Сьогодні обласною Координаційною радою з питань запобігання захворюванню на СНІД, за підтримки Луганського благодійного фонду „Крок у майбутнє” та кафедри соціальної педагогіки Луганського національного педагогічного університету, було проведено науково-методичний семінар „Соціальна реклама та профілактика ВІЛ/СНІДу”. У семінарі взяли участь представники органів місцевого самоврядування, медичних установ, рекламних агентств, громадських організацій, викладачі та науковці.
Учасники семінару розглянули загальний стан та тенденції розвитку соціальної реклами, проаналізували найкращій досвід використання соціальної реклами у регіональних профілактичних програмах. Було визнано, що активне використання рекламних технологій та рекламних матеріалів соціальної спрямованості може значно поліпшити профілактику статевого шляху ВІЛ-інфікування, покращити суспільне ставлення до ВІЛ-позитивних осіб, значно підвищити загальний рівень роботи органів місцевого самоврядування. Адже, як стверджують фахівці, „гарні ідеї потрібно рекламувати”. В той же час, існують певні проблеми. Зокрема, повністю не врегульовані питання, пов’язані з обов’язковим розміщенням соціальної реклами засобами масової інформації, відсутні ефективні системи моніторингу та оцінки подібної рекламної продукції, до цього часу ніхто ще не займався підготовкою фахівців з соціальної реклами. Учасниками семінару було запропоновано створити при обласній координаційній раді спеціальну експертну групу, яка б могла зайнятися вирішенням цих проблем. Також було запропоновано провести у м. Луганську в жовтні 2006 року міжнародну науково-практичну конференцію „Соціальна реклама та профілактика ВІЛ/СНІДу”.
В рамках семінару представниками Луганського відділення Спілки рекламістів України, лауреатами Національного конкурсу соціальної реклами було проведено майстер-клас.
|