08 липня 2005,08:17
|
 |
 |
В містах та районах області
Свердловськ: 6 червня в малому залі виконкому почав роботу єдиний реєстраційно-дозвільний офіс, який буде працювати кожної середи з 13-00 до 17-00. Цей офіс створений за Дорученням Президента України. В цьому центрі кожен, хто відкриває свій бізнес, зможе отримати в одному кабінеті всі необхідні консультації від 19 фахівців різних закладів та організацій, які займаються узгодженням та дозволами на відкриття підприємницької діяльності. В перший день офіс відвідали дві фізичної особи та одна юридична.
Антрацитівський район: в період з 30 червня по 6 липня поточного року вугільними підприємствами ДП "Антрацит" видобуто 27 022 тонни вугілля. З початку року план видобутку вугілля виконують ВП "Шахта "Комсомольська" – на 131,3%, ВП "Шахта ім.50-річчя Радянської України" - на 134,4%, ВП "Шахта "Кріпенська" - на 70,7%, ВП "Шахта "Партизанська" - на 75,1%. Всього по ДП "Антрацит" план видобутку вугілля виконаний на 114,8%.
07 липня 2005,16:39
|
 |
 |
Автопробіг „Схід-Захід разом” на Луганщині.
Автопробіг „Схід-Захід разом” під гаслом „Разом назавжди” стартував 28 червня, в День Конституції України, з площі перед Верховною Радою України і триватиме до 10 липня. Він проводиться Всеукраїнським фондом “Схід-Захід разом”, Всеукраїнським благодійним фондом “Журналістська ініціатива”, Всеукраїнським автомобільним клубом журналістів за участі народних депутатів України Володимира Зубанова і Ярослава Кендзьора та за підтримки Уряду України. Програма автопробігу передбачає відвідання міст Київ, Житомир, Рівне, Луцьк, Львів, Тернопіль, Чернівці, Хмельницький, Вінниця, Кіровоград, Запоріжжя, Донецьк, Луганськ, Харків, Полтава, Черкаси.
У рамках автопробігу представники регіональних та центральних ЗМІ разом з депутатами Верховної Ради, представниками громадських та культурно-освітніх організацій, бізнесменами та підприємцями їдуть областями України від заходу до сходу, щоб відвідати потужні підприємства та їх колективи, обмінятися досвідом і культурними надбаннями різних куточків нашої держави, зустрітися з мешканцями регіонів. Також відбувається обмін інформаційними матеріалами (книги, преса, буклети, брошури, відеоматеріали, сувеніри) про особливості економічного, соціального та національно-етнічного розвитку регіонів нашої держави. Організатори переконуються, що об’єднавча ідея такої широкомасштабної акції знаходить відгук та підтримку українського народу.
Сьогодні автопробіг прибув до Луганської області. Учасники відвідали підприємство „Транс-Пеле”, де зустрілися з керівництвом, дізналися про проблеми регіону, поспілкувалися з журналістами та відповіли на їх запитання.
07 липня 2005,15:51
|
 |
 |
В 10 районах області вже зібрані перші гектари зернових.
За даними Головного управління сільського господарства та продовольства облдержадміністрації, в 10 із 18 районів області вже зібрані перші гектари зернових, в роботу включилось 37 сільгосппідприємств. Станом на 7 липня скошено 2,3 тис. гектарів, обмолочено 1,6 тис. га, намолочено перші 3,6 тис. тонн зерна нового врожаю. Врожайність озимої пшениці, із зібраних площ, становить 25,2 ц/га.
У 2005 році ранні зернові та зернобобові культури планується зібрати на площі 450,2 тис. га, що становить майже 86% від всього зернового клину області. До збирання збереглося 275,8 тис. га озимих зернових посівів, або на 41,8 тис. га більше обмолоченої їх площі в минулому році. Площа озимої пшениці, яка підлягає до збирання, становить 262,2 тис. га, жита - 12,5 тис. га, озимого ячменю – 1,1 тис. га, ярої пшениці - 3,4 тис. га, ярого ячменю – 144,5 тис. га, вівса – 21,5 тис. га, гороху - 5 тис. га.
Для проведення жнив у стислі терміни в господарствах області розроблені робочі плани. Значну площу ранніх зернових - більше 300 тис. га, або дві третини всіх посівів, намічено зібрати прямим комбайнуванням, а 150 тис. га буде звалено в валки і зібрано роздільним способом.
Згідно з робочими планами збирання врожаю до роботи підготовлено 1390 зернозбиральних комбайнів, або 96% до наявних та 908 жниварок або 97%, що на рівні минулого року. Придбано 433 одиниці нової техніки, в тому числі 44 зернозбиральних комбайнів та 85 тракторів на загальну суму 33,2 млн. грн. До збирання планується залучити додатково 424 зернозбиральних комбайнів машинно-технологічних станцій, комерційних та інших структур.
На період збиральних робіт потреба у дизпаливі складає 23 тис. 978 тонн, накопичено 14 тис. 647 тонн. Господарства вже почали отримувати 5 тис. палива дизпалива, яке ТНК ВР „Україна” виділило за стабільною ціною 2900 грн. за тонну.
На проведення комплексу весняно-польових робіт та закупівлю нової сільськогосподарської техніки підприємства агропромислового комплексу у поточному році отримали банківські кредити у сумі 142 млн. грн. Значне збільшення обсягів кредитних ресурсів порівняно з минулим роком (за 2004 рік одержано 116 млн. грн.) пов’язано з стрімким зростанням цін на пальне, міндобрива, запчастини.
Згідно з рішенням Уряду України у порядку надання державної фінансової підтримки підприємствам АПК на здешевлення коротко- і довгострокових кредитів області виділений ліміт у сумі 8,9 млн. грн., фактично отримано 2,6 млн. грн.
07 липня 2005,14:44
|
 |
 |
Питання про будівництво очисних споруд в селищі Новотошківське вирішували на нараді в Кіровську.
В Кіровську відбулася нарада з питань дотримання природоохоронного законодавства при ліквідації шахти "Пролетарська", ліквідації ставів-відстійників, будівництва очисних споруд в селищі Новотошківське. В нараді взяли участь міський голова Володимир Патюта, начальник Державного управління екології та природних ресурсів в Луганській області Юрій Кононов, спеціалісти екологічних інспекцій, санітарні лікарі, керівники підприємств ЖКГ. Метою наради стало з’ясування ситуації стосовно початку будівництва очисних споруд в селищі Новотошківське у зв’язку з виділенням з обласного екологічного фонду 180 тис. грн., та визначення міри участі в цьому Луганської дирекції "Укрвуглереструктуризації".
Залучення вугільного відомства до вирішення питання про будівництво очисних споруд мотивується тим, що під час роботи шахти "Пролетарська" в системі виробничого об’єднання "Стахановвугілля" там були очисні споруди, розпочиналося будівництво нових, але згодом все було знищено, в тому числі й стави-відстійники. Після закриття шахти питання про будівництво очисних споруд було включено до проекту ліквідації шахти. Разом з тим у 2002 році під час перегляду проектів Мінпаленерго ці обсяги було виключено з проекту ліквідації шахти "Пролетарська".
Сьогодні є нагальна потреба в очисних спорудах в селищі Новотошківське. Каналізаційні стоки від 60 житлових будинків без очищення стікають по балці до річки Сіверський Донець, частково уходячи під землю, що може спричинити бактеріологічне зараження питної води в наявних свердловинах й водоносних жилах.
Згідно Постанов міської санепідемстанції, Державного управління екології та природних ресурсів Луганської області призупинені роботи по рекультивації місць найбільшого радіаційного забруднення на території ліквідованої шахти і відізвано проект ліквідації шахти. Обласна дирекція "Укрвуглереструктуризації" пропонує відмінити призупинення і дати можливість завершити рекультивацію.
Зі свого боку місцева влада, мотивуючи тим, що новий проект ліквідації шахти було прийнято без узгодження з міськими органами влади, і тим, що селище Новотошківське позбавилось очисних споруд з вини вугільного відомства, наполягає на першочерговому виконанні робіт по будівництву очисних споруд, а вже потім здійснення обвідної канави і рекультивації. Міський голова Володимир Патюта вийшов з пропозицією до представників дирекції "Укрвуглереструктуризації" разом звернутися в Мінпаленерго, щоб кошти, передбачені проектом закриття шахти "Пролетарська" на рекультивацію, направити на будівництво очисних споруд в селищі Новотошківське.
Підводячи підсумки наради, Юрій Кононов зазначив, що зі свого боку він буде сприяти вирішенню питання про будівництво очисних споруд в селищі на рівні Міністерства екології та природних ресурсів та Мінпаленерго, частку участі місцевих рад вже визначено.
07 липня 2005,13:45
|
 |
 |
Екологами розглянуто стан природоохоронної роботи на підприємствах області.
Сьогодні на засіданні колегії Держуправлінні екології та природних ресурсів в Луганській області розглянуто стан природоохоронної роботи на підприємствах області щодо експлуатації установок очистки газу. В ході засідання зазначено, що в області гостро стоїть проблема нормалізації та поліпшення екологічної ситуації в населених пунктах. По валовим обсягам викидів забруднюючих речовин в атмосферу Луганська область посідає на 3 місце в Україні після Донецької та Дніпропетровської областей. У 2004 році стаціонарними джерелами підприємств у повітряний басейн області було викинуто в атмосферне повітря 453 тис. тонн забруднюючих речовин, що на 5,5% менше, ніж у 2003 році.
Основними забруднювачами атмосфери в області є підприємства обробної промисловості (37,2% від загального обсягу викидів, в тому числі чорної металургії – 22,3%), добувної промисловості (34,2%, в тому числі з видобування кам’яного вугілля - 32,5%), з виробництва електроенергії, газу та води (24,7%, в тому числі з виробництва електроенергії тепловими електростанціями – 23,2%). Значно впливають на стан повітряного басейну області промислові об’єкти, що зосереджені в Алчевську, Луганську, Краснодоні, Лисичанську, Стаханові - близько 75% загальної кількості викидів.
Результати посилення державного контролю за станом експлуатації споруд для очищення викидів протягом 2004-2005 років свідчать, що на значній кількості підприємств області має місце порушення вимог “Правил експлуатації установок очистки газу”. Так, лише в І півріччі 2005 року виявлені порушення майже на 30 підприємствах області. Типовими порушеннями є несвоєчасне або нездійснення обстежень технічного стану газоочисних установок, відсутність паспортів, реєстрації, інструкцій по експлуатації установок очистки газу, саме відсутність установок очистки газу, наявність корозійних пошкоджень, втрата герметичності апаратів тощо.
Колегія зобов’язала керівників підприємств, установ, організацій та фізичних осіб-суб’єктів підприємницької діяльності забезпечити безперебійну ефективну роботу і підтримання у справному стані споруд, устаткування і апаратури для очистки викидів, контроль ефективності газоочисних установок. Проводити реєстрацію нових та вжити заходів з перереєстрації існуючих установок очистки газу. Міськвиконкомам рекомендовано приділяти належну увагу по здійсненню контролю за дотриманням законодавства про охорону атмосферного повітря.
07 липня 2005,13:44
|
 |
 |
На регіональному ринку праці у І півріччі поточного року.
Служба зайнятості Луганської області сьогодні перебуває у стані активного розвитку, пошуку нових форм роботи, розширення взаємовідносин із соціальними партнерами. Зусилля колективів центрів зайнятості спрямовані, насамперед, на вирішення питань соціального захисту населення, задоволення потреб роботодавців у підготовлених кадрах, що сприятиме виконанню поставлених Програмою Кабінету Міністрів України «Назустріч людям» завдань щодо створення в Луганській області протягом 2005 року 35 тис. нових робочих місць.
Протягом січня-червня поточного року послугами обласної служби зайнятості скористалося 75,6 тис. незайнятих громадян, з яких працевлаштовано майже кожного третього, або 22,3 тис. осіб. На робочі місця шляхом надання дотацій роботодавцям з коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття працевлаштовано 680 безробітних. За підтримки служби зайнятості організували власну справу як суб’єкт підприємницької діяльності 1312 безробітних громадян. Із загальної чисельності осіб, які перебували на обліку у центрах зайнятості області протягом І півріччя 2005 року з метою підвищення конкурентоспроможності на ринку праці профнавчання та перенавчання проходили 5,2 тис. осіб. У громадських роботах за звітний період взяли участь 13,9 тис. безробітних, оплата праці яких здійснювалась за рахунок коштів Фонду, підприємств та місцевих бюджетів. Допомогу по безробіттю протягом 6 місяців поточного року отримували 43,8 тис. безробітних, сума виплаченої допомоги склала майже 24 млн. грн.
Станом на 1 липня 2005 року потреба підприємств, організацій та установ області у працівниках становить 10,9 тис. осіб, з них 2,5 тис. – вакансії службовців. В середньому по області станом на 1 липня на одне вільне робоче місце претендують 3 особи.
07 липня 2005,12:29
|
 |
 |
Губернатор Луганщини бере участь в XII Європейських Днях Регіональних представників в Бірмінгемі.
7-8 липня голова Луганської облдержадміністрації Олексій Данілов та його заступник з питань економічної політики Володимир Рисухін беруть участь в XII Європейських Днях Регіональних представників в Бірмінгемі. В ході проведення цих заходів Олексій Данілов презентує Луганщину як територію, виступить з доповіддю по інституціональній презентації управління територіями України, представить програму проведення Європейських днів в Луганській області в жовтні 2005 року та запросить делегації європейських країн взяти в них участь. За словами голови облдержадміністрації, презентація Луганщини на Європейських Днях у Великобританії сприятиме більш активному залученню інвестицій в економіку області, знаходженню шляхів до співпраці.
Доповідь голови Луганської облдержадміністрації Олексія Данілова:
„Сучасна система адміністративно-територіального устрою склалася в Україні в період панування радянської влади, побудована на тоталітарних засадах і в такому вигляді її було вживлено в тіло незалежної Української держави в період її становлення.
Україна є унітарною державою, її територію поділено на адміністративно-територіальні одиниці, які не мають ознак суверенітету. На сьогодні в Україні існує 456 міст, з яких – 176 міст обласного значення, 278 міст районного значення. В країні 118 районів у містах, 490 сільських районів, 24 області, Автономна Республіка Крим та міста з особливим статусом Київ та Севастополь. В Україні діють 12115 місцевих рад різних рівнів.
Вищим органом у системі органів виконавчої влади держави є Кабінет Міністрів України, який забезпечує здійснення державою внутрішньої та зовнішньої політики, виконання Конституції і законів України, актів Президента.
Виконавчу владу в областях і районах, в містах Київ та Севастополь здійснюють місцеві державні адміністрації, які підзвітні та підконтрольні органам виконавчої влади вищого рівня. Місцеві державні адміністрації на відповідній території забезпечують виконання державних і регіональних програм соціально-економічного та культурного розвитку, охорони довкілля, підготовку та виконання відповідних обласних і районних бюджетів, взаємодію з органами місцевого самоврядування.
В системі управління особливе місце займає місцеве самоврядування, що є правом територіальної громади – жителів села чи добровільного об’єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища та міста – самостійно вирішувати питання місцевого значення. Місцеве самоврядування здійснюється територіальною громадою як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування: сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи. Ці органи покликані проводити ефективну політику в інтересах людини через надання громадянам якісних послуг.
Діюча сьогодні адміністративно-територіальна система характеризується високим ступенем централізації влади по лінії уряд-область-район-сільрада та позбавленням представницьких органів на місцях можливості проводити ефективну політику в інтересах людини. Ця система на сьогодні є основним стопором для проведення ефективних соціально-економічних перетворень, вносить дисбаланс у фінансову сферу та не забезпечує ефективними державними послугами громадян України. Адміністративний поділ не враховує принципів економічної доцільності, що призводить до суттєвих соціально-економічних та територіальних диспропорцій.
На практиці місцеві ради не завжди виконують покладені на них функції, а їх реалізація перекладається на місцеві державні адміністрації, які апріорі не здатні повною мірою представляти інтереси місцевих громад. Низька ефективність діяльності органів місцевого самоврядування в Україні значною мірою обумовлена низьким рівнем бюджетного фінансування та відсутністю механізму трансферу фінансових ресурсів на базовий рівень територіальних громад.
Варто також відзначити, що існуюча в Україні система організації влади на місцевому рівні не відповідає загальноприйнятим європейським принципам, що закладені в Європейській Хартії місцевого самоврядування. Невиконання положень Хартії є суттєвою перешкодою на шляху реалізації Україною курсу на інтеграцію до Європейського співтовариства.
Досвід державного управління в демократичних європейських країнах свідчить про те, що централізація влади на певному етапі призводить до неефективності та навіть недієздатності системи державного управління. Натомість саме децентралізація влади з сильними інститутами місцевого самоврядування сьогодні є провідною формою державної організації розвинутих країн, яка підтвердила свою економічну перевагу.
Сьогодні в Україні широко обговорюється проект Закону України “Про територіальний устрій”, в якому передбачено створення таких рівнів адміністративно-територіальних одиниць: громада – район – регіон. При цьому реформування територіального устрою має здійснюватися “знизу до гори”, тобто перетворення відбуватимуться на рівні громад та районів, оскільки саме на цих рівнях має надаватися найбільша кількість послуг громадянам.
Пропонується, що громада буде базовим рівнем територіального устрою, що утворюється з одного або декількох поселень. Район – це об’єднання громад для забезпечення реалізації спільних інтересів, що має відповідну транспортну, інформаційну та іншу інфраструктуру. Якщо в районі є місто з населенням не менш 70000 жителів, такій громаді надається статус міста-району. Міста-райони не входять до складу районів, в межах якого вони знаходяться. Регіон представляє об’єднання районів та міст - районів для забезпечення реалізації спільних інтересів та здійснення збалансованого розвитку територій. За умови наявності в одній громаді хоча б одного міста, чисельність якого становить не менш 750000 жителів, така громада отримує статус міста-регіону. Міста-регіони не входять до складу районів та регіонів, в межах яких вони знаходяться.
Луганська область обрана серед чотирьох інших регіонів України як модельна при розробці нового устрою держави, бо тут сконцентровані найхарактерні для Сходу України особливості, а саме: висока доля урбанізації, велика кількість робітничих селищ, висока концентрація великих промислових підприємств, навколо яких зосереджується більшість населених пунктів.
Зараз в області нараховується 37 міст, в тому числі 14-обласного і 23 – районного підпорядкування, 109 селищ міського типу та 792 села. Система місцевого самоврядування області налічує 356 рад, з них 339-сільских, селищних, міських рад. Аналіз існуючого адміністративно-територіального устрою області показав, що тільки 30 селищних та 2 сільські ради можуть у відповідності до законопроекту про територіальний устрій залишитись без змін, решта - потребує об’єднання з іншими громадами.
Щодо адміністративних районів, то з 18 існуючих тільки три мають чисельність населення більше 70 тисяч жителів і можуть за нового закону залишитись без зміни меж. Решта районів потребують об’єднання.
Моделювання змін територіального устрою області відповідно до нового закону показало, що кількість адміністративних районів може знизитись з 18 до 8-10, а замість 14 міст обласного значення ми можемо мати 11 міст-районів, кількість громад по області може складати від 135 до 150.
Внаслідок реалізації запропонованої адміністративно-територіальної реформи Україна із централізованої держави має стати децентралізованою країною самоврядних громад з широким колом прав та повноважень, які діятимуть на підставі власної відповідальності та на благо власного населення.
Наближення влади безпосередньо до громадян спільно з запровадженням механізмів бюджетної автономії самоврядних одиниць дозволить на практиці реалізувати одне з основних завдань адміністративно-територіальної реформи - забезпечити отримання громадянами максимально можливої кількості якісних суспільних послуг. У той же час наділення представницької влади на місцях широким колом повноважень забезпечить реалізацію принципу „чим більше повноважень - тим більша відповідальність", що сприятиме підвищенню прозорості процесу прийняття рішень”.
07 липня 2005,09:06
|
 |
 |
В містах та районах області
Антрацит: за І півріччя поточного року відділом з питань соціального обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці прийнято 796 громадян, видано 424 пільгових посвідчення, 32 листа - талона на пільговий проїзд, забезпечено санаторно-курортним лікуванням 37 інвалідів та ветеранів війни, видано 10 інвалідних колясок. Компенсація на бензин та транспортне обслуговування нарахована і виплачена 106 інвалідам на суму 8548,87 грн. Виплачена компенсація за санаторно-курортне лікування 4 інвалідам ВВВ на суму 600 грн. Виплачена грошова допомога 28 інвалідам на суму 1290 грн. та 26 пенсіонерам за віком на суму 831 грн. У будинки-інтернати оформлено 13 громадян похилого віку.
Лутугинський район: протягом червня в райдержадміністрацію надійшли скарги щодо відсутності постачання скрапленого газу пільговим категоріям населення. Поточного року місцевим бюджетом виділено 46983 тис. грн. на придбання скрапленого газу для 1200 чол. ветеранів війни. 2 липня районним управлінням праці та соціального захисту населення направлено договір до ДП "Бутангаз" на підпис. На сьогодні договір не підписано. Керівництво ДП "Бутангаз" мотивує це тим, що потрібно внести 50% передоплати. Згідно Бюджетного кодексу УТСЗН передоплату надати не може.
Сватівський район: станом на 5 липня агроформуваннями району заготовлено 3900 тонн сіна при плані 6779 тонн, також проведено обгортання соняшнику на площі 10774 га, кукурудзи – 2062 га. Всього скошено зернових та зернобобових на площі 130 га, в тому числі озимої пшениці – 20 га, гороху – 110 га.
06 липня 2005,13:32
|
 |
 |
У разі виконання програми внутрішньобласної кооперації в економіку Луганщини було б залучено більше 250 млн. грн. – Костянтин Автономов.
Про підсумки виконання програми внутрішньобласної кооперації йшла мова на нараді з керівниками промислових та вугледобувних підприємств. За словами першого заступника начальника Головного управління промислової політики Костянтина Автономова, за 5 місяців поточного року з різних об'єктивних і суб'єктивних причин, показники, порівняно з минулим роком, істотно понижені: завдання виконане лише на 11%, за підсумками 5 місяців на 26%.
„З одного боку об'єктивною причиною невиконання програми з'явилася відсутність бюджетного фінансування вугільних підприємств, - зазначив Костянтин Автономов. - З іншого - суб'єктивними причинами було небажання працювати спільно в рамках діючої на 2005 рік "Програми внутрішньобласної кооперації", сформованої по ваших же заявках”.
Серед суб'єктивних причин, які були названі під час наради, є закупівля устаткування за власні (небюджетні) кошти у виробників з інших областей і частіше у посередників, що не є виробниками; невчасні розрахунки, а частіше борги, за раніше поставлену продукцію та інші. За словами заступника начальника, свого часу пропрацювало питання і досягнуті домовленості про передпостачання устаткування вугільним підприємствам з розстрочкою платежу на 2-3 місяці. Крім того, „...підприємства були готові на це, але чергові зриви розрахунків за поставлену продукцію зірвали всі подальші домовленості і "джентльменські" зобов'язання. Як правило, після постачання виробів, домовленості забувалися”, - наголосив Костянтин Автономов.
За думкою керівництва Головного управління промислової політики, на обласному рівні ці завдання можна вирішити простіше і швидше, оперативно обговоривши всі виникаючі проблеми за ціною і якістю. „Слідство перерахованих причин - зниження темпів зростання об'ємів виробництва на більшості вугільних підприємств і в цілому по вугільній промисловості регіону (96,3%), зниження завантаження підприємств промисловості, що працюють на вугільну галузь і мають величезний технічний потенціал”, - підкреслив заступник начальника. Серед наведених прикладів зниження об'ємів виробництва були ВАТ "Свердловській машинобудівний завод"(на 57,9%), ВАТ "Краснолучській машинобудівний завод" (на 17,5%), ХК "Луганськуглеремонт" (на 18,2%), ВАТ "Першотравневий електромеханічний завод" (на 8,0%).
„За нашими скромними підрахунками з економіки області за 5 місяців поточного року виведено близько 62 млн. грн. грошових коштів, - відмітив Костянтин Автономов. – А за сприятливих умов, у разі виконання програми в повному об'ємі, могло бути залучено в економіку Луганщини за допомогою виплати заробітної платні прямих і непрямих податків і зборів більше 250 млн. грн. Зараз ці грошові потоки йдуть за межі області і працюють не у нас”.
06 липня 2005,12:02
|
 |
 |
Представники Луганської облдержадміністрації увійшли до складу робочої групи по врегулюванню ситуації на Сєверодонецькому „Азоті”.
Ситуацію навколо правомірності створення ЗАТ „Сєверодонецьке об’єднання „Азот” має розв’язати робоча група, яку створено за ініціативою Першого віце-прем’єр-міністра України Анатолія Кінаха. До її складу увійшли представники міністерств економіки, промислової політики, юстиції, а також Фонду Держмайна, Антимонопольного комітету, Державної податкової адміністрації та Луганської облдержадміністрації. Зараз начальник управління промисловості Головного управління промислової політики облдержадміністрації Олександр Ісаченко знаходиться у Києві, де робоча група займається поглибленим вивченням ситуації і виробленням пропозицій стосовно перспектив ефективної роботи Сєверодонецького Державного Виробничого Підприємства „Азот”.
Нагадаємо, що 24 грудня 2004 року на базі цілісного комплексу ДВП „Об’єднання „Азот” за планом санації підприємства було створено ЗАТ „Сєверодонецьке об’єднання „Азот” та ЗАТ „Поліетилен”. З лютого 2005 року почалися судові тяжби за позовом компанії „Луганськобленерго” щодо недійсності створення ЗАТ „Сєверодонецьке об’єднання „Азот” з 660% власності американської компанії „Worldwide Chemical LLC” та 40% державної власності. Зараз Генеральна прокуратура України закрила цивільну справу щодо ЗАТ зі відсутності порушень чинного законодавства. Але суди тривають. На підприємстві постійно працюють перевірки. Трудовий колектив підприємства звернувся до керівництва держави по допомогу у вирішенні майнового конфлікту для налагодження стабільної роботи підприємства.
Сторінки:
Архів по роках: | 2001 | 2002 | 2003 | 2004 | 2005 | 2006 | 2007 |
Sub_Class with id 0 does not exist
|