16 листопада 2004,17:08
Питання забезпечення споживачів Луганська якісними послугами з теплопостачання розглянуто на засіданні “круглого столу”.

Питання забезпечення споживачів Луганська якісними послугами з теплопостачання розглянуто на засіданні “круглого столу”, проведеного Луганським обласним територіальним відділенням Антимонопольного комітету України. В засіданні взяли участь керівники житлово-комунальних підприємств Луганська - МКП “Жилсервіс”, МКП “Теплокомуненерго” та обласного управління захисту прав споживачів. За результатами засідання адміністративною колегією територіального відділення Антимонопольного комітету України підприємствам МКП “Теплокомуненерго” та МКП “Жилсервіс” надані обов’язкові для виконання рекомендації щодо проведення ретельного аналізу випадків надання неякісних або в неповному обсязі послуг теплопостачання. У разі виявлення таких фактів їм необхідно здійснити перерахунки споживачам та повідомити тервідділення у місячний термін. Крім того підприємства повинні здійснити заходи щодо забезпечення недопущення подібних випадків у подальшому.