26 жовтня 2005,14:17
|
 |
 |
30 жовтня 2005 року о четвертій годині ранку стрілки годинника буде переведено на одну годину назад.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 13 травня 1996 року на території України 30 жовтня 2005 року о четвертій годині за київським часом скасовується дія літнього часу переведенням стрілки годинника на одну годину назад.
За повідомленням ДП „Луганськстандартметрологія”, доцільність введення та скасування літнього часу обґрунтовано багаторічними дослідженнями географічних та кліматичних особливостей країни.
Сьогодні запровадження літнього часу є загальноприйнятою світовою практикою. Всі країни Європи та сусідні з ними держави користуються літнім часом. В умовах економічної інтеграції європейських країн стає необхідною синхронізація в порядку обчислення часу в транспортних та банківських системах, лініях міжнародного зв’язку, енергетичних системах тощо. Тому терміни дії літнього часу запроваджуються в Україні відповідно до рекомендацій Європейської Економічної Комісії ООН для гармонізації відліку часу на території всієї Європи і прилеглих до неї держав.
26 жовтня 2005,08:31
|
 |
 |
В містах та районах області: Біловодський район
За 9 місяців поточного року в експлуатацію введено 80 об’єктів загальною площею 4 тис. 833 кв. м, що на 129% більше порівняно з попереднім роком. В тому числі введено 60 житлових будинків загальною площею 4 тис. 374 кв. м (2004р. – 62 об’єкти загальною площею 4502 кв. м, з них 52 будинки загальною площею 4324,8 кв. м). По фонду "Власний дім" введено в експлуатацію 49 об’єктів загальною площею 2 тис. 576 кв. м, що на 24 об’єкти більше попереднього року, з них 29 будинків загальною площею 2 тис. 117 кв. м, що в 1,7 рази більше попереднього року.
25 жовтня 2005,15:45
|
 |
 |
Програма профілактики злочинності на 2005–2010 роки затверджена розпорядженням голови облдержадміністрації.
Комплексну програму профілактики злочинності в Луганській області на найближчі п’ять років затвердив своїм розпорядженням голова Луганської облдержадміністрації Олексій Данілов. Метою обласної Комплексної програми профілактики злочинності на 2005-2010 роки є забезпечення активної протидії злочинності та досягнення уповільнення темпів її зростання, удосконалення законодавства, організації, засобів і методів запобігання й розкриття злочинів.
Досягненню цієї мети сприятимуть заходи, спрямовані на викоренення корупції, зменшення кримінального тиску на економічні відносини, обмеження незаконного обігу зброї, наркотичних засобів, недопущення втягнення у злочинну діяльність неповнолітніх.
З метою поширення правових знань щорічно проводитимуться тижні правових знань в організаціях та установах області. Планується організація радіопередачі „Юридична студія” на обласному державному радіо.
Основні напрямки програми: захист життя, здоров’я, честі та гідності особи її майна від злочинних посягань, заходи щодо запобігання скоєння злочинів і правопорушень неповнолітніми та молоддю, боротьба з наркоманією та алкоголізмом, протидія рецидивній злочинності, приведення ізоляторів тимчасового утримання до європейських норм і стандартів, запобігання поширенню бродяжництва, охорона громадського порядку та безпека дорожнього руху, матеріально-технічне забезпечення профілактичної роботи.
Основні заходи цієї програми спрямовані на протидію корупції та на боротьбу з економічною злочинністю та контрабандою. Здійснюватиметься перевірка посадових осіб органів державної виконавчої влади й місцевого самоврядування, які проводять узгодження дозволів на функціонування суб’єктів підприємницької діяльності, що здійснюють операції з брухтом чорних і кольорових металів, а також з видобутку корисних копалин, зокрема вугілля. Більш жорстким стане контроль за виконанням постанов суду про накладання адміністративних стягнень.
Боротьбі з економічною злочинністю та контрабандою сприятимуть скоординовані заходи для викриття зловживань з боку посадових осіб, насамперед фактів хабарництва і корупції. Також вживатимуться заходи для зменшення заборгованості перед державним бюджетом великих стратегічно важливих підприємств. Інформування населення щодо розслідування найбільш резонансних кримінальних справ здійснюватиметься через засоби масової інформації.
25 жовтня 2005,15:27
|
 |
 |
Учасники „Європейських днів в Україні” відвідали Східноукраїнський національний університет в Луганську.
24 жовтня в Луганську члени Координаційного комітету Європейської асоціації державних територіальних представників та заступник голови облдержадміністрації Анатолій Путінцев зустрілися з ректором Східноукраїнського національного університету ім. В.Даля Олександром Голубенком та студентами магістратури державного управління університету.
Під час зустрічі вони обговорили питання вищої школи та системи навчання держслужбовців. Члени Координаційного комітету зазначили, що державна служба є основою демократичного суспільства, тому вона має бути незалежною від політики. На їх думку, сьогодні кожній державі необхідно мати на держслужбі не лише гарних спеціалістів, а й людей, здатних комплексно розв’язувати нагальні проблеми в країні. Перебуваючи в університеті, європейські представники ознайомилися з експозиціями музею історії та досягнень СНУ ім.В.Даля та відвідали навчально-виховний центр "Україна і світ".
25 жовтня Члени Координаційного комітету Європейської асоціації державних територіальних представників відбули до Києва, де, за програмою, мають зустрітися з віце-прем’єр-міністром України Романом Безсмертним.
25 жовтня 2005,15:26
|
 |
 |
250 дорожньо-транспортних пригод скоєно в області з вини пішоходів за 9 місяців 2005 року.
За даними Управління Державтоінспекції УМВС України в Луганській області, за 9 місяців 2005 року на дорогах Луганської області в 1772 ДТП травмовано 2189 чоловік, 221 від отриманих травм загинув, що на 3 пригоди менш ніж за аналогічний період минулого року. У Луганську сталося 368 дорожньо-транспортних пригод, у яких 19 чоловік загинули, та 419 отримали травми, що на 28 випадків менш у порівнянні з минулим роком.
З вини водіїв сталося 1454 ДТП, у яких 176 людей загинули та 1906 одержали травми різного ступеня тяжкості. З вини водіїв, що знаходилися за кермом автомобіля в нетверезому стані, сталося 173 пригоди, наслідком яких стала загибель 23 людей та травмування 234.
Однією з проблем дорожньо-транспортного травматизму с недисциплінованість пішоходів, що призводить до ДТП та ускладнення транспортної обстановки. За 9 місяців з вини пішоходів у містах та районах області скоєно 250 пригод, у яких 217 чоловік травмовано та 38 - смертельно, що на 69 подій менше за минулий рік. В обласному центрі трапилося 69 дорожньо-транспортних пригод, у яких 64 чоловіка одержали тілесні ушкодження та 6 загинули, що на 23 випадки менше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
На совісті нетверезих пішоходів 35 ДТП, у яких 27 травмовано та 9 загинули, що на 19 випадків менш у порівнянні з минулим роком, з них у Луганську трапилося 11, - 2 людини загинули та 9 постраждали, це на 10 випадків менш, ніж у 2004 році. У порівнянні з аналогічним періодом 2004 року аварійність з вини пішоходів у 2005 році зросла у таких містах, та районах як: Красний Луч на 6 випадків, Рубіжне - на 4, Жовтневий р-н Луганська - на 2 випадки.
За 9 місяців поточного року за проїзд на заборонений сигнал світлофору до адміністративної відповідальності притягнуто 4277 водіїв та 2143 - за порушення правил проїзду пішохідних переходів. Також на 14068 пішоходів, які порушили Правила дорожнього руху при переході проїжджої частини дороги, складено адміністративні протоколи. Це свідчить про те, що пішоходи не дотримуються вимог ПДР та порушують їх значно більше, ніж водії.
З цією метою, у Луганську та області, співробітниками Державтоінспекції було проведено роботу з навчання цивільного населення Правилам дорожнього руху, здійснені профілактичні заходи, пов’язані з забезпеченням безпеки дорожнього руху.
Управління ДАІ Луганської області спільно з регіональним представництвом газети «Комсомольська правда в Україні», з метою запобігання дорожнім трагедіям та збереження життя громадян, з 1 по 30 вересня проводили акцію «Школа дорожньої безпеки», яка складалась з рейдів на небезпечних перехрестях обласного центра, а так само рейдів у шкіл міста.
За 9 місяців організовано 7267 бесід з дорослим населенням, в яких охоплено 91564 чоловіки, в т.ч. бесід в АТП - 3412, охоплено 40116 чоловік. Крім того, було організовано 1512 тематичних заходів для дітей, при цьому було охоплено 82857 дітей.
У школах обладнано 365 об'єктів з безпеки дорожнього руху, з них 345 класів і куточків та 20 автомайданчиків.
Співробітники Державтоінспекції постійно контролюють роботу з навчання у трудових колективах ПДР, проводять обстеження підприємств, у кожному випадку складають акти обстеження з приписами, що направляються керівництву на усунення виявлених недоліків. Стаття 20 Закону України «Про дорожній рух» вимагає від керівників підприємств, установ і організацій, незалежно від форм власності, здійснювати заходи по навчанню громадян Правилам дорожнього руху. Проте керівники підприємств, у свою чергу, роботу у даному напрямку не проводять.
Необхідна тісна взаємодія ДАІ з усіма зацікавленими особами, органами влади на місцях, також необхідно активізувати роботу у цьому напрямку. Тільки здійснивши цілий комплекс організаційних, адміністративних, педагогічних і виховних заходів, може знизитись ріст аварійності на вулицях і дорогах Луганської області.
25 жовтня 2005,13:09
|
 |
 |
Встановлені порушення цінової дисципліни на деяких підприємствах області.
Державною інспекцією з контролю за цінами в Луганській області з 14 по 20 жовтня проведено перевірки дотримання державної дисципліни цін. В ході перевірок встановлено, що Кіровським комунальним підприємством "Виробниче управління житлово-комунального господарства" в період з 1 січня по 1 червня поточного року необґрунтовано застосовувався повний розмір тарифу з квартплати за рахунок включення у вартість фактично не виконаних послуг або виконаних не в повному обсязі. Підприємством нарахована та стягнена завищена вартість за експлуатацію ліфтів у розмірі 0,07 грн. за м. кв. (як при цілодобовій роботі ліфтів), замість обґрунтованої вартості 0,05 грн. за м. кв. при фактичній роботі ліфтів 17 годин на добу. Держінспекцією до підприємства застосовані економічні санкції в розмірі 9,6 тис. грн., в тому числі штраф 6,4 тис. грн.
Державним підприємством "Старобільське лісомисливське господарство" в період з 1 квітня 2003 року по 18 липня 2005 року реалізовувались дрова для населення за завищеними цінами. При затвердженій граничній ціні на дрова м’яколистяних порід 22,5 грн. за 1 куб. м реалізовували за ціною 58 грн. за 1 куб. м, дрова хвойних порід при затвердженій ціні 23,2 грн. за 1 куб. м реалізовували за ціною від 50 до 81,6 грн. за 1 куб. м, дрова твердолистяних порід при затвердженій ціні 25,9 грн. за 1 куб. м реалізовували за ціною 67 грн. за 1 куб. м. Сума додатково отриманої виручки склала 3,1 тис. грн. Держінспекцією до підприємства застосовані економічні санкції в розмірі 9,2 тис. грн.
25 жовтня 2005,09:22
|
 |
 |
Законодавча ініціатива луганських медиків знайшла гарячу підтримку у профільному комітеті Верховної Ради України. - Народний депутат України Лілія Григорович.
Законопроект щодо змін у системі фінансування медичних закладів України подали Верховну Раду України луганські медики 10 днів тому. Він має бути підтриманим та доопрацьованим депутатами. Так вважає народний депутат України, заступник голови комітету з питань охорони здоров’я, материнства та дитинства радник Президента України з питань охорони здоров’я Лілія Григорович. Сьогодні вона відвідала Луганськ та зустрілася з головними лікарями медичних закладів Луганської області. На зустрічі обговорювалися основні засади цього законопроекту, ініціатором якого стало управління з питань охорони здоров’я Луганської облдержадміністрації.
За словами начальника управління Ірини Комаревцевої, головною причиною ініціативи стала проблема диспропорції у фінансовому стані медичних установ у різних регіонах, в залежності чи то є промисловий, чи сільськогосподарський регіон. Законопроект про державне управління та регулювання усієї системи охорони здоров’я передбачає різні джерела фінансування різного рівня медичної допомоги. „Для того, щоб у нас районні лікарні і райони не опинялися наодинці з частіш за все скрутними фінансовими можливостями своїх регіонів, ми пропонуємо на обласному рівні не зациклюватися на фінансуванні окремих медичних закладів, які є обласною комунальною власністю, а обласним радам розробляти та приймати до фінансування профільні регіональні програми”, - вважає Ірина Комаревцева. Ці програми будуть допомагати розвитку, наприклад сільської медицини, пологової допомоги, лікуванню туберкульозу тощо. Вона заявила, що обласні органи самоврядування не повинні обмежуватися сферою діяльності лише кількох медзакладів. Вони повинні думати про розвиток медичної допомоги всієї області. „В той же час ми пропонуємо найдорожчі види медичної допомоги – високоспеціалізовану допомогу, наприклад психіатричну, туберкульозну, перевести на державний бюджет. Це те, що називається у концепції реформування системи охорони здоров’я України багатоканальним фінансуванням. Така модель діє в інших країнах”, - заявила начальник обласного управління охорони здоров’я. Вона підкреслила також, що на її власну думку „залишати юридичну самостійність медичних закладів і так звану децентралізацію фінансування в чистому вигляді – для нашого регіону просто згубно”.
В ході зустрічі головним лікарям було запропоновано взяти участь у доробці цього законопроекту та у створенні галузевих медичних програм регіонального рівня для прийняття їх обласною радою на наступний рік. Свої пропозиції медики мають надсилати до управління охорони здоров’я облдержадміністрації. Планується створити робочу групу, яка узагальнить усі пропозиції для подальшого подання їх до Верховної Ради.
В розмові з медиками Луганщини Лілія Григорович високо оцінила професійний рівень Ірини Комаревцевої. „Таких професійних регіональних менеджерів від медицини ми чекали 14 років”, - заявила вона і назвала конфлікт депутатів Луганської обласної ради з начальником обласного медичного управління непорозумінням, „дивним анекдотом, який соромно розповідати навіть у власних колах”. За словами Лілії Григорович, „Нам треба мати не тільки народно обраного Президента, а й дійсно народно обрану Верховну Раду, обласні, міські та селищні ради, щоб вони по-справжньому захищали інтереси населення”, - впевнена народний Депутат України. Вона пообіцяла всебічно патронувати медичну сферу Луганщини та допомагати, в тому числі в матеріальному аспекті.
У якості депутата ВР, а також голови громадської жіночої організації „Союз-Україна” Лілія Григорович також відвідала одну із луганських шкіл та зустрілася із студентами й викладачами Луганського національного педуніверситета.
25 жовтня 2005,08:49
|
 |
 |
В містах та районах області: Троїцький район
Питання соціально-економічного розвитку району за 9 місяців поточного року, розвитку тваринництва, підготовки ЖКГ до роботи в осінньо-зимовий період, хід газифікації населених пунктів району були розглянуті минулого тижня на засіданні колегії райдержадміністрації Зазначено, що за 9 місяців 2005 року господарським комплексом району основні показники розвитку галузей виконані. Сільгосппідприємствами збільшено виробництво зернових без кукурудзи на 18,3 тис. тонн проти плану і одержано валовий збір - 114 тис. тонн. Валовий збір озимої пшениці склав - 80,2 тис. тонн, врожайність - 33,7 ц/га. Затримується збирання соняшника. Крім того, за звітний період на 302 кг збільшилась продуктивність дійного стада і склала 2 тис. 571 кг на одну фуражну корову. Поголів’я свиней та овець збільшилось на 599 та 528 голову відповідно. На 159 голів зросла кількість великої рогатої худоби. Разом з тим, на 5 тонн зменшено виробництво молока, низькими залишаються середньодобові прирости ВРХ та свиней. Темп росту промислової продукції склав 81,4%. На 1,6 тис. тонн зменшено виробництво олії, на 112 тонн - сира, на 122 тонн - масла тваринного.
На засіданні також зазначено, що протягом останніх п’яти років в галузі тваринництва зменшується кількість великої рогатої худоби по агроформуванням та приватному сектору, особливо маточне поголів’я. З 1 червня до 1 жовтня поточного року поголів’я ВРХ зменшилось на 300 голів. Частково поліпшились справи в свинарстві, але й тут темпи падіння поголів’я свиней за останні 10 років не компенсує приріст за 2001-2005рр.
В ході засідання виявлено, що об’єкти житлово-комунального господарства підготовлені до роботи в осінньо-зимовий період не в повній мірі. Роботу керівників підприємств житлово-комунального господарства по підготовці до роботи в осінньо-зимовий період признано недостатньою. З метою повного виконання обсягу робіт з цього питання керівникам експлуатаційної дільниці підприємства "Луганськтеплокомуненерго", районної дільниці Старобільського РВУ, комбінату комунальних підприємств доручено до 1 листопада поточного року прийняти невідкладні заходи щодо усунення виявлених недоліків.
За підсумками газифікації населених пунктів у 2005 році зазначено, що за 9 місяців поточного року виконано 66,4 км укладки труби, у тому числі по підвідним газопроводам - 25,4 км та розвідним газовим мережам у селах - 41 км. Виконана обв’язка 726 житлових будинків, до газового опалення підключено 489 житлових будинків. Газифіковано 4 школи, по двом школам вже закінчується виконання монтажних робіт. Всі будівельно-монтажні роботи по газифікації сіл виконані за рахунок коштів населення. Але гострим залишається питання по виконанню робіт на підвідному газопроводі до с.Покровське (I-III черга), внаслідок не отримання з Держбюджету 1,1 млн. грн.
24 жовтня 2005,15:50
|
 |
 |
В містах та районах області: Краснодонський район
На засіданні колегії Краснодонської райдержадміністрації, яке відбулось минулого тижня, були розглянуті питання виконання бюджету та програми соціально-економічного розвитку району за 9 місяців 2005 року, підготовки навчальних закладів та закладів медичного обслуговування населення району до роботи в осінньо-зимовий період, їх матеріально-технічне й кадрове забезпечення. В засіданні взяли участь селищні та сільські голови, секретарі виконкомів селищних та сільських рад, начальники відділів, управлінь та служб райдержадміністрації, керівники сільгосппідприємств, закладів медичного обслуговування та навчальних закладів. Зазначено, що за 9 місяців поточного року приріст обсягів виробництва склав 12,4% у порівнянні з відповідним періодом минулого року. Товарів широкого використання вироблено на суму 31 млн. 786,5 тис. грн., що на 43,5% більше проти аналогічного періоду минулого року. Обсяги валової сільськогосподарської продукції збільшились на 2,3% відповідно до звітного періоду та досягли 25,5 млн. грн. Реалізовано продукції на 31,6% більше порівняно з минулим роком на суму 18359,1 тис. грн. Виробництво м’яса збільшилось на 8,7%, яєць – на 23,8%, надої на фуражну корову - на 0,8%. Поголів’я корів зросло на 4%, свиней – на 6,9%, птиці – на 31,5%. Обсяг роздрібного товарообігу торгових підприємств усіх форм власності склав 129,6% проти аналогічного періоду 2004 року. Розвиток підприємництва дозволив відкрити 15 нових торгових підприємств, створити в цій галузі 29 нових робочих місць. В галузі капітального будівництва освоєно капітальних інвестицій на суму 9,9 млн. грн., або 104,5% порівняно з минулим роком. Крім того, в експлуатацію введено 24,2 км газових мереж, газифіковано 385 будинків.
В ході засідання зазначено, що за 9 місяців поточного року досягнуто значний приріст коштів у зведений бюджет району у порівнянні з минулим роком як податкових платежів, так і міжбюджетних трансфертів. Безпосередньо податків і зборів надійшло на суму 22 млн. 988 тис. грн. (або 104,2% від запланованого) при затвердженому уточненому плані 22 млн. 57 тис. грн. На 640,5 тис. грн. зменшена недоїмка по платежах в бюджет у порівнянні з початком року, в обсязі 1737,9 тис. грн. отримано міжбюджетних трансфертів при плані 1845,9 тис. грн. У спеціальний фонд бюджету району надійшло коштів в обсязі 1257,2 тис. грн., з яких 69,9% – кошти із загального фонду бюджету для витрат бюджету розвитку. Досягнутий рівень виконання доходної частини бюджету району дозволив забезпечити своєчасні розрахунки по заробітній платі, енергоресурсах та інших соціально-захищених статтях витрат. Капітальних витрат зроблено в обсязі 2520тис. грн.
Порівняно з ІІ кварталом поточного року на 14% збільшена середньомісячна заробітна плата до 571,6 грн., середній розмір пенсій - на 5,4% до 425,8 грн. Рівень офіційно зареєстрованого безробіття в поточному році знизився на 0,3% порівняно з минулим роком та склав 0,98%.
• 20 жовтня відбулась XXV сесія райради 4-го скликання, в ході якої було заслухано звіт про виконання районного бюджету за 9 місяців 2005 року і уточнення його показників на 2005 рік, обговорено хід виконання районної програми охорони навколишнього середовища та забезпечення екологічної безпеки на 2003-2005рр., виконання програми подолання бідності на 2000-2005рр. та затвердження програми аналогічної програми на 2006-2009рр. Крім того, депутати затвердили цільову комплексну програму "Фізичне виховання – здоров’я нації" на 2006-2008рр., а також програму заходів щодо створення дитячих будинків сімейного типу на 2006-2008рр.
24 жовтня 2005,15:17
|
 |
 |
Визначені завдання з реалізації Програми економічного і соціального розвитку Луганської області до кінця року.
За підсумками виконання Програми економічного і соціального розвитку Луганської області за 9 місяців, які були розглянуті 21 жовтня на засіданні колегії облдержадміністрації, відзначені позитивні результати роботи виконавчих органів Алчевської, Лисичанської, Луганської, Рубіжанської міських рад та Білокуракинської, Новопсковської райдержадміністрацій.
Розпорядженням голови облдержадміністрації затверджені завдання з реалізації Програми до кінця поточного року. Так, Головному управлінню промисловості та розвитку інфраструктури, управлінню містобудування та архітектури облдержадміністрації до кінця 2005 року доручено здійснити організаційні заходи щодо збільшення досягнутих темпів зростання промислового виробництва.
Головним управлінням: промисловості та розвитку інфраструктури, агропромислового розвитку; економіки; управлінню містобудування та архітектури облдержадміністрації; райдержадміністраціям, рекомендовано виконавчим органам місцевого самоврядування звернути особливу увагу на необхідність спрямування інвестиційних ресурсів у пріоритетні галузі економіки області, підвищення ефективності використання інвестицій в основний капітал.
Головам Антрацитівської, Кремінської та Перевальської райдержадміністрацій необхідно звернути увагу на погіршення показників соціально-економічного розвитку районів та вжити заходи щодо поліпшення становища.
Головному правлінню праці та соціального захисту населення облдержадміністрації, Луганському обласному центру зайнятості треба посилити контроль за станом погашення заборгованості із заробітної плати на підприємствах області, реалізацією заходів програми зайнятості населення.
Управлінню охорони здоров’я облдержадміністрації, райдержадміністраціям і рекомендовано виконавчим органам місцевого самоврядування здійснити заходи, спрямовані на поліпшення медичного обслуговування всіх верств населення, зниження рівня захворюваності.
Управління ветеринарної медицини в Луганській області має розробити комплекс попереджувальних заходів щодо запобігання розповсюдженню „пташиного грипу" на територію області.
Управлінню житлово-комунального господарства облдержадміністрації, райдержадміністраціям, рекомендовано виконавчим органам місцевого самоврядування забезпечити беззбиткову роботу підприємств житлово-комунального господарства на території області шляхом доведення тарифів до економічно обґрунтованого рівня у термін до 1 грудня 2005 року або передбачити відповідні дотації у місцевих бюджетах.
Сторінки:
Архів по роках: | 2001 | 2002 | 2003 | 2004 | 2005 | 2006 | 2007 |
Sub_Class with id 0 does not exist
|