18 серпня 2005,16:28
Рівень захищеності честі і гідності, прав і свобод людини – це оцінка діяльності державних службовців. - Віктор Нікулін.

„Рівень захищеності честі і гідності, прав і свобод людини – це оцінка діяльності державних службовців”, - наголосив начальник відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації Віктор Нікулін сьогодні на засіданні колегії облдержадміністрації, на якому розглядався стан справ із розгляду звернень громадян у місцевих органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування. Як зазначив Віктор Нікулін, кожне звернення громадян повинно сприйматися не тільки як довіра людей до органів влади області у вирішенні їх невідкладних потреб, але й як привід для підтримки людей, які сприймають економічні та політичні реформи з надією та впевненістю у майбутньому покращанні становища в країні.
За І півріччя поточного року таким правом скористувалися більше 6 тисяч громадян, від яких до облдержадміністрації надійшло майже 5 тисяч звернень. З них 3865 – це листи, 1124 звернення надійшло на особистих прийомах громадян, проведених керівниками обласної державної адміністрації. Загальна кількість звернень збільшилася на 14,5%, листів – на 3,7%, а звернень, одержаних на особистих прийомах керівництва облдержадміністрації – на 85%. Зокрема, кількість звернень громадян до голови облдержадміністрації порівняно з минулим роком зросла майже у 10 разів. Під час особистих прийомів головою облдержадміністрації надійшло 858 звернень, з якими побували понад 1000 відвідувачів.
Кожен 3-й лист надійшов від мешканців Луганська, а на особистих прийомах луганчан було ще більше – майже дві третини всіх відвідувачів. За Луганськом слідом йдуть міста: Красний Луч та Лисичанськ. Лідери серед районів: Станично-Луганський, Перевальський, Старобільський, Слов’яносербський. З них надійшло звернень більше ніж разом з інших 13 районів області.
З початку року через вищі органи влади та інші організації надійшло 2127 листів, що складає 55 відсотків отриманих облдержадміністрацією, тобто лише у 45 відсотках випадків люди звернулися безпосередньо до облдержадміністрації. Динаміка надходження звернень мешканців області до вищих органів влади держави виглядає наступним чином: кількість звернень громадян, які надійшли з Верховної Ради України та Секретаріату Президента України зменшилася майже у 2 рази. У той же час з Кабінету Міністрів України одержано на 891 звернення або у 3,6 рази більше. Але слід зазначити, що ситуація поступово вирівнюється. За перший квартал поточного року це збільшення було 5,2 рази.
Однією з важливих проблем Віктор Нікулін назвав неповні, або формальні відповіді, які породжують не просто повторні звернення, а вимушують людей звертатися з одних і тих же питань навіть по кілька десятків разів, а листування з ними ведеться роками. „Організація роботи із зверненнями громадян повинна стати одним з приоритетних напрямків діяльності посадових осіб всіх рангів, як це сьогодні і вимагається керівництвом держави”, - підкреслив Віктор Нікулін.