05 лютого 2008, 13:11

Для споживачів Луганської області працює спеціальна громадська приймальня.

Протягом останніх трьох років в ДП ”Луганськстандартметрологія” функціонує спільна громадська приймальня з Головним Луганським обласним управлінням у справах захисту прав споживачів. Тільки в 2007 році фахівцями цих служб розглянуто біля 5 тисяч звернень, в тому числі 580 письмових від споживачів, фізичних та юридичних осіб регіону з проблемних питань якості і безпеки продукції, товарів, робіт, послуг. З них задоволено 98% звернень, що складає 125% відносно 2006 року.
З метою подальшої активізації роботи громадської приймальні, спрямованості на підвищення рівня контролю споживчого ринку за якістю продукції, створення можливих гарантій безпеки для здоров’я людини, центром стандартизації спільно з головним облуправлінням у справах захисту прав споживачів здійснено додаткові заходи. Зокрема, з 15 січня 2008 року в ДП ”Луганськстандартметрологія” організовано роботу харчової лабораторії в цілодобовому режимі з чергуванням фахівців та можливістю проведення своєчасних і оперативних досліджень зразків харчової продукції від споживачів - пересічних громадян регіону за їх власний рахунок (адреса: м. Луганськ, вул. Тімірязєва, 50).
В спільній громадській приймальні (тел. 58-05-60) підключено додатково окрему телефонну лінію, обладнану апаратом з автовідповідачем за номером (8-0642) 34-36-03 для роботи у нічний час, вихідні і святкові дні та можливістю громадян, за необхідністю, вносити пропозиції та зауваження до Держспоживстандарту України.
З основними вимогами до відбору у суб'єктів господарювання сфери торгівлі, громадського харчування і послуг зразків товарів для перевірки їх якості можна ознайомитись на офіційному веб-сайті ДП ”Луганськстандартметрологія”: www.lssmcc.lg.ua.