20 лютого 2007,07:38
|
 |
 |
Выплату зарплаты – под жесткий контроль
Председатель облгосадминистрации Александр Антипов закрепил за предприятиями, которые имеют долги по выплате заработной платы своих заместителей и начальников управлений ОГА. Они будут нести персональную ответственность за наведение порядка в этой сфере. Кроме того губернатор попросил прокуратуру области и налоговую администрацию принять к руководителям предприятий-должников все предусмотренные законом меры с тем, чтобы трудящиеся получили заработанные ими деньги, а бюджеты - положенные отчисления.
Долг по зарплате в Луганской области на 16 февраля 2007 года составляет 85,5 млн грн. В структуре долга на экономически активные предприятия приходится 44 процента названной выше суммы, на предприятия-банкроты – 48,6 процента. В прошлом году к ответственности привлечено 1117 руководителей предприятий-должников, из них к административной – 728, уголовной – 381, возбуждено 98 уголовных дел против нерадивых руководителей. Кроме того в прошлом году уволено с занимаемых должностей 10 человек.
В ближайшие дни начнутся выплаты задолженности шахтерам угледобывающих предприятий: шахты «Перевальская» (долг 2,6 млн грн) и «Шахты им. Кирова» (1,0 млн грн.).
19 лютого 2007,15:55
|
 |
 |
Реалізація державної політики в сфері державної служби на Луганщині – під контролем управління держслужби.
Як зазначив під час брифінгу в Луганській облдержадміністрації начальник Управління державної служби Головдержслужби України в Луганській області Володимир Щучкін, в області налічується більше 10 тисяч державних службовців і 5 тисяч посадових осіб місцевого самоврядування. „Це достатньо велика армія державних службовців, процес функціонального управління державною службою на регіональному рівні не мав практично завершеного вигляду. Тому створення територіальних управлінь було викликано об’єктивною необхідністю”, – зазначив Володимир Щучкін. Управління держслужби в Луганській області створено 18 квітня 2005 року. В 2006 році постановою КМУ розширені права і повноваження з питань взаємодії з органами державної влади і місцевого самоврядування, професіоналізації державної служби, створення консультативних, дорадчих органів з метою сприяння виконання покладених на Управління завдань.
Основними завданнями свого управління Володимир Щучкін назвав реалізацію державної політики у сфері державної служби в області, забезпечення дотримання обласною та районними державними адміністраціями, територіальними підрозділами центральних органів виконавчої влади Законів України „Про державну службу”, „Про боротьбу з корупцією”, інших нормативно-правових актів з питань державної служби та боротьби з корупцією, вимог щодо професійної відповідності кандидатів на зайняття посад державних службовців.
Основними напрямками роботи управління в 2006 році стали методично-консультативна допомога, впровадження системи управління якістю, створення єдиного банку даних держслужбовців області та реалізація пілотного проекту щодо запобігання проявам корупції. За словами Володимира Щучкіна, в рамках методично-консультативної допомоги з організаційно-кадрових питань місцевим органам виконавчої державної влади, органам самоврядування фахівцями Управління відвідано 54 органи влади, навчено на семінарах і тренінгах 515 чоловік, прочитано 101 академічну годину лекцій і практичних занять в Центрі післядипломної освіти, надано 1228 усних роз’яснень за телефоном «Прямої лінії», письмових – 296, підготовлено 43 висновка щодо продовження терміну перебування на державній службі, на особистому прийомі прийнято 151 особу, розроблено 8 методичних рекомендацій. Збірка нормативно-правових актів для кадрових служб виконавських органів державної влади і місцевого самоврядування була видана тиражем 1000 екземплярів (фінансування облради) і поширена по всіх органах влади.
„В процесі інтеграції України в Європейський Союз в череді першочергових задач стоїть перш за все реформування системи державного управління, а ефективним способом для цього є впровадження системи управління якістю в органах виконавської влади згідно вимог Міжнародних Стандартів”, – заявив на брифінгу Володимир Щучкін. Головне управління державної служби України першим і поки що є єдиним серед органів державної влади, яке впровадило Європейську систему управління якістю. Перші кроки із впровадження цієї системи зроблені минулого року Управлінням держслужби в області. Один з основних принципів стандартів ДСТУ ISO серії 9000 - це орієнтація на споживача, узятий Управлінням за основу.
Крім того, протягом минулого року була продовжена робота із створення єдиного банку даних держслужбовців області на основі введення єдиної державної системи «Кадри» локальної підсистеми обліку держслужбовців «Картка», мета якої централізований облік держслужбовців IV-VІІ категорій.
Щодо заходів із запобігання корупції в державних органах Управління держслужби в Луганській області спільно з науковцями Східноукраїнського національного університету розробило рамкове технічне завдання на пілотний проект «Розробка системи оцінок діяльності державного органу щодо забезпечення дотримання законодавства про державну службу з урахуванням його оновлення та антикорупційного законодавства», яке затверджено в Головному управлінні державної служби. Реалізація розпочата 8 серпня 2006 року. Учасниками пілотного проекту визначені Ровеньківська міськрада і Перевальська райдержадміністрація. В рамках реалізації пілотного проекту вже проведено анкетування держслужбовців, Результати якого зараз обробляються науковцями.
Серед завдань на 2007 рік начальник управління Держслужби в Луганській області назвав: розгляд питань стану кадрової роботи в регіоні на засіданнях колегій обласної й районних держадміністрацій, регіональної ради з питань державної служби; вдосконалення система надання методично-консультативної допомоги органам виконавчої влади та місцевого самоврядування. За думкою Володимира Щучкіна, є доцільним запровадити практику укладання угод з органами місцевого самоврядування з питань проходження служби в органах місцевого самоврядування за принципом «область-район-місто-селище-село». Це дасть можливість поетапно надавати практичну допомогу та відслідковувати співпрацю органів місцевого самоврядування різних рівнів. Також, за його словами, необхідно активізувати роботу із запровадження системи управління якістю в органах виконавчої влади.
19 лютого 2007,15:22
|
 |
 |
Проблеми щодо надання житлово-комунальних субсидій населенню обговорили учасники всеукраїнської селекторної наради.
Сьогодні на всеукраїнській селекторній нараді, яку провів перший віце-прем’єр міністр України Дмитро Табачник, керівники регіонів України звітували про стан щодо надання населенню субсидій на сплату за житлово-комунальні послуги. За словами Дмитра Табачника, через розірвання газових угод 23.09.2005 урядом Тимошенко в регіонах відбулося значне підвищення тарифів на послуги комунальників. Найбільш різке підвищення тарифів відбулось у Чернівцях, Ужгороді та Полтаві.
За даними Головного управління праці та соціального захисту населення Луганської облдержадміністрації, на сьогодні в області призначено субсидії 70 тисяч сімей. Це 7% усіх сімей, що проживають на Луганщині. Звернулося по консультації з цього приводу понад 164 тис. сімей. За рішенням комісій з неординарних ситуацій призначено понад 29 тис. субсидій. За цей період субсидій нараховано на загальну суму 22,5 млн. грн. на даний момент до області перераховано 11,7 млн. грн. з держбюджету на погашення призначених субсидій. Заборгованість на 1 лютого складає 4,8 млн. грн.
З початку 2007 року за призначенням субсидій звернулося понад 66 тис. сімей, з них призначено субсидії 63 тисячам, за рішенням комісій з неординарних обставин – 5 тисячам 436 сім’ям. Загальна сума нарахованих у поточному році субсидій становить 11,3 млн. грн. З них перераховано 2,2 млн. грн., тобто заборгованість становить більше 9 млн.грн.
Для координації роботи із створення найсприятливіших умов для населення відповідно до розпорядження голови облдержадміністрації створена робоча група по координації роботи місцевих органів виконавської влади, органів місцевого самоврядування і підприємств, що надають житлово-комунальні послуги з оформлення громадянами житлових субсидій. Організована робота комісій за призначенням субсидій в неординарних ситуаціях з урахуванням кількості обігу громадян. Передбачений їх розгляд в строк не більше одного тижня, що дозволило розподілити навантаження на фахівців і скоротити час отримання заявниками результатів рішення комісій.
На місцях упроваджений щоденний прийом громадян для призначення субсидій протягом тижня і організована робота у вихідні дні, як відділів житлових субсидій, так і підприємств, що надають житлово-комунальні послуги. Поза чергою оформляють субсидії соціальні працівники, які обслуговують громадян, що знаходяться на обліку в терцентрах. Представники селищних і сільських порад приймають документи у тих громадян, які проживають на території їх порад.
Упроваджений прийом громадян по місцю мешкання: обладнані додаткові пункти прийому документів - більше 60; проводяться виїзні прийоми громадян близько 300; працюють телефонні “гарячі лінії” (в кожному управлінні) - 35; упроваджений подворовий обхід; сформовані “мобільні офіси”, для роботи яких були придбано 4 ноутбуки.
При міськрайуправліннях діють консультаційні пункти, де громадяни мають нагоду заздалегідь записатися на прийом, отримати повну консультацію, зробити попередній розрахунок субсидії.
Проводиться широка інформаційно-роз’яснювальна робота серед населення, відносно ухвалених урядових рішень з питань упровадження спрощеного порядку надання житлових субсидій. З початку опалювального сезону забезпечено постійне інформування населення шляхом публікацій в пресі - близько 600 виступів, більше 150 виступів на телебаченні і 170 на радіо. З початку 2007 року – 47.
19 лютого 2007,14:32
|
 |
 |
В містах та районах області: Кіровськ
До структури відділу у справах культури міськвиконкому станом на 14 лютого входять 3 школи мистецтв, централізована бібліотечна система, народний музей, міський палац культури, клуб ім. Гагаріна сел.Червоногвардійське, стадіон «Шахтар».
На утримання установ культури на 2007 рік заплановано виділення 1 млн.131,6 тис. грн., що на 2% більше, ніж у 2006 році. За 2006 рік істотно поповнена матеріально-технічна база установ культури: для міського палацу культури та шкіл мистецтв придбані звукопідсилювальна апаратура, світлоапаратура, DVD, CD-програвачі, сценічні костюми. У 2006 році виконано капітальний ремонт опалювальної системи Кіровської школи мистецтв. В поточному році планується будівництво газової міні котельної, що дозволить поліпшити температурний режим у школі та скоротить витрати на енергоносії по школі у 3-3,5 рази.
Бібліотечне обслуговування жителів міста здійснюють 4 бібліотеки державної мережі, у тому числі центральна бібліотека для дорослих, 2 дитячі (центральна міська і бібліотека-філіал №2), бібліотека-філіал с.Криничне. Середньорічна кількість видачі книг складає 100-102 тис. примірників. У бібліотеках працюють 12 бібліотечних працівників, з яких 50% мають середню і вищу бібліотечну освіту. В бібліотеках ЦБС працюють 6 клубів і об’єднань за інтересами для читачів різного віку. Серед населення міста регулярно проводяться акції «Подаруй бібліотеці книгу», продовжується робота з надання платних послуг населенню. За 200 рік від надання платних послуг отримано 2 971,7 грн., з яких на поповнення книжкового фонду витрачено 1 276,3 грн.
Міський палац культури створений на базі парку культури і відпочинку, стадіону «Шахтар» і палацу культури. У 2006 році у МПК працювало 15 гуртків і колективів художньої самодіяльності, 3 любительські об’єднання. Сьогодні при МПК працюють народний хор ветеранів війни і праці, народний фольклорний ансамбль «Червона калина». У поточному році на стадіоні «Шахтар» продовжують роботу секції кортового тенісу, футболу, важкої атлетики, останню щодня відвідують 20-25 чол.
У міському парку відпочинку працюють 4 атракціони, які у травні 2006 року пройшли технічний огляд у Луганському обласному управлінні Держнагляду й охорони праці.
Фонд народного музею історії м.Кіровська складає 3 095 одиниць заощадження, з них предметів основного фонду – 2031 од. Щорічно музей відвідують 3,5-4 тисяч чоловік.
19 лютого 2007,14:00
|
 |
 |
Більше 46 тисяч нових робочих місць створено в малому бізнесі Луганщини в 2006 році.
За даними Головного управління економіки Луганської облдержадміністрації, за рахунок суб’єктів малого бізнесу в минулому році було створено 46,1 тис. нових робочих місць. У тому числі за рахунок малих підприємств – 7,2 тисяч (15,6%), за рахунок фізичних осіб-підприємців та найманих ними працівників – 38,9 тисяч (84,4%) робочих місць.
У 2006 році в області було зареєстровано 17,5 тис. суб’єктів малого підприємництва, що на 6,4% більше попереднього року. Із загальної кількості зареєстрованих суб’єктів малого бізнесу 15,7 тисяч або 90% становлять фізичні особи-підприємці, інші - малі підприємства (юридичні особи). Темпи росту яких до 2005 року склали 107,4% і 102,3% відповідно.
Заборгованість із виплати заробітної плати на малих підприємствах на початок 2007 року склала 13,3 млн. грн., що відповідає рівню заборгованості на початок 2006 року. Відсутня заборгованість із виплати заробітної плати на малих підприємствах у Кіровську, Краснодоні, Біловодському, Краснодонському, Лутугинському, Марківському, Новоайдарському, Новопсковському, Сватівському і Станично-Луганському районах.
19 лютого 2007,13:28
|
 |
 |
Луганське обласне тервідділення АМКУ - на захисті прав споживачів.
Луганське обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України оштрафувало Антрацитівське міське комунальне підприємство «Теплокомуненерго» за зловживання монопольним становищем. Як встановило відділення, МКП «Теплокомуненерго» розробило та уклало із споживачами договори надання послуг централізованого опалення у такій редакції, яка не передбачала його обов’язків та відповідальності за якість послуг, що створювало умови для надання послуг неналежної якості.
Припинені дії з боку Станично-Луганського цеху електрозв’язку №10 Біловодського Центру №3 Луганської філії, які мали ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції. Вони полягали у обмеженні користування споживачами фіксованим телефонним зв’язком шляхом перевищення нормативно визначених строків усунення пошкоджень. Вжито заходи, спрямовані на запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції на місцевих телефонних мережах загального користування.
Сєвєродонецькою міською радою виконані рекомендації адміністративної колегії Луганського тервідділення щодо вжиття заходів, спрямованих на припинення дій, які містили ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції. А саме: нормативно необґрунтованих вимог з розроблення паспортів автобусних маршрутів перевізниками, з облаштування та утримання інфраструктури автобусних маршрутів загального користування.
19 лютого 2007,12:38
|
 |
 |
Комплексное обследование объектов ресторанного бизнеса области - на контроле у губернатора.
По поручению председателя Луганской облгосадминистрации Александра Антипова в области проводится комплексное обследование сети учреждений ресторанного бизнеса и других объектов, где возможно применяется газовое оборудование, на предмет соблюдения требований действующего законодательства в вопросах противопожарной безопасности, охраны труда, санитарного и эпидемиологического благополучия населения. Ход выполнения данного поручения губернатора рассматривался сегодня на аппаратном совещании в облгосадминистрации.
С этой целью в городах и районах области созданы рабочие группы, в состав которых вошли представители горисполкомов, райгосадминистраций, подразделений УВД, МЧС, санэпидемстанций, Госгортехнадзора. Организованно такая работа проведена в городах Луганске, Алчевске, Краснодоне, Станично-Луганском и Кременском районах.
Рабочими группами проверено 1318 предприятий ресторанного хозяйства из 1782 (74%), 288 киосков, павильонов, 55 автогазозаправочных станций и пунктов заправки газа, 69 установок «Хот-дог», «Шаурма» и др., сауны. Нарушения установлены в 1009 предприятиях, что составляет 76,6%. Обнаружены факты отсутствия документов, дающих право на осуществление предпринимательской деятельности соответствующими контролирующими органами и органами власти. В частности, в 122 случаях отсутствовало согласование со службами противопожарной безопасности на открытие объекта, в 77 - с органами санитарно-эпидемиологических служб, в 33 - не было разрешения на размещение объекта органами местной власти. Кроме того, выявлено почти 6 тысяч других фактов нарушения правил противопожарной безопасности, санитарии, охраны труда. За нарушения к административной ответственности привлечено 1238 лиц, которые оштрафованы на сумму 36,3 тыс. грн.
За грубые нарушения правил противопожарной безопасности временно приостановлена эксплуатация 228 объектов ресторанного хозяйства области. Из них 85 - в Луганске, 12 – в Алчевске, по 10 – в Краснодоне и Рубежном, по 16 - в Свердловске и Новоайдарском районе, 9 - в Славяносербском районе и т.д.
При проверке автогазозаправочных станций выявлено 319 нарушений требований «Правил безопасности системы газоснабжения Украины».
Прекращена эксплуатация 170 газобалонных установок, которые эксплуатировались с грубыми нарушениями техники безопасности, подобно кафе «Суп-Хаус». Кстати, 16 февраля решением Луганской городской комиссии по вопросам размещения объектов торговли, общественного питания и услуг стационарной сети Луганского городского совета было принято решение об аннулировании разрешения ЧП Рыбалко И.А. на размещение кафе «Суп-Хаус» по адресу: г Луганск, ул. Советская, 74.
Комплексное обследование ресторанов, кафе, баров и других объектов ресторанного бизнеса продолжается и находится под личным контролем губернатора.
19 лютого 2007,11:06
|
 |
 |
Преподаватель украинского языка и литературы из Лисичанска заняла І место в областном конкурсе «Учитель года-2007».
После завершения в Лисичанске отборочного городского конкурса «Учитель года-2007» участниками областного конкурса стали учитель украинского языка и литературы СОШ № 6 Анна Олеговна Коняхина и учитель обслуживающего труда СОШ № 28 Татьяна Николаевна Карпенко.
Областной конкурс «Учитель года-2007» проходил 13 и 14 февраля в г. Луганске. Он состоял из нескольких этапов. В результате жесткого отбора, для участия в каждой из номинаций по предметам были отобраны по 5 преподавателей школ Луганщины. В ходе проведения конкурса его участники презентовали собственный педагогический опыт работы, сдавали экзамен по своим специальностям, разрабатывали планы уроков и пр. На заключительном этапе преподаватели должны были провести открытый урок в одном из классов луганских школ.
По итогам областного конкурса, согласно набранным баллам, Карпенко Т.Н. заняла третье призовое место. Коняхина А.О. стала победительницей в своей номинации и теперь станет участником суперфинала областного конкурса, который состоится 28 февраля, а также примет участие во Всеукраинском конкурсе «Учитель года-2007» в номинации «Украинский язык и литература».
19 лютого 2007,10:07
|
 |
 |
Цінова ситуація на основні споживчі товари в області характеризується відносною стабільністю.
Державна інспекція з контролю за цінами в Луганській області повідомляє, що за даними моніторингу цін на основні споживчі товари на підприємствах торгівлі та продовольчих ринках за період з 9 лютого по 16 лютого 2007 року цінова ситуація на основні споживчі товари характеризується відносною стабільністю.
На підприємствах торгівлі області протягом минулого тижня зафіксовано незначне (до 1%) підвищення середнього рівня цін на птицю (кури) з 11,54 до 11,60 грн/кг за рахунок підвищення оптово-відпускних цін товаровиробником ТОВ СФ „Агроукрптаха” на 2% - з 9,70 до 9,90 грн/кг.
На продовольчих риках області протягом минулого тижня поточного року спостерігалося незначне підвищення середнього рівня цін на птицю з 12,16 до 12,20 грн/кг та незначне (до 1%) зниження цін на цукор-пісок з 3,04 до 3,03 грн/кг.
• За даними оперативного дослідження роздрібних цін на ринку нафтопродуктів Луганської області станом на 16 лютого у порівнянні з 9 лютого поточного року ціни зменшились на: дизельне паливо на 0,6%, бензин марки А-80 на 0,3%. Збільшились на бензин марки А-95 на 0,3%. На бензин марки А-92, бензин марки А-76 залишився на попередньому рівні. Таким чином, середні рівні роздрібних цін по області на 16 лютого 2007 року за 1 літр складають: дизпаливо – 3,63 грн., бензин марки А-80 – 3,24 грн., бензин марки А-92 – 3,53 грн., бензин марки А-95 – 3,71 грн., бензин марки А-76 – 3,30 грн.
19 лютого 2007,09:56
|
 |
 |
В результаті перевірок охорони атмосферного повітря притягнуто до адміністративної відповідальності 532 посадових осіб та громадян на суму 37,5 тис. грн.
За даними Держуправління екології та природних ресурсів в Луганській області, всього у минулому році проведено 2639 перевірок у галузі охорони атмосферного повітря та притягнуто до адміністративної відповідальності 532 посадових осіб та громадян на загальну суму 37,519 тис. грн., з них стягнуто 33,847 тис. грн.
В цілому по області проведено перевірки дотримання вимог законодавства про охорону атмосферного повітря у 2006 року на 608 підприємствах області. По виявлених порушеннях правових норм притягнуто до адміністративної відповідальності 435 посадових осіб, накладено штрафів на загальну суму 35,734 тис. грн., з них стягнуто 31,909 тис. грн., 23 юридичним особам пред’явлено претензії щодо відшкодування збитків, які заподіяні державі в результаті наднормативних викидів, на загальну суму 351,124 тис. грн. Стягнуто за 15 позовами - 20,912 тис. грн. За 2006 р. винесено 12 рішень на тимчасове зупинення експлуатації об’єктів з вимогою щодо урегулювання відносин у сфері охорони атмосферного повітря. Передано на розгляд до правоохоронним органам 4 справи.
Перевірки дотримання вимог законодавства в галузі охорони атмосферного повітря проведено на екологічно-небезпечних об’єктах загальнодержавного значення, а саме: ВАТ “Алчевський металургійний комбінат”, ВАТ “Алчевськкокс”, СО Луганська ТЕС ТОВ “Східенерго”, ВАТ “Лисичанська сода” та ТОВ “Линік” (у 2005 році - ВАТ “Алчевський металургійний комбінат”, ВАТ “Алчевськкокс”, СО Луганська ТЕС ТОВ “Східенерго”, ВАТ “Лисичанська сода”, ТОВ “Линік”, ТОВ “Рубіжанський “Краситель”, ЗАТ “Сєвєродонецьке об’єднання “Азот” та ВАТ “Об’єднання “Склопластик”).
В ході двох етапів загальнодержавних заходів “Чисте повітря” перевірено у 2006 році 103 автотранспортних підприємств, станцій технічного обслуговування, автогосподарств та інших організацій, з яких 23 мають контрольно-регулювальні пункти. Виконано вимірювань на вміст забруднюючих речовин у відпрацьованих газах двигунів 4389 одиниць автотранспорту. Виявлено 512 автомобіля з перевищенням нормативів, що становить 11,67% від загальної кількості перевірених транспортних засобів. По фактах виявлених порушень законодавства керівництву 103 перевірених підприємств надано приписи на усунення недоліків та удосконалення природоохоронної роботи, притягнуто до адміністративної відповідальності 216 посадових та фізичних осіб на загальну суму штрафів 4,046 тис. грн.
У 2006 році на підприємствах області надзвичайних ситуацій екологічного характеру з впливом на стан атмосферного повітря не відбувалися.
Сторінки:
Архів по роках: | 2001 | 2002 | 2003 | 2004 | 2005 | 2006 | 2007 |
Sub_Class with id 0 does not exist
|