08 вересня 2006,11:40
1 жовтня Лисичанський НПЗ зупиниться на плановий ремонт.

За повідомленням Лисичанської міськради, 1 жовтня поточного року Лисичанський нафтопереробний завод (ЗАТ „Линік”) зупиниться на щорічний капітальний ремонт, який продовжиться 45 днів. За вказаний період планується реконструювати реакторний блок і замінити каталізатор гідроочищення вакуумного газойлю установки каталітичного крекінгу, поміняти труби печі виробництва водню, контрольно-вимірювальні прилади та системи управління установки переробки нафти ЭЛОУ АВТ-8 №2, фізично зношене устаткування всіх технологічних установок підприємства.
«Ми свідомо перенесли зупинку на осінь, коли попит йде на спад, замість того, щоб проводити ремонтні роботи в квітні-травні, коли споживання досягає свого піку, - зазначив заступник генерального директора ТОВ «ТНК-ВР Коммерс» Євгеній Калінін. - Цього року ми відмовилися від практики накопичення великих товарних запасів до зупинного ремонту. Але це не вплине на стабільність українського паливного ринку. Постачання власної роздрібної мережі та наших партнерів здійснюватиметься за рахунок постачань пального з суміжних ринків - російського, білоруського і західноєвропейського».
«Жовтень-середина листопада оптимальний період і з технологічної точки зору, - відзначив директор департаменту підтримки нафтопереробки ТОВ «ТНК-ВР Україна» Сергій Денісов. - Це продиктовано, перш за все, сприятливими погодними умовами. Після ремонту ми випускатимемо дизельне паливо за європейським стандартом EN 590 і підвищимо якість бензинів. Впровадження нових технологій і оновлення основних фондів дозволить «Линіку» з 2006 року перейти на дворічний міжремонтний період».
До 2004 року Лисичанський НПЗ зупинявся на ремонт двічі в рік, а основним завданням було відновлення нормальної працездатності устаткування після довгого простою підприємства. У 2004 році завод перейшов на річний робочий цикл. Основні зусилля менеджменту компанії направлені на підвищення ефективності роботи НПЗ, поліпшення екологічної ситуації в регіоні його розташування, збільшення глибини переробки та вдосконалення якісних параметрів продукції.
Після закінчення ремонту завод перейде на дворічний міжремонтний період і підвищить якість палива.