18 травня 2007,14:28
В семи школах Луганщини проведено міжнародне порівняльне дослідження якості природничо-математичної освіти.

18 квітня поточного року в семи школах Луганської області проводилось міжнародне порівняльне дослідження якості природничо-математичної освіти TIMSS-2007 учнів 4-х та 8-х класів загальноосвітніх навчальних закладів.
Організатори дослідження – Міжнародна асоціація з оцінювання ІЕА, Міністерство освіти і науки України, Департамент загальної середньої освіти, Центр тестових технологій і моніторингу якості освіти, Департамент економіки та фінансування, Директорат програм розвитку освіти.
Міжнародною асоціацією з оцінювання ІЕА для проведення міжнародного порівняльного дослідження були обрані такі загальноосвітні навчальні заклади Луганської області: Луганська ЗОШ №67 м. Олександрівська, Попаснянська ЗОШ №1, ЗОШ №17 м. Алчевська, Суходільська ЗОШ №5 м. Краснодона, Перевальська ЗОШ №1, Морозівська ЗОШ Міловського району, Красноріченська ЗОШ Кремінського району.
Програма TIMSS – це міжнародне дослідження, яке вивчає знання й навички дітей з математики і природничих наук.
Цей проект організовано у вигляді зрізу, який проводиться в 4-му та 8-му класах.
Мета дослідження TIMSS – порівняльне оцінювання природничо-математичної підготовки учнів середньої школи в країнах з різними освітніми системами та виявлення чинників, що впливають на рівень підготовленості.
Завдання TIMSS реалізуються за такими напрямками:
- аналіз навчального процесу з математики та природничо-наукових дисциплін (організація навчального процесу; методи викладання; можливості, надані учням під час вивчення математики та природничо-наукових дисциплін; забезпечення навчального процесу літературою та іншими навчальними засобами);
- збирання, аналіз та узагальнення інформації освітніх систем країн, які беруть участь у дослідженні;
- аналіз та порівняння систем природничо-математичної освіти на рівні визначення цілей, планування змісту освіти та вимог щодо підготовленості учнів у рамках конкретних дисциплін (аналіз навчальних планів, програм і підручників природничо-математичних дисциплін);
- оцінка результатів навчання, яка передбачає не тільки оцінювання навчальних досягнень учнів з природничо-наукових дисциплін, але й виявлення їх ставлення до навчання;
- аналіз взаємозв’язку запланованих цілей освіти та рівнів реалізації, з одного боку, та результатами навчання (досягнутий рівень освіти) – з іншого.
Тести містять питання, які вимагають від учнів вибору правильної відповіді, розв’язання задачі, відповіді на питання у формі, що потребує уміння конструювати власні відповіді.