З 8 січня поточного року Державний ощадний банк України приступив до створення інформаційно-аналітичної системи “Реєстр вкладників заощаджень громадян”. До установ банку в період з 8 по 12 січня вже звернулись 1 мільйон 200 тисяч громадян із заявами про внесення їх даних до Реєстру. Із 155 тисяч громадян, які пройшли відповідну ідентифікацію 8 січня, понад 49 тисяч вкладників отримали в установах Ощадбанку належні їм компенсаційні кошти, а близько 30 тисяч вкладників виявили бажання оформити депозитний рахунок „Відновлений Ощадного банку” (в національній валюті під 13,5 % річних або в доларах США під 9,5 % річних).
12 січня проведено засідання правління Ощадбанку, на якому розглянуто результати роботи перших днів з виплати компенсацій вкладникам Ощадбанку колишнього СРСР. Визначено та проаналізовано основні проблеми та недоліки, враховано пропозиції та зауваження, що надійшли від вкладників по „гарячій” лінії. За підсумками розгляду оголошено догани 52 керуючим відділеннями та звільнено із займаних посад 35 керуючих відділеннями, попереджено начальників 6 регіональних управлінь, які не забезпечили належної організації реєстрації вкладників та виплат компенсації. У вихідні дні керівництвом банку розроблено заходи, реалізація яких дасть змогу усунути виявлені недоліки та поліпшити обслуговування вкладників. Для оптимізації процесу реєстрації вкладників та виплат їм компенсації правлінням банку прийнято рішення щодо запровадження з 14 січня 2008 року такого режиму роботи установ банку: понеділок, вівторок, середа – виплата компенсації вкладникам, дані про яких внесено до Реєстру; четвер, п’ятниця, субота – приймання заяв-доручень; неділя – технічний день для внесення даних про вкладників до Реєстру.
Особливу увагу зверніть на такий факт. На початок 1992 року філійна мережа Ощадбанку налічувала понад 22 тисячі установ. За останні 17 років відбулося її істотне скорочення і на сьогодні вона охоплює близько 6 тисяч установ. При цьому кількість компенсаційних рахунків залишилась без змін – 51 мільйон. Цілком зрозуміло, що технічні можливості Ощадбанку в такій ситуації недостатні. Забезпечити потрібну технічну пропускну спроможність для одночасного обслуговування такої кількості клієнтів, які останніми днями звернулись до установ банку, непросто.
Крім того, слід врахувати, що на обслуговування одного вкладника в установі банку витрачається в середньому 15-20 хвилин, включаючи консультування, перевірку правильності заповнення даних у заявці-дорученні. Тож керівництво Ощадбанку просить вкладників з розумінням поставитись до цієї проблеми, закликає до стриманості, взаємоповаги, і у свою чергу, запевняє, що компенсаційні кошти буде виплачено кожному із вкладників, які звернуться до банку. Весь 38-тисячний колектив ВАТ „Ощадбанк” докладає належних зусиль для налагодження чіткої роботи з вкладниками Ощадбанку колишнього СРСР, забезпечення виконання урядових рішень.
Отримати консультації з питань компенсаційних виплат громадяни України можуть за телефоном гарячої лінії 8-800-501-34-10 (усі дзвінки у межах території України безкоштовні).
|