09 липня 2007,15:20
На 13,8% менше надійшло звернень громадян до Луганської облдержадміністрації за І півріччя поточного року.

За січень-червень 2007 року до облдержадміністрації надійшло 3203 звернення громадян, що на 511, або 13,8%, менше у порівнянні з відповідним періодом минулого року, з них 438 - надано на особистому прийомі, колективних звернень – 513. У своїх зверненнях до обласної держадміністрації заявники порушили 3298 питань, що на 15,3% менше минулорічного показника.
У першому півріччі поточного року зросла кількість звернень громадян з питань охорони здоров’я та соціального захисту населення порівняно з аналогічним періодом минулого року відповідно на 29,9% (всього 256) та 16,1% (всього 605). Втім, підсумки першого півріччя поточного року свідчать про скорочення звернень до облдержадміністрації з питань забезпечення законності та охорони правопорядку, комунального та дорожнього господарства, житлового, сільського господарства та ін.
Облдержадміністрацією вживалися заходи, спрямовані на використання наданих повноважень із залученням всіх можливих засобів для вирішення зазначених проблем громадян, особливо тих категорій, які потребують соціального захисту. Відпрацьовано систему надання юридичної допомоги та консультацій щодо вирішення питань заявників, діяльності громадсько-правової приймальні облдержадміністрації.
На виконання доручень голови облдержадміністрації у поточному році продовжено роботу із впровадження до експлуатації автоматизованої інформаційно-аналітичної системи обробки та контролю за вирішенням питань, порушених у зверненнях громадян, у виконкомах міських рад міст обласного значення та райдержадміністраціях. Це сприяло зменшенню кількості відповідей, наданих із порушенням терміну, вдосконаленню якості виконання обробки звернень громадян.
З метою підвищення рівня організації розгляду звернень громадян у поточному році відділом роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації продовжено практику стажування фахівців, які займаються розглядом та обробкою листів громадян у містах і районах області. Питання, що порушуються у зверненнях громадян, постійно знаходяться у полі зору обласної та районних держадміністрацій, виконкомів міських рад.