27 лютого відбулось засідання колегії Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області. В роботі колегії взяли участь керівники структурних підрозділів головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області, начальники підвідомчих територіальних управлінь Фонду. Під час колегії було розглянуто роботу пенсійних органів зі зверненнями громадян у 2006 році.
За словами першого заступника начальника головного управління Наталії Васильченко, у 2006 році намітилась тенденція до зменшення кількості громадян, які звертаються за роз’ясненням до головного управління. Так, минулого року надійшло 2155 письмових звернень громадян, що на 16% менше, ніж за відповідний період минулого року.
Зменшилась чисельність пенсіонерів, які звернулися до головного управління на особистий та виїзний прийоми. Керівництвом та посадовими особами головного управління було прийнято 4280 громадян. Переважна частина питань, як у письмових зверненнях, так і на особистих прийомах, стосувалась перевірки правильності призначення та перерахунку пенсії, можливості її підвищення. Із загальної кількості звернень (2155) посадовими особами головного управління відпрацьовано 1699 письмових звернень або 78,8%, 456 звернень або 21,1% направлено на розгляд управлінням в містах і районах Луганської області, за місцем проживання пенсіонерів.
За 2006 рік на особистому прийомі керівництва та спеціалістів головного управління побувало більше 4 тисяч громадян. Так, із 4038 звернень на особистих прийомах невідкладно були вирішені питання по 3933 або 97,4% під час проведення прийомів, у термін до 15 днів -30, до одного місяця – 65.
З метою підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян в містах та районах області, керівниками та спеціалістами головного управління за 2006 рік було проведено 15 виїзних прийомів, де прийнято 242 громадянина.
Головним управлінням координувалась робота зі зверненнями громадян у підвідомчих управліннях Пенсійного фонду. За 2006 рік до органів Пенсійного фонду в містах і районах області надійшло 3319 письмових звернень громадян, проти 2846 в минулому році.
Для більш сприятливих умов спілкування з пенсіонерами на місцях працюють 27 окремо обладнаних громадських приймалень, які забезпечені належними умовами для прийому громадян: засобами зв’язку, комп’ютерною технікою з відповідним програмним забезпеченням. В головному управлінні, в районах та містах області функціонують “гарячі” телефонні лінії, лінії прямого спілкування з громадянами. Графіки їх роботи та номери телефонів оприлюднені в засобах масової інформації. В 12 управліннях діє диспетчерський зв’язок.
Протягом 2006 року в районах та містах області було запроваджено комплексні виїзди спільно з представниками місцевих органів влади та громадських організацій за місцем проживання пенсіонерів. За 2006 рік під час таких виїздів прийнято 8086 громадян.
У головному управлінні Луганської області посилено контроль за своєчасним і об’єктивним розглядом звернень, виявляються причини, що їх зумовлюють, відстежуються тенденції щодо надходження заяв громадян з районів та міст області, уважно вивчаються звернення до вищих органів влади.
|