12 жовтня 2004,17:02
6 тис. 134 звернення надійшло до облдержадміністрації від жителів області з початку поточного року.

За 9 місяців поточного року до облдержадміністрації надійшло 6 тисяч 134 звернення від мешканців Луганської області. Більше третини з них вже вирішені позитивно. Жодному з тих, хто звертався по допомогу чи за роз’ясненням до обласних органів виконавчої влади не було відмовлено.
За даними відділу роботи із зверненнями громадян облдержадміністрації, найбільша кількість звернень - понад 20% - стосується роботи житлово-комунального господарства. Особливо непокоять жителів області питання, що стосуються соціального забезпечення, таких понад 18%.
Традиційно найбільше звернень надходить від пенсіонерів, багатодітних сімей, малозабезпечених громадян, інвалідів учасників бойових дій, постраждалих від аварії на ЧАЕС. За словами заступника голови-керівника апарату облдержадміністрації Миколи Запорожцева, обласною владою використовуються всі наявні можливості для надання медичної та матеріальної допомоги цій категорії громадян. Так, з початку року за рішенням комісії обласної ради 667 громадянам після їх звернень по допомогу в обласну держадміністрацію, було надано матеріальну допомогу на загальну суму 64 тис. 220 грн. Завдяки цьому кількість звернень від учасників війни зменшилася на 16%, пенсіонерів – більш ніж на чверть, багатодітних матерів – на 20%, “чорнобильців” – на 3%.
Як зазначив Микола Запорожцев, щотижня стан роботи із зверненнями мешканців області до облдержадміністрації розглядається на апаратних нарадах у губернатора Олександра Єфремова. Для більш ефективного вирішення законних вимог громадян, що приходять на особистий прийом до губернатора, разом з ними також запрошуються керівники тих владних структур та органів місцевого самоврядування, до компетенції яких відносяться питання, з якими звертаються громадяни. Крім того, для удосконалення роботи з громадянами завершується підготовка до переходу відділу роботи із зверненнями громадян облдержадміністрації на програмне забезпечення автоматизованою системою “Звернення громадян”.