11 грудня 2003,15:23
Питання якості послуг ЖКГ та заборгованості по зарплаті найчастіше піднімаються у зверненнях громадян до облдержадміністрації.

Питання житлово-комунального господарства, сплати заборгованості по зарплаті, соціального захисту населення та охорони здоров’я найчастіше піднімаються у зверненнях громадян до Луганської облдержадміністрації. За даними відділу роботи із зверненнями громадян обласної держадміністрації, за 11 місяців поточного року до Луганської облдержадміністрації надійшло 6835 звернень, в них порушено 7562 питання. З них 1665 питань торкалися житлово-комунального господарства, в тому числі надійшло 719 скарг на недостатнє опалення житла, порушено 1426 питання праці, з них 977 – про сплату заборгованості по заробітній платі, надійшло 1359 питань з соціального захисту населення, 458 - з охорони здоров’я, 333 - сільського господарства. Кількість звернень з питань житлово-комунального господарства зросла на 21%, в той же час на 20% зменшилася кількість звернень з питань соціального захисту населення, з питань праці зменшилася на 5%, на 4% – з охорони здоров’я.
У порівнянні з відповідним періодом минулого року на 17% більше надійшло звернень від пенсіонерів, на 12% - від інвалідів ВВВ. Проте кількість звернень, що надійшли від учасників ВВВ та інвалідів зменшилася на 5%, учасників ліквідації аварії на ЧАЕС - на 10%, ветеранів праці - на 32%. Зменшилась також кількість звернень, що надійшли з вищих органів державної влади, зокрема з Адміністрації Президента України – на 15,1%. Облдержадміністрацією посилено контроль за роботою із зверненнями громадян в її структурних підрозділах, райдержадміністраціях та органах місцевого самоврядування. Як результат, кількість повторних звернень від громадян зменшилася на 72%. Керівниками Луганської облдержадміністрації за 11 місяців поточного року прийнято на 7% громадян більше, ніж за відповідний період минулого року.