27 листопада 2003,14:06
Питання праці, ЖКГ та соціального захисту населення найчастіше підіймаються у зверненнях громадян до облдержадміністрації.

Питання праці, соціального захисту населення та якості надання послуг ЖКГ найчастіше підіймаються у зверненнях громадян до Луганської облдержадміністрації. За даними відділу роботи із зверненнями громадян обласної держадміністрації, за 10 місяців поточного року надійшло 6202 звернення, що на 4% більше, ніж за відповідний період минулого року. При цьому кількість звернень з питань ЖКГ зросла на 20%, з питань праці зменшилась на 5%, на 19% менше надійшло звернень з питань соціального захисту населення та на 9% - з охорони здоров’я. У порівнянні з відповідним періодом 2002 року кількість звернень від пенсіонерів зросла на 19%, багатодітних сімей – на 28%, проте на 6-12% менше надійшло звернень від учасників ВВВ та інвалідів, на 9% - від учасників ліквідації аварії на ЧАЕС, на 31% - від ветеранів праці. За 10 місяців поточного року у порівнянні з відповідним періодом минулого року, кількість звернень громадян, що надійшли до облдержадміністрації з вищих органів влади, зменшилась на 7%, повторних звернень – на 68%. Керівниками Луганської облдержадміністрації особисто прийнято на 7% громадян більше, ніж за аналогічний період 2002 року. Щотижнево стан роботи із зверненнями громадян розглядається на апаратних нарадах у голови Луганської облдержадміністрації Олександра Єфремова.