25 липня 2005,16:31
Більше п’яти тисяч питань порушили мешканці Луганщини у зверненнях, що надійшли до облдержадміністрації з початку року.

Більше п’яти тисяч питань порушили мешканці Луганщини у зверненнях, що надійшли до Луганської облдержадміністрації з початку 2005 року. Традиційно лідирують прохання допомогти з приводу незадовільної роботи житлово-комунальних підприємств. Такі звернення складають більше 19%. З приводу соціального захисту надійшло 13% звернень, працевлаштування, оплати праці тощо – 13%, охорони здоров’я – 4% від усього загалу звернень.
Більшість питань - 60,4 %, розглядалася підрозділами облдержадміністрації, обласними установами та організаціями. Найбільше звернень було спрямовано на розгляд управлінь. Решта була спрямована на розгляд райдержадміністраціям та міськвиконкомам.
Проте, перевірками, здійснюваними органами прокуратури області, найчастіше виявляються порушення термінів надання відповідей авторам звернень, або взагалі ігнорування цієї норми закону. Такі порушення допускаються навіть у відношенні звернень, які перебувають на контролі вищих органів влади держави. Впродовж півріччя керівництвом облдержадміністрації на контроль було поставлено біля половини отриманих звернень. З порушенням термінів розглянуто 13,4 % контрольних звернень в тому таких, що надійшли з Верховної Ради України, Секретаріату Президента, Кабінету Міністрів України.
Ще одна важлива проблема - це неповні, або формальні відповіді, які породжують повторні звернення та вимушують людей звертатися з одних і тих же питань по кілька десятків разів, а листування з ними ведеться роками.
Щодо удосконалення роботи із зверненнями громадян за півріччя надійшло біля 3-х десятків розпоряджень та доручень Президента України, його Служби з питань звернень громадян, Прем’єр-міністра України. Новим свідченням особливої уваги Глави держави до вирішення вимог громадян виявилось у повсюдному створенні громадських приймалень Президента України. Такі приймальні на теперішній час створені і працюють у переважній більшості міст обласного значення та районних центрів області.
При облдержадміністрації з 12 квітня діє така приймальня, через неї на їм’я Президента України звернулися вже більше двохсот громадян. Розпорядженням Президента України як і інших областях цю громадську приймальню перетворено в Регіональну приймальню Президента України в Луганській області. У найближчий час вона почне працювати у новому статусі. Це робиться для того, щоб зменшити потік звернень мешканців області до Глави держави з питань, які переважно відносяться до повноважень місцевої влади, щоб ці звернення залишалися і вирішувалися в області.