Sub_Class with id 258 does not exist
Луганська обласна військово-цивільна адміністрація (стара версія) Діяльність ОДА Прес-центр Архів новин 2001-2007
Луганська обласна державна адміністрація
| |


ГоловнаЛист адміністратору Веб-сервераКарта сайту

Гаряча лінія
Гаряча лінія
Довідник посадовців
Телефонний довідник
ОпитуванняОпитування

Сьогодні: понеділок, 16 вересня 2024

Луганська обласна військово-цивільна адміністрація (стара версія)Діяльність ОДАПрес-центр
Архів новин 2001-2007
11 серпня 2006,09:49 Версія для друку

В містах та районах області: Брянка

До нового навчального року готові 90% шкіл міста. Проведені поточні ремонти вугільних котелень. В школах відремонтовані кабінети, майстерні, рекреації. Відремонтовані системи центрального опалення учбових закладів №2,17,20, НСШ №8, спортзал і їдальня НСШ №8, СДЮШОР. Здійснюється покриття лінолеумом підлоги в школах №1,23, ремонт системи опалення спортзалу СШ №4 та системи центрального опалення дитячого садка №53. З міського бюджету в 2006 році на поточний ремонт фактично профінансовано 84,6 тис. грн., 5,8 тис. грн. - на ремонт центрального опалення СДЮШОР. На ремонт навчальних установ залучені 35 тис. грн. батьківських і спонсорських внесків.
● У I півріччі 2006 року промисловими підприємствами міста Брянка вироблено товарної продукції в діючих цінах на 50,8 млн. грн., що у порівняних цінах складає 111% до аналогічного періоду минулого року. Приріст забезпечено в добувній промисловості на 3,2% (в тому числі з видобутку вугілля – на 13,2%), в переробній промисловості – на 58,1% (в тому числі у машинобудуванні – на 69%), в легкій промисловості – на 20,8%, в хімічній – на 32,4%.

10 серпня 2006,17:21 Версія для друку

Повідомлення про захворювання на холеру мешканців Луганщини є дезінформацією. – Олександр Меженський.

„Повідомлення про захворювання на холеру мешканців Луганщини є суто дезінформацією, поширеною недбалими журналістами”, – заявив сьогодні на прес-конференції заступник голови Луганської облдержадміністрації Олександр Меженський. В прес-конференції також взяли участь заступник голови ЛОДА Зіновій Гузар, заступник головного санітарного лікаря області Надія Качур, заступник начальника управління охорони здоров’я ЛОДА Сергій Антонов, представники Луганської станції швидкої допомоги. Вони спростували факт захворювання трьох мешканців Луганської області на холеру та смерть одного з них від цієї небезпечної хвороби, повідомлення про який з’явилося сьогодні на луганському сайті „Схід-інфо”.
Як підтвердила Надія Качур, 19 липня дійсно на станцію швидкої допомоги м.Луганська надійшов виклик до тяжко хворого. При першому обстеженні лікар швидкої поставив попередній діагноз з підозрою на холеру. Хворого було госпіталізовано до міської лікарні №4 та розмістили в ізольованому боксі. Проте лабораторні обстеження не підтвердили наявність збудника холери. Хворий дуже швидко одужав та був виписаний з лікарні. Сьогоднішнє повідомлення „Схід-інфо” про факт смерті від холери є повністю безпідставним, не підтвердженим жодним документом.
За словами Надії Качур, холера відноситься до особливо небезпечних карантійних інфекцій, яка потребує впровадження негайних карантійних заходів, і тому не може бути скрита від громадськості. Такий діагноз може встановлюватись тільки медкомісією у складі лікаря-епідеміолога, інфекціоніста та бактеріолога. Вона також повідомила, що всі хворі на шлунково-кишкові інфекції обов’язково проходять обстеження на холеру.
Обласна санепідстанція щотижнево отримує вичерпну інформацію про всі випадки захворювання на гострі кишкові інфекції на території Луганської області. „За 10 останніх років жодного факту захворювання на холеру не зареєстровано”, - запевнила Надія Качур.
„Інформація такого напрямку може дестабілізувати ситуацію в регіоні, викликати невиправдану паніку серед населення”, - заявив Зіновій Гузар. На його думку, всі факти, розповсюджені „Схід-інфо”, є інспірованими, „і хай це залишиться на совісті тих, хто поширив неперевірену інформацію”.
Учасники прес-конференції звернулися до журналістів із закликом бути більш толерантними і не підвищувати рейтинг своїх видань за рахунок спокою городян. Самих мешканців області керівництво запевнило, що епідемічна ситуація завжди знаходиться під пильним наглядом фахівців, і наразі відповідає нормам літнього сезону. Проте лікарі нагадали, що тривала спека підвищує ризик захворювання на кишкові інфекції, тому населення має дотримуватись звичайних санітарно-гігієнічних норм у побуті і зберігати спокій.

10 серпня 2006,16:26 Версія для друку

7 тис. будинків та квартир газифіковано на Луганщині в І півріччі цього року.

9 серпня відбулась обласна нарада управління містобудування і архітектури облдержадміністрації, в роботі якої взяли участь заступник голови облдержадміністрації Олег Тітамир, заступники міських голів, голів РДА, керівники структурних підрозділів ОДА та відповідних служб, проектних і підрядних організацій. На нараді розглянуті підсумки виконання програми газифікації населених пунктів області за І півріччя 2006 року та завдання на ІІІ квартал.
На Луганщині реалізуються дві програми: газифікації сільських населених пунктів та газифікації шахтарських міст та селищ. Згідно з цими програмами у 2006 році в області планується ввести до експлуатації 1056 км газопроводів, газифікувати 24,9 тис. житлових будинків та квартир, що відповідно на 14,2% та 7,1% більше, ніж минулого року.
За словами радника заступника голови Луганської облдержадміністрації з питань будівництва Олександра Бондаренка, з початку року в області вже введено в дію 250 км газових мереж, газифіковано 7 тис. будинків та квартир, вперше газ отримали 11 населених пунктів Луганщини. До Дня незалежності України планується ввести підвідний газопровід до шахтарського м. Зоринськ (Перевальський район) протяжністю 10,4 км, будівництво якого ведеться з 2004 року. Він також зазначив, що рівень фінансування робіт з газифікації у поточному році найвищій за останні роки. Зокрема, з Держбюджету на газифікацію області отримано 11,9 млн. грн., з облбюджету – 1,8 млн. грн., або відповідно 51% та 88% від запланованого. Проте Олександр Бондаренко акцентував увагу присутніх керівників на незадовільному освоєнні коштів. Так, з отриманих з держбюджету 8,9 млн.грн. в червні, дотепер не освоєно 3,5 млн.грн., із коштів, виділених з обласного бюджету, освоєна тільки половина.
Олександр Бондаренко відзначив, що достатній рівень газифікації є в Троїцькому районі - 47,9 км, 416 будинків за І півріччя, Лутугинському районі - 22,5 км, 780 будинків; м. Свердловську - 25,7 км, 488 будинків; м. Антрациті - 11,1 км, 272 будинки.
В будівельному комплексі Луганської області зайнято понад 39 тисяч чоловік. Будівельниками області в І півріччі поточного року виконано підрядних робіт 550 млн.грн., що складає 107,2% до відповідного періоду минулого року, і ця тенденція зберігається протягом останніх років.

10 серпня 2006,15:35 Версія для друку

УНІВЕРСАЛ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЄДНОСТІ

Напередодні п’ятнадцятої річниці незалежності України перед українською владою, політичною та громадською елітою країни, усіма силами, яким небайдужа доля Батьківщини, постала історична вимога і можливість об’єднати свої зусилля, досягти національної єдності.
Усвідомлюючи відповідальність перед Українським народом та складність нинішньої політичної ситуації, шануючи волевиявлення народу, здійснене у демократичний спосіб на виборах 26 березня 2006 року, прагнучи зважено і відповідально вирішити політичні проблеми і приступити до розв'язання нагальних завдань економічного, соціального та гуманітарного розвитку, прямуючи до загальнонаціонального примирення, яке вважаємо ключем до майбутнього України та інструментом для вирішення сучасних проблем нашого суспільства, запроваджуючи традицію національного політичного і суспільного діалогу задля вирішення успадкованих і набутих проблем державного життя, засвідчуючи, що стрижнем консолідації народу є безумовне додержання принципів демократії та поваги до прав людини, дотримання європейського вибору України, підтверджуючи незмінність і незворотність зовнішньополітичного курсу України, зокрема на інтеграцію у Європейський Союз, та з метою посилення її міжнародного авторитету, і в діях, і у вчинках неухильно керуючись національними інтересами України, проголошуємо спільну волю до об’єднання зусиль задля реалізації таких пріоритетів національного розвитку, як висока якість життя громадян, конкурентоспроможна, заснована на знаннях економіка, ефективна та справедлива влада, інтегрована у глобальні процеси та поважана у світі держава, погоджуємось на першочергове здійснення ПЛАНУ ДІЙ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЄДНОСТІ.

1. Збереження суверенності і цілісності, унітарності та соборності України – непорушних принципів існування держави.

2. Подальше гарантування і неухильне дотримання прав людини. Послідовний розвиток таких безумовних надбань демократичної України, як свобода слова, вільне вираження поглядів і переконань.

3. Спираючись на встановлену чинною Конституцією України організацію державної влади, продовження удосконалення конституційного регулювання суспільних відносин в Україні, створення збалансованої системи «стримувань і противаг» між Президентом України, Верховною Радою України та Кабінетом Міністрів України, відновлення дієздатності Конституційного Суду України.

4. Забезпечення політичними силами відповідності прийнятих і подальших рішень всіх органів державної влади, органів місцевого самоврядування Конституції України та законам України.

5. Створення політичних та правових умов для безперешкодної діяльності опозиції у виборних органах влади усіх рівнів. Недопущення корупції у політиці.

6. Реформування структур виконавчої влади та унеможливлення політизації державної служби через першочергове прийняття Законів України «Про Кабінет Міністрів України» та «Про державну службу» (нова редакція), підготовлених для внесення Президентом України до Верховної Ради України.

7. Продовження судової реформи відповідно до схваленої Концепції вдосконалення судівництва для утвердження справедливого суду в Україні.

8. Забезпечення невтручання політичних сил та їх представників у діяльність правоохоронних органів, судів і Національного банку України.

9. Реформування правоохоронних органів відповідно до європейських стандартів, приведення кримінального законодавства, кримінального судочинства у відповідність із стандартами і рекомендаціями Комітету міністрів Ради Європи, Європейського Союзу та рішеннями Європейського Суду з прав людини.

10. Стимулювання розвитку місцевого самоврядування, підвищення його ролі і статусу шляхом забезпечення фінансово-економічної спроможності та реформування адміністративно-територіального устрою.

11. Реалізація антикорупційної політики на всіх рівнях влади через, зокрема, підтримку законодавчих ініціатив Президента України у цій сфері.

12. Всебічний розвиток і функціонування української мови як державної та мови офіційного спілкування у всіх сферах суспільного життя на всій території України – як основи самоідентифікації народу і держави. Гарантування кожному громадянину вільного використання у всіх життєвих потребах російської чи іншої рідної мови відповідно до Конституції України та Європейської хартії регіональних мов або мов меншин.

13. Розвиток культури та відродження духовності Українського народу, забезпечення цілісності мовно-культурного простору.

14. Дотримання свободи віросповідання. Поважне ставлення до об‘єднавчих прагнень віруючих усіх православних церков без втручання держави та політичних сил у цей процес.

15. Підвищення добробуту громадян України, боротьба з бідністю засобами ефективного та адресного соціального захисту, гарантування гідної оплати праці та справедливого пенсійного забезпечення.

16. Становлення середнього класу через трансформацію політики доходів населення, розвиток підприємництва та стимулювання створення нових робочих місць.

17. Підвищення доступності та якості освіти, популяризація здорового способу життя, переорієнтування системи охорони здоров‘я на людський розвиток та створення національних центрів боротьби з туберкульозом, з ВІЛ/СНІДом, Національного центру серця, Національного інституту раку, Всеукраїнського центру охорони здоров\'я матері і дитини.

18. Запровадження принципів науково-технічного та інноваційного розвитку, досягнення щорічних темпів зростання ВВП на рівні не нижче ніж 5%, стимулювання створення щороку не менше 1 млн. робочих місць.

19. Проведення структурних реформ в економіці. Проведення податкової реформи, яка передбачає зниження податкового тиску на економіку з розширенням бази оподаткування, у тому числі шляхом поступового запровадження податку на нерухомість (податку на багатство) та єдиного соціального внеску з фонду оплати праці.

20. Забезпечення енергетичної безпеки України, підвищення ефективності використання природних ресурсів, енергоносіїв, впровадження енергозберігаючих технологій.

21. Підвищення ефективності сільського господарства та уваги держави до селян. Запровадження не пізніше 1 січня 2008 року повноцінного ринку землі з одночасним матеріально-організаційним забезпеченням та створенням необхідної нормативно-правової бази (законів України про кадастр, ціну на землю та інших).

22. Гарантування та захист державою прав власності.

23. Підвищення доступності та якості комунальних послуг шляхом розвитку конкурентних відносин у житлово-комунальній сфері.

24. Налагодження ефективного економічного співробітництва з усіма зацікавленими зовнішніми партнерами, керуючись інтересами України. Невідкладне прийняття необхідних для вступу до Світової організації торгівлі змін до законодавства та вступ до цієї організації до кінця 2006 року на прийнятних для України умовах.

25. Продовження курсу європейської інтеграції України з перспективою вступу України до Європейського Союзу. Неухильне виконання Плану дій «Україна - ЄС», невідкладний початок переговорів щодо створення зони вільної торгівлі між Україною та Європейським Союзом.

26. Завершення робіт щодо участі України у діяльності Єдиного економічного простору на принципах різнорівневої та різношвидкісної інтеграції з урахуванням норм і правил Світової організації торгівлі. Створення на першому етапі зони вільної торгівлі без обмежень та вилучень в межах ЄЕП.

27. Взаємовигідна співпраця з НАТО у відповідності із Законом України «Про основи національної безпеки України» (у редакції, чинній на дату підписання цього Універсалу). Вирішення питання щодо вступу до НАТО за наслідками референдуму, який проводиться після виконання Україною усіх необхідних для цього процедур.

Ми переконані, що втілення зазначених пріоритетів суспільного розвитку має стати визначальним критерієм формування та діяльності коаліції, яка опиратиметься у своїй роботі на нові суспільно-політичні механізми взаємодії, зокрема:

1. Розробку й запровадження регулярних публічних консультацій щодо важливих питань суспільного розвитку та державного будівництва, із залученням до діалогу, зокрема, позапарламентських політичних сил, об’єднань громадян та інших учасників суспільно-політичного процесу;

2. Формування ефективних механізмів громадського контролю за діями влади. Забезпечення прозорості та підзвітності органів державної влади та органів місцевого самоврядування.


3. Забезпечення відповідності діяльності органів влади національним інтересам України, стратегічним пріоритетам розвитку, інтересам окремих громадян, шляхом, зокрема, залучення політичних партій та громадських організацій до участі у підвищенні ефективності кадрової політики в державі.


Ми переконані, що реалізація положень цього Універсалу, які будуть покладені в основу діяльності коаліції депутатських фракцій у Верховній Раді України і Кабінету Міністрів України, можлива лише за умови національної єдності та згуртованості політичних сил.
Ми віримо, що взаємодія всіх органів влади, політичних партій та їх фракцій у законодавчому органі та органах місцевого самоврядування, громадських організацій, людей, які користуються незаперечним авторитетом у суспільстві, при втіленні зазначених пріоритетів згуртує суспільство.
Ми готові здолати розбіжності, об‘єднати свої зусилля, використати всі можливості задля покращення життя Українського народу і забезпечення процвітання нашої Вітчизни.


ПРЕЗИДЕНТ УКРАЇНИ В. ЮЩЕНКО

ГОЛОВА ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ О. МОРОЗ

ПРЕМ\'ЄР-МІНІСТР УКРАЇНИ Ю. ЄХАНУРОВ

Від фракції Партії регіонів В. ЯНУКОВИЧ

Від фракції «Наша Україна» Р. БЕЗСМЕРТНИЙ

Від фракції Соціалістичної партії України В. ЦУШКО

Від фракції Комуністичної партії України П. СИМОНЕНКО

Київ, 3 серпня 2006 року


Офіційне Iнтернет-представництво Президента України

10 серпня 2006,15:31 Версія для друку

На Луганщині з'явиться археологічний парк національного значення.

Науково-дослідницький інститут пам’ятникоохоронних досліджень Міністерства культури і туризму України ініціюватиме створення на Луганщині археологічного парку. Його планується організувати на території археологічного об’єкту «Мергельна гряда» в Перевальському районі. Вже підготовлені всі документи для того, щоб «Мергельна гряда» була внесена в список об’єктів культурної спадщини національного значення.
Створення археологічного парку дасть можливість всім бажаючим взяти участь розкопках, розширити свої знання про історичне минуле, оздоровитися, познайомитися з цікавими людьми. Поява парку на території Перевальського району буде сприяти його економічному розвитку, дасть можливість збудувати дороги, готелі, розвинути туризм.
Археологічний об’єкт «Мергельова гряда» за площею займає 1,3 кв. км і представляє собою цілісний комплекс кам’яних і земляних споруд, вік яких, за попередніми оцінками археологів, - близько 5 тисяч років.
«Мергельна гряда» була знайдена в 2004 році школярами Алчевська, членами клубу любителів археології «МиГ» під керівництвом Володимира Парамонова. Вони продовжують розкопки і в даний час. Розкопки проходять близько села Степанівка Перевальського району з 26 червня по 26 серпня. Докладну інформацію про участь в розкопках можна отримати за адресою клубу «МиГ»: м. Алчевськ, пр.Ленина, 8, кв.1.

10 серпня 2006,15:06 Версія для друку

Свердловчани вшановують пам’ять Великого Кобзаря

В центрі міста Свердловськ (Луганська область) біля будівлі виконкому міської ради планується встановити пам’ятник Великому Кобзарю Тарасу Шевченку. Проект монумента розробив заслужений художник України, лауреат Російської премії ім. М.О. Шолохова, скульптор Микола Можаєв. Зараз є фотопроект монументу, з гіпсу виготовлена його робоча модель. Прорахована вартість проекту, яка приблизно становить 800 тисяч гривень. Заввишки пам’ятник разом з п’єдесталом досягне 5 метрів, його буде зроблено із світло-сірого граніту. В місті об’явлено збір коштів, відкрито благодійний рахунок. Частину коштів на спорудження виділяє генеральний директор ДП «Свердловантрацит» Євген Горовий, решта – благодійні та спонсорські внески.
Відкриття пам’ятника Шевченка - не тільки дань пам’яті великому українському поету, художнику та мислителю, а й ще один крок для ствердження українських національних цінностей на теренах Луганщини.

10 серпня 2006,15:00 Версія для друку

В містах та районах області: Сватівський район

Станом на 9 серпня в агроформуваннях району заготовлено 3,1 тис. тонн сіна, або 87% від плану. Ранніх зернових і зернобобових культур скошено на площі 33,9 тис. га (88%), обмолочено 32,9 тис. га (86%), валовий збір склав 53,2 тис. тонн, врожайність - 16,3 ц/га. Озимої пшениці скошено 18,8 тис. га (92%), обмолочено - 18,2 тис. га (89%), валовий збір склав 31,1 тис. тонн, врожайність - 17,1 ц/га. Ярого ячменю скошено 13,8 тис. га (87%), обмолочено - 13,4 тис. га (85%), валовий збір склав 20,7 тис. тонн, врожайність - 15,4 ц/га. Станом на 9 серпня з 38 великих агроформувань району збирання врожаю ранніх зернових закінчено в 17-ти господарствах.

10 серпня 2006,13:56 Версія для друку

Луганщина: економіка нарощує темпи

Не дивлячись на об’єктивні та суб’єктивні причини, економіка Луганської області продовжує розвиватися. І попри всі критичні виступи місцевих опонентів діючої влади, динаміку позитивних зрушень не помітити неможливо, якщо оперувати не політичними лозунгами, а цифрами економічних показників, спираючись на досвід й викладки фахівців.
Факти й цифри, як відомо, вперта річ. А вони свідчать, що у 1 півріччі цього року темпи зростання обсягів промислового виробництва на Луганщині склали 107,5%, що більше не тільки того, що було торік, а ц того, що було заплановано економістами на цей період. Мало того, наша область увійшла в десятку кращих регіонів України. Підприємствами регіону реалізовано випущеної продукції на суму 18,8 млрд. грн. Це дев’ята частина всієї реалізованої в Україні продукції, і тут Луганщина є третьою серед інших областей у всеукраїнському рейтингу. З виробництва сільгосппродукції у 1 півріччі область займає 7 місце в Україні.
Інвестицій в основний капітал у 1 кварталі становили 744,5 млн. грн. й виросли у порівнянні з тим же періодом минулого року на 23%. За півроку в економіку області залучено 24,2 млн. дол. США іноземних інвестицій. За словами начальника Головного фінуправління – в.о. заступника голови Луганської облдержадміністрації Юрія Балкового, це дещо менше, ніж торік, але пояснюється загальною нестабільною політичною ситуацією в цілому у країні. Триває будівництво та газифікація населених пунктів області, вже побудовано більше, ніж за той же період торік: 96 тис. кв.м. житла, 139,4 км газопроводів, подано газ у 7 тис. помешкань. У роздрібній торгівлі зафіксований дуже солідний приріст майже на чверть замість запланованих 15%. Обсяг зовнішньої торгівлі склав 2 млрд. 295,5 млн. дол. США, темпи приросту – 162 % відповідно до минулого року замість запланованих 106,5%.
Щодо власних кишень мешканців Луганщини, то середня зарплата зросла більш ніж на третину. За 6 місяців вона склала 956,8 грн., а у червні становила 1тис. 33 грн. і перевищила рівень мінімальної зарплати втричі. Покращилася й ситуація на ринку праці: офіційний рівень безробіття знизився до 2,1%. Крім того, субвенції з Держбюджету за півріччя на виплати сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства надійшли у повному обсязі, при тому що обсяг виплат збільшився майже вдвічі.
Завдяки активній роботі із збирання податкової недоїмки загальна її сума зменшилася зі 110 млн. грн. до 64 млн. грн.
Зараз облдержадміністрація дуже щільно співпрацюють з Луганською облрадою щодо покращення роботи підприємств спільної комунальної власності. За словами першого заступники голови Луганської облдержадміністрації Олександра Кобітєва, необхідно посилити контроль за більш доцільним розходуванням бюджетних коштів, що виділяються обласним підприємствам, установам та організаціям. Головними розпорядниками цих коштів є галузеві управління та інші структурні підрозділі облдержадміністрації, тому ефективне використання бюджетних ресурсів, як і виконання програмних показників роботи підлеглих підприємств будуть тепер основними критеріями оцінки якості дій керівників цих підрозділів.
У першому півріччі результати роботи всіх підприємств Луганщини дали можливість поповнити бюджет майже на 2 млрд. грн. До речі, це на 22,45 більше, ніж за той же час у 2005-му. З них до держбюджету пішло 1 млрд. 379 млн. грн. До обласного бюджету надійшло 452 млн. 694,6 тис. грн., що на 47,4% більше. При чому надходження власних і закріплених доходів до обласного бюджету збільшилися на 33,6%.
На видатки спрямовано 225 млн. 169,7 тис. грн. з обласної казни. Це майже на 45% більше ніж торік. У порівнянні з 1 півріччям минулого року збільшилися видатки на освіту – на 43,3%, охорону здоров’я - 38,4%, на соціальний захист населення - на 49,4%, культуру і мистецтво – на 40,9%. Захищені статті складають 78,7% загального обсягу видатків обласного бюджету З них більше половини – це заробітна плата, придбання продуктів та медикаментів – 14,3%, сплата комунальних послуг та енергоносіїв – 9,2%.
Не є винятком і місцеві бюджети. Взагалі по бюджетах всіх рівнів доля видатків на соціально важливі статті – медицину, освіту, соціальний захист, культуру тощо виросла більше ніж на третину. При цьому захищені статті займають 87% місцевих бюджетів. Це значно менше, ніж було раніше, коли доля захищених статей доходила до 98% і на розвиток в місцевих бюджетах майже нічого не залишалося. Тобто, місцеві бюджети отримують більше можливостей для маневру у вирішенні місцевих нагальних проблем за рахунок зростаючої долі бюджету розвитку.
Місцеві бюджети міст і районів Луганщини збільшили доходи на 26,6%. Найбільші доходи отримали бюджети Антрациту, Краснодону, Первомайська, Луганська, Троїцького, Старобільського, Міловського, Марківського та Антрацитівського районів Луганщини. Гірші за всіх показники в Брянці, Лисичанську та Кіровську. Основним джерелом поповнення місцевих бюджетів є податок з фізичних осіб, і саме з нього надходження збільшилися на 35,3%. Виросли також і надходження за іншими статтями, в тому числі з продажу земельних ділянок – на 4 млн. грн, що дало змогу поповнити бюджети розвитку на 23,8 млн. грн.
В той же час, за думкою фахівців-економістів, органи місцевого самоврядування по регіонах області вкрай недостатньо приділяють увагу адмініструванню місцевих податків та зборів і тому постійно недовиконують план з їх надходжень до місцевих бюджетів. А це ж неабиякий додатковий ресурс для маневрування у вирішенні нагальних проблем кожного конкретного міста чи району, та й розв’язання таких проблем як ліквідація бюджетних боргів чи розрахунки за комунальні послуги й енергоносії – найболючіші для всіх зараз.
А дебіторська й кредиторська заборгованості по місцевих бюджетах, до речі, з початку року зросли на 6% і 26% відповідно. При чому, цікаво, що найбільший приріст боргів відбувся не тільки у містах із скрутним бюджетом (Кіровськ, Красний Луч, Стаханов), а й у тих, де зафіксовано найбільші прибутки – Алчевськ, Сєвєродонецьк, Троїцький район. Найбільшу заборгованість із сплати за спожиті енергоносії та воду мають Луганськ -9,5 млн. грн. (це 42,5% від усього боргу по області), Лисичанськ – 3,4 млн. грн, Стаханов – більше 2 млн. грн., Рубіжне – 2,5 млн. грн., Брянка та Свердловськ – 1,5 млн. грн.
Зрозуміло, що в умовах суттєвого росту цін на енергоносії, який відбувається цього року по всій Україні, місцевим бюджетам самотужки не впоратися з цією проблемою. Нові тарифи потребують на допомогу з боку держбюджету у вигляді додаткових сум субвенцій тощо. До речі, на сьогодні держбюджет профінансував повністю всю суму за 7 місяців – 11 млн. 773 тис. грн. – на соціально-економічний розвиток регіонів і попередження аварій та техногенних катастроф у житлово-комунальному господарстві Луганської області. У найближчий тиждень гроші підуть по містах та районах на підготовку об’єктів ЖКГ до опалювального сезону. А з формуванням, нарешті, нового Уряду України з’являється впевненість і в тому, із вщуханням політичних баталій почнеться ретельна щоденна праця можновладців і посилиться увага центральної влади до нагальних потреб регіонів.
Що ж до обласної влади, то, за словами Олександра Кобітєва, в неї „є чітке бачення перспективи розвитку господарського комплексу нашого регіону, необхідно покращити механізми управління та раціоналізувати принципи користання тими ресурсами, що є в наявності”. Хочеться вірити, що так воно і є. Що економіка Луганщини й надалі буде розвиватися стабільно й динамічно, і це буде відчутно кожному її мешканцю по власній кишені, по зростанню добробуту у кожній окремій родині, попри всі заяви у місцевих ЗМІ про економічні провали в господарстві регіону.

10 серпня 2006,11:05 Версія для друку

19 серпня в Луганську - святковий ярмарок „Свято врожаю”.

19 серпня в Луганську, з нагоди 15-ї річниці Незалежності України, пройде святковий обласний ярмарок „Свято врожаю”.
Як повідомили в Головному управлінні агропромислового розвитку, на ярмарку буде представлено 25 найменувань сільськогосподарських товарів, серед яких - пшениця, овес, борошно, картопля, овочі, баштанні, ковбасні вироби, сало, яловичина, м’ясо свинини, молочна продукція. Відвідувачі зможуть придбати лікеро-горілчані вироби, пиво, мінеральні води та морепродукти.
Свої продтовари на ярмарку представлять 40 харчових і переробних підприємств, 150 машин із сільгосппродукцією майже з усіх куточків області, провідні підприємства Луганщини.
У програмі - святковий концерт, циркові номери, дегустація продукція біля стендів підприємств-виробників, різноманітні конкурси та розіграши.
Відкриття ярмарку о 7:00 на Ярмарковій площі (вул. ім. газети „Луганская правда”, біля стадіону „Авангард”).

09 серпня 2006,17:59 Версія для друку

Олександр Меженський: Соціальна сфера – на першому місці.

Заступник голови облдержадміністрації з соціальних та гуманітарних питань Олександр Меженський розповів про соціально-економічні покажчики, бюджетні видатки та підготовку до опалювального сезону 2006-2007 ввірених йому відомств.
– Хочеться, звичайно, відзначити зростання рівня фінансування. Ось, наприклад, видатки управління у справах неповнолітніх порівняно з першим півріччям минулого року зросли в півтора рази. Зараз в інтернатних закладах Луганщини перебувають понад 4000 дітей, на кожну дитину передбачено 30 тисяч гривень на рік.
На зустрічі дітей-сиріт з нашим Президентом в австрійському містечку Нойзідл у липні 2005 року були визначені основні вектори роботи з дітьми-сиротами, якими керуємося у своїй роботі і ми. На цей час вже затверджена відповідна програма, що розрахована на 10 років. У її реалізації задіяні управління у справах неповнолітніх та управління освіти та науки.
Основна задача – створення прийомних сімей та будинків сімейного типу замість інтернатів. Це повинно забезпечити більш індивідуальний підхід до вихованців. Для полегшення їх соціальної адаптації у дорослому віці навчатися вони будуть не в межах свого інтернату, а в школі, на території якої цей інтернат розташований.
В нашій області з задачею створення будинків сімейного типу дуже добре справилися територіальні громади Попаснянського та Краснодонського районів. Вони вже виділили житло для цих сімей, відпрацювали програму фінансування.
Паралельно з цим йде створення прийомних сімей, коли люди не всиновлюють, а беруть на виховання. З бюрократичної точки зору це більш простий спосіб, бо процедура всиновлення дуже складна. Впровадження практики прийомних родин вигідне й для діточок, тому що родина – це завжди родина, який гарний та забезпечений не був би інтернат.
В області йде велика робота з безпритульними дітьми. Створена ціла мережа притулків, працює обласний центр реабілітації, влітку оздоровлюємо дітей у таборі „Сонячний”, інших таборах.
Видатки управління культури та туризму в середньому зросли на 42%. Звісно, облдержадміністрація збільшує кількість коштів, що йдуть на покращення внутрішнього стану та матеріального забезпечення, капітальні ремонти бібліотек, театрів. При театрах у нас створені різноманітні студії.
Проте наша обласна бібліотека ім. М. Горького й самостійно проводить заходи, пов’язані з покращенням її матеріально-технічного становища. Вона виграла міжнародний американський грант, що дозволить покращити мережу комп’ютерного забезпечення.
Звісно, є й проблеми, особливо в сільській місцевості. Тому багато заходів управління культури проводить для збереження культурної спадщини нашого села. Цього року ми вперше брали участь у виставці народних традицій та промислів, що проходила у червні у Києві. 26-27 серпня на Сватовщині відбудеться IV Міжнародний фестиваль мистецтв „Слобожанський спас”. Минулого року в ньому брали участь три держави. Зараз ми працюємо над тим, щоб Міністерство культури офіціально надало фестивалю статус міжнародного. Цього року плануємо запросити не менше п’яти країн. Такі культурні ініціативи, звичайно, завжди будуть підтримуватися обласною державною адміністрацією.
Видатки управління освіти та науки за той самий період зросли на 42,2%. Пріоритетними задачами в цій галузі є загальнодоступність шкіл та їх відповідність усім вимогам. Сюди ж відноситься комп’ютеризація навчальних закладів. Як не дивно, але в сільських школах ситуація з комп’ютерами краща, ніж у міських: там вже кілька років діє програма „Комп’ютеризація сільських шкіл”. Але в сільських районах є інша проблема. Чисельність сіл зменшується, відповідно зменшується чисельність учнів. Тому ми змушені закривати деякі школи. Де ж тоді навчати дітей, що залишилися? Ми йдемо на об’єднання шкіл, їх укрупнення. І тут виникає проблема підвозу. В країні існує програма „Шкільний автобус”, вона працює й цього року. Перед 1 Вересня очікуємо надходження нової партії автобусів.
Що стосується управління охорони здоров’я. На балансі обласного бюджету знаходиться 104 лікарні. Видатки зросли на 38,5%. Проте на безкоштовну медицину цих грошей не вистачає. Безкоштовне в наших лікарнях лише койко-місце та його утримання. На медикаменти коштів вже не лишається.
Гостро стоїть проблема з застарілим обладнанням. Подекуди воно не обновлялося з середини 70-80 років, треба закупати нове. В першу чергу намагаємося придбати обладнання діагностичне. Це пов’язано з проблемою туберкульозу в області. Також дуже активно займаємось вирішенням проблем з серцево-судинними захворюваннями, дитячою та материнської смертністю та онкологією. На першому місці стоять серцево-судинні захворювання: кожного дня в області від них помирає до 15 чоловік. Тому, це приоритетні напрямки.
Щодо управління праці та соціального захисту, тут видатки зросли на 50,5%. Якщо потрібен конкретний приклад, то видатки на ті ж інтернатні заклади зросли на 46,4%. Ці кошти йдуть не тільки на медичне утримання, але й на покращення побутових умов.
Зараз вирішується питання будівництва готелю при обласному центрі реабілітації „Відродження”, який спеціалізується на дитячому центральному паралічу. В першу чергу готель розрахований на родини з області, які не мають змоги під час курсу лікування проживати в місті. До речі, курс лікування в центрі практично безкоштовний, навіть підвіз по Луганську проводиться централізовано.
Порівняно з минулим роком збільшилися виплати малозабезпеченим сім’ям. Минулого року вони складали 13 млн. 374 тис. грн., а цього року вже близько 19 млн. грн.
Тепер трошки зупинимося на управлінні фізичної культури та спорту. Тут збільшення видатків на 45,1%. Діє програма „Інваспорт” – це програма реабілітації для інвалідів. Нещодавно відкрили дві плавальні доріжки у басейні „Спартак”. Триває капітальна реконструкція стадіону „Авангард”. Більше коштів почали виділяти на підготовку олімпійського резерву. Плануємо збільшити тривалість оздоровчого сезону в дитячому таборі „Южний”, щоб можна було приймати дітей і навесні, а взимку це була б спортивна база для спортсменів.
Що стосується підготовки до зими. Сьогодні облдержадміністрацією проводиться серйозна робота. На капітальний ремонт обласної комунальної власності виділено 5 млн. 250 тис. грн. На всі бюджетні заклади створені енергетичні паспорти, які реально відображають енергоспоживання цього закладу. Проводиться аналіз першочергових задач по скороченню енерговитрат.
На даний момент 52% бюджетних соціально значущих організацій, як то школи, лікарні, готові до опалювального сезону, і такі, що обладнані міні-котельними, і такі, де опалювання централізоване.
В нашій області навіть є приклад теплогенеруючих установок. В одній з перевальських шкіл встановлено бак з водою. Протягом ночі, коли тарифи на електроенергію менші, він нагрівається, і вдень ганяє тепло по будівлі. В новоайдарській лікарні встановлено автоматизований вугільний котел. Весь процес автоматизовано, відходів, тобто золи, майже немає.
В критичному стані знаходяться деякі інтернатні заклади. Після детального аналізу ми виділили 15, де ситуація найгірша. В них ми плануємо встановити 14 міні-котельних (два інтернати знаходяться поруч, тож вони „поділяться” один з одним). Для розв’язання цієї проблеми потрібно 5 млн. 970 тис. грн. Зараз йдуть переговори щодо лізингу.
Як бачите, проблеми є, та, гадаю, ми впораємося.


Сторінки:
636465666768697071727374757677

Архів по роках: | 2001 | 2002 | 2003 | 2004 | 2005 | 2006 | 2007 |
Sub_Class with id 0 does not exist
У разі використання матеріалів сайту посилання на www.loga.gov.ua є обов'язковим.
Технічна підтримка: Відділ інформаційно-комп'ютерного забезпечення апарату
Лист адміністратору Веб-сервера