Sub_Class with id 258 does not exist
Луганська обласна військово-цивільна адміністрація (стара версія) Діяльність ОДА Прес-центр Архів новин 2001-2007
Луганська обласна державна адміністрація
| |


ГоловнаЛист адміністратору Веб-сервераКарта сайту

Гаряча лінія
Гаряча лінія
Довідник посадовців
Телефонний довідник
ОпитуванняОпитування

Сьогодні: вівторок, 15 жовтня 2024

Луганська обласна військово-цивільна адміністрація (стара версія)Діяльність ОДАПрес-центр
Архів новин 2001-2007
27 липня 2005,16:30 Версія для друку

По допомогу до політичних партій та громадських організацій звернулася облдержадміністрація щодо дослідження голодомору 1933 року на Луганщині.

Круглий стіл політичних партій та громадських організацій відбувся сьогодні в облдержадміністрації. Запрошеним на нього представникам 24 обласних осередків, серед яких „Наша Україна”, Народна партія Україна, Українська Народна партія, Конгрес українських націоналістів тощо було запропоновано участь у організації досліджень українського голодомору 1932-1933 років. Як заявив заступник голови Луганської облдержадміністрації Зиновій Гузар, обласна адміністрація має координуючі функції і вже надала доручення керівникам міст та районів області щодо організації досліджень та збору інформації про свідків голодомору та місця масових поховань жертв.
Разом з тим, у серпні планується провести масові експедиції по всіх селах Луганщини з метою зборів свідчень очевидців подій 1992-1933 років. Для цього необхідні кошти та матеріальні ресурси – автомобілі, паливо для них, диктофони, аудіо плівки, фото- та відеоапаратура тощо. Вже готові приступити до роботи 20 добровольців, які за рахунок своїх відпусток та канікул бажають залучитися до збору інформації. Дослідження почнуться з північних регіонів області. Але на дослідження південної частини Луганщини немає ресурсів.
За словами головного ініціатора цієї роботи, голови Луганської філії Асоціації дослідників Голодоморів України Ірини Магрицької, загальний кошторис проекту, розрахованого на 2 роки, складає 225 тис. З них 115 тис грн. передбачалося в якості матеріальної винагороди тим свідкам голодомору, що будуть давати свої спогади.
Вже дав згоду допомогти у дослідженні голодомору на Луганщині „Народний союз „Наша Україна” під керівництвом Андрія Нєдовєсова. Його внесок – п’ять автомобілів, усі диктофони, фотоапарати, відеокамери. В ході „круглого столу” Партія промисловців та підприємців заявила про готовність частково профінансувати кілька експедицій та в перспективі допомогти з верстанням та виданням книги з зібраними свідченнями. Допомогти добровольцями з числа партійних активістів готові Українська Республіканська Партія „Собор”, Українське козацтво, та „Конгрес українських націоналістів”.
Учасники „круглого столу” вирішили звернутися через засоби масової інформації до усіх політичних сил, що діють зараз в Луганській області та до небайдужих громадян з проханням надати посильну матеріальну допомогу в організації дослідницьких експедицій по області. „Якщо у трьохмільйонній Луганщині кожен мешканець надасть хоча б 50 копійок, то можна буде повністю закрити матеріальні питання і зосередитися на дослідницькій роботі”, - вважає Зиновій Гузар. Усі бажаючі можуть пере рахувати будь-які кошти за таким рахунком: Луганська обласна філія Асоціації дослідників голодомору в Україні: ОКПО 26477573, р/р 2600714670 в ЛОДА ППБ „Аваль”, м.Луганськ, МФО304007.

27 липня 2005,16:20 Версія для друку

До Дня працівників торгівлі: У розвитку торгівельної галузі на Луганщині зберігаються позитивні тенденції.

Стан споживчого ринку Луганщини свідчить про подальший розвиток торгівельної галузі в регіоні. За даними управління торгівлі та побутового обслуговування населення Луганської облдержадміністрації, за 1 півріччя 2005 року загальний обсяг роздрібного товарообігу зріс на 16,8 %, роздрібний товарообіг юридичних осіб - на 12,5 % в порівнянні з тим же періодом минулого року. Зростає доля товарообігу юридичних та фізичних осіб проти долі організованих ринків.
Більш ніж на третину збільшився загальний обсяг продажі споживчих товарів. Зараз він становить 226 грн. на душу населення.
За рахунок обласних виробників сьогодні повністю задовільняється попит населення в таких продовольчих товарах, як хлібобулочні, ковбасні, кондитерські вироби, безалкогольні напої, олія, яйце. Обсяги виробництва продукції АТЗТ „Луганськм’ясопром”, ВАТ „Коровай”, ЗАТ „Кондитерська фабрика „АВК” повністю задовольняють потребу населення регіону. Питома вага продукції цих виробників в загальному обсязі реалізації дорівнює 90-100%. Проте частка деяких товарів місцевих виробників в загальному обсязі реалізації ще низька і дорівнює 34-60%. Це стосується продукції з незбираного молока, маргарину, плодоовочевих консервів.
Основними напрямками розвитку галузі торгівля, громадське харчування, побутове обслуговування являються забезпечення стабільних умов розвитку споживчого ринку товарів та побутових послуг

27 липня 2005,16:00 Версія для друку

За півріччя у торгівлі створено більше 1330 нових робочих місць завдяки розвитку приватного бізнесу.

Протягом поточного року за рахунок приватного капіталу суб’єктами підприємницької діяльності відкрито 281 підприємство роздрібної торгівлі, 45 підприємств громадського харчування, 122 підприємства побутового обслуговування. Дрібнороздрібна мережа збільшилася на 62 кіоски.
Робота по залученню суб’єктів підприємництва до створення нових робочих місць і відкриттю сучасних підприємств дозволила в 1 півріччі створити більше 1330 нових робочих місць із 3500 запланованих на рік. Значно збільшилася торгівельна мережа у Алчевську – 30 торгових об’єктів, Антрациті – 59, Краснодоні – 14, Красному Лучі – 15, Лисичанську – 16, Рубіжному – 17, Северодонецьку – 20, Сватовському районі – 11. У більшості - це підприємства підвищеної комфортності, з сучасним дизайном та устаткуванням. За рахунок відкриття супермаркетів ВАТ ТД “Марс” значно покращився рівень торгівельного обслуговування у Красному Лучі та Перевальську.
Особлива увага при цьому приділяється розвитку інфраструктури галузі в шахтарських селищах та сільській місцевості. З початку року тут відкрито 97 магазинів, 11 підприємств громадського харчування, 38 об’єктів по наданню побутових послуг.

27 липня 2005,15:58 Версія для друку

Більше 8 млн. грн. використано на реалізацію Регіональної програми вдосконалення функціонування ринків на Луганщині.

Регіональна програма вдосконалення функціонування ринків на 2002-2005роки завершується цього року. За три роки на її реалізацію в області використано 8,1 млн. грн. При цьому реконструкція, поновлення матеріально-технічної бази ринків, головним чином, проводиться за рахунок коштів власників ринків та суб’єктів підприємницької діяльності, що здійснюють торгівлю на них.
За даними управління торгівлі та побутового обслуговування облдержадміністрації, зараз триває реконструкція, модернізація, технічне переоснащення ринків в містах Луганськ, Алчевськ, Сєвєродонецьк, Красний Луч, Краснодон, Кіровськ, Стаханов, Свердловськ. Вживаються заходи щодо ліквідації стихійних ринків та місць несанкціонованої вуличної торгівлі у найбільш крупних містах регіону. - Луганську, Антрациті, Краснодоні, Сєвєродонецьку, Лисичанську тощо.
Для підвищення якості торговельного обслуговування населення проводяться заходи щодо розширення функцій ринків з питань надання послуг. Відкриваються підприємства громадського харчування, камери схову, майстерні з ремонту взуття, тощо. Крім цього, практично на всіх ринках надаються такі послуги, як: прокат торговельного інвентарю, обладнання, санітарного одягу, засобів вимірювальної техніки, розруб м’яса, довідково-інформаційні послуги та інші.
На 12 ринках області створені консультативні пункти оперативного реагування. Мета створення цих пунктів є перевірка правильності відпустку покупки і розрахунку з покупцем на містах, проведення роз’яснювальної роботи серед споживачів, надання консультації із зацікавлених питань. Згідно з законом України “Про звернення громадян” з виїздом на місце з початку року управлінням розглянуто 52 зверненя підприємців та громадян області на неправомірні дії керівників органів місцевого самоврядування, ринків, тощо.

27 липня 2005,15:55 Версія для друку

На Луганщині найдешевші ціни на м’ясо серед п’яти промислових областей Сходу України.

За ствердженням управління торгівлі та побутового обслуговування населення облдержадміністрації, в Луганська область є лідером по дешевизні м’яса яловичини, свинини, курей та м’ясопродуктів серед інших п’яти промислових областей українського Сходу.
За словами виконуючої обов’язки заступника начальника управління Любові Бондарєвої, для стабілізації ситуації на споживчому ринку м’яса та м’ясопродуктів управлінням вживалися дієві заходи щодо рівня роздрібних цін і недопущення безпідставного підвищення цін на м’ясо й м’ясопродукти на ринках області. Був встановлений щоденний моніторинг надходження обсягів м’яса та рівня середніх цін на нього по ринкам області. Проведена широкомасштабна рекламна кампанія до залучення на ринки безпосередніх виробників яловичини, свинини.
Зараз на ринках області облаштовано 1961 торгових місць, де реалізується м’ясо й м’ясопродукти. На 38 ринках області облаштовано 746 торгівельних місць, які надаються на пільгових умовах виробникам м’яса, приватним господарствам та особам, що здійснюють вирощування, заготівлю худоби та м’яса від населення.
У квітні та травні в області проведено 68 передсвяткових ярмарків з продажу сільськогосподарської продукції, м’яса, м’ясопродуктів, інших продовольчих товарів.

27 липня 2005,15:52 Версія для друку

Тему запровадження реєстрації „єдиного вікна” в області вивчали сьогодні на нараді в облдержадміністрації.

Запровадження реєстрації „єдиного вікна” - з приводу цієї теми сьогодні в облдержадміністрації відбулася нарада за участю заступника голови Луганської облдержадміністрації Зіновія Гузара. Під час бесіди з заступниками міських голів та райдержадміністрацій, з державними реєстраторами області він зазначив, що напередодні ознайомився з довідкою про запровадження реєстрації „єдиного вікна” на Луганщині, яку потрібно було підписати та направити до Кабінету міністрів. „Цю довідку я не підписав, бо вважаю за потрібне поспілкуватися з вами та зробити певні висновки, яким чином проходе робота над вирішення цього питання”, - зазначив заступник губернатора. За його словами, поки що не зрозуміло що зроблено державними реєстраторами в цьому напрямку, чи проведені спеціальні моніторинги та достовірність зробленого. „Поки що я лише бачив інформацію за повідомленням представників керівних структур, але цього замало, - наголосив Зіновій Гузар. – Мене цікавить фактична ситуація й дійсний стан справ”.
Для прояснення цього питання з доповіддю виступив голова Представництва Державного комітету України з питань регуляторної політики й підприємництва Валерій Семенченко. Він зазначив, що 25 травня в Києві було проведено форум за участю Президента України на тему „Регуляторна політика – запорука прозорості влади”. Після відвертої розмови з підприємцями було підписано ряд розпоряджень Президента з метою полегшення процедур, які необхідно проходити під час реєстрації. „19 липня поточного року наше Представництво доповіло про те, що в Луганській області ця робота виконана на 100%, - підкреслив Валерій Семенченко. – В кожному районі створені єдині реєстраційні офіси”.
Під час наради було піднято питання, який саме зміст вкладено до поняття „реєстраційного офісу”. Мова йде про постреєстраційний період, тобто підприємець після реєстрації повинен стати на облік, а це довготривала та коштовна операція. Законом затверджено, що державний реєстратор надає відомості про реєстрацію юридичної чи фізичної особи, що є основою для автоматичного встановлення на облік. Але на центральному рівні до цього часу діють нормативні документи, які запобігають спрощення цієї процедури. Задача поставлена - протягом двох місяців їх відмінити.
Найкращий варіант спрощення реєстрації, за ствердженням Кабінету міністрів, вирішення всіх питань лише з однією особою. Крім того, сьогодні на стадії завершення знаходиться програма інформаційного зв’язку між різними службами: податковою, фонду, державного реєстратору, статистиці. Мета цього продукту – об’єднати потік інформації. В серпні програма розпочне працювати в Києві, а з 1 вересня вона буде діяти в межах всієї Україні.

27 липня 2005,11:14 Версія для друку

До оподаткування на Луганщині залучено близько 4-х тисяч підприємств.

З початку року в Луганській області додатково залучено до оподаткування біля 4-х тисяч підприємств, від яких в бюджет надійшло 4,5 млн.грн. податку. В тому числі – 182 підприємства відповідно до протоколів з другого півріччя взяли обов’язки підвищити заробітну плату найманим працівникам, 162 підприємства збільшили штатну чисельність працюючих – з 400 працівників до 1070 чоловік. Про це повідомив перший заступник Голови ДПА в Луганській області Анатолій Репицький.
„”Суттєвий вплив на виконання поставлених завдань по збільшенню рівня заробітної плати та перерахування податку до місцевих бюджетів мали прийняті заходи, які знайшли своє відображення в наказі ДПА в Луганській області”, - зазначив податківець.
По результатах проведеної роботи за червень до місцевих бюджетів надійшло 67,1 млн.грн. податку з доходів фізичних осіб, що на 16,4 млн.грн. або 32,4 відс. перевищує рівень минулого року.
„У зв’язку із суттєвим обмеженням прямого впливу податкових органів на оплату праці в недержавних структурах дієвим важелем економічного регулювання є фактор легалізації доходів фізичних осіб для розширення бази оподаткування”, - підкреслив Анатолій Репицький. За його словами, ця робота, в першу чергу, проводиться за рахунок активізації діяльності податкових органів щодо формування громадської думки про пріоритетність добровільної сплати податків та упередження виплат заробітної плати в “конвертах”.
За I півріччя поточного року по результатах перевірок 853 підприємств та 378 суб’єктів господарювання – фізичних осіб з питань дотримання законодавства при виплаті доходів громадянам порушення встановлені у 960 випадках (78 відс.). В бюджет додатково нараховано та стягнуто майже 1,5 млн.грн.

27 липня 2005,11:12 Версія для друку

На Луганщині виявлені факти виплати заробітної плати „в конвертах”.

При перевірці податківцями 164 підприємців та 55 підприємств були виявлені факти виплати заробітної плати „в конвертах”. Всього з початку року легалізована праця 364 громадян, які фактично працювали без укладання трудових угод.
Факти виплати заробітної плати в “конвертах” за рахунок “тіньових” коштів і по подвійній бухгалтерії виявлені в ході 284 перевірок, у тому числі по підприємцях – в кожних семи з десяти перевірок. За аналогічний період минулого року виплати в «конвертах» встановлені в 91 випадку, тобто кожною десятою перевіркою.
„В ході перевірки одного з підприємств Алчевська встановлено, що підприємство здійснювало прийом металобрухту на 5 прийомних площадках, але відповідно до документів наймані робітники працювали тільки на 2-х площадках, на 3-х інших – нібито були відсутні, але, при цьому, рух товару по них здійснювався. Перевіркою виявлений факт наявності незареєстрованних працівників, заробітна плата яким у сумі 8 тис.грн. була виплачена в “конвертах”. В бюджет донараховано 3,6 тис.грн. податку.

27 липня 2005,11:11 Версія для друку

Працює телефон довіри!

При проведенні перевірок на предмет виплати заробітної плати „в конвертах” використовується інформація, яка надходить від громадян на телефони “довіри”, які створені в кожній податковій інспекції. Про це під час інтерв’ю зазначив перший заступник Голови ДПА в Луганській області Анатолій Репицький.
За період роботи телефонів “довіри” (з 11 травня поточного року) до обласної податкової адміністрації від громадян надійшло 62 сигнали про факти виплат заробітної плати в “конвертах” і використання праці 595 незареєстрованих найманих осіб.
Вся інформація, що надійшла, зареєстрована в журналі реєстрації анонімної інформації, та направлена до податкових інспекцій в містах та районах для відпрацьовування. Крім того, на телефони “довіри”, створені безпосередньо в податкових інспекціях області, надійшла інформація від 63 громадян.
„За станом на 1 червня п.р. завершені перевірки по 85 дзвінкам, з яких підтвердилася інформація по 41 суб'єкту господарювання юридичним і фізичним особам, в 44 випадках анонімна інформація не підтвердилася, по 33 сигналах відпрацьовування інформації триває”, - підкреслив Анатолій Репицький.
За результатами проведеної роботи виявлені і легалізовані 79 громадян, які офіційно не оформляли трудові відносини із суб'єктами господарювання, одержували заробітну плату в “конвертах” без оподатковування. В бюджет додатково нараховано 26 тис.грн. податку з доходів фізичних осіб.
Крім того, 12 громадян, що здійснювали підприємницьку діяльність без реєстрації, притягнуті до державної реєстрації та оподатковування, 17 громадян притягнуто до адміністративної відповідальності, у тому числі: 6 – за здійсненні підприємницької діяльності без державної реєстрації, 2 - за здійснення пасажирських перевезень без ліцензії, 9 – за відсутність обліку (матеріали передані в суд для прийняття рішень).
Наприклад, в Первомайську проведена перевірка підприємця “П”, який здійснює пасажирські перевезення мікроавтобусами. Встановлено, що Управлінням транспорту і зв'язку підприємцю видано 5 дозволів на здійснення пасажирських перевезень по 5 конкретних маршрутах. Однак, офіційно трудові договори з найманими робітниками він не укладав, заробітну плату виплачував без відображення у відомості і без утримання податку з доходів фізичних осіб. За результатами перевірки легалізовано 10 найманих робітників, в бюджет додатково нараховано 4,2 тис.грн.

27 липня 2005,11:10 Версія для друку

Створена аналітична робоча група, мета якої – не допустити необґрунтованих перевірок суб'єктів малого і середнього бізнесу.

З метою недопущення необґрунтованих перевірок суб'єктів малого і середнього бізнесу, в області створена аналітична робоча група при Державній податковій інспекції. До роботи в ній залучені досвідчені фахівці підрозділів контрольно-перевірочної роботи, оподатковування юридичних осіб, податкової міліції. Головний упор у цій роботі робиться на використання інформаційної бази податкових ризиків, що прискорить оперативне реагування на господарські операції та на їх однозначне розуміння. Це, у свою чергу, повинно позитивно вплинути на надходження податків і платежів до бюджету.


Сторінки:
361362363364365366367368369370371372373374375

Архів по роках: | 2001 | 2002 | 2003 | 2004 | 2005 | 2006 | 2007 |
Sub_Class with id 0 does not exist
У разі використання матеріалів сайту посилання на www.loga.gov.ua є обов'язковим.
Технічна підтримка: Відділ інформаційно-комп'ютерного забезпечення апарату
Лист адміністратору Веб-сервера