З 28 по 30 березня 2006 року в Луганському національному педагогічному університеті імені Тараса Шевченка з метою підвищення професійного рівня фахівців вітчизняної дошкільної освіти проходила Міжнародна науково-практична конференція. Вона була присвячена 150-річчю з дня народження відомого українського педагога, засновника національної системи освіти дошкільного виховання Софії Русової. Конференція проходила під патронатом Міністерства освіти і науки України, за сприяння Міжнародної академії наук педагогічної освіти. Серед організаторів також головне управління освіти і науки Луганської облдержадміністрації, Луганський інститут післядипломної педагогічної освіти, кафедра дошкільної та початкової освіти ЛНПУ ім.Т.Шевченка.
Участь у конференції взяли представники Міністерства освіти й науки України, провідні вчені, докторанти, аспіранти, викладачі вищих навчальних закладів і наукових установ України, Білорусі, Росії, представники облдержадміністрації, громадської організації ГРОНУ, працівники дошкільних закладів Луганська і Луганської області, співробітники обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти. На пленарному засіданні були підняті теми стратифікації суспільства та місце дитини в ньому, обговорені досягнення та перспективи розвитку українського дошкілля.
Секційні засідання присвячені актуальним проблемам дошкільної теорії та практики, проблемам підготовки фахівців з дошкільної та початкової освіти. Засідання проводились не лише в аудиторіях ЛНПУ, а й на базі дошкільних закладів м. Луганська, де проведені презентації цих навчальних закладів, а також науково висвітлено проблеми інтеграційних процесів в системі дошкільної освіти, реалізації завдань естетичного виховання в навчально-виховному процесі дошкільного закладу, з’ясовано роль вихователя в організації ігрової діяльності дошкільників.
Останній день конференції присвячено проведенню майстер-класів викладачів кафедри дошкільного виховання та початкової освіти для працівників дошкільних закладів. На майстер-класах педагоги ознайомились з нетрадиційними техніками малювання, з іграми-стратегіями в економічному вихованні дітей, специфікою соціально-комунікативного розвитку дошкільників тощо.
|