцевого економічного розвитку, що саме і залучить додаткові ресурси в новоутворені громади. В результаті дискусії учасники прийшли висновку про необхідність створення ще однієї успішної моделі об'єднаної громади,  а саме Кремінської об'єднаної територіальної громади.



29 лютого 2016, 10:53
Обговорення можливостей створення Нижньодуванської ОТГ із народним депутатом України
25 лютого в Сєверодонецьку відбулась зустріч заступника голови Луганської облдержадміністрації С.Хлякіна та директора Офісу реформ С.Тихоновського з народним депутатом України, заступником голови Комітету Верховної Ради України з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування В.Курилом. Були обговорені питання впровадження реформи місцевого самоврядування, створення та діяльності об’єднаних територіальних громад в області.             Наступного дня в селищі Нижня Дуванка Сватівського району вони взяли участь в зустрічі з керівниками та депутатами місцевих рад, активістам громад Сватівського та Троїцького районів, які згідно Перспективного плану входять до складу Нижньодуванської ОТГ.             Гості розповіли присутнім про роботу, яка проводиться в Україні та області по створенню ОТГ, переваги, які одержать громади після об’єднання, перший досвід Білокуракинської та Новопсковської ОТГ, в яких 25.10.2015 року пройшли перші вибори на новій територіальній основі. По-перше, вони перейшли на прямі міжбюджетні відносини з державним бюджетом, прийняли свої бюджети на 2016 рік по-новому в значно більших розмірах – бюджети Новопсковської ОТГ в 2 рази, а Білокуракинської ОТГ в 6 разів більше ніж сукупні бюджети громад, які об’єдналися в 2015 році. Крім того, вони одержать субвенції з держбюджету на розвиток інфраструктури громад у розмірі 4,5 млн грн. та 14,7 млн грн. відповідно.             Після бурхливої тривалої дискусії було запропоновано  голові Нижньодуванської селищної ради повторно розпочати процедуру об’єднання та звернутися до суміжних громад з цією пропозицією згідно діючого законодавства. 



26 лютого 2016, 10:54
Новопсковська об’єднана територіальна громада обговорює переваги створення та нові можливості для розвитку
24 лютого 2016 року у Новопсковській об’єднаній територіальній громаді відбувся круглий стіл на тему «Нові можливості для розвитку об’єднаних територіальних громад». Даний захід проведено в рамках проекту «Експертний супровід проведення реформи місцевого самоврядування та об'єднання територіальних громад в Україні» Луганського регіонального відділення Асоціації міст України, який здійснюється в рамках програми ЄС «Підтримка реформи місцевого самоврядування в Україні», що реалізується Інститутом громадянського суспільства в партнерстві з Фондом Східна Європа і фінансується Європейським Союзом. В засіданні прийняли участь представники міськвиконкому, громадськість, депутати, підприємці ОТГ. Круглий стіл виявився досить цікавим. Учасники обговорювали питання переваг Новопсковської об'єднаної територіальної  громади, які вона вже отримала і що чекає її в майбутньому. Були обговорені також питання важливості розробки Стратегії розвитку громади, проектів на розгляд конкурсу Державного Фонду регіонального розвитку, необхідність проведення навчальних семінарів для сільських голів та населення громад, які не об'єдналися тощо.           Протягом кілька місяців роботи в умовах об’єднаної територіальної громади було сформовано колектив, робочі органи, проведена реєстрація органу місцевого самоврядування. Учасники круглого столу поставили питання щодо необхідності проведення організаційних дій та відкриття сервісного Центру з надання адміністративних послуг, без чого неможливо ефективного функціонування об’єднаної громади та необхіність залучення для цього  додаткового фінансування на матеріально-технічне забезпечення такого Центру.    Було також зазначено, що в Новопсковській ОТГ все потрібно будувати заново, фактично закладати фундамент на майбутнє як зразок для інших об’єднаних громад, бо всі розуміють, що найближчим часом із закону про добровільне об’єднання, слово добровільне заберуть. Районних рад і райдержадміністрацій не стане і тому основні функції по наданню послуг населенню будуть виконувати об’єднані громади. Тому, Новопсковська ОТГ, як і Білокуракинська ОТГ стануть прикладом для інших  об'єднаних громад Луганської області. Саме 159 ОТГ сьогодні формують алгоритм дій функціонування після об’єднання в умовах недосконалого законодавства і концепції реформування місцевого самоврядування.    Учасники круглого столу зазначили важливість розробки Стратегії розвитку ОТГ. Тільки при наявності цього стратегічного документу громада розвиватиметься:  будуть прибиратися вулиці, створюватися нові робочі місця, здійснюватиметься ремонт доріг, прокладатимуться водо- і газопроводи тощо.              Вибори старост пройдуть 24 квітня у селах Осинове та Макартетино.  



21 лютого 2016, 19:08
Луганське регіональне відділення Асоціації міст України та обласний Офіс реформ ділились своїм досвідом роботи із головами сільських та селищних рад
19  лютого 2016 року виконавчий директор Луганського регіонального відділення Асоціації міст України Наталія Бойко та директор Обласного офісу реформ Сергій Тихоновський прийняли участь в установчих зборах Української асоціації сільських та селищних рад Луганської області. Даний захід пройшов за участі заступника голови Луганської обласної військово-цивільної адміністрації Юрія Кліменка та голів  сільських та селищних рад. Наталія Бойко поділилась досвідом роботи Луганського регіонального відділення Асоціації міст України.   Сергій Тихоновський виступив з інформацією стосовно ситуації із проведенням реформи децентралізації влади та місцевого самоврядування в Луганській області, зазначив ряд фінансових переваг створення об’єднаних територіальних громад на прикладі Білокуракинської та Новопсковської об’єднаних селищних територіальних громадах,  акцентував увагу присутніх на обсягах коштів, які передбачені в бюджеті на 2016 рік для розвитку об’єднаних територіальних громад. Виступаючий зазначив: «В 2015 році сумарний бюджет територіальних громад, які увійшли до складу Білокуракинської об’єднаної територіальної громади складав 7,8 млн. грн. Після об’єднання він склав 46, 5 млн.грн., з них – 12,8 млн. грн.. – це податок на доходи фізичних осіб, 18,5 млн. грн. – освітня субвенція, 8 млн. грн. - медична субвенція, 246 тис.грн. – базова дотація. Так само по Новопсковській об’єднаній територіальній громаді. До об’єднання сумарний бюджет складав – 12,3 млн. грн. Після об’єднання – 25,5 млн. грн..»   За підсумками установчих зборів було обрано керівництво Луганського регіонального відділення Української асоціації  сільських та селиищних ради  та делегацію для участі у всеукраїнських зборах.



08 лютого 2016, 20:35
В Щастинській об'єднаній територіальній громаді пройшов круглий стіл «Реформа децентралізації влади – шлях до розвитку об’єднаних територіальних громад»
08 лютого 2016 року проведено круглий стіл "Реформа децентралізації влади – шлях до розвитку об’єднаних територіальних громад» в рамках проекту ««Експертний супровід проведення реформи місцевого самоврядування та об'єднання територіальних громад в Україні» Луганського регіонального відділення Асоціації міст України, який здійснюється в рамках програми ЄС «Підтримка реформи місцевого самоврядування в Україні», що реалізується Інститутом громадянського суспільства в партнерстві з Фондом Східна Європа і фінансується Європейським Союзом. Під час засідання було обговорено наступні питання: - Зміни до Конституції України в частині децентралізації влади; - Останні зміни до законодавства України з питань об’єднання територіальних громад; - Переваги створення об’єднаних територіальних громад: отримання додаткових повноважень, ресурсів (повноваження; інфраструктура; бюджет; послуги) На засіданні були присутні: керівництво Щастинської міської, Петрівської селищної та Передільської сільської громад, громадські організації, бізнес. Учасників засідання цікавили питання щодо роботи Фонду державного регіонального розвитку, можливості залучення коштів від міжнародних донорських організацій.



05 лютого 2016, 16:20
В Луганській обласній військово-цивільній адмінстрації відбулося засідання робочої групиз питань підтримки та впровадження заходів з добровільного об’єднання територіальних громад Луганської області
05 лютого 2016 року в Луганській обласній військово-цивільній адміністрації відбулося засідання робочої групи з питань підтримки та впровадження заходів з добровільного об’єднання територіальних громад Луганської області. Засідання відбулося за участі заступника голови Луганської обласної військово-цивільної адміністрації Хлякіна Сергія Анатолійовича, директора Офісу реформ Тихоновського Сергія Гавриловича, директора Луганського регіонального відділення Асоціації міст України Бойко Наталії Іванівни та інших членів робочої групи. Протягом засідання було розглянуто наступні питання: 1.Звернення Рубіжанської міської ради з проханням проведення зустрічі за участю представників облдержадміністрації та експертів Офісу реформ для обговорення проблемних питань об’єднання територіальних громад в місті Рубіжному. 2.До облдержадміністрації надійшло два звернення від Сватівської райдержадміністрації, Сватівської районної ради та лист Кабінету Міністрів України щодо створення адміністративно-територіальних межах Сватівського району однієї спроможної територіальної громади  – Сватівської, з адміністративним центром у місті Сватовому, та внести відповідні зміни до Перспективного плану. 3.Депутатські звернення Лещенка С.А. та Чорновол Т.М. щодо надання інформації на лист «Інформаційно-аналітичного центру «Логос» стосовно дотримання вимог законодавства при формуванні перспективного плану територій громад області.  По першому та другому питанню було прийнято рішення: розглянути можливість внесення змін до Перспективного плану формування територій громад Луганської області після фактичного створення об'єднаних територіальних громад. По третьому питанню було прийнято рішення про надання аргументованої відповіді на депутатські звернення про відповідність Перспективного плану формування територій громад Луганської області законодавству України на підставі доповіді директора Офісу реформ Сергія Тихоновського. В частині обговорення Сергій Тихоновський зазначив необхідність проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи серед населення та привів приклад роботи Луганського регіонального відділення Асоціації міст України в пілотних громадах - Кремінській, Новопсковській, Щастинській. Робота проводиться в рамках  проекту «Експертний супровід проведення реформи місцевого самоврядування та об'єднання територіальних громад в Україні», який здійснюється в рамках програми ЄС «Підтримка реформи місцевого самоврядування в Україні», що реалізується Інститутом громадянського суспільства в партнерстві з Фондом Східна Європа і фінансується Європейським Союзом.



04 лютого 2016, 16:37
Луганське регіональне відділення Асоціації міст України та обласний Офіс реформ ділились своїм досвідом роботи із головами районних рад
Виконавчий директор Луганського регіонального відділення Асоціації міст України Наталія Бойко та директор Обласного офісу реформ Сергій Тихоновський прийняли участь в установчих зборах Української асоціації районних та обласних рад Луганської області. Даний захід пройшов за участі заступника голови Луганської обласної військово-цивільної адміністрації Юрія Кліменка та голів районних рад. Наталія Бойко розповіла про впровадження проекту «Експертний супровід проведення реформи місцевого самоврядування та об'єднання територіальних громад в Україні» Луганським регіональним відділенням Асоціації міст України в рамках програми ЄС «Підтримка реформи місцевого самоврядування в Україні», що реалізується Інститутом громадянського суспільства в партнерстві з Фондом Східна Європа і фінансується Європейським Союзом. Виступаюча зазначила, що основними компонентами реалізації проекту є: 1)  експертне супроводження створення Кремінської об’єднаної територіальної  громади; 2) навчальний компонент: проведення навчальних семінарів, круглих столів у Новопсковській Щастинській та Кремінській територіальних громадах для активного населення та депутатів з метою інформаційно-просвітницької роботи з питань проведення реформи місцевого самоврядування та децентралізації влади; розповсюдження методичних  матеріалів  3) експертне супроводження розробки Стратегій Новопсковської та Щастинської об’єднаних територіальних громад до 2020 року; 4) інформаційний компонент: підготовка 2 телепередач «Об’єднання громад – час нової влади!», проведення прес-конференцій, проведення Форуму місцевого самоврядування 5) систематичне надання консультацій для посадових осіб ОМС, громадськості та ЗМІ   Сергій Тихоновський виступив з інформацією стосовно ситуації із проведенням реформи децентралізації влади та місцевого самоврядування в Луганській області, зазначив ряд фінансових переваг створення об’єднаних територіальних громад на прикладі Білокуракинської та Новопсковської об’єднаних селищних територіальних громадах,  акцентував увагу присутніх на обсягах коштів, які передбачені в бюджеті на 2016 рік для розвитку об’єднаних територіальних громад. Виступаючий зазначив: «В 2015 році сумарний бюджет територіальних громад, які увійшли до складу Білокуракинської об’єднаної територіальної громади складав 7,8 млн. грн. Після об’єднання він склав 46, 5 млн.грн., з них – 12,8 млн. грн.. – це податок на доходи фізичних осіб, 18,5 млн. грн. – освітня субвенція, 8 млн. грн. - медична субвенція, 246 тис.грн. – базова дотація. Так само по Новопсковській об’єднаній територіальній громаді. До об’єднання сумарний бюджет складав – 12,3 млн. грн. Після об’єднання – 25,5 млн. грн..»   За підсумками установчих зборів було обрано керівництво Луганського регіонального відділення Української асоціації  обласних та районних рад та делегацію для участі у всеукраїнських зборах.



04 лютого 2016, 15:42
В місті Рубіжному відбулась зустріч керівництва облдержадміністрації, експертів Офісу реформ з керівниками та депутатами Рубіжанської міської ради.
В місті Рубіжному відбулась зустріч заступника голови облдержадміністрації С. Хлякіна, експертів Офісу реформ С. Тихоновського та І.Агібалова з керівниками та депутатами Рубіжанської міської ради. Так сталося, що в минулому році крім розпорядження в.о. міського голови щодо ініціювання добровільного об’єднання територіальних громад справа не пішла. Після обрання нового міського голови та депутатського корпусу виникла необхідність організувати таку зустріч. Експертами Офісу були доведені основні положення діючих нормативних актів, які регулюють процес об’єднання територіальних громад, етапи створення ОТГ, переваги, які вони одержать після об’єднання, досвід, набутий вже створеними ОТГ в області.



03 лютого 2016, 16:26
Обговорення можливостей створення Кремінської об'єднаної територіальної громади
03 лютого 2016 року у Кремінській територіальній громаді було проведено засідання робочої групи у форматі круглого столу на тему «Реформа децентралізації влади – шлях до розвитку об’єднаних територіальних громад». Даний захід проведено в рамках проекту «Експертний супровід проведення реформи місцевого самоврядування та об'єднання територіальних громад в Україні» Луганським регіональним відділенням Асоціації міст України. Підтримка цього проекту була здійснена Фондом Східна Європа за рахунок коштів, наданих Європейською комісією через Інститут Громадянського Суспільства. На засіданні були присутні Кремінський міський голова Прокопенко Юрій Олексійович, голова Кремінської районної ради Прокопенко Володимир Миколайович, депутати міської ради, представники освіти, охорони здоров'я, культури та спорту, молодь, громадські активісти. Жвава дискусія та обговорення були присвячені питанням - досвіду створення об'єднаних територіальних громад на Луганщині та в Україні, переваг в отриманні додаткових повноважень та ресурсів: фінансових, земельних, соціальних, економічних, матеріально-технічних, основних етапів створення об'єднаних територіальних громад тощо. 



02 лютого 2016, 15:26
Обговорення питань децентралізації на виїзній нараді Луганської облдержадміністрації з активом Міловського району
Директор Офісу реформ С.Тихоновський взяв участь у виїзній  нараді Луганської облдержадміністрації з активом Міловського району, на якій обговорювались питання створення Міловської об’єднаної територіальної громади. Він доповів про ситуацію щодо створення ОТГ в області, досвід Білокуракинської та Новопсковської селищних ОТГ,  в яких 25 жовтня 2015 року відбулись перші вибори на новій територіальній основі, переваги, які вони одержали. Обидві громади перейшли на прямі міжбюджетні відносини з державним бюджетом, сформували свої бюджети на 2016 рік по новому – як міста обласного значення. Крім освітньої та медичної субвенцій, одержаних від держави, кожна з громад збільшила доходну частину свого бюджету приблизно на 13 млн. грн. за рахунок податку на доходи фізичних осіб і рішення на що витрачати ці кошти прийматимуть самі громади. А ще вони отримають державну фінансову підтримку у вигляді субвенцій на формування відповідної інфраструктури ОТГ та фінансування проектів регіонального розвитку за рахунок коштів Державного фонду регіонального розвитку. Присутні на нараді підтримали пропозицію щодо продовження роботи по створенню Міловської ОТГ.



01 лютого 2016, 15:19
Анонс! 03 лютого відбудеться засідання круглого столу з питань децентралізації в Кремінській громаді
03 лютого 2016 року у Кремінській міській раді об 10.00 буде проведено круглий стіл в рамках проекту «Експертний супровід проведення реформи місцевого самоврядування та об'єднання територіальних громад в Україні» Луганським регіональним відділенням Асоціації міст України. Підтримка цього Проекту здійснюється Фондом Східна Європа за рахунок коштів, наданих Європейською комісією через Інститут Громадянського Суспільства. Круглий стіл присвячено темі: «Реформа децентралізації влади – шлях до розвитку об’єднаних територіальних громад". Основна мета заходу - представити членам Кремінської громади переваги створення Кремінської об'єднаної територіальної громади, а також основні етапи, які необхідно пройти для її створення. У заході приймуть участь керівництво міста, району, а також громадські лідери, які опікуються реформами та розвитком місцевого самоврядування, засоби масової інформації.



01 лютого 2016, 15:18
Експерти офісу реформ продовжують проведення робочих зустрічей із об'єднаними територіальними громадами
Минулого тижня експерти Офісу реформ відвідали Білокуракинську та Новопсковську об’єднані територіальні громади. На зустрічах з селищними головами Сіриком С.І. та Гаєвим В.В. були обговорені питання підготовки проектів соціально-економічного розвитку територій ОТГ, які можуть фінансуватися за рахунок субвенцій з державного бюджету, міжнародних фондів, інших джерел. Крім того йшлося про розробку Стратегій розвитку ОТГ, вирішення нагальних питань їх діяльності, в тому числі щодо виборів старост. Співпраця Офісу реформ з ОТГ буде продовжена і надалі.



18 січня 2016, 16:44
Щастинська об'єднана територіальна громада планує майбутній розвиток
15 січня розпочався поцес стратегічного планування в Щастинській об'єднаній територіальній громаді в рамках проекту ««Експертний супровід проведення реформи місцевого самоврядування та об'єднання територіальних громад в Україні» Луганського регіонального відділення Асоціації міст України. Даний проект здійснюється в рамках програми ЄС «Підтримка реформи місцевого самоврядування в Україні», що реалізується Інститутом громадянського суспільства в партнерстві з Фондом Східна Європа і фінансується Європейським Союзом. Комітет зі стратегічного планування було створено розпорядженням Щастинського міського голови за участі представництв трьох територіальних громад міста Щастя, селища Петрівка та села Передільськ, які увійшли до складу об'єднаної територіальної громади. І хоча єдині органи управління громадою не були сформовані, ЦВК не призначила місцеві вибори на даній території по причині небезпечності їх проведення, однак Щастинську об'єднану територіальну громаду було утворено юридично і наступний шлях - створення інструменту для її розвитку, а саме Стратегії розвитку Щастинської об'єднаної територальної громади до 2020 року. На першому засіданні КСП було затверджено методику та графік проведення робіт із розробки Стратегії. По завершенню засідання відбулася прес- конференція спікерів - керівництва трьох териоріальних громад та робочої групи проекту.



12 січня 2016, 10:52
Продовжується процес стратегічного планування в об'єднаних громадах Луганщини
АНОНС! 15 січня 2015 року об 11.00 в міському Палаці культури міста Щастя відбудеться засідання Комітету зі стратегічного планування Щастинської об'єднаної територіальної громади за участі представників виконкомів, депутатів, громадських аткивістів та представників бізнесу трьох територіальних громад, які об'єдналися, а саме Щастинської міської, Петрівської селищної та Передільської сільської громад. Даний захід стане першим етапом розробки Стратегії розвитку Щастинської об'єднаної територіальної громади до 2020 року. В заході також приймуть участь Луганський обласний офіс реформ, Агенція економічного розвитку м.Щастя, а також ДТЕК Східенерго. Даний захід буде проведено в рамках проекту "Експертне супроводження реформування місцевого самоврядування т об'єднання територіальних громад в Луганській області" Луганського регіонального відділення Асоціації міст України в рамках програми ЄС «Підтримка реформи місцевого самоврядування в Україні», що реалізується Інститутом громадянського суспільства в партнерстві з Фондом Східна Європа і фінансується Європейським Союзом.




Попередня сторінка || Наступна сторінка
Сторінки:
1234567891011121314

Архів по роках:

20152016
Sub_Class with id 0 does not exist
У разі використання матеріалів сайту посилання на www.loga.gov.ua є обов'язковим.
Технічна підтримка: Відділ інформаційно-комп'ютерного забезпечення апарату
Лист адміністратору Веб-сервера