Транспортна система є основною сферою економіки, на яку покладено задоволення потреб населення і базових галузей промисловості. Луганська область першою в Україні приступила до розробки обласної Комплексної програми розвитку громадського пасажирського транспорту. Хід її розробки розглянуто сьогодні на апаратній нараді у голови облдержадміністрації Олександра Антіпова.
Як зазначив начальник управління транспорту і зв'язку облдержадміністрації Владимир Балінський, розробка Програми була обумовлена пожвавленням і оновленням реального сектора економіки, потреби в якісному наданні послуг при перевезенні пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, а також пов'язані з виходом на ринок транспортних послуг великої кількості приватних перевізників. Так, станом на 20 грудня 2007 року кількість автобусних маршрутів загального користування в Луганській області складає – 977, на яких щодня працює – 3230 одиниць автобусів, з них на міських маршрутах – 1938 од., приміських – 811 од., міжміських – 481 од. Обслуговування маршрутів здійснюється 59 юридичними і 3246 фізичними особами.
За словами Володимира Балінського, основною метою Програми є реалізація комплексу заходів, направлених на реформування і удосконалення системи організації перевезень, що діє в Луганській області, та створення прозорого механізму визначення перевізників на автобусних маршрутах. Для цього Володимир Балінський вважає за необхідне реформувати і удосконалити діяльність автоперевезень. А саме: сформувати єдину транспортну мережу міських, приміських і міжміських маршрутів пасажирських перевезень в Луганській області, удосконалити проведення конкурсів на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, створити в області умови для розвитку підприємств автомобільного транспорту, автостанційної мережі, провести ремонт і реконструкцію автодоріг. Серед головних завдань - забезпечення потреби населення в громадському транспорті і підвищення безпеки перевезень, привернення громадськості до організації пасажирських перевезень.
«Для реалізації Програми потрібен тривалий час і консолідація зусиль органів виконавчої влади, місцевого самоврядування і науково-дослідних установ, оскільки закладені в ній положення розраховані на послідовну реструктуризацію ринку і інфраструктури пасажирських перевезень, а не на швидкі революційні зміни, які можуть завдати шкоди як жителям Луганщини, так і економіці в цілому», - відзначив Володимир Балінський.
Губернатор доручив управлінню транспорту та зв’язку облдержадміністрації впродовж першого кварталу 2008 року підготувати необхідні матеріали для затвердження регіональної цільової Програми розвитку громадського транспорту на сесії Луганської обласної ради.
|