19 лютого 2007,15:22
Проблеми щодо надання житлово-комунальних субсидій населенню обговорили учасники всеукраїнської селекторної наради.

Сьогодні на всеукраїнській селекторній нараді, яку провів перший віце-прем’єр міністр України Дмитро Табачник, керівники регіонів України звітували про стан щодо надання населенню субсидій на сплату за житлово-комунальні послуги. За словами Дмитра Табачника, через розірвання газових угод 23.09.2005 урядом Тимошенко в регіонах відбулося значне підвищення тарифів на послуги комунальників. Найбільш різке підвищення тарифів відбулось у Чернівцях, Ужгороді та Полтаві.
За даними Головного управління праці та соціального захисту населення Луганської облдержадміністрації, на сьогодні в області призначено субсидії 70 тисяч сімей. Це 7% усіх сімей, що проживають на Луганщині. Звернулося по консультації з цього приводу понад 164 тис. сімей. За рішенням комісій з неординарних ситуацій призначено понад 29 тис. субсидій. За цей період субсидій нараховано на загальну суму 22,5 млн. грн. на даний момент до області перераховано 11,7 млн. грн. з держбюджету на погашення призначених субсидій. Заборгованість на 1 лютого складає 4,8 млн. грн.
З початку 2007 року за призначенням субсидій звернулося понад 66 тис. сімей, з них призначено субсидії 63 тисячам, за рішенням комісій з неординарних обставин – 5 тисячам 436 сім’ям. Загальна сума нарахованих у поточному році субсидій становить 11,3 млн. грн. З них перераховано 2,2 млн. грн., тобто заборгованість становить більше 9 млн.грн.
Для координації роботи із створення найсприятливіших умов для населення відповідно до розпорядження голови облдержадміністрації створена робоча група по координації роботи місцевих органів виконавської влади, органів місцевого самоврядування і підприємств, що надають житлово-комунальні послуги з оформлення громадянами житлових субсидій. Організована робота комісій за призначенням субсидій в неординарних ситуаціях з урахуванням кількості обігу громадян. Передбачений їх розгляд в строк не більше одного тижня, що дозволило розподілити навантаження на фахівців і скоротити час отримання заявниками результатів рішення комісій.
На місцях упроваджений щоденний прийом громадян для призначення субсидій протягом тижня і організована робота у вихідні дні, як відділів житлових субсидій, так і підприємств, що надають житлово-комунальні послуги. Поза чергою оформляють субсидії соціальні працівники, які обслуговують громадян, що знаходяться на обліку в терцентрах. Представники селищних і сільських порад приймають документи у тих громадян, які проживають на території їх порад.
Упроваджений прийом громадян по місцю мешкання: обладнані додаткові пункти прийому документів - більше 60; проводяться виїзні прийоми громадян близько 300; працюють телефонні “гарячі лінії” (в кожному управлінні) - 35; упроваджений подворовий обхід; сформовані “мобільні офіси”, для роботи яких були придбано 4 ноутбуки.
При міськрайуправліннях діють консультаційні пункти, де громадяни мають нагоду заздалегідь записатися на прийом, отримати повну консультацію, зробити попередній розрахунок субсидії.
Проводиться широка інформаційно-роз’яснювальна робота серед населення, відносно ухвалених урядових рішень з питань упровадження спрощеного порядку надання житлових субсидій. З початку опалювального сезону забезпечено постійне інформування населення шляхом публікацій в пресі - близько 600 виступів, більше 150 виступів на телебаченні і 170 на радіо. З початку 2007 року – 47.