20 листопада 2006,14:29
Зменшується кількість звернень громадян до органів влади на Луганщині.

Стан роботи щодо розгляду звернень громадян, що надійшли до Луганської облдержадміністрації, розглядався сьогодні на апаратній нараді у голови облдержадміністрації. Як повідомив начальник відділу роботи із зверненнями громадян Дмитро Долгополов, за 10 місяців поточного року до облдержадміністрації надійшло 5 тис. 552 заяви, пропозиції та скарги від жителів Луганщини. Це майже на 40% менше ніж за цей період торік. Майже вдвічі стало менше повторних звернень та на 40,9% менше листів від вищих органів влади з приводу звернень до них мешканців нашої області. Дмитро Долгополов вважає цю тенденцію до зменшення звернень позитивною і пояснює її завершенням періоду підготовки та проведення президентських та парламентських виборів в Україні.
Разом з тим, Дмитро Долгополов зазначив, що тематика питань, з якими громадяни звертаються до обласної влади по допомогу, протягом останніх років не змінюється. Понад третину складають питання, пов’язані з роботою комунального та дорожнього господарства області. З них найбільш актуальними є організація теплопостачання та забезпечення населення питною водою. 14% звернень стосуються експлуатації та ремонту житла та забезпечення житлом пільгових категорій громадян. 15,7% звернень стосуються не менш злободенних проблем соціального захисту населення: неправильного нарахування пенсій, неспроможність деяких громадян сплатити витрати на лікування та комунальні послуги, надання матеріальної допомоги. Водночас значно зменшилася кількість звернень з питань праці, забезпечення законності та правопорядку, охорони здоров’я.
Як зазначено на апаратній нараді, Секретаріат Президента України ставить задачу на місцевому рівні покращити якість вирішення проблем та вжити заходів щодо розв’язання на місцях злободенних питань, які змушують громадян звертатися до центральних органів влади та особисто до Президента України. У зв’язку з цим Дмитро Долгополов підкреслив, що Луганщина серед інших регіонів України посідає 7 місце за кількістю звернень громадян до Президента. „Враховуючи те, що звернення громадян в значній мірі віддзеркалюють існуючі проблеми та ефективність діяльності органів влади, необхідно підвищити відповідальність голів райдержадміністрацій та структурних підрозділів облдержадміністрації зо розв’язання порушених питань і врахувати цей аналіз при формуванні планів роботи на 2007 рік та корегуванні програм соціально-економічного розвитку територій області”, – впевнений він.
Для покращення стану роботи із зверненнями громадян до облдержадміністрації на апаратній нараді було вирішено посилити контроль за перевіркою виконання доручень голови облдержадміністрації стосовно звернень громадян. Планується також переглянути графік особистого прийому громадян керівниками обласної адміністрації та організувати виїзні прийоми. В райдержадміністраціях та міськвиконкомах передбачається ввести автоматизовану інформаційно-аналітичну систему „Звернення” для більш скорішої обробки та обліку звернень. Також запропоновано на базі Регіональної Приймальні Президента України створити громадсько-правову приймальню облдержадміністрації, яка б вела щоденний прийом за участю юристів та керівників структурних підрозділів ОДА.