“Дотримання якості та безпеки продовольчих товарів на споживчому ринку області є на сьогодні найважливішим”, - відзначив сьогодні начальник Луганського обласного управління у справах захисту прав споживачів Микола Лукашик на брифінгу в облдержадміністрації. За його словами, у 1 півріччі поточного року перевірено дотримання вимог законодавства про захист прав споживачів області на 758 підприємствах господарської діяльності, з них у 753 – встановлено різні види порушень. Виявлено 2 тис. 453 порушення чинного законодавства, з них 68% складає реалізація товарів, що не відповідають вимогам нормативних документів. За порушення законодавства накладено адміністративних штрафів на суму 77 тис. грн., застосовані економічні санкції до суб’єктів господарської діяльності в сумі 130 тис. грн. В цілому перевірено якість товарів та послуг на суму понад 1,5 млн. грн., з них забраковано та знято з реалізації - на суму 413 тис. грн. Також Микола Лукашик відмітив, що для надання допомоги споживачам на ринках міст Луганська, Алчевська, Северодонецька, Краснодона створені консультаційні правові пункти. Постійно проводиться моніторинг з контролю за формуванням цін та тарифів на товари і послуги та на предмет забезпечення повним асортиментом різних видів продуктів. Відділами у справах захисту прав споживачів області розглянуто майже 2 тис. 500 звернень від громадян. Вимоги споживачів задоволені у 83% звернень. Майже 40 тис. грн. повернено споживачам за придбання неякісних товарів та надані послуги. |