12 жовтня 2004,17:02
Губернатор підписав розпорядження щодо поліпшення якості розгляду звернень мешканців області до органів виконавчої влади.

Голова Луганської облдержадміністрації Олександр Єфремов підписав розпорядження щодо поліпшення якості розгляду звернень мешканців області до органів виконавчої влади. Затвердженими губернатором заходами щодо виконання вимог Указу Президента України “Про невідкладні заходи з удосконалення організації прийому громадян органами державної влади, органами місцевого самоврядування та посадовими і службовими особами цих органів” передбачено удосконалення роботи органів влади області з цих питань.
За цим розпорядженням, з метою вдосконалення роботи з організації розгляду звернень громадян керівникам структурних підрозділів облдержадміністрації, головам райдержадміністрацій, виконкомам міських рад доручено забезпечити неухильне виконання вимог законодавства щодо термінів розгляду звернень громадян та надання обґрунтованих відповідей їх авторам. Керівникам владних структур також доручено розглянути питання про притягнення до відповідальності посадових осіб, винних у зволіканні чи формальному розгляді звернень громадян. Особлива увага звертається на необхідність вжиття заходів щодо усунення причин, які призводять до збільшення надходження звернень громадян до облдержадміністрації та центральних органів державної виконавчої влади.