21 січня 2008, 15:07

Формування належної системи держуправління в державі є головним нашим завданням. − Володимир Щучкін.

„Формування належної системи держуправління, яка має відповідати вимогам суспільства, створювати умови для поліпшення життя українського народу є головним завданням для нас”, − заявив начальник управління державної служби Головдержслужби України в Луганській області Володимир Щучкін на брифінгу в облдержадміністрації. Він розповів журналістам про роботу свого управління у 2007 році та головні завдання на 2008 рік.
За словами Володимира Щучкіна, управління держслужби реалізує державну політику у сфері держслужби в області, забезпечує дотримання на території Луганщини органами влади усіх рівнів законів „Про державну службу”, „Про боротьбу з корупцією”, активно співпрацює з місцевими органами виконавчої влади та місцевого самоврядування, науковцями вищих навчальних закладів з питань проходження державної служби та служби в органах місцевого самоврядування.
Так, начальника Управління затверджено заступником голови Регіональної ради з питань державної служби та залучено до вирішення питань щодо призначення на посади та звільнення з посад керівників, які входять до номенклатури кадрів облдержадміністрації. Також управлінням укладено Угоди про встановлення партнерських відносин з 7 районними та 3 міськими радами. За угодами проведені 14 семінарів, 15 семінарів-тренінгів, 6 нарад, 9 круглих столів, 73 лекції, крім того, на запрошення інших органів виконавчої влади та місцевого самоврядування Управління взяло участь в 20 семінарах. В рамкам співпраці з Луганським обласним центром зайнятості населення та облдержадміністрацією, щомісячно до 10 числа, на офіційному веб-сайті облдержадміністрації розміщується оновлена інформація про банк вакансій державних службовців в області. Спільно з магістратурою державного управління Східноукраїнського національного університету імені В.Даля у квітні 2007 року проведено нараду щодо стану роботи з відбору на навчання за спеціальністю „Державна служба”.
За дорученням Головдержслужби України Управління взяло участь в 3 перевірках дотримання вимог Законів України „Про державну службу” та „Про боротьбу з корупцією” в Луганській та Донецькій облдержадміністраціях. Також протягом року вивчалась плинність кадрів в органах виконавчої влади області, причини виникнення вакантних посад. За результатами аналізу, проведеного в 53 органах виконавчої влади, Володимир Щучкін зазначив, що спостерігається позитивна динаміка зменшення плинності кадрів. „Однак більшість причин звільнення працівників не є поважними і як, наслідок, органи виконавчої влади втрачали кадровий ресурс, який вже мав практичний досвід роботи на державній службі”, − вважає він. За його словами, найвищій рівень плинності кадрів зафіксовано в Головному управлінні юстиції у Луганській області, який становив понад 33%, найнижчий рівень плинності кадрів в Державній податковій адміністрації в Луганській області складав близько 3%. За результатами вивчення плинності кадрів надавались рекомендації щодо формування більш якісного складу працівників, в тому числі за рахунок збільшення чисельності магістрів державного управління, використання кадрового резерву та подальшого зниження плинності кадрів.
Також протягом року Управлінням держслужби в Луганській області здійснювалося впровадження в роботу кадрових служб органів виконавчої влади локальної системи «Картка» єдиної державної комп'ютерної системи «Кадри». Станом на 1 січня 2008 року загальна кількість введених особових карток складає – 10 тис. 168, що становить 97% від загальної кількості державних службовців.  Крім того, велося поширення системи управління якістю згідно з вимогами стандарту якості ДСТУ ІSО 9001-2001 та запровадження досвіду Головдержслужби України з цього питання. Так, протягом 2007 року проведено навчання 13 уповноважених осіб з питань впровадження системи управління якістю ДСТУ ІSО 9001-2001.
Всього протягом 2007 року в управління держслужби Луганської області звернулося 202 особи, у тому числі 54 − від пересічних громадян. На особистому прийомі було розглянуто 217 звернень, що на 44% більше ніж у 2006 році. Працівниками Управління під час проведення «прямої телефонної лінії» в 2007 році надано 1778 роз’яснень та консультацій.
За словами Володимира Щучкіна, основними завданнями управління державної служби Головдержслужби України в Луганській області на 2008 рік є розширення форм і методів взаємодії з органами державної влади та місцевого самоврядування у ході надання їм методично-консультативної допомоги; запровадження локальної системи «Картка» на посадових осіб місцевого самоврядування; подальше сприяння органам державної виконавчої влади та органам місцевого самоврядування в запровадженні системи управління якістю згідно з вимогами стандарту якості ДСТУ ІSО 9001-2001; а також підготовка та проведення щорічного Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець», участь у Всеукраїнському конкурсі «Приязна адміністрація» і Х Всеукраїнській спартакіаді державних службовців на обласному і загальнодержавному рівнях.