„Звернення, заяви та скарги громадян – це одна з активних форм участі наших співвітчизників в управлінні державою, - зазначила перший заступник начальника Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області Наталія Васильченко. - Це дієвий засіб захисту прав і законних інтересів громадянина, гарантованих Конституцією України та відповідним Законом”. За словами Наталії Васильченко, впровадження Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” та велика кількість перерахунків пенсій викликали хвилю звернень громадян до Пенсійного фонду щодо роз’яснень зазначених дій. Так, на особистий прийом до головного управління звернулось 3 тис. 88 осіб, що на 756 більше, ніж за відповідний період минулого року. За 8 місяців 2005 року надійшло 1 тис. 768 письмових звернень, що менше у порівнянні з відповідним періодом минулого року на 446. За дорученням органів вищого рівня розглянуто 1 тис 193 звернення громадян. 1 тис. 648 заявникам були надані обґрунтовані відповіді, поради, рекомендації.
Як зазначила Наталія Васильченко, усі звернення було розглянуто своєчасно, у терміни, передбачені законодавством. Особлива увага при цьому приділялася інвалідам Великої Вітчизняної війни, учасникам війни та бойових дій, інвалідам – учасникам ліквідації аварії на ЧАЕС, непрацездатним особам.
З метою надання консультативної допомоги з актуальних питань пенсійного забезпечення у поточному році здійснено 690 комплексних виїзних прийомів з представниками інших організацій, на яких одержали консультації 4 тис. громадян. В містах та районах області працюють 35 диспетчерських служб та “гарячих” телефонних ліній. Для більш сприятливих умов спілкування з пенсіонерами на місцях працює 21 окремо обладнаних громадська приймальня.
„Ми наполегливо працюємо над реалізацією Програми Уряду “Назустріч людям”, - підкреслила Наталія Васильченко. – Оскільки уважне ставлення до людей – це ключ до розв’язання більшості проблем”.
|