Sub_Class with id 258 does not exist
Луганська обласна військово-цивільна адміністрація (стара версія) Діяльність ОДА Прес-центр Архів новин 2001-2007
Луганська обласна державна адміністрація
| |


ГоловнаЛист адміністратору Веб-сервераКарта сайту

Гаряча лінія
Гаряча лінія
Довідник посадовців
Телефонний довідник
ОпитуванняОпитування

Сьогодні: середа, 17 квітня 2024

Луганська обласна військово-цивільна адміністрація (стара версія)Діяльність ОДАПрес-центр
Архів новин 2001-2007
12 грудня 2006,15:20 Версія для друку

В містах та районах області: Ровеньки

11 грудня на відокремленому підрозділі «Шахта ім.Дзержинського» державного підприємства «Ровенькиантрацит» відбулося виробниче свято. Вперше за всю історію існування шахти бригада В.Демчука (дільниця №2, начальник С.Кріулін) видала на-гора 1 млн. тонн антрациту. На святі були присутні керівництво ДП «Ровенькиантрацит», заступник міського голови В.Желткевич, колишній директор шахти Л.Хлопонін.

12 грудня 2006,15:14 Версія для друку

Президент закликає Верховну Раду врахувати його пропозиції до проекту Державного бюджету-2007.

Президент України Віктор Ющенко 11 грудня 2006 року, керуючись частиною другою статті 94 Конституції, повернув Закон “Про Державний бюджет України на 2007 рік” для повторного розгляду Верховною Радою. Глава держави передав у парламент свої обґрунтовані пропозиції щодо змін до основного фінансового документа країни. Вперше в новітній історії Української держави Президент України застосував конституційне право вето на закон про Державний бюджет, однак вдався до такого кроку в дусі зустрічних конструктивних ініціатив.
Протягом усього бюджетного процесу, який триває останні три місяці, Президент бере активну участь у створенні головного фінансово-економічного документа країни. Всі зауваження до проекту бюджету Глава держави виклав у трьох посланнях Прем’єр-міністру та Голові Верховної Ради, які були оприлюднені у засобах масової інформації та широко коментувалися представниками Секретаріату Президента України. Його фахівці спільно з народними депутатами та урядовцями провели значну експертну й узгоджувальну роботу, внаслідок чого законопроект про бюджет було суттєво доопрацьовано.
Наприклад, із документа вилучено положення, які значно зменшували фінансування соціальних, структурних та інноваційних програм, створювали можливості непрозорого або ручного розподілу коштів. Президент назвав “великим порозумінням” із Кабінетом Міністрів виведення з бюджетного законопроекту механізму урядових гарантій під приватні проекти (обсяг – 17,5 млрд. гривень). Зросли видатки на суддівство, 423 млн. виділено на авіацію та космічну галузь, збільшено підтримку промисловості, сільське господарство отримає найбільше коштів за роки Незалежності. Передбачено компенсаційні програми для малого та середнього бізнесу. На 6,4 млрд. гривень збільшено субвенції місцевим бюджетам. Закладено видатки на придбання гамма-ножа, будівництво меморіального комплексу пам’яті жертв Голодомору, інші соціально-культурні й гуманітарні проекти.
Частиною бюджетного процесу стали корективи законодавства про оподаткування, запропоновані Кабінетом Міністрів. Згідно із задумом урядовців, фінансові наслідки таких змін мали становити левову частку доходних статей бюджету-2007. Однак Президент наклав вето на відповідний урядовий законопроект, схвалений парламентом, і зробив свої зустрічні пропозиції. Кабінет Міністрів виявив конструктивний підхід і погодився з Главою держави, який підписав зміни до податкового законодавства. Завдяки цьому з проекту бюджету зникли “чорні дірки”, наприклад, вільні економічні зони з неврегульованим статусом чи податкові пільги для найбагатших, зокрема, при оподаткуванні дивідендів від цінних паперів чи придбанні культурних цінностей.
Водночас у запропонованому бюджеті 2007-го рік не враховано надзвичайно важливі пропозиції Президента.
Глава держави не згоден із невідповідністю розрахункових показників бюджету їхнім реальним величинам. Вже сьогодні фактична інфляція на 3 відсотка більша за прогнозований рівень 2006-го року. За висновками експертів, наступного року інфляційний показник буде суттєво вищий за той, від якого розраховувалися фінансові показники бюджету.
Після значного зростання споживчих цін і тарифів на житлово-комунальні послуги Президент не може підписати бюджет, який вдарить, насамперед, по найбільш соціально-вразливим категоріям населення. Проект бюджету, надісланий на підпис Главі держави, передбачає прожитковий мінімум у 395 гривень для осіб, які втратили працездатність, аж із 1-го жовтня наступного року. Водночас фактичний розмір цього показника ще у жовтні цього року становив 390 гривень. У разі набуття чинності закону про бюджет кожен із 12 мільйонів пенсіонерів щомісяця, починаючи з 1 січня 2007 року, недоодержуватимуть 25 гривень, і ця цифра невпинно зростатиме.
Президента непокоїть падіння у 3,5 рази, порівняно з 2005 роком, темпів зростання мінімальної заробітної плати. Таке різке зменшення цього показника означає значно гірші умови оплати праці працівників переважної більшості підприємств, адже тарифні ставки згідно з галузевими угодами та колективними договорами встановлюються залежно від величини мінімальної зарплати. З огляду на зростання інфляції та збільшення вартості споживчого кошика закладене в бюджет зростання зарплат буде, фактично, нульовим.
У своїх зауваженнях до проекту бюджету Президент звертає увагу на невраховані в повному обсязі видатки на оборону. Необхідно передбачити кошти на ліквідацію невідповідності між грошовим забезпеченням військовослужбовців Збройних Сил та інших військових формувань.
Глава держави проти надання місцевим бюджетам безвідсоткових позичок, які виходять за межі бюджетного періоду, прагнучи не допустити непрозорого розподілу коштів. Президент пропонує вилучити цей пункт із бюджету, оскільки здебільшого такі позички не повертаються, а списуються. Президент пропонує скорегувати й положення про оподаткування імпортерів енергоносіїв, що дасть додатково в бюджет 4,5 млрд. гривень.
Президент розглянув схвалений Верховною Радою проект Державного бюджету на наступний рік менше, ніж за добу і одразу повернув на доопрацювання, аби уникнути закидів у свідомому затягуванні з підписанням цього документа. Парламент має час, аби скорегувати головний кошторис країни відповідно до пропозицій Глави держави і подати для підпису. Верховна Рада та Кабінет Міністрів мають можливості і резерви для удосконалення видаткової частини. Джерелами коштів на соціальні програми Президент вважає, зокрема, статті на непрозорі інвестиційні проекти.
Президент закликає Верховну Раду врахувати його пропозиції до проекту Державного бюджету-2007. Глава держави розраховує на підтримку тих парламентських сил, програми яких базуються на високих стандартах соціального захисту людей.

За матеріалами прес-служби Президента України

12 грудня 2006,15:02 Версія для друку

Коментарі Президента України Віктора Ющенка щодо бюджетного процесу

«Шановна українська громадо!
Завершується процес формування бюджету 2007 року, формування відповідних змін і доповнень до законів, які регулюють податки. Безумовно, ці питання привертають велику увагу політичних кіл, бізнесових кіл, населення. Я хотів би висловитися по суті цього процесу.
Що стосується внесення змін і доповнень до законів про оподаткування, я вважаю можливим відмітити наступне. Була проведена досить кваліфікована дискусія відносно впровадження тих чи інших норм. Ми знайшли компроміс відносно функціонування вільних економічних зон, ми зійшлися в позиціях відносно механізму видачі державних гарантій. Ми домовилися про оподаткування доходів від дивідендів. Ми домовилися про організацію фондового ринку і багато інших фіскальних речей, які передбачалися як новації і зміни до законів про оподаткування. Я задоволений співпрацею з цього питання з українським парламентом і урядом. Ті пропозиції, які вносив Президент, в цілому майже всі були враховані. І тому сьогодні я підписав відповідний закон про внесення змін і доповнень про оподаткування.
Що стосується бюджету 2007 року, я хочу сказати наступне. В країні пройшла досить продуктивна і глибока дискусія по формуванню цього закону. Було внесено багато пропозицій, багато думок, які враховані при доопрацюванні цього законопроекту. Хотів би відмітити, що ті три листи, які я направив з пропозиціями і доповненнями до бюджету 2007 року, досить уважно були розглянуті в парламенті. Значна частина цих пропозицій були враховані, за що я вдячний народним депутатам і відповідному бюджетному комітету в парламенті. Разом з тим залишився ряд принципових моментів, на яких я і хотів зупинитися.
Перш за все, я хотів би відмітити, що розрахунок прожиткового мінімуму, який запропонований у бюджеті на 2007 рік, не є бездоганним. Закон, який надійшов мені на підпис, передбачає встановлення з 1 січня 2007 року прожиткового мінімуму, зокрема, для осіб які втратили працездатність, у сумі 380 гривень. Фактично прожитковий мінімум станом на 1 листопада вже становить 395 гривень. На 1 січня очікується прожитковий мінімум приблизно 406 гривень. Таким чином, прожитковий мінімум занижений приблизно (станом на 1 січня 2007 року) на 26,6 гривень. На цю суму, по суті, занижена пенсія пенсіонеру України, який її отримує за віком. Таким чином, 12 мільйонів українських пенсіонерів не дорахуються в своєму бюджеті в розрахунку на місяць 26 гривень свого пенсійного забезпечення. Це недопустимо. Я просив би український парламент ще раз звернутися до величини розрахунку прожиткового мінімуму.
Слід також зауважити: коли ми говоримо про прожитковий мінімум, то це база розрахунку цілої низки соціальних програм, і від цього буде залежати розмір соціальної програми, наприклад, допомоги інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам, соціальної допомоги по догляду за дитиною, допомоги одиноким матерям, допомоги на дітей, які перебувають під опікою піклувальників, кінець кінцем, допомоги на поховання тощо. Ця позиція стосується мільйонів українців. Повторюю: 12 мільйонів українських пенсіонерів і сотень тисяч соціальних груп. Просив би парламент вернутися ще раз до цього питання.
Друга позиція, на яку я просив би звернути увагу і уряду, і парламенту – це позиція, яка стосується розрахунку мінімального розміру заробітної плати. Законом, який представлений мені на підпис, передбачається встановлення мінімального розміру заробітної плати з січня 2007 року в розмірі 400 гривень на місяць, на 1 грудня 2007 року – 450 гривень на місяць. Таким чином, якщо мінімальна заробітна плата в 2005 році виросла в цілому по Україні на 40 відсотків, в 2006 році – на 20 відсотків, то бюджетом 2007 року передбачається приріст мінімальної заробітної плати на 12,5 відсотка. Враховуючи прогнозний рівень інфляції в 2007 році (за прогнозами незалежних українських і міжнародних експертів він становитиме близько 11 відсотків), а також зростання податкового навантаження на доходи фізичних осіб (я хотів би нагадати, що податки на доходи громадян, відповідно до представленого раніше закону, будуть підніматися з 13 відсотків і досягнуть 15 відсотків) - в Україні вперше за останні роки може відбутися реальне падіння розміру мінімальної заробітної плати, який є базовим для обрахування заробітної плати близько 10 мільйонів працюючих громадян, зокрема, працівників бюджетної сфери, лікарів, вчителів, працівників культури.
Виходячи з наведеного, вважаю за необхідне ще раз зробити розрахунки розмірів прожиткового мінімуму і мінімальної заробітної плати на 2007 рік і пов’язаних з цими показниками видаткових статей державного бюджету на 2007 рік, та за їх результатами внести відповідні корективи до цього закону.
Слідуюча позиція стосується пункту 51 статті 71 закону про бюджет України на 2007 рік. Цим пунктом зупиняється дія закону України про податок на додану вартість щодо надання податкового векселя щодо ввезення газу на митну територію України. Це положення стосується газопостачальних компаній. Зазначене положення закону обумовлене високою ліквідністю постачальників такого товару, існуванням можливості не сплачувати податок живими коштами. Однак чомусь така сама норма не передбачена для групи постачальників із високою ліквідністю, які постачають на українську митну територію нафту.
Хочу відмітити, що в 2006 році ці постачальники сплачують ПДВ грошовими коштами і формують таким чином більше 4 мільярдів поступлень до Державного бюджету. Враховуючи цю практику, я вважав би за доцільне зберегти її і на 2007 рік по цій категорії постачальників нафти і нафтопродуктів.
Виходячи з цих принципових зауважень, Президент України не може підтримати бюджет на 2007 рік, який був прийнятий парламентом 6 грудня 2006 року. Я вимушений накласти вето на цей закон, я сформував свої пропозиції щодо його доопрацювання і сьогодні в письмову вигляді направив до українського парламенту. Я вірю в те, що в нас із парламентом і урядом є всі можливості доопрацювання цього документу з урахуванням інтересів найбідніших верств населення, позицій, висловлених бізнесом, і вступити у 2007 рік з достойним, чесним і прозорим національним бюджетом».

За матеріалами прес-служби Президента України

12 грудня 2006,14:08 Версія для друку

Урочисте відкриття шляхопроводу відбулось сьогодні біля міста Первомайськ.

12 грудня відбулась урочиста церемонія з нагоди відкриття після реконструкції мосту та шляхопроводу з підходами на автодорозі Красноармійск - Артемівськ - Михайлівка біля міста Первомайськ Луганської області. У заході взяли участь заступник голови облдержадміністрації Леонід Рисухін, заступник голови облради Володимир Пристюк, голова Державної служби автомобільних доріг України Володимир Демішкан. Кращих будівельників нагороджено грамотами, подяками та відзнаками Укравтодору «Почесний дорожник», Подяками облдержадміністрації, грамотами облради, Служби автодоріг в Луганській області.
Реконструкцію мості та шляхопроводу було розпочато у липні 2004 року, фінансування здійснювалося з державного бюджету. У 2004 році для виконання підготовчих робіт було виділено 2,924 млн. грн., які були освоєні у повному обсязі. Недостатнє фінансування значно вплинуло на строки виконання робіт. За період 2004-2005 роки були виконані тільки підготовчі роботи з перевлаштування земполотна, розбирання конструкцій мостів та шляхопроводу на суму 6,9 млн. грн. Планом фінансування на 2006 рік було передбачено на реконструкцію 9,5 млн. грн., але інтенсивна реконструкція зазначеного об’єкта розпочалася після прийняття Державною службою автомобільних доріг України рішення про додаткове виділення фінансування у сумі 10 млн. грн. Загальна вартість робіт на шляхопроводі склала 26,5 млн. грн.
Поновлення автомобільного сполучення поліпшить транспортне спілкування між містами Первомайськ, Стаханов, Брянка, Алчевськ, Луганськ та навколишніми населеними пунктами.

12 грудня 2006,11:48 Версія для друку

Луганская область войдет в число регионов, где будет реализован проект ОБСЕ «Развитие гражданского общества в Украине»

Представители Координатора проектов ОБСЕ в Украине встретились сегодня с представителями руководства Луганской облгосадминистрации и Луганска. Предметом встречи стало обсуждение условий участия Луганской области в проекте ОБСЕ «Развитие гражданского общества в Украине».
Как подчеркнул во время встречи заместитель председателя Луганской облгосадминистрации Владимир Заблоцкий, Луганщина является уникальным регионом с точки зрения возможностей реализации данного проекта ОБСЕ. «Здесь достаточно большой людской потенциал, высокая общественная активность, а также открытость и желание властей сотрудничать с любыми общественными силами для решения наиболее острых региональных проблем», – отметил Владимир Заблоцкий. Среди них создание рабочих мест для различных категорий населения, реформирование ЖКХ, газификация сел и шахтерских поселков, ремонт дорог и строительство жилья.
По словам Владимира Заблоцкого, в Луганской области действует более тысячи общественных организаций, более 200 благотворительных фондов, которые могут стать общественной основой для реализации проекта ОБСЕ в регионе. После периода согласования и определения основных направлений сотрудничества уже в феврале-марте планируется провести презентацию проекта для общественных организаций области, на которой они смогут дать свои предложения и после этого принять участие в конкурсе на получение мини-грантов на его реализацию. При этом инициативы общественных организаций должны соответствовать условиям проекта и быть направленными на сотрудничество с местными властями.
Кроме того, проект «Развитие гражданского общества в Украине» предусматривает возможность проведения исследований по изучению потребностей и сложных сторон общественной жизни в регионе, которые можно усилить в рамках проекта, а также оказание международной помощи в виде привлечения иностранных специалистов и их опыта по развитию гражданского общества.
По словам сотрудника проекта ОБСЕ Ирины Билоус, проект «Развитие гражданского общества в Украине» рассчитан на два года и начинается в декабре 2006 года. Планируется, что он будет реализовываться на территории 5 областей: Львовской, Хмельницкой, Кировоградской, Херсонской и Луганской. Проект финансируется правительством Дании и основной целью имеет развитие организации гражданского общества, направленное на сотрудничество гражданских структур и органами власти различных уровней. Также уже определены три крупные украинские общественные организации, через которые будут поступать средства на реализацию проекта в Луганской и других областях Украины.
По словам представителей ОБСЕ, акцент при реализации проекта будет делаться на направлениях, связанных с защитой прав человека (молодежи, инвалидов, лиц, отбывающих наказание в местах лишения свободы) и обеспечением прозрачности и отчетности власти (здесь тематика направлений не ограничивается).
Как отметил Мортен Енберг – председатель отдела по вопросам демократизации Координатора проектов ОБСЕ в Украине, его команда не наделена каким-либо политическим мандатом и поэтому не имеет права вмешиваться или высказываться по поводу тех или иных политических процессов в Украине. «Наша главная задача – поддержать украинскую власть в выполнении обязательств Украины как члена ОБСЕ», – подчеркнул Мортен Енберг, и добавил, что проект «Гражданское общество» они хотят видеть в качестве посредника между властью и людьми.

12 грудня 2006,11:17 Версія для друку

Около 2 млн. грн. будет выделено из местных бюджетов на развитие малого предпринимательства в 2007 году

По данным Представительства Госпредпринимательства Украины в Луганской области, в 2007 году на финансирование региональных программ развития малого предпринимательства из местных бюджетов будет выделено 1830 тыс. грн., что на 62% выше плановых ассигнований в 2006 году. На осуществление мероприятий по государственной регуляторной политике и организацию работы единых разрешительных центров в регионах области из местных бюджетов также будет выделено 330 тыс. грн.
По словам председателя Представительства Госпредпринимательства Украины в Луганской области Валерия Семенченко, выполнение региональных программ проходит в период реализации трех основных законов, которые на законодательном уровне упрощают хозяйственную деятельность малого и среднего бизнеса. Это Законы Украины „Об основах государственной регуляторной политики в сфере хозяйственной деятельности”, „О государственной регистрации юридических лиц и физических лиц - предпринимателей”, „О разрешительной системе в сфере хозяйственной деятельности”. В связи с этим, даже небольшие по объемам средства, которые были предусмотрены на региональные программы в местных бюджетах, в целом направлялись на реализацию мероприятий по упорядочению нормативно-правового регулирования сферы предпринимательства, создания и оснащения единых разрешительных офисов, проведения мониторингов, организацию обучения и проведению семинаров, „круглых столов”, „горячих линий”. Общая сумма таких ассигнований, выделенных за 9 месяцев 2006 года, составила более 1 млн. 490 тыс. грн.
Из местных бюджетов в 2006 году средства были истрачены на реализацию бизнес-планов в Краснодонском районе и частичную компенсацию агроформированиям затрат по посеву озимых, также на мероприятия, связанные с деятельностью единых разрешительных офисов в городах Лисичанск и Антрацит. Было профинансировано предоставление льгот по арендной плате за помещения предприятиям общественного питания г.Антрацит, которые обслуживают горячими завтраками школьные учреждения и социально-незащищенное население.

12 грудня 2006,10:48 Версія для друку

З 13 грудня православні віряни зможуть вклонитися мощам святого Рівноапостольного Великого князя Володимира.

З 13 грудня 2006 року по 6 січня 2007 року в Свято-Володимирському кафедральному соборі Української православної церкви (м. Луганськ, пл. Горького) будуть виставлені для поклоніння мощі Святого Рівноапостольного Великого князя Володимира, що в вересні 2005 року були передані в дар Луганщині Його Блаженством, Блаженнійшим Володимиром, Митрополитом Київським і всієї України, Предстоятелем Української Православної церкви.
Відвідати православну святиню можна впродовж зазначеного періоду з 7:00 до 17:00.

11 грудня 2006,16:41 Версія для друку

В городах и районах области: Лисичанск

С целью обеспечения государственной политики в вопросах социальной и правовой защиты инвалидов территориальный центр социального обслуживания пенсионеров и одиноких нетрудоспособных граждан (терцентр) УТСЗН Лисичанского городского совета проводит работу по созданию условий, предоставляющих возможность инвалидам вести полноценный образ жизни в соответствии с их индивидуальными способностями и потребностями. По сообщению Лисичанского горсовета, на учете и обслуживании в терцентре находятся 337 инвалидов, в числе которых – 70 инвалидов ВОВ. В текущем году работниками отделения социальной помощи на дому предоставлена помощь 69-ти людям с инвалидностью в оформлении документов на получение жилищных субсидий, 115-ти – помощь по сверке состояния платы за коммунальные услуги, 6-ти – в оформлении документов на получение угля и дров, дотаций на уголь.
Помимо этого, в течение текущего года сотрудники отделения организации предоставления натуральной адресной помощи бесплатно предоставили 170 инвалидам парикмахерские и сельскохозяйственные услуги, услуги по пошиву и реставрации одежды, ремонту жилья. За этот же период терцентр предоставил троим инвалидам материальную помощь (в связи со сложным финансовым положением), 14-ти инвалидам – помощь на лечение, 4 человека получили инвалидные коляски, еще пятеро – костыли.
Работники терцнтра также помогли пятерым одиноким пенсионерам, утратившим двигательную активность, в оформлении документов для постоянного проживания в дома-интернаты области. Двое из этих пенсионеров уже отправлены в такие интернаты.

11 грудня 2006,16:21 Версія для друку

Запрошує VII обласний фестиваль дитячої преси «Золотий диктофон»

На Луганщині розпочалась конкурсна частина VII обласного фестивалю дитячої преси «Золотий диктофон». Він проводиться з метою виявлення талановитих дітей у сфері журналістики, підтримки дитячих ЗМІ Луганської області, сприяння професійному росту юних журналістів Луганщини.
До участі запрошуються редакції багатотиражної шкільної преси; редакції професійних періодичних дитячих видань; команди шкіл, що тільки починають свою діяльність і на час проведення фестивалю мають своє періодичне видання; фотокореспонденти, юнкори, творчі колективи розробників шкільних сайтів; радіожурналісти.
Цього року на фестивалі представлені шість конкурсних номінацій:
“Газета III тисячоліття” – конкурс дитячих періодичних видань. На адресу оргкомітету надсилаються не менше трьох випусків газети поточного року у двох примірниках (або ксерокопію кожного випуску). Головна умова участі у конкурсі - періодичність видання не менше одного разу на чверть навчального року.
“Надія нової преси” – конкурс юних журналістів. Для участі у номінації конкурсант надає не більше п’яти своїх статей, що були опубліковані протягом року.
“Маленький шедевр” – конкурс окремих публікацій (статті, нариси, фейлетони). Від кожного конкурсанта приймається не більше двох публікацій.
“Вебсайт” – конкурс електронних версій дитячих видань. Для участі у номінації “Вебсайт” надається електронна версія (диск) існуючого шкільного інформаційного ресурсу. Обов’язковим є зазначення електронної версії сайту в мережі Internet.
„Перші блискавки” - конкурс окремих публікацій (статті, привітання, інформаційні повідомлення) дітей віком від 7 до 10 років.
„Молода гвардія” – конкурс окремих публікацій. Це статті, публікації, що спрямовані на патріотичне виховання дітей та молоді, підвищення рівня громадської самосвідомості та з нагоди відзначення 65-ї річниці створення молодіжної підпільної організації „Молода гвардія”.
Конкурсна частина фестивалю проводиться заочно протягом року. Матеріали надсилаються до 15 січня 2007 року на адресу оргкомітету фестивалю: м. Луганськ, вул. Володарського, 59, каб. 503, 504, тел. 58-06-56.
Організаторами конкурсу виступили управління освіти і науки, управління у справах преси та інформації Луганської обласної державної адміністрації; Луганський обласний благодійний фонд підтримки регіональних ініціатив „Благовіст”; Луганська обласна дитяча громадська організація «Лугарі»; Луганська обласна дитяча громадська організація “Асоціація дитячої преси Луганщини”.

11 грудня 2006,15:59 Версія для друку

14 декабря - День чествования участников ликвидации последствий аварии на Чернобыльской АЭС.

Президент Украины своим указом установил в Украине День чествования участников ликвидации последствий аварии на ЧАЭС, как признание мужества, самоотверженности и высокого профессионализма ликвидаторов. Он будет ежегодно отмечаться 14 декабря в день окончания строительства саркофага над разрушенным четвертым энергоблоком атомной электростанции.
Соответствующее распоряжение было подписано председателем Луганской облгосадминистрации. О мероприятиях, которые пройдут в Луганской области в связи с этой датой, сегодня на брифинге сообщил заместитель председателя Луганской облгосадминистрации Владимир Заблоцкий. Так, на 14 декабря запланирована встреча руководителей области с ликвидаторами аварии на ЧАЭС, руководителями городов и районов, во время которой будут обсуждены проблемы «чернобыльцев», намечены пути дальнейшего взаимодействия по обеспечению социальных гарантий этой категории граждан. В 12:15 в Луганске состоится возложение цветов к памятному знаку «Чернобыльский Лелека». В 13:00 в актовом зале Института культуры и искусств пройдет чествование и награждение участников ликвидации аварии на ЧАЭС, концерт для них.
В городах и районах также состоится ряд мероприятий, направленных на оказание помощи «чернобыльцам», членам их семей. В высших учебных заведениях региона пройдут волонтерские благотворительные акции «Поможем детям, пострадавшим в результате Чернобыльской катастрофы». В частности, в Луганском колледже технологии и дизайна состоится конференция «Чернобыль-боль Украины», в Стахановском медицинском училище – реквием вечера «Звоны Чернобылю», в Лисичанском педагогическом колледже ЛНПУ им. Тараса Шевченко – студенческий конкурс плакатов и стихотворений.
По словам и.о. начальника Главного управления труда и социальной защиты населения облгосадминистрации Аиды Задорожной, от Луганской области участие в ликвидации аварии на Чернобыльской АЭС принимали более 13 тыс. человек, в живых осталось 11278. Память о 400 героях увековечено на гранитной плите у памятника «Чорнобыльский Лелека».
Работа по социальной защите «чернобыльцев» за счет средств государственного бюджета ведется по 6 направлениям. По словам Аиды Задорожной, по 5 из них задолженности в данный момент нет, а по выплате компенсации на питание пострадавшим 1-й категории (253 грн. в месяц) задолженность будет ликвидирована до конца года. Всего на реализацию программ по соцзащите «черонбыльцев» на этот год области было утверждено 21,3 млн. грн.
Из областного бюджета в 2006 году на организацию оздоровления граждан, пострадавших от аварии на ЧАЭС, выделено 2,6 млн. грн. В результате проведенных тендерных торгов были закуплены путёвки в 9 санаториев Украины. Оздоровлено более 400 участников ликвидации последствий аварии на ЧАЭС, 14 детей-инвалидов.
В настоящее время в Луганской области проживает 16810 человек, пострадавших вследствие аварии на ЧАЭС, в том числе 4375 детей.


Сторінки:
34567891011121314151617

Архів по роках: | 2001 | 2002 | 2003 | 2004 | 2005 | 2006 | 2007 |
Sub_Class with id 0 does not exist
У разі використання матеріалів сайту посилання на www.loga.gov.ua є обов'язковим.
Технічна підтримка: Відділ інформаційно-комп'ютерного забезпечення апарату
Лист адміністратору Веб-сервера